Steep | PC

vasowcvm9hcehj5tkxby.jpg

Title: Steep
Developer:
Ubisoft Annecy
Publisher: Ubisoft
Release Date: December 2016
در زمانی که همه منتظر سورپرایز انتهایی کنفرانس طولانی E3 2016 شرکت یوبی سافت بودند، عنوانی در سبک Extreme Sport معرفی شد که از عنوان های پر سر و صدای سال های گذشته فاصله بسیاری داشت. بازی که توسط شعبه Annecy ساخته می شد که تا به حال در اکثر موارد به عنوان تیم کمکی برای بازی های بزرگ شرکت کار کرده و تخصص در تجربه چند نفره نیز دارد.
اما این بار آن ها نیز یک بازی مستقل در استودیو خود می سازند که از المان های چند نفره نیز بهره می برد و به ورزش های کوهستانی می پردازد. بر خلاف نظر اکثر بازیکن ها که واکنش خاصی نسبت به معرفی این عنوان نداشتند، سایت ها از این عنوان تعریف کرده اند و آن را بازگشت به سبکی دانسته اند که مدت زیادی در دنیای بازی های کامپیوتری غایب بوده است.

اطلاعات بازی:
  • بازی در دسامبر سال جاری میلادی یعنی 2016 عرضه می شود
  • بازی به ورزش های کوهستانی می پردازد که شامل 4 بخش Ski, Snowboard, Wingsuit, Paraglide است که می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید.
  • بازی به صورت Open World می باشد که محیط آن الهام گرفته از کوه های آلپ و آلاسکا می باشد.
  • زاویه دوربین در بازی می تواند هم در حالت اول شخص و هم در حالت سوم شخص قرار گیرد.
  • نقشه بازی از قابلیتی به نام Mountain View استفاده می کند که در این حالت کل نقشه را به صورت سه بعدی می توانید مشاهده کنید و به انتخاب مرحله مورد نظر خود بپردازید.
  • مراحل شامل مسابقات، مهارت و .... می باشد که همه آن ها قابلیت انجام تک نفره و یا چند نفره را خواهند داشت.
  • در ابتدای هر مرحله می توانید از بین 4 گزینه موجود که در بالا گفته شد استفاده کنید و به طی کردن مسیر بپردازید.
  • در بازی حرکات نمایشی نیز وجود دارند. همچنین قابلیتی در بازی وجود دارد که تمامی حرکات شما را با تمام جزییات دخیره می کند که می توانید از آن برای ثبت رکورد های بهتر و یا نیز به چالش کشیدن رفقای خود استفاده کنید.
  • در بازی از مدل سازی فیزیک برف به صورت دقیقی استفاده شده است که بتواند حس خوبی را به بازیکن القا کند و تجربه ی بهتری را برای او رقم بزند.
  • همچنین می توانید از لینک مقابل برای بتایی که در نظر گرفته شده ثبت نام کنید : Steep Beta Registration | Ubisoft® (US)


با تشکر از @slipkboy عزیز بابت تاپیک :x


94912274500304288032.jpg

[Steep Trailer: Announcement – E3 2016 [US
720p || 1080p
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
توی بازی کلا باید به سرور وصل باشید.

برای بار چهارم فکر کنم اوایل بازی رو رفتم، احساس می کنم یکم سرعت انجام حرکات نمایشی بیشتر از تست ها شده باشه! اما خوب در کل همون هست و کسایی که توی استیم هم بازی رو تهیه کردن به نظر راضی میان. گرچه فروش بازی فکر کنم به شدت ضعیف باشه!:(
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
به این بازی خیلی بی لطفی شده مثل اینکه ، بازی رو توی Weekend Deal تهیه کردم ، با اینکه بازی در سبک خودش تا جایی که من میدونم رقیب نداره ، اما خیلی خوب کار کرده ، واقعا ساختن یه همچین محیطی که بشه با 4 نوع سبک ورزش های زمستانی تعامل داشته باشه کار مشکلیه. و خیلی خوب از پس ـش بر اومدن و از همه مهمتر اینکه Challenge های بازی در Level های Hard واقعا سخت و نفس گیر به طوری که برای گرفتن مدال طلا شاید مجبور باشید بالای 200 بار (بدون اغراق) اون رقابت رو تکرار کنید. من که از بازی خیلی خوشم اومد و الان هم که المپیک زمستانی هم شروع شده ، کاملا حال و هوای یه همچنین بازی ای نیاز بود و اینکه خیلی سال بود بازی ای با این سبک و این محیط پلی نداده بودم و خیلی چسبید از زمان PS2 و بازی RTL Ski Jumping 2007 تقریبا میشه گفت بازی خوبی دیده نشد.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
خوب آپدیت جدید بازی هم با حجم حدود 800 مگ عرضه شد ، تغییرات :
Infinite progression and bonus XP

We have removed the level 30 cap restriction. From then, you will be able to progress infinitely and get rewarded with Steep Credits every time you will reach a new level.

To support you, we have planned a series of temporary Bonus XP events – we will communicate on due time - so stay tuned: more info coming soon :)


Ranked mode

To make sure our Freestyle challenges leaderboards only feature true champions – we have added a ranked mode to our game.

From March 27th, we will reset all Freestyle challenges leaderboards and only players with ranked mode “ON” will be able to access those.

By playing ranked, you will have to score with a restricted amount of tricks at your disposal (specific to each challenge) - but that is what it takes to become a true champion right? :)


Live Activities

From April 1st, we will launch the first season of our live activities season system! Every 3 months, you will have the opportunity to win an EPIC and EXCLUSIVE EQUIPMENT SET by taking on various temporary challenges.




9e2p_11.jpg

 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
قابلیت Photo Mode با امکانات بالا در بازی قرار گرفت تا کسایی که بازی نمی کنن و اصلا نمی دونن چی هست ازین قابلیت لذت ببرن :D

Can't Wait for Steep 2 ... :D
 
  • Like
Reactions: ROONEY190

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
عجب! عَـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجب!!!!
قراره مسابقات PVP توی 29 اکتبر به صورت Beta برای PC منتشر بشه! خوب عزیزان من، بازی همچین چیزی رو از روز اول می خواد!
چطوره که هنوز یک سری دارن روی این بازی و محتویاتش کار می کنن برام سواله! به هر حال با توجه به وضع فعلی و تعداد بازیکن ها واقعا جای تحسین داره این حرکاتشون =D>=D>

Introducing New PvP Multiplayer Mode for Steep
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر