درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

emperaturs

کاربر سایت
Aug 1, 2015
886
نام
Joel
سلام
من این بازی رو واسه پلی فور گرفتم . تو منوها گشتم دیفیکالیتی ستینگ یا همون انتخاب درجه سختی رو پیدا نکردم . این بازی اصلا میشه درجه سختی رو انتخاب کرد یا نه ؟
 

ali aghajari

کاربر سایت
Sep 3, 2008
64
سلام
من این بازی رو واسه پلی فور گرفتم . تو منوها گشتم دیفیکالیتی ستینگ یا همون انتخاب درجه سختی رو پیدا نکردم . این بازی اصلا میشه درجه سختی رو انتخاب کرد یا نه ؟
سلام ...
نداره ... برو حال کن ... به نسبت بازی و نوع و روشی که انجام میدی خودش سختش میکنه ...
 

mgs4

کاربر سایت
Mar 9, 2007
286
سلام دوستان عزیز من بازی رو چند روز پیش تموم کردم و الان میخوام کوایت برگرده ایا راهی براش هست یانه یکی از دوستان گفته بودهفت بار مرحله یازده رو بریم برمیگره البته با اپدیت جدید آیا درسته؟ من رو Ps4 بازی میکنم
ممنون میشم یه راهنمایی بکنید
 
آخرین ویرایش:

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
سلام من تازه بازی را خریدم ی سوال چون یوز خریدم و دی ال سی استفاده شده نیازی به اپدیت داره این بازی اصلا بخش انلاین داره ؟ یا همون افلاین برم ؟

سلام آقا فرشید ، خوبی ؟
بازی هر دو بخش آنلاین داره ، یکی مربوط میشه به Multiplayer که با سایر بازیکنان آنلاین بازی می کنی ، و یک بخش دیگه هم مربوط به میشه به Mission ها و Source ها که در اگر به Server وصل بشی می توانی ازش استفاده کنید. البته در روند داستان بازی تاثیر چندانی نداره اما در رشد هر چه سریع تر Unit ها بسیار موثر هست.

- - -ویرایش - - -

سلام
من این بازی رو واسه پلی فور گرفتم . تو منوها گشتم دیفیکالیتی ستینگ یا همون انتخاب درجه سختی رو پیدا نکردم . این بازی اصلا میشه درجه سختی رو انتخاب کرد یا نه ؟
بازی Difficulty سخت نداره اما از Chapter 2 به بعد یکسری از ماموریت ها دوباره تکرار میشن که با عنوان Extreme /Total Stealth باید انجام بدی که بازی را سخت تر کردن اما در کل بازی زیاد سخت نیست اما در کل مدت زمان بازی برای کامل کردن خط داستان و یکسری از ماموریت ها حدود 60-70 ساعت است برای پلات کردن هم چیزی حدود 150+ ساعت زمان لازم داره.
 

vrp_vahid

کاربر سایت
Dec 15, 2013
1,060
کلا HErosim و بمب اتم به چه درد میخورند ؟
این FOB MISSION ها مگه پلاس نمیخواد ؟ یه سری بدون پلاس رفتم گیر نداد و رفت توش !البته در آخر از امتیازات GMP نمیده فقط ترازت منفی باشه کم میکنه
 

trust n1

کاربر سایت
Jun 11, 2009
790
نام
فرشید
سلام آقا فرشید ، خوبی ؟
بازی هر دو بخش آنلاین داره ، یکی مربوط میشه به Multiplayer که با سایر بازیکنان آنلاین بازی می کنی ، و یک بخش دیگه هم مربوط به میشه به Mission ها و Source ها که در اگر به Server وصل بشی می توانی ازش استفاده کنید. البته در روند داستان بازی تاثیر چندانی نداره اما در رشد هر چه سریع تر Unit ها بسیار موثر هست.

- - -ویرایش - - -

سلام فربد جون خوبی داداش دلم تنگ شذه برات
اقا مرسی فقط یک سوال دیگه توی بخش انلاینش چجوریه مثل جی تی ای شخصیت میسازی میری تو یا با شخصیتهای خودش جلو میره اصلا ایلانش حال میده یا نه ارزش داره؟
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
کلا HErosim و بمب اتم به چه درد میخورند ؟
این FOB MISSION ها مگه پلاس نمیخواد ؟ یه سری بدون پلاس رفتم گیر نداد و رفت توش !البته در آخر از امتیازات GMP نمیده فقط ترازت منفی باشه کم میکنه

herosim به شما کمک می کنه که سرباز های S را پیدا کنی و Recruit کنی ، سرباز های که در Brigs هستن سریع تر Recruit بشن ، پروسه تبدیل Unprocess Material ها سریع تر میشه . تعداد سربازی های Voluntier بیشتر می شه ..
اگر به سرور های وصل بشی و بازی کنید GMP هات وارد Cloud میشه که اگر از سرور های قطع بشی و مقدار این GMP هات کم باشه منفی می خوری ( این منفی خوردن باعث رفتن سرباز های Base ات می شه) .FOB هم که تکلیفش کاملا روشن بهت GMP / Resourse ها آنلاین را می ده که البته برای موارد آفلاین هم قابل استفاده است البته از همه مهمتر برای Develop سلاح های انلاین مطمئنا بهش احتیاج داری. تا جایی که من می دون پلاس می خواهد.
سلام آقا فرشید ، خوبی ؟
بازی هر دو بخش آنلاین داره ، یکی مربوط میشه به Multiplayer که با سایر بازیکنان آنلاین بازی می کنی ، و یک بخش دیگه هم مربوط به میشه به Mission ها و Source ها که در اگر به Server وصل بشی می توانی ازش استفاده کنید. البته در روند داستان بازی تاثیر چندانی نداره اما در رشد هر چه سریع تر Unit ها بسیار موثر هست.

- - -ویرایش - - -

سلام فربد جون خوبی داداش دلم تنگ شذه برات
اقا مرسی فقط یک سوال دیگه توی بخش انلاینش چجوریه مثل جی تی ای شخصیت میسازی میری تو یا با شخصیتهای خودش جلو میره اصلا ایلانش حال میده یا نه ارزش داره؟

قربانت ، بهمچنین ، والا من هنوز بخش انلاین بازی را امتحان نکردم ، هنوز در پروسه Plat کردن بازی به سر می برم . Multiplayer می توانی شخصیت بسازی ولی مثل GTA نیست که یک شهر دراختیارت باشه بیشتر شبیه Destiny / Call of Duty/Battle است که که Mode های مختلف گذاشته البته از نوع سوم شخص. بازم می گم من اطلاعات کاملی راجع به Multiplayer ندارم چون هنوز نرفتم سراغش .
 

matte

کاربر سایت
Sep 10, 2014
84
دوستان اگه میشه در مورده لوگوی پروانه توضیح بدبد که اصلا بذاریم یا نه؟ من الان مرحله 42 هستم گیج شدم. مرسی
 
آخرین ویرایش:

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
دوستان اگه میشه در مورده لوگوی پروانه توضیح بدبد که اصلا بذاریم یا نه؟ من الان مرحله 42 هستم گیج شدم. مرسی


لوگو پروانه تنها کاری که می کنه اینه که Quite را براتون تا جایی که امکان داشته باشه در لیست Buddy ها نگه می داره و می توانی ازش استفاده کنید اما روند بازی طوری هست که زمانی می رسه که هیچ Mission وجود نداره و برای ظاهر شده سایر ماموریت ها باید این لوگو را بردارید.
 

pedram9

کاربر سایت
Oct 2, 2009
118
episode 8 رو گیر کردم یه نفر تارگت رو کشنم دو تانک هست که باید انگار با بالون بفرستم اما نمیشه فرستاد ( توی آموزش اینطوری انجام داده بود ) چکار باید بکنم ؟
R&D Team lv رو چطوری باید زیاد کنم ؟
 

vrp_vahid

کاربر سایت
Dec 15, 2013
1,060
سلام فربد جون خوبی داداش دلم تنگ شذه برات
اقا مرسی فقط یک سوال دیگه توی بخش انلاینش چجوریه مثل جی تی ای شخصیت میسازی میری تو یا با شخصیتهای خودش جلو میره اصلا ایلانش حال میده یا نه ارزش داره؟

سلام
اگه یادتون باشه اول بازی یه شخصیت میسازین و توی mission ها میتوونین ازش استفاده کنین.تو مولتی اون شخصیت با اون ظاهر ساخته شده رو دارین.
مولتی کلا 3 تا سبک داره..من خیلی بازی نکردم در حد همون 2 روزی ک مجانی پلاس داد.خیلی حال نکردم شاید برای این بود که هیچی تو بازی نداشتم جز یه کلاش :D
اما به شدت عاشق FOB هستم خخخ..
FOB ها اگه پلاس نداشته باشی اجرا میشه اما هیچ جایزه ای که اول تعیین میکنه نمیده بهت و به عنوان تمرین حساب میشه برات.
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
episode 8 رو گیر کردم یه نفر تارگت رو کشنم دو تانک هست که باید انگار با بالون بفرستم اما نمیشه فرستاد ( توی آموزش اینطوری انجام داده بود ) چکار باید بکنم ؟
R&D Team lv رو چطوری باید زیاد کنم ؟
اگر تانک بخواهی Extract کنی باید Fulton را آپگرید کنی به لول 3 یا 4 بعدش هم COntainer می توانی بفرستی هوا هم Vehicle ها را می توانی بفرستی .برای اینکه اپگرید ها باز بشه باید Level Unit هات بره بالا برای لول اپ کردن Unit ها باید بفرستیشون به Dispatch Mission ها و اضافه کردن سرباز به اون Unit خاص با Skill بالا هم باعث Level Up شدن میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر