PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
ما در مورد کونامی داریم صحبت میکنیم. شرکتی که توی یکی دو سال اخیر هیچگونه خردی در کارشون دیده نمیشه. بعلاوه وقتی شما چیزی رو آپدیت میکنی و حذفش میکنی یعنی اولا تاییدش کردی و دوما اینکه دوباره خبرش کردی تو گوش همه تکرارش کردی.

بزار اصلا من دو تا سناریو رو بگم خودت کلاهتو قاضی کن کدوم به حقیقت نزدیکتره

1. کونامی و کوجیما توافق کردن که سوری از هم جدا بشن بعد جوری رفتار کنن که کونامی به منفورترین شرکت بازی سازی تبدیل بشه. باعث بشن تنها بازی AAA امسال کونامی در حد ششششت بفروشه. که در عوضش کوجیما بتونه دو سه تا هینت خوشگل تو تریلراش بزاره با روان ملت بازی کنه و آخرش بگه دیدید گول خوردین. من و کونامی از اول داداش بودیم داشتیم سربسرتون میزاشتیم تازشم اینقد کونامی مرده متال گیرو داده بخودم برم برای سونی انحصاری بسازم

2. واقعا این دعواها واقعی بوده و این تئوری ها هم ساخته ی ذهن امثال ماست که در نبود خبر رسمی از بازی مورد علاقمون داریم خیالپردازی میکنیم

من بیشتر نظرم به دو نزدیکه

توی فرضیه ی 1 ، باید سونی رو هم سوری فرض کرد :D یعنی اگه اون چیزایی که توی ویدئو هست درست باشه سونی هم این وسط صرفاً یه شو آف ـه و هیچ ربطی به بازی نداره :D
چی بگم والا ، تا E3 صبر میکنیم ببینیم چی میشه :D چیزایی که توی ویدئو بود که خیلی محکم بود اکثر چیزاش :D
 
  • Like
Reactions: Cait Sith

D@SHR3ZA

کاربر سایت
Nov 4, 2006
1,809
نام
محمد رضا
آقا قبلا هم گفتم امیدوارم که آی پی جدیدی باشه و اصلا ربطی بخصوص به بازی متال گیر سولید نداشته باشه، حالا اگه به سایلنت هیلز ربط داشته باشه باز میشه یه کاریش کرد اما وقتی فکر میکنم امیدوارم به اون هم ربطی نداشته باشه.x_x فقط یه آی پی جدید و مشتی باشه تا استاد کوجیما هم به همه بفهمونه فقط متال گیر نمیسازه (حالا اون بازی های دیگه اش بماند) و میتونه هرچیزی بسازه. ;;)

اینکه این همه مو از لای ماست کشیده این یوتیوبره کارش عالیه اما امیدوارم اینا فقط بخاطر این باشه که کوجیما دوست داره با طرفدارهاش بازی کنه و عاشق تئوری های فن هاست و چیزی بیشتر از اون نباشه.[-o<

اگه متال گیر باشه عمرا دیگه سمت کوجیما و بازی هاش برم ،x-( والا با این نوناشون :-w
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
توی فرضیه ی 1 ، باید سونی رو هم سوری فرض کرد :D یعنی اگه اون چیزایی که توی ویدئو هست درست باشه سونی هم این وسط صرفاً یه شو آف ـه و هیچ ربطی به بازی نداره :D
چی بگم والا ، تا E3 صبر میکنیم ببینیم چی میشه :D چیزایی که توی ویدئو بود که خیلی محکم بود اکثر چیزاش :D
اگه این وسط یه بازی انحصاری (حتی زمانی ) برای سونی بشه به نظرتون ضرری کرده ؟؟؟!!
قضیه انتشار بازی برای pc رو که یادتون نرفته؟!
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
اگه این وسط یه بازی انحصاری (حتی زمانی ) برای سونی بشه به نظرتون ضرری کرده ؟؟؟!!
قضیه انتشار بازی برای pc رو که یادتون نرفته؟!
:)):)):|:|
.................
یعنی حتی یه درصد قکر کنید این بازی ربطی به متالگیر داشته باشه !
جدا از مسائل حقوقی ! اخه این چیزایی که دیدیم چیش به متال گیر ربط داشت ! نکنه اون جوجو که تو شکمشون بود بیگ باسه ؟!
 
  • Like
Reactions: benjohn

master_hate

کاربر سایت
Sep 22, 2015
232
نام
مصطفی
:)):)):|:|
.................
یعنی حتی یه درصد قکر کنید این بازی ربطی به متالگیر داشته باشه !
جدا از مسائل حقوقی ! اخه این چیزایی که دیدیم چیش به متال گیر ربط داشت ! نکنه اون جوجو که تو شکمشون بود بیگ باسه ؟!
اینطور به قضیه نگاه کن ممکنه کاراکتر مدس همون sorrow باشه و اون نوزادی هم که تو تریلرا هست فرزند باس یعنیocelot باشه که توسط فیلاسوفر ها دزدیده شده ... و زمان اتفاق بازی هم جنگ جهانی ۲ باشه ( نیاز به توضیح زیاد داره ولی این نظریه کاملا با سیر اتفاقات و lore متالگیر جور در میاد ) البته خودم %۱۰ احتمال میدم که بهم ربط داشته باشن ولی این کارا از کوجیما بر میاد ( قضیه ی استدیو mobydick و معرفی phantom pain ) جدا از اینکه بازی خیلی وقته که معرفی شده ولی یه تریلر از گیم پلی بازی بیرون نیومده که خیلی عجیبه به نظرم و یکم قضیه رو مشکوک میکنه.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,532
توی تاپیک فرضیه زمین تخت گرایان بوجود اومده ، موتور DECIMA الکیه ، همکاری با سونی شوآفه ، حذف لوگوی کوجیما روی سری MGS بازیه ، رفتنش و ساخت استودیوی جدید نقشه ی کونامی بوده ، کار با G و پیشرفتو فرستادن نیرو محض خندس ، حقوق بازی رو کونامی داده به کوجیما ، اطلاعات اصلی همشون کذبه ، بازی MGS ZEROه و 75 سال قبل اتفاق افتاده ، تمام DNAی که بکار رفته اسکلتو موزیک متنو حرفای توییتری ارجاع میده به Ludens و MGS .

کوجیما خودش با زبون خودش گفته دوس دارم بازیتون بدم ! (عاشق تئوری سازیه) از همون اولین تیزر ۵ نفرو به MGSو به N S ربطش دادن ،
کوجیما ممکنه یونیکترین تجربه رو ارائه بده ولی DNA بازیهاش اگر کسی تا الان دنبال کرده باششون فرمولای مشخصی دارن ! ، به ماورالطبیعه و مخصوصا موجوداتی که روی هوا معلقن یا اجسام رو معلق میکنن هم خیلی علاقه داره . کسی الان میتونه گفته ی منو نقض کنه ؟؟؟ ، در بیشتر بازیهاش تکرار شده به شیوه های مختلف .
تئوریهای ویدئویی همشون هیجان انگیزن ولی با واقعیت ماجرا خیلی فاصله دارن . به قول آریا فکرتونو درگیر نکنین .
 
آخرین ویرایش:

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
اینطور به قضیه نگاه کن ممکنه کاراکتر مدس همون sorrow باشه و اون نوزادی هم که تو تریلرا هست فرزند باس یعنیocelot باشه که توسط فیلاسوفر ها دزدیده شده ... و زمان اتفاق بازی هم جنگ جهانی ۲ باشه ( نیاز به توضیح زیاد داره ولی این نظریه کاملا با سیر اتفاقات و lore متالگیر جور در میاد ) البته خودم %۱۰ احتمال میدم که بهم ربط داشته باشن ولی این کارا از کوجیما بر میاد ( قضیه ی استدیو mobydick و معرفی phantom pain ) جدا از اینکه بازی خیلی وقته که معرفی شده ولی یه تریلر از گیم پلی بازی بیرون نیومده که خیلی عجیبه به نظرم و یکم قضیه رو مشکوک میکنه.
حالا ضخم های شکم باس و شخصیت نورمن و بچه و ابعاد دنیا های دیگه که توی survive بهش پرداخته شده بماند
مدل تانک و هواپیما ها و چهره شهر هم برمیگرده به جنگ جهانی دوم و حادثه نورماندی
چیزی برای من یکم اذیت کنندست اینه که من هیچ شباهت گرافیکی بین هورایزن و این بازی نمی بینم (نمی دونم 80 در صد اشتباه می کنم فک کنم :D )
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
ممکنه حالا کوجیما ادامه ی معنویی برای MGS تو ذهنش داشته باشه!
یا مثل تئوری هایی که سر بازی های یودا میدن ( ICO و TLG و SOTC ) ربط هایی به هم داشته باشه! که هیچوقت هم تایید یا تکذیب نمیشه و صرفا فن تئوری باقی میمونه:D
ولی عمرا این بازی MGS باشه! :D
فیلم هندی هم نمیتونه باشه این قضیه حتی! :)) آبرو و حیثیت کونامی این وسط رفته! تا جایی که میدونیم کلا اونقدرها دیگه نمیخواد AAA بسازه! همون MG Survive هم از صدقه سر یک بازی آماده ـست! غیر از اون هم فقط PES رو داره! (بازی دیگه ای اصلا اخیرا داده بیرون؟ :-" )
اصلا نمیتونم فرض کنم همه ی اینا نقشه بازی کردن باشه!
بعد یه موردم هست همون MGS V ناقص تموم شده بود و اکت3ـی در دست ساخت بود و قضیه ی متال گیر دزدیده شده و ...! (همون که گویا ویدیوی مراحل ساختش بود)
کلا اتفاق هایی که افتاده رو نمیشه کتمان کرد!

اگر سر MGS V استودیوی فیک ساختن و یا چندماه کوجیما باندپیچی بود،این وسط هیچکی تخریب نشد که! :D
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
یه بنده خدایی بود، میگفت خیلی از فرانچایز ها رو میشه راحت به هم ربط داد و گفت به هم ارتباط دارن، فقط ادم باید شباهت های 2 تا فرانچایز رو همزمان و پشت سر هم ببینه!
منظورش این بود که توی خیلی از داستان ها و .... شباهت هست و اگه فقط چیزهایی که به هم شبیه هستن رو بقل هم بزاریم و مقایسه کنیم اون 2 تا داستان یا فرانچایز شبیه و مرتبط به نظر میرسن.
در کل اینکه ویدئو رو جدی نگیرید :D
یه تئوری دیگه بود که دنیای Demons souls, bloodborne و dark souls رو به هم وصل میکرد و این نقل قول هم از همون جا هست :D
الانم که خوب death stranding و mgs از یه کارگردان و تیم و... هستن و طبیعتا شباهت و ... میشه پیدا کرد، ولی بطور کلی :D اصولا احتمالاش زیر 3% هست که به mgs ربطی داشته باشه بازی :D
و خودمم امیدوارم که ربطی نداشته باشه :| از کوجیما ای پی جدید میخوام :| :D
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
ممکنه حالا کوجیما ادامه ی معنویی برای MGS تو ذهنش داشته باشه!
یا مثل تئوری هایی که سر بازی های یودا میدن ( ICO و TLG و SOTC ) ربط هایی به هم داشته باشه! که هیچوقت هم تایید یا تکذیب نمیشه و صرفا فن تئوری باقی میمونه:D
ولی عمرا این بازی MGS باشه! :D
فیلم هندی هم نمیتونه باشه این قضیه حتی! :)) آبرو و حیثیت کونامی این وسط رفته! تا جایی که میدونیم کلا اونقدرها دیگه نمیخواد AAA بسازه! همون MG Survive هم از صدقه سر یک بازی آماده ـست! غیر از اون هم فقط PES رو داره! (بازی دیگه ای اصلا اخیرا داده بیرون؟ :-" )
اصلا نمیتونم فرض کنم همه ی اینا نقشه بازی کردن باشه!
بعد یه موردم هست همون MGS V ناقص تموم شده بود و اکت3ـی در دست ساخت بود و قضیه ی متال گیر دزدیده شده و ...! (همون که گویا ویدیوی مراحل ساختش بود)
کلا اتفاق هایی که افتاده رو نمیشه کتمان کرد!

اگر سر MGS V استودیوی فیک ساختن و یا چندماه کوجیما باندپیچی بود،این وسط هیچکی تخریب نشد که! :D

جف خودش یه توییت داده بود .به نظرم همچین کم نیست احتمالش:D تاثیر خیلی زیادیم رو فروش بازی میزاره

vth1_screen_shot_2018-04-12_at_5.31.41_pm.png
 
  • Like
Reactions: bezad and agent 360

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,592
نام
mohammad
هر چی هست امیدوارم نه mgs باشه نه SH!!! شخصا بدجور حالم گرفته میشه!!!:D چون منم یکی از اونایی هستم که متاسفانه فکر می کنم کوجیما فقط بلده mgs بسازه یا باید خلافش بهم ثابت بشه!:D( البته این ضعف کوجیما به حساب نمیادا اتفاقا خیلی از نویسنده های بزرگ با یک اثر خاص مطرح شدند!) بحث من چیزه دیگه ای هست...!!!!!!!!
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
پروژه باید از ناقص ساخته شدن اخرین متال گیر کوجیما کلید خورده باشه ! ابرو ریزی الکی و دعوا و قطع همکاری راه انداخته باشن ! سونی این وسط خودشو مچل کوجیما کنه و به استودیوهای شخصیش هم بگه شما هم همه مچل کوجیما بشید ! کوجیما هم هر روز مصاحبه کنه میخوام یه new ip بسازم که خیلی متفاوت باشه ! ولی در نهایت بعد یکی دو سالهمه می خندن و می گن این متال گیر جدید هست !! انصافا اون کسی که این افکار به ذهنش خطور می کنه می تونه طنز نویس خیلی خوبی از اب در بیاد ! سازمان سیا هم نمی شینه همچین پروژه احمقانه ای رو پیاده کنه ! که حتی بر فرض محال اگه این اتفاق احمقانه بیفته هم کل دنیا سورپرایز که نمی شه هیچ حالت تهوع بهشون دست می ده !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر