درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
اون Extended Cut فوق العاده است تریلرش، آهنگ MGS1 روشه هم تصاویر مرحله Deja Vu هست و هم تصاویری از خود GZ و داستانش، فوق العاده ادیت شده و تلفیق موزیکش فوق العاده است، واقعا روحم پرواز کرد یعنی این تریلر 1 دقیقه ای رو باور کنید من از همه تریلرهای دیگه MGSV بیشتر دوست دارم ! اون صحنه ای که جت جنگنده میاد و Omega رو می فرسته هوا فوق العاده بود ! خلاصه اینکه هایپ چسبیده به سقف اونم با این باکس آرت و صفحه رسمی سایت که همین تصویر باکس آرت و پشتش بارون میاد. خیلی با خودم درگیرم ببینم این اتفاق آخر GZ چیه که این بالا سر کاز و رئیس بزرگ میاد. خیلی واسم سواله و حاضرم واسه این سوال خیلی پول بدم :D حتی به اندازه یه بازی کامل :D Tpp هم نهایتاً اوایل 2015 میاد به نظر من.

در مورد اون تریلر گیم پلی TGS که نسخه انگلیسیش منتشر شده باید بگم که نکات حالبی من دیدم، یکی اینکه شما می تونید تو منو انتخاب کنید بازی رو Normal بازی کنید یا Hard که بازی رو Normal انجام میدن ولی باز هم هوش مصنوعی پیشرفت محسوسی داشته نسبت به TGS با اینکه روی Normal بازی میشه و صداگذاری بیگ باس و کلاً تفنگ و محیط هم عالی بود. امیدوارم در حالت Hard نشه دشمنان رو مارک کرد :D:|

یعنی اون اولی به نام MGS V: GZ میاد بعد نسخه 5 به نام MGS V خالی ؟

پست اول رو بخونی بد نیست :D

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

اون تیکش که اسنیک دوربین رو میبینه و هایتر جمله ی تاریخی surveillance camera (:() رو به زبون میاره، صدای سانترلند ـه! :(

شاید کلی فحش بخورم :D اما کیفر بیشتر بدرد صدای اسنیک می خوره کلاً !! احساس تو صداش موج می زنه ! دوسش دارم :D
 

S.O.F

کاربر سایت
Oct 19, 2013
135
نام
Ardavan
اون Extended Cut فوق العاده است تریلرش، آهنگ MGS1 روشه هم تصاویر مرحله Deja Vu هست و هم تصاویری از خود GZ و داستانش، فوق العاده ادیت شده و تلفیق موزیکش فوق العاده است، واقعا روحم پرواز کرد یعنی این تریلر 1 دقیقه ای رو باور کنید من از همه تریلرهای دیگه MGSV بیشتر دوست دارم ! اون صحنه ای که جت جنگنده میاد و Omega رو می فرسته هوا فوق العاده بود ! خلاصه اینکه هایپ چسبیده به سقف اونم با این باکس آرت و صفحه رسمی سایت که همین تصویر باکس آرت و پشتش بارون میاد. خیلی با خودم درگیرم ببینم این اتفاق آخر GZ چیه که این بالا سر کاز و رئیس بزرگ میاد. خیلی واسم سواله و حاضرم واسه این سوال خیلی پول بدم :D حتی به اندازه یه بازی کامل :D Tpp هم نهایتاً اوایل 2015 میاد به نظر من.

در مورد اون تریلر گیم پلی TGS که نسخه انگلیسیش منتشر شده باید بگم که نکات حالبی من دیدم، یکی اینکه شما می تونید تو منو انتخاب کنید بازی رو Normal بازی کنید یا Hard که بازی رو Normal انجام میدن ولی باز هم هوش مصنوعی پیشرفت محسوسی داشته نسبت به TGS با اینکه روی Normal بازی میشه و صداگذاری بیگ باس و کلاً تفنگ و محیط هم عالی بود. امیدوارم در حالت Hard نشه دشمنان رو مارک کرد :D:|



پست اول رو بخونی بد نیست :D

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain



شاید کلی فحش بخورم :D اما کیفر بیشتر بدرد صدای اسنیک می خوره کلاً !! احساس تو صداش موج می زنه ! دوسش دارم :D
اتفاقا منم موافقم گرچه david hayter صداش فوق العاده بود ولی منم با کیفر بیشتر حال کردم...:d

در مورد تریلر گیم پلی هم دقیفا همون تریلر tgs بود فقط به زبان انگلیسی , فکر نکنم هوش مصنوعی فرقی کرده بود چون دقیقا همون تریلر بود چیزیش فرق نکرده بود که بگبم پیشرفت داشته... (البته این بر اساس چیزیه که از اون تریلر یادمه هست ...)
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
یه سری خبر منتشر شده که بعضی هاش واسه بیشتر طرفدارها خوشحال کننده است :

خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.

بر روی سایت اصلی خلاصه ای از داستان MGSV:Ground Zeroes نوشته شده :
در سال 1974 و در انتهای جنگ ویتنام و وقتی کشورها از حال و هوای جنگ سرد هم خارج می شدند رئیس بزرگ هم در حال تقویت نیروی خود بود که همان an army without a nation ( ارتش بدون ملت یا مرز ) که وابسته به هیچ کشوری هم نبودند رئیس این تشکیلات همان " اسنیک " و یا بیگ باس است که این گروه برای درآمد زدایی و تقویت تشکیلاتش به دولت های مختلف خدمات میدهد و حتی سعی می کند سربازان و نخبگان جنگی را هم به عضویت خود درآورد. شایعه می شود که آنها در حال ساختن سلاح هسته ای هستند و این شایعه پراکنده می شود تا نگرانی ها در مورد ارتش خصوصی که وابسته به هیچ کشوری نیست بیشتر شود و به همین علت آژانس بین المللی انرژی اتمی تصمیم به بازدید از Mother Base و یا همان پایگاه بیگ باس می کند.

در همین زمان بیگ باس متوجه می شود Paz دختر جاسوسی که به نظر کشته شده بود، زنده است و در زندانی است در مرز کوبا ( که در واقع زندانی است نظامی برای آمریکا )، زندانی که در آن هر نوع بازجویی برای اعتراف گرفتن استفاده می شود و به بدلیل اینکه این زندان مخفی است از این آزادی عمل بهره می برد، Chico یکی از سربازان بیگ باس بخاطر Paz بدون اطلاع سعی می کند خودش پاز را نجات دهد که او هم دستگیر و در همان زندان، زندانی می شود.

دیری نمی گذرد که اسنیک متوجه زندانی شدن چیکو هم می شود و بخاطر شرایط حساس Mother Base و در همان روزهایی که قرار است آژانس از آنجا دیدار کند سعی در انجام یک عملیات مخفی برای نجات Chico و Paz می کند. در انتهای اتفاقی بسیار غم انگیز می افتد که سرنوشت بیگ باس را برای همیشه تغییر می دهد.

در مورد مرحله اضافی PS4 و PS3 هم در سایت اصلی نوشته که تلفیقی از دنیای MGS1 سالید اسنیک که با همان حالت چند ضلعی و .. که باعث تجدید خاطرات این نسخه می شود،

پ.ن:نظر شخصی: تو اون تریلر E3 صحنه ای بود اسنیک داره چیکو رو خفه می کنه و یا تنبه، فکر می کنم از این عصبانی که سرخود اومده به کمپ امگا و دستگیر شده !! فکر می کنم اسنیک اصلاً علاقه ای به نجات پاز نداشته و بیشتر بخاطر چیکو رفته و بخاطر چیکو هم پاز را می خواد نجات بده.

در مورد تریلر گیم پلی هم دقیفا همون تریلر tgs بود فقط به زبان انگلیسی , فکر نکنم هوش مصنوعی فرقی کرده بود چون دقیقا همون تریلر بود چیزیش فرق نکرده بود که بگبم پیشرفت داشته... (البته این بر اساس چیزیه که از اون تریلر یادمه هست ...)

تفاوت ها خیلی کم بود، مثلاً موقعی که از روی فنسها می پره و میره پشت نیوجرسی تو این تریلر دشمن می خواد برگرده که اسنیک با یه حرکت پیش فرض CQC ـش می کنه که توی تریلر TGS اینطوری نبود و اصلاً متوجه جضور اسنیک نشد حتی با پریدن از روی فنسها و سر و صدا !! البته بازی رو Normal بوده. نمی دونم شاید هم اشتباه کردم اما من تریلرهارو خیلی نگاه می کنم.
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
ممنون امید از اطلاعات کاملت ! :-*

اصلا عاشقت شدم رفت !‌ {بد برداشت نکن} :-"

در مورد دژاوو میشن اگر باس فایت مبارزه با Psycho Mantis باشه خیلی خوب میشه {فکر کنم هم باشه} میخوام ببینم چه چیز های باحالی میخواد بگه ! {حتما میگه کوچیکی من رو تو tpp میبینید} :-"

من این رو هم میخوام ها : :-":-"



اینم یدونه بدونه شرح :




 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
دیدم یه ذره نظرم نسبت به دژاوو مشن عوض شد خیلی مسخرست!:d یعنی چی آخه نکرده حداقل لوکیشن بسازه تو همون کمپ امگا برداشته surveillance camera چپونده رو دیوار الان باید دژاوو و حس نوستالژیک بهت دست بده اونم با صدای ساترلند! :| بعد اصلا جدا ازین مسائل مأموریت ازین چیپ تر آخه!


کاملا معلومه چرته :d

اما در مورد خود بازی که تریلر انگلیسیش اومد باید بگم فوق العاده بود و خیلی باهاش حال کردم!
صدا گذاری تریلر قبلی که ژاپنی بود خیلی نامفهوم بود اما این تریلر صداگذاریش واقعا معرکه بود احساس میکردی تو خود کمپی!
داستان بازی تا جایی که امید نوشته بود حرف نداشت گیم پلی هم که خیلی نرم و عالی کار شده بود. این که امید اشاره کرد که slow motion هم میشه برداشت عالیه واقعا...
موزیکی که زمان alarm پخش میشد تلفیقی از تم سنتی mg msx و مدرن mgs4 بود که دیگه واقعا جایی برای حرف باقی نذاشت.
تغییرات یا سنت شکنی های کوجیما تو هر نسخه درسته ممکنه با اعتراض بعضی از هوادار ها روبرو بشه اما درآخر بازی رو خیلی خاص و یونیک می‌کنه اتفاقا یکی از دلایلی که ازش خوشمم میاد هم همین متفاوت بودن عنوان هایی هست که میسازه.
من که بی‌صبرانه منتظرم
 

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
1,367
نام
プレイステーション
پ.ن:نظر شخصی: تو اون تریلر E3 صحنه ای بود اسنیک داره چیکو رو خفه می کنه و یا تنبه، فکر می کنم از این عصبانی که سرخود اومده به کمپ امگا و دستگیر شده !! فکر می کنم اسنیک اصلاً علاقه ای به نجات پاز نداشته و بیشتر بخاطر چیکو رفته و بخاطر چیکو هم پاز را می خواد نجات بده.

فکر کنم شبیه تنبیه یا خفه کردن نبود . به نظرم بیشتر شبیه این بود که داره ارومش میکنه . چون تو صورت خود بیگ باس هم عصبانیت دیده نمیشه . چیکو هم یه حالتی داره انگار بیهوش شده . البته اینم نظر شخصی بود :d
 

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,023
شاید کلی فحش بخورم :D اما کیفر بیشتر بدرد صدای اسنیک می خوره کلاً !! احساس تو صداش موج می زنه ! دوسش دارم :D
خدا رو شکر یکی با ما هم نظر بود:dخدا وکیلی منطقی نگاه کنیم به موضوع این صدا بیشتر میاد به Snake یا به Big Boss حداقل و هر چی به زمان عرضه بازی نزدیکتر میشیم این عقیده توو ذهنم پررنگ تر میشه,فقط همون عادت کردن به صدای هیتر باعث این جوّ منفی شده که این هم با عادت کردن به صدای ساترلند ردیفه!ولی عرفان راست میگه اگه میخواست Deja Vu به معنای واقعی ایجاد کنه باید همون صدای قبل هیتر رو میذاشت حداقل توو Flashback ها
فقط من واقعاً درک نمیکنم این موضوع عرضه شدن Prologue قبل از بازی اصلی رو حتی به بهونه فروکش کردن میل طرفدارا!آخه مگه چقدر میتونه باشه یه mission؟؟به جز نشون دادن Opening Cutscene و گیم پلی هم که چیزه خاصّ دیگه ای نشون داده نشده.حداقل امیدوارم چندتا mission داشته باشه یه چیز پر و پیمون با 7,6 ساعت گیم پلی باشه همه اشم توو Camp Omega نباشه در ساعت های مختلف شبانه روز!:|
پ.ن:امید این که میخواد ببینه بازخوردا چجوریه درسته کاره خوبیه اصلاً اومدیم و همین باعث برداشتن Marking بشه توو TPP!اون پایان مقدمه با یه اتفاق بزرگ هم که عالی ولی من میگم امیدوارم با همون یه بار رفتن Mission ها بدون کار اضافی 7,6 ساعت باشه من راضیم!اون 40-50 تا مرحله ام مطمئن باش همشون توو Camp Omega ست!:|:dآخه اصلاً کارش غیر عادّیه امید قبول داری؟؟!:dهمین الانم تا حدودی تأثیر منفی گذاشته رو دید افرادی که خیلی آشنایی ندارن باهاش الان بالغ بر 5,4 تریلر داده از GZ که خیلی فرق آنچنانی با هم ندارن یه سری زده شدن!خدا شاهده من تا 2015 صبر میکردم به هر سختی:d
 
آخرین ویرایش:

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
فقط من واقعاً درک نمیکنم این موضوع عرضه شدن Prologue قبل از بازی اصلی رو حتی به بهونه فروکش کردن میل طرفدارا!آخه مگه چقدر میتونه باشه یه mission؟؟به جز نشون دادن Opening Cutscene و گیم پلی هم که چیزه خاصّ دیگه ای نشون داده نشده.حداقل امیدوارم چندتا mission داشته باشه یه چیز پر و پیمون با 7,6 ساعت گیم پلی باشه همه اشم توو Camp Omega نباشه در ساعت های مختلف شبانه روز!:|

شایان به نظر من این طور نیست, بازی Open World و می تونه کلی مرحله داشته باشه اونم بخاطر اینکه فضاش به همون کمپ محدود و حتی می تونه بعضی از مراحل رو چندین بار بری بماند این که شاید وقتی تا آخر بری یه بار درجه سختی جدیدی باز شه و همون آیتم ها معروف که باید با چند حالت بری تا باز بشه !!‌ اگه امکاناتش مثل PW هم باشه که خیلی هم بهتر :D
بعدشم دوست داری GZ با TPP باشه تا 2015 صبر کنی ؟ یا GZ رو زودتر بازی کنی تا این 1 سال اذیت نشی ؟!‌ و اینکه کوجیما بازخورد طرفدارهارو ببینه و اگه قرار تغییری برای بهتر شدن بازی بده وقت داشته باشه تا روی نسخه اصلی TPP انجام بده ؟!‌ :D به نظر من تو این لیستی که تو تریلر دیدیم حداقل 40-50 مرحله وجود داره :D

این رو بزار رو حساب سرگرم شدن خودمون و هرچه بهتر شدن TPP :D تازه من عاشق اینم که اون اتفاق بزرگ رو ببینم و بعد برم تو کف ! اینطوری بیشتر دوست دارم تا بعدش سریع برم سراغ TPP دقیقاً مثل یه سریالی که هجانی تموم میشه بعد 1 سال باید صبر کنی تا فصل بعدش

به نظر من بازی راحت 6-7 ساعت تایم داره تازه واسه طرفدارهای خْره خیلی بیشتر از این حرفاست :D تروفی ها و ... هم بماند
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
862
نام
محسن
عجب ! این آهنگ Encounter رو آدم میشنوه خیلی کیفور میشه !
تو بازی جایی هست اتفاقات Peace Walker رو خلاصه بگه یا یه پیش درآمدی چیزی داشته باشه ؟ من نمیدونم چیکو کیه الان خب :(
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
دوستان قبل از سوال پست اول رو بخونید جواب همه سوالاتون هستش

دوستان کسی عکس این ارت ورک جدید رو نداره ؟ با کیقیت باشه

تمامی عکس ها به صورت Thumbnail با کیفیت بالا و سایز اصلی در پست اول هستند.
 
آخرین ویرایش:

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza

اینم یدونه بدونه شرح :



در موردِ اون بدون شرح, به نظرم اگه Revengeance جای Metal Gear Rising قید میشد خیلی بهتره بود. به هر حال Rising هم زیر مجموعه Metal Gear محسوب میشه و داستان و شخصیت هاش هم به دنیای متال گیر مربوط میشه.

از طرفی اگه نسخه های بعدیِ MGR ساخته بشه دیگه فکر نمیکنم تو آپدیت این لیست مجددا اسمِ Metal Gear Rising رو ببینیم!
 
آخرین ویرایش:

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,023
راستی حضور Christopher Randolph در Cast ـه GZ میتونه نوید اینو بده که Huey هم توو GZ هست و بازی فقط توو Camp Omega نیست!:dالبته واقعاً نمیتونه یه بازی اونم MGS دائماً توو یه لوکیشنه محدود اتفاقاش بیفته منم به شوخی اون موقع گفتم,قطعاً آدمی مثل کوجیما راه و چاه رو بلده.ایشاللا در آینده بیشتر توضیح بده در این مورد تا ابهامات و سوءتفاهمات رفع شه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر