اطلاعات رسمی منتشر شده فریمور ۴.۰ پلتفرم پلی استیشن ۴

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,706
نام
Ebrahim
ps4_feature_thumb.png
طبق اطلاعات رسمی منتشر شده :

• فریمور ۴.۰ پلتفرم پلی استیشن ۴ دارای بهبود هایی در رابط کاربری این کنسول میباشد ٬ مانند اضافه شدن بک گراند های جدید و طراحی جدید آیکون ها ٬ در حالت کلی کارکردن با رابط کاربری مانند قبل میباشد اما قابلیت های جدید کارکردن با آن را آسان تر کرده است .

Quick Menu

• یکی از تغییرات اصلی این است که نیازی نیست برای دیدن منوی سریع پلتفرم پلی استیشن ۴ بطور کلی از بازی و گیم پلی خارج شوید زیرا این بخش تنها قسمتی از صفحه را میپوشاند و به کمک آن می توانید بدون رفتن به صفحه اصلی اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید ٬ میتوانید موقعیت آنلاین بودن دوستانتان را ببینید و یا به دلخواه Quick Menu را تغییر دهید و آیتم های مورد نیاز خود را به آن اضافه کنید .

Share Menu

• مانند بخش Quick Menu این بخش نیز دچار تغییرات زیادی شده است که مانند بخش قبلی ٬ پس از فشردن دکمه Share این بخش تنها قسمتی از صفحه را میپوشاند ٬ همچنین میتوانید بجای ۱۰ ثانیه تا ۱۴۰ از ویدیوی خود را در توییتر آپلود کنید .

Folders And Library Organization

• از این به بعد میتوانید بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود را برای دسترسی آسان و سریع در یک فولدر قرار دهید ٬ همچنین به وسیله اضافه شدن قسمت Purchased ٬ میتوانید تمامی برنامه ها ٬ بازی های خریداری شده ٬ دموهای دریافت شده یا بتای بازی که در آن حضور داشته اید را مشاهده کنید .

Trophy Improvements

• این آپدیت قابلیت مشاهده کردن تروفی های دریافت شده بصورت افلاین را اضافه میکند ٬ بدین وسیله با اضافه شدن حالت آفلاین میتوانید تمامی تروفی های دریافت شده را مشاهده کنید ٬ همچنین قابلیت جدیدی به بخش تروفی ها اضافه شده است که به کمک آن می توانید محتوای تروفی های مخفی را ببینید ٬ همچنین آیکون مرتبط با تروفی های دریافت شده نادر تغییر کرده است و این آیکون مانند یک هرم میباشد .

User Profile

• میتوانید با دیدن پروفایل یک بازیکن دیگر بدون رفتن به بخش تروفی ٬ میزان پیشرفت خود در گرفتن تروفی ها را با شخص دیگر مقایسه کنید ٬ همچنین میتوانید تصاویر بک گراندی که میتواند یکی از اسکرین شات های گرفته شده از بازی مورد علاقه شما باشد را به پروفایل خود اضافه کنید .

• نام رمز فعلی آپدیت فریمور ۴.۰ کنسول پلی استیشن " Shingen " میباشد و طبق اعلام کمپانی سونی ٬ بتای این آپدیت به زودی برای اشخاصی که ثبت نام کرده اند قابل دریافت خواهد بود .

• همچنین طبق اعلام کمپانی سونی این بخش تنها جزئیاتی از فریمور ۴.۰ پلی استیشن ۴ بوده و اطلاعات بیشتر و قابلیت های بیشتری در آپدیت اصلی و نهایی وجود خواهد داشت .


منبع

تصاویر منتشر شده از محیط و امکانات فریمور
photo_2016-08-15_21-29-16.jpg photo_2016-08-15_21-29-00.jpg photo_2016-08-15_21-29-09.jpg
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
با تشکر از ابراهیم عزیز برای خبر، منم توضیحات سایت Gematsu رو میزارم که یکم کامل‌تر به ویژگی‌های این آپدیت پرداخته.

===
fcg7axhlbjk352nszprs.jpg

شعبه سرگرمی‌های تعاملی شرکت «سونی» از اولین اطلاعات و جزییات آپدیت نرم افزاری 4.00 کنسول PS4 که با اسم کد «Shingen» شناخته می‌شود، رونمایی کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

آپدیت 4.00 به زودی برای افرادی که در بتای این آپدیت ثبت نام و قبول شدند، عرضه خواهد شد. افراد فوق‌الذکر منتظر دریافت ایمیلی از جانب «سونی» پیرامون نحوه دانلود و استفاده از این آپدیت باشند.

در ادامه می‌توانید اولین اطلاعات منتشر شده از این آپدیت را مطالعه کنید.

files-news-7351191%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.jpg

  • به روز رسانی UI (رابط کاربری)
ما تغییرات و بهبود‌های بسیاری در رابط کاربری اصلی کنسول PS4 اعمال کردیم. بعضی از این تغییرات شامل مواردی هستند که سریعا متوجه آن‌ها خواهید شد از جمله تغییر در تصویر پس زمینه سیستم و یک بخش «What’s New» جدید، (این تغییرات همچین شامل) موارد کوچکتری چون تغییر در اعلامیه‌های پنجره‌ای و سیستم آیکون‌های دوباره طراحی شده، نیز خواهد بود. تمامی این تغییرات در کنار هم یک رابط کاربری تصحیح شده و آسان برای استفاده را به وجود می‌آورند. حس و شکل کلی رابط کاربری همانند قبل بوده – اما (انگار) یک دست رنگ جدید خورده است.


files-news-9342202%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.jpg

  • منوی سریع
همانطور که می‌دانید، نگه‌داشتن دکمه PS بر روی Dualshock 4 منوی سریعی را بالا خواهد آورد. ما با ایجاد تغییراتی در این منو آن را سریع و استفاده از آن را آسان کرده‌ایم. یکی از این تغییرات بزرگ، آن است که حال منو فقط بخشی از صفحه را اشغال کرده، بدین معنی که شما به صورت کامل از گیم‌پلی خارج نخواهید شد.

ما آیتم‌های جدید به منوی سریع اضافه کردیم که به شما اجازه می‌دهند بدون برگشتن به صفحه اصلی کنسول، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید وضعیت آنلاین بودن دوستان خود را ببینید، و از میانبر‌های برای دسترسی به پارتی‌ها، گروه‌های مورد علاقه خود، انجمن‌ها و موارد بیشتر، استفاده کنید. شما با شخصی سازی منوی سریع، توانایی حذف یا اضافه کردن آیتم‌های مورد نظر خود را خواهید داشت.

  • منوی Share
ما تغییرات مشابهی در منوی «Share» نیز ایجاد کرده‌ایم، که پس از فشار دادن دکمه «Share» بر روی Dualshock 4، پدیدار می‌شود. همانند منوی سریع، این منو نیز فقط بخشی از صفحه را می‌پوشاند. این بخش آخرین شبکه اجتماعی که بر روی آن ویدیو یا عکس آپلود کرده‌اید را ذخیره و پروسه به اشتراک گذاشتن محتویات شما را آسان و سریعتر می‌کند.

همچنین حال شما توانایی آپلود کردن ویدیو‌های طولانی تری در شبکه اجتماعی توییتر خواهید داشت. (از مدت زمان قبلی ۱۰ ثانیه به ۱۴۰ ثانیه در آپدیت جدید)

files-news-5993523%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.jpg

  • پوشه‌ها و سازماندهی Library
یکی از بزرگترین درخواست‌های دریافتی ما (از جانب هواداران) قابلیت سازماندهی بهتر محتویات در PS4 است. با این آپدیت، ما قابلیت ایجاد پوشه‌ها در منوی اصلی PS4 و «Library» این کنسول را فراهم کرده‌ایم. این مورد به شما اجاره می‌دهد تا بازی‌ و برنامه‌های مورد علاقه خود را برای دسترسی آسان و سریع، در یک مکان قرار دهید.

ما همچنین در حال ایجاد تعدادی تغییر بسیار بزرگ در«Library» هستیم. ما یک سربرگ جدید به نام «خریداری شده» به این بخش اضافه کرده‌ایم، که نشان دهنده تمامی محتویات خریداری شده توسط شما - برنامه‌، بازی، دمو و بتا‌های که در آن‌ها شرکت داشته‌اید، خواهد بود. در نتیجه اضافه شدن این بخش، حال سربرگ‌های «بازی‌ها» و «برنامه‌ها» بر روی محتویات نصب شده در سیستم شما تمرکز دارند. این تغییر باید به سازماندهی «Library» شما و افزایش سرعت در یافتن محتوای مورد نیازتان کمک شایانی بکند.

همچنین ابزارهای مرتب سازی جدیدی برای «Library» شما در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید محتویات را بر اساس روز خرید یا میزان نصب بودن دسته بندی کرده، یا با نوشتن نام آن‌ها دنبال بازی یا برنامه خاصی بگردید.

  • بهبود تروفی‌ها
این آپدیت قابلیت مشاهده تروفی‌ها به صورت آفلاین را اضافه خواهد کرد. شما گزینه جدید به نام «Offline Mode» را دیده که در صورت وصل نبودن شما به اینترنت فعال شده و به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به اینترنت تمامی تروفی‌های خود را مشاهده کنید.

ما همچنین دکمه‌ای اضافه کرده‌ایم که به شما اجازه مشاهده محتویات تروفی‌های مخفی را می‌دهد. تروفی‌ مورد نظر همچنان به صورت پیش فرض مخفی است، اما حال شما این قابلیت را داشته تا نام و توضیحات آن را مشاهده کنید.

نهایتا، ما آیکون‌های که نشان‌دهنده میزان نایاب بودن یک تروفی هستند را تغییر داده‌ایم. بجای پر شدن ۴ جعبه، حال تروفی‌های شما به صورت یک هرم نمایش داده شده که تروفی‌های شدیدا نایاب «Ultra Rare» در راس آن قرار خواهند گرفت.


files-news-7394064%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.jpg

  • پروفایل کاربری
ما شکل پروفایل کاربری را تغییر داده‌، تا دیدن اطلاعات مناسب در یک نظر را برای بازیکنان راحت‌تر کنیم. به عنوان مثال حال شما می‌توانید از پروفایل کاربران، مقایسه تروفی‌های بدست آمده توسط شما و کاربر مورد نظر را مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید تصویری به پس زمینه پروفایل خود اضافه کرده – مثل عکسی که از بازی مورد علاقه خود گرفته‌اید.

این آپدیت ویژگی‌های بیشتری داشته که در بتا قابل دسترسی نخواهند بود، پس منتظر کسب اطلاعات بیشتری از ویژگی‌های که جدید آن، باشید. ما در هفته‌های آتی با اطلاعات بیشتری از آپدیت 4.00 از جمله تاریخ انتشار آن، باز خواهیم گشت.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این آپدیت را مشاهده کنید.



لینک منبع
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
این سیستمی که مرتبط با جلوگیری از هک اکانت هست در این آپدیت هستش ؟
تشکر
این سیستم تایید هویت ۲ قدمه اگه اشتباه نکنم از فردا قراره توی مناطق استرالیا و نیوزلند راه اندازی بشه و هنوز در مورد باقی مناطق چیزی نگفتن. در کل فکر نکنم به آپدیت 4.00 مرتبط باشه و یه چیز جداست.
 

.:Metallica:.

Gold User
Sep 18, 2008
3,833
نام
علی متالیکا
بیخود ترین چیزی که به عمرم دیدم همین هیدن تروفی ها هستن .. یکی نیست بهشون بگه فازتون چیه از گذاشتن همچین تروفی هایی
فک کنم دلیل اصلیش اسپویل نشدن داستان یا Easter Egg ها یا هر سورپرایز دیگه ای تو گیم‌پلی یا داستان باشه.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
خوب من ریسکش رو به گردن گرفتم و دانلود کردم. باید بگم شمایل و سرعت این آپدیت به قدری خوبه که تو همون 1 دقیقه اول اگه بهتون بگن برگرد روی قبلی به هیچ وجه قبول نمیکنید :D

سرعت منو فوق العاده بالا رفته از هر لحاظ. این قضیه Quick Menu به قدری فوق العاده است که جیگرم حال اومده. یه سری کارها داره که واقعا باید دست مریزاد گفت. برای مثال یکی از مسائلی که برای تروفی گیر ها مثل خودم ذوق زدم کرد اینه که در حین بازی منو رو باز میکنید و تروفی های بازی رو میبینید (بدون نیاز به خروج به منوی اصلی) و جالبتر اینکه تروفی هایی که گرفتید رو میبره پایین و اونایی که نگرفتید رو میاره بالا.

Destiny_20160817194037.jpg

دوستانتون رو از همین منو ببینید. پارتی رو میبینید با تمامی امکانات. حتی میتونید این منو رو کاستومایز کنید و هرطور که خواستید بچینید! کاور فوتو برای پروفایلتون هم عالیه. هر عکسی که دوست داشتید بذارید. فعلا فقط فکر میکنم از عکس هایی که گرفتید میشه.

20160817184117.jpg
Destiny_20160817194017.jpg

پیش نمایش عکس ها توی گالری و اینا بزرگتر و بهتر شدن. وقتی میرید به پروفایل یه نفر لازم نیست حتما compare کنید تا تروفی هاش رو ببینید. همینطوری هم میشه دید.

2 تا تم پیش فرض خیلی خوشگل هم براش گذاشتن که یکیش Particle هست و دیگری Dual. فولدر بندی دست خودتون هست. اسم بذارید؛ چندین فولدر باز کنید و ...

قبل از باز کردن پارتی هم میتونید محدودیت تعداد نفرات رو اعمال کنید. کلی امکانات ریز و درشت دیگه داره که فعلا اینا یادم بود :D اما در کل بزرگترین قابلیتی که تقریبا همه کار باهاش میتونید بکنید همین QM هست.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
امروز نسخه جدیدی از بتا برام اومد که اسمش Beta 3.0 هست. تغییر خاصی متوجه نشدم تا اینکه بصورت کاملا اتفاقی دستم خورد و Darksider 2 رو پاک کردم :(( بعدش زدم دوباره دانلود بشه که با این صحنه مواجه شدم. :D

20160823212456.jpg

بد نیست جالب شده :D
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,200
نام
سامان
امروز نسخه جدیدی از بتا برام اومد که اسمش Beta 3.0 هست. تغییر خاصی متوجه نشدم تا اینکه بصورت کاملا اتفاقی دستم خورد و Darksider 2 رو پاک کردم :(( بعدش زدم دوباره دانلود بشه که با این صحنه مواجه شدم. :D

View attachment 64496

بد نیست جالب شده :D
توی بتاهای قبلی هم بود


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر