7 تا از ماد هایی که دوست داریم در Skyrim Remaster

amirmt

کاربر سایت
Mar 31, 2016
44
بهترین مادهای اسکاریم که می خواهیم در Skyrim Remaster باشد:

شاید کم تر گیمری باشد که بازی اسکایریم (Skyrim) را بازی نکرده باشد یا حتی اسم این شاهکار به گوشش نخورده باشد.

در نمایشگاه E3 امسال بود که شرکت محبوب "بتسدا" نسخه باز سازی شده این بازی را معرفی کرد که از عمده تفاوت این نسخه می توان به بهتر شدن گرافیک بازی و تکستچر ها اشاره کرد.

ماد ها متفاوتی برای بازی ساخته شد که یک سری از آن ها تفاوت عمده ای در بازی ایجاد می کردند و بازی را خیلی بهتر و دلچسب تر نشان می دادند.حال می خواهیم به 7 تا از بهترین و کارآمد ترین ماد های بازی که دوست داریم در نسخه بازسازی شده باشد بپردازیم:

1-SKYUI:
3088112-skyui.jpg

توسط:Psychosteve, Mardoxx, snakster (Steam)

هنوز مشخص نیست که "بتسدا" قصد دارد منوی SKYUI در نسخه باز سازی شده بیارد یا خیر. در نسخه اصلی این بازی که در سال 2011 عرضه شد،یکی از مشکلاتی که همه با آن مشکل داشتن پیدا کردن آیتم ها و سلاح ها در Inventory بود.بعد از انتشار این ماد، کار بسیار راحت شد و این ماد منوی متفاوتی را به وجود می آورد که خیلی لا نسخه اصلی فرق داشت و بهتر شده بود ودعا میکنیم که بتسدا این منوی را اضافه کند.

Improved World Map-3:
3088113-map.jpg

توسط:IcePenguin (Nexus)

نقشه اسکایریم در حالت عادی یک سری مشکل عمده و بسیار بزرگ داشت مانند: شما باید مکان های مختلف رو برای اولین بار می دید و به آنجا می رفتید تا به توانید به آن جا Fast travel کنید. این یکی از بدترین مشکلات نقشه بود ولی به لطف این ماد حل شد. از بهتر شدن نقشه می توان به برفی بودن مناطق شمالی و سرسبز بودن مناطق جنوبی ومشخص کردن مسافت وجمعیت مناطق وسنگ فرش بودن و صاف بودن جاده ها و....... اشاره کرد. باز هم امیدواریم در نسخه بازسازی شده،این قضیه نباشد و بهبود یافته باشد.

3-Immersive Weapons and Armor:
3088115-armor.jpg

توسط: Hothtrooper44, Ironman5000, Eckss (Nexus Armor, Weapons)

این مود درواقع ادقام دو ماد از دو سازنده مختلف است که هدف هردو بهتر کردن و واقعی تر کردن و قابل باور بودن دنیای اسکایریم بوده است.این مود به شما اجازه استفاده از سلاح و آیتم های immersive را می دهد و به شما اجازه قرض دادن سلاح ها را می دهد.

4-Realistic Needs and Diseases:
3088114-needs.jpg

توسط:erseid9 (Nexus)

همه ی ما دلمون میخواست در اسکایریم غذا،آب،دارو و خیلی دیگر از چیزها را بخوریم و گشنگی و تشنگی خود را برطرف کنیم. این ماد به ما اجازه می دهد که غذا بخوریم و هر غذا انرژی خودش را دارد. جالب است که برای رفع تشنگی خود چند راه وجود دارد،شما می توانید آب چشمه ها را بنوشید به این هم باید دقت کنید آب را بجوشانید تا مریض نشوید و از آب دریای شور نخورید زیرا تشنه تر خواهید شد.اگر شما چند روز آب ننوشید ممکن است کشته شوید. شما نیاز یه خواب خواهید داشت و خیلی دیگر ازچیز ها که در بازی به طور عادی وجود ندارد.

5-Apocalypse - Magic of Skyrim:
3088117-apocalypse.jpg
جادوی Apocalypse یک پک کامل از جادو است که شامل155 اسپل (spell) است و بقیه جادو ها:

Bone Spirit

شما یک روح جمجمه مانند را احضار می کنید که به ارامی حرکت می کند و به داخل بدن دشمن شما می رود و با نوری

شدید انرا منفجر می کند.

Reave

تمام دشمنان طلسم شده هنگام مرگ یکی از جانشان کم می شود.

Compelling Whispers

کسی که طلسم شده پس از مدتی برای شما می جنگد.

Bolide

یک سنگ در حال سوختن است که هر چه مسافت بیشتری طی می کند بیشتر گرم می شود و هر چه به هدف دورتری برخورد کند جان بیشتری کم می کند.

طرز به دست آوردن جادو ها:

شما می توانید این جادو ها را از جادوگران بخرید.

6-Falskaar :
3088132-falskaar.png
توسط:Alexander JVelicky (Nexus)

را تقدیم می کنیم. این مد نتیجه زحمات دو ساله ی جوانی نوزده ساله هست که به خاطر ابعاد وسیعش که آن را در حد و اندازه های یک دی ال سی قرار می دهد، بسیار مشهور شد و در رسانه های مختلف خبرهایی از آن منتشر شد. «فالسکار» نام سرزمین خیالی است به ابعاد حدودا یک سوم اسکایریم که با نصب این مد می توانید به انجا سفر کنید و در محیطی جدید بیش از ۲۷ ماموریت جدید را انجام بدهید. همچنین آیتم های جدید، افراد یا NPC های جدید و به طور کلی ماجراجویی جدیدی در انتظار شماست. برای شروع مراحل «فالسکار» کافیست با شخصیت جدیدی به نام Jalamar در شهر ریفتن صحبت کنید.

7-Dovahbit of Caerbannog:
3088133-rabbit.jpg
توسط:Mickyan (Steam)

پیدا کردن یه همراه خوب، توی دنیای اسکایریم کار بسیار سخت است. فروشنده ها و آهنگر ها و خیلی دیگر از آدم ها ولی در پس همه ی این ها خرگوشی وجود دارد که می توانند در کار ها به شما کمک کند.او می توانند تا 5 بار برای شما محصول بیاورد،او مانند همه ی خرگوش ها نیست و با تعامل است و برای مخفی کاری بسیار همراه خوبی خواهد بود.
و در آخر نسخه باز سازی شده بازی skyrim در تاریخ ۲۹ اکتبر ( ۸ آبان) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.
منبع:7 Skyrim Mods We Want in Skyrim Remaster
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر