چه بر سر ادامه معنوی L.A. Noire آمد؟

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
آن طور که به نظر می‌رسد، ما هیچ‌وقت «W***e of the Orient» ادامه معنوی عنوان L.A. Noire را نخواهیم دید. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

s4c4_woto_(1).jpg

اواخر سال ۲۰۱۱ بود که عنوان L.A. Noire منتشر شد. عنوان پر خرج استودیو Team Bondi که نتوانست انتظارات ناشرش، راک‌استار را برآورده کند و همین موضوع سبب گشت تا این استودیو حمایت راک‌استار به عنوان ناشر را از دست بدهد.
اما عدم موفقیت L.A. Noire پایان کار برای این استودیو استرالیایی نبود. هر چند تعداد زیادی از اعضا استودیو اخراج شدند، اما استودیو همچان به حیات خود ادامه داد و آن‌ها در سال ۲۰۱۲ بازی جدید خود با عنوان W***e of the Orient را معرفی کردند. عنوانی که شباهت زیادی به L.A. Noire داشت و از همان موتور و تکنولژی برای توسعه آن استفاده شده‌بود. در آن زمان اعلام شد که بازی برای PC و کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد و پس از آن بازی به سکوت خبری پیوست. سایت بازی تعطیل شد، پیج‌های اجتماعی بازی و سازندگانش هم بدون هیچ فعالیتی باقی ماند.
حال پس از سه سال سکوت به نظر می‌رسد مراحل توسعه بازی آن طور که انتظار داشتیم پیش نرفته و مدت‌هاست که بازی رها شده‌است.
امروز در طول پادکست «a Gamehugs» در حالی که از سازنده بازی پرسیده شد، چه زمانی ما W***e of the Orient را خواهیم دید و او در جواب گفت:
«فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت آن را ببینیم. W***e of the Orient ادامه معنوی برای L.A. Noire بود. ما از همان تکنولوژی استفاده می‌کردیم و بازی در دهه ۱۹۳۰ و شاید ۱۹۴۰ در شهر شانگهای جریان داشت. در آن زمان شانگهای تنها مکانی در جهان بود که بدون داشتن پاسپورت به شما اجازه می‌داد به آن سفر کنید. به همین جهت هر کسی که قصد فرار داشت، به شانگهای پناه می‌برد. کل شهر توسط گروه گانگستری به نام «Big-Eared Du» اداره می‌شد. به همین جهت آن بازه زمانی از جذابیت بالایی بر خوردار بود. ما هم سعی می‌کردیم بازی را با تمام جزئیات آن بازه زمانی توسعه دهیم. اعضا استودیو مثل Brendan [سر پرست تیم]، Alex Carlyle [دیزاینر]، Vicky Lord [مدیر کل] و Naresh Hirani [تهیه کنند پروژه] همه با هم جنگیدن تا پروژه را زنده نگه دارند. و من هم برای زنده نگه داشتن آن جنگیدم. W***e of the Orient چیزی بود که همه ما برای آن شور و هیجان داشتیم، اما در نهایت این سرنوشتی بود که بازی به آن دچار شد.»
در ادامه خبرنگار پرسید: «پس یعنی ما هیچ وقت این پروژه را نخواهیم دید؟»
«فکر نکنم. اون بازی و اون استودیو به نحوی با پایان تلخی ترک کردم، زمانی که همه چیز پیچیده شده بود.»

منبع
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
L.A Noire درسته عنوان شاهکاری نبود و یه باز خوب بود من که ازش لذت بردم شاید خیلی ها باهاش حال نکردن اما به نظر من بازی با یک سری تغییرات پتانسیل خیلی خوبی داشت . :)
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
پس اون 200,000 دلاری که گرفتن چی شد :D
Code:
http://www.ign.com/articles/2013/06/21/team-bondis-whore-of-the-orient-receives-funding
گویا هزینه توسعه بازی ها تو استرالیا خیلی بیشتر از این حرفاست. حالا به همه اینا تکنولوژی که اینا استفاده‌ می‌کردن هم اضافه کنیم.
خودم فکر می‌کنم که کلا دیدن با این هزینه سنگین توسعه بازی و بعد هم ناشر و احتمال عدم موفقیت بازی، ریسک بالایی داره. پس کلا توسعه بازی متوقف کردن.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
عجب بازی ای بود، اون زمان با اینکه زبانم خیلی ضعیف بود ولی دست و پا شکسته جلو رفتم و واقعا از بازیش لذت بردم. یک بازیی بود که برخلاف جریان اصلی شنا میکرد. به نظرم اگر تو همون نسخه اول یکسری المان های اکشن تر تو مراحل فرعی به بازی اضافه میشد و بیشتر از ویژگی های جهان باز استفاده میکردند اینقدر سر فروش بازی و مسائل مالی به مشکلات نمیخوردند.
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,592
بدی بازی این بود اکشن بالای نداشت بیشتر فقط باید بازجوی میکردی که یکم تو مخ بود احساس میکردم سریال میبینم
نصفه رهاش کردم
مافیا 2 پیشم بهتر بود
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
چرا باید بازیهایی مثل la noire و fable و .......... که کلمه گیم واقعا برازندشونه از بین برن اما عناوینی مثل کالاف مثل بوندس لیگا بفروشن.
درسته lanoire دست راک استاره هنوز و فیبل هم دست مایکروسافت
اما سازنده اصلی یه چی دیگه هست
و اینکه اگه ادامه ای براشون بیاد با وجود برنامه های این دو تا شاید برای انتظار نسخه بعدی باید بریم تو فکر سال 2020
فقط در یک کلمه شاهکار برازنده la noire بود
با اون پایانه درامش
 

Ezio96

کاربر سایت
Sep 30, 2014
445
نام
رامين
بدی بازی این بود اکشن بالای نداشت بیشتر فقط باید بازجوی میکردی که یکم تو مخ بود احساس میکردم سریال میبینم
نصفه رهاش کردم
مافیا 2 پیشم بهتر بود

این تو مخ بودن بیشتر به مسئله ی زبان برمی گرده وگرنه همون بازجویی ها اونقدر جالب بود که بازی خسته کننده نشه (البته کلی گفتم شاید تسلط شما به انگلیسی کامل بوده باشه)
من خیلی با این بازی حال کردم و کاملن بازی مؤفقی بود از دید من
تازه الآن خوندم که راکستار حمایت از اون استدیو رو قطع کرده! مطمئنم اگه فرصت بیشتری بهشون میداد و حمایت رو قطع نمی کرد توی نسل 8 شاهکار میساختن


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,592
این تو مخ بودن بیشتر به مسئله ی زبان برمی گرده وگرنه همون بازجویی ها اونقدر جالب بود که بازی خسته کننده نشه (البته کلی گفتم شاید تسلط شما به انگلیسی کامل بوده باشه)
من خیلی با این بازی حال کردم و کاملن بازی مؤفقی بود از دید من
تازه الآن خوندم که راکستار حمایت از اون استدیو رو قطع کرده! مطمئنم اگه فرصت بیشتری بهشون میداد و حمایت رو قطع نمی کرد توی نسل 8 شاهکار میساختن


Sent from my iPhone using Tapatalk
خوب من دارم میگم همش بازجوی بود یکم اعصاب آدم و خورد میکرد
گیمپلی رانندگی ش هم زیاد قوی نود کاراکتذ هم محدودیت های داشت
ولی از نظر داستانی خوب بود فقط این بازجویاهش بیش از حد بود آدم خوابش میگرفت
 

gunner7

کاربر سایت
Mar 25, 2012
635
نام
مهراد
اواخر سال ۲۰۱۱ بود که عنوان L.A. Noire منتشر شد.
من یادمه اینو خرداد بازی کردم.میشه تو نیمه اول سال 2011.
۱۷ می ۲۰۱۱.
تو بازی میتونستی تو کل L.A بگردی ولی بازی عملا محدود میشد به ماموریتای داستان اصلی.بهتر بود چنتا داستان فرعی هم بهش اضافه می کردن.مشکل همینجا بود بنظرم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر