اطلاعات رسمی منتشر شده فریمور ۴.۰ پلتفرم پلی استیشن ۴

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
ps4_feature_thumb.png
طبق اطلاعات رسمی منتشر شده :

• فریمور ۴.۰ پلتفرم پلی استیشن ۴ دارای بهبود هایی در رابط کاربری این کنسول میباشد ٬ مانند اضافه شدن بک گراند های جدید و طراحی جدید آیکون ها ٬ در حالت کلی کارکردن با رابط کاربری مانند قبل میباشد اما قابلیت های جدید کارکردن با آن را آسان تر کرده است .

Quick Menu

• یکی از تغییرات اصلی این است که نیازی نیست برای دیدن منوی سریع پلتفرم پلی استیشن ۴ بطور کلی از بازی و گیم پلی خارج شوید زیرا این بخش تنها قسمتی از صفحه را میپوشاند و به کمک آن می توانید بدون رفتن به صفحه اصلی اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید ٬ میتوانید موقعیت آنلاین بودن دوستانتان را ببینید و یا به دلخواه Quick Menu را تغییر دهید و آیتم های مورد نیاز خود را به آن اضافه کنید .

Share Menu

• مانند بخش Quick Menu این بخش نیز دچار تغییرات زیادی شده است که مانند بخش قبلی ٬ پس از فشردن دکمه Share این بخش تنها قسمتی از صفحه را میپوشاند ٬ همچنین میتوانید بجای ۱۰ ثانیه تا ۱۴۰ از ویدیوی خود را در توییتر آپلود کنید .

Folders And Library Organization

• از این به بعد میتوانید بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود را برای دسترسی آسان و سریع در یک فولدر قرار دهید ٬ همچنین به وسیله اضافه شدن قسمت Purchased ٬ میتوانید تمامی برنامه ها ٬ بازی های خریداری شده ٬ دموهای دریافت شده یا بتای بازی که در آن حضور داشته اید را مشاهده کنید .

Trophy Improvements

• این آپدیت قابلیت مشاهده کردن تروفی های دریافت شده بصورت افلاین را اضافه میکند ٬ بدین وسیله با اضافه شدن حالت آفلاین میتوانید تمامی تروفی های دریافت شده را مشاهده کنید ٬ همچنین قابلیت جدیدی به بخش تروفی ها اضافه شده است که به کمک آن می توانید محتوای تروفی های مخفی را ببینید ٬ همچنین آیکون مرتبط با تروفی های دریافت شده نادر تغییر کرده است و این آیکون مانند یک هرم میباشد .

User Profile

• میتوانید با دیدن پروفایل یک بازیکن دیگر بدون رفتن به بخش تروفی ٬ میزان پیشرفت خود در گرفتن تروفی ها را با شخص دیگر مقایسه کنید ٬ همچنین میتوانید تصاویر بک گراندی که میتواند یکی از اسکرین شات های گرفته شده از بازی مورد علاقه شما باشد را به پروفایل خود اضافه کنید .

• نام رمز فعلی آپدیت فریمور ۴.۰ کنسول پلی استیشن " Shingen " میباشد و طبق اعلام کمپانی سونی ٬ بتای این آپدیت به زودی برای اشخاصی که ثبت نام کرده اند قابل دریافت خواهد بود .

• همچنین طبق اعلام کمپانی سونی این بخش تنها جزئیاتی از فریمور ۴.۰ پلی استیشن ۴ بوده و اطلاعات بیشتر و قابلیت های بیشتری در آپدیت اصلی و نهایی وجود خواهد داشت .


منبع

تصاویر منتشر شده از محیط و امکانات فریمور
photo_2016-08-15_21-29-16.jpg photo_2016-08-15_21-29-00.jpg photo_2016-08-15_21-29-09.jpg
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
لطفا میشه بگید چطوری بتا رو الان بگیرم ؟ من ثبت نام کردم ولی ایمیلی برام نیومد :/
مشکل لگ توی بعضی صفحات مثلا توی استور برطرف شده ؟!
بتا هیچ جور نمیشه گرفت باید کد میدادن خودشون.

مشکل لگ توی منو وقتی لیست بازی هات خیلی زیاد باشه و اکسپند کنی منو رو تا حدود خیلی کمی هست هنوز اما وقتی فولدر بندی میکنی و طول منو رو کوتاه میکنی مشکلی نداری. باقی جاها سرعت منو فوق العاده زیاد شده. اصلا اولین چیزی که متوجهش میشید سرعت بالای منوهاست :D

یه مشکلی که متوجه شدم و امیدوارم حل بشه، نبود قابلیت جوین از طریق Quick Menu Party هست. تو پارتی معمولی روی اسم دوستان میزنید و جوین میشید، اما از پارتی ای که توی QM میبینید نمیشه جوین شد و حتما باید وارد صفحه پارتی از صفحه اصلی شد.
 
  • Like
Reactions: xbla69

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,187
نام
سامان
این بتا ۳ خیلی خوب شده لگ ندیدم تا الان
این سرعت دانلود psn هم یه کاریش میکردن خوب بود


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر