درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

owj

کاربر سایت
Jul 26, 2015
441
نام
Mohamad H
سلام !
دوستان من تو دمو ها یادمه کوایت توی پیشبرد مراحل کمک میداد اما من الان اپیزود 21 هستم و 2 مرحله جانبی مربوط به کوایت رو هم رفتم
اما نیستش و کلا همش زندون پشه میپرونه . فک کنم اون قسمت که مرحله جانبی دوم کوایت رو میریم و میاد که سوار هلیکپتر شه باهامون بیاد و کاز نمیزاره
بمون گفتن که میتونی ازش استفاده کنی اما چطور ؟
و یه چیز دیگم اینکه R & D رو چطور بالا ببریم ؟
پیشاپیش سپاس
 
آخرین ویرایش:

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
سلام . دوستان من تو دمو ها یادمه کوایت توی پیشبرد مراحل کمک میداد اما من الان اپیزود 21 هستم و 2 مرحله جانبی مربوط به کوایت رو هم رفتم
اما نیستش و کلا همش زندون پشه میپرونه . فک کنم اون قسمت که مرحله جانبی دوم کوایت رو میریم و میاد که سوار هلیکپتر شه باهامون بیاد و کاز نمیزاره
بمون گفتن که میتونی ازش استفاده کنی اما چطور ؟
و یه چیز دیگم اینکه R & D رو چطور بالا ببریم ؟
پیشاپیش سپاس

دوست عزیز لطف بزار تو Spoiler سوالت را که مربوط به داستان میشه ، شاید کسی اوایل بازی باشه و نخواهد از این موارد اطلاع پیدا کنه.

قبل از اینکه وارد Mission بشید جایی که باید Equipment ها را انتخاب کنید همان جا که Snake ایستاده و هلکوپتر پشت سرش و یک جدول در سمت چپش قرار داره یک گزینه داره به اسم Buddy وقتی وارد اون می شید می توانید Quite /D-Dog/...را انتخاب کنید و در Mission آزش استفاده کنید.
 

M@jidp

کاربر سایت
Jan 17, 2010
924
منم دقیقا مشکل شما را دارم البته هنوز مونده تا پلات بشم اما در این تاپیک ها خارجی می گن از 60% بالاتر باشه میزان موفقیت اون مامورت پاس میشه اما من هر کاری می کنم Faild میشه . من یک S++ دارم 4 تا S+ دارم چند تا S که درصد موفقیت را برام می زنه 69% .اصلا این سرباز های لعنتی هم تکون نمی خورن بشن S++. تو کل بازی هم اصلا Combat Skill S++ ندیدم تا حالا. هر چی بوده S خالی بوده.Heoism منم 350000 است.
یه جا دیدم s++
Fob :\ ولی خوب لول بالاها دارن باید یجوری بتونیم اکسترکت کنیم تمومش کنیم بره... یه چیز دیگه اینکه فکر کنم قدرت جنگیدنشون فقط مهم نیست
باید اسکیل های دیگشون هم زیاد باشه چون اگه به ماموریتهای دیگه نگاه کنی اوناهم قدرت مبارزشون همین پنجاه درصده
ولی مثلا اگه گیاه دارویی بده افراد medical platform باهاشون میفرسته که درصدشون بالاست یا مثلا موارد دیگه از development platform
اما این ماموریت اخریه اگه توجه کنی میرن نمیبازن چون متالگیری که میبرن سالم برمیگرده ولی ماموریت کامل نمیشه و فکر کنم باید
اسکیل خودشون همه آپدیت باشه چون از پلتفرمهای دیگه نیرو نمیبرن:\

------
اینم بگم برای 100 درصد کردن mission بازی دو تا باگ داره
metamaterial specialist و zologist اکسترکت نمیشن که باید اینارو ببرید از منطقشون بیرون اکسترکت کنید(چون بیشتر مرحله ها یه سری متخصص برای ساخت ایتم بهتون میده و بالای توضیحات هر مرحله نوشته که اگه مثل چراغ ابی رنگ روشن بود یعنی اکسترکت نشده و خاموش یعنی اکسترکت شده )
من 5 الی شیش دفعه تست کردم تو محلشون اکسترکت نشدن یا بردم تو هلیکوپتر یا بردمشون محل افرادی که جزو داستان اصلی
بازی هستن اکسترکت میکردم با هم ، خلاصه عذاب میده این بازی آدمو، امیدوارم بازی شماها باگ نداشته باشه
 
آخرین ویرایش:

B1G BOSS

کاربر سایت
Sep 1, 2012
642
نام
رضا
سلام دوستان من بازی رو تا مرحله 42 رفتم ماموریت های فرعی طلایی هم رفتم اما هیچ مرحله ای اضافه نشده چی کار کنم ماموریت جدید بیاد

چندتا ماموریت فرعی دیگه برید ( لازم نیست زرد باشه ) تا کاز یا اسلات بهتون زنگ بزنه و بهتون بگه برگردید بیس
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
دوستانی که بازی رو به صورت اوریجینال دارن میشه به سوالم جواب بدم. میخوام بازی رو به صورت اشتراکی بخرم و قبلش به آخرین آپدیت بازی به روزش کنم ولی چیزی که شنیدم اینه که با آخرین آپدیتها بعضی از آپگرید های اسلحه و ... رو فقط وقتی که آنلاین باشی برات باز میشن. ولی با آپدیت های اولیه میشد افلاین هم باز کرد. به طور کلی این آپدیت های آخر از این جور تغییرات داشته؟ اصلا توصیه میشه آپدیت های بازی نصب بشه؟
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
اشتباه نکنم با آخرین آپدیت میتونیم از قابلیت نامرئی شدن توی FOB استفاده کنیم ولی من نتونستم.کسی این قابلیتو توی FOB بدست اورده؟ضمنا تو آپدیت آخر سلاحهای جدیدی اضافه شده اما لول بعضی هاشون تا 95 هم میرسه! من تعداد افراد هر بخشم 200 نفرن و فکر نکنم بتونم اونقدر نفرات قوی پیدا کنم که از 75 به 95 برسه.با همین FOB رایگانی که در اختیارمونه میتونیم ظرفیت افرادمونو از 200 نفر ببریم بالاتر؟
 
آخرین ویرایش:

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
دوستان این ماموریتهای ساید اپ تمومی نداره هرچی بازی میکنم تموم نمیشه ؟؟؟؟

157 ماموریت است که برای باز شدن بعضی هاش حتما باید ماموریت های اصلی مرتبط با داستان بازی را کامل کنید.زمانی که iDroid را باز می کنی و روی Side Op ها هستی سمت راست پایین صفحه می توانی ببینی چند تا مامورت را کامل کردی.
 

matte

کاربر سایت
Sep 10, 2014
84
دوستان لطفا راهنمایی کنید من از 44 پریدم 47 مرحله های 45 و 46 باز نشد ساید آپ 150 هم باز نشده . آرم پروانه داشتم برش داشتم. ممنون میشم کمک کنید بتونم بازش کنم.
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
دوستان لطفا راهنمایی کنید من از 44 پریدم 47 مرحله های 45 و 46 باز نشد ساید آپ 150 هم باز نشده . آرم پروانه داشتم برش داشتم. ممنون میشم کمک کنید بتونم بازش کنم.


بعضی از audio ها زرد رنگ هستن اونها را گوش کن.فکر کنم برای باز شدن mission 46 باید ۶۰ تا ماموریت جانبی انجام بدی .مطمین نیستم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر