PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
يكي از سايت ها تحليل اش رو از سه تا تريلر گذاشته ( حالا نميدونم جمع بندي همه حرف ها بوده ، خودشون نوشتن يا فقط ترجمه كردن )
و واقعاً بگم از نبوغ كوجيما كف كردم :|

قشنگ معلومه از مدت ها قبل نقشه همه چي رو كشيده :| و باز هم كف كردم از اين همه نكات تريلرها و ... :|
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
يكي از سايت ها تحليل اش رو از سه تا تريلر گذاشته ( حالا نميدونم جمع بندي همه حرف ها بوده ، خودشون نوشتن يا فقط ترجمه كردن )
و واقعاً بگم از نبوغ كوجيما كف كردم :|

قشنگ معلومه از مدت ها قبل نقشه همه چي رو كشيده :| و باز هم كف كردم از اين همه نكات تريلرها و ... :|
منم گذاشته بودم ، اگه نکته ی مهمی رو با منطق تریلر پیدا کردین خوشحال میشم همینجا در موردش بگین

لینک تاپیک
 

SoRoS

کاربر سایت
Apr 10, 2012
151
من فکر کنم واقعا P.T و DEATH STRANDING با هم در ارتباطن

یادمه اون موقع حرفای رادیویی که تو P.T بود بعد چند باری که تو راهرو میرفتیم عوض میشد و در نهایت پیام زیر رو میداد:

چشمهایت را ببند

بگزار گوش هایت بشنوند

آیا صدای مرا می شنوی ؟

آیا فریاد روح خود را میشنوی ؟

اجازه بده ما اننتخاب کنیم

صدای من آینده را خواهد گفت

یا شکنجه ی تو

تو کدام را انتخاب میکنی ؟

قادر به انتخاب هستی

زندگیت ، آینده ات

هوشیار باش ، ممکن است همین الان هم متوجه شده باشی

آنها در سیاره ی ما هستند و بر تمام کارهای ما نظارت میکنند

به هیچ کس اعتماد نکن ، به پلیس اعتماد نکن ، به هیچ وجه به هیچ کس اعتماد نکن

آنها همین الان هم کنترل می شوند ، آن ها از خود اختیاری ندارند

۷۵ سال است که دنیا این گونه است

فقط بهترین ما …

تو حق این را داری که یکی از ما باشی

به دنیا ما خوش آمدی … به زودی دروازه ها به بعد دیگر باز خواهد شد .

۲۰۴۸۶۳

۲۰۴۸۶۳

این جملات از رادیویی که در طول بازی از کنار اون رد می شدیم شنیده می شد که متعلق به برنامه ای به نام The Radio Drama هستش. در واقعیت برنامه The Radio Drama توسط Orson Welles در 75 سال پیش پخش می شده و موضوع این برنامه نیز The War Of The Worlds یا ” جنگ دنیاها ” بوده

تمامی این جملات به یک چیز اشاره می کنه و آن هم موجودات فضایی و ابعاد موازیه.

واقعا بعید نیست این بشر هممون رو سر کار گذاشته باشه و این دو بازی در حقیقت یکی باشن، فقط از کوجیما این کار بر میاد

یادمه سایت زومجی هم یه تحلیل رو یکی بودن این دو بازی انجام داده بود که بنظرم خیلی غیر منطقی هم نمیومد.

خلاصه تو روحت کوجیما ..... :x:x:x:x
 

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,022
يكي از سايت ها تحليل اش رو از سه تا تريلر گذاشته ( حالا نميدونم جمع بندي همه حرف ها بوده ، خودشون نوشتن يا فقط ترجمه كردن )
و واقعاً بگم از نبوغ كوجيما كف كردم :|

قشنگ معلومه از مدت ها قبل نقشه همه چي رو كشيده :| و باز هم كف كردم از اين همه نكات تريلرها و ... :|
منم دقیقاً اومدم راجع به همین تحلیل صحبت کنم :D تا قبل از این تریلر و خوندن اون مقاله فکر می کردم با پکیج ای از تخیلات غیر متعارف و تکراری شده کوجیما که توو بعضی قسمت های MGS دیده بودیم طرفم و دیگه فکر می کردم نبوغ کوجیما ته کشیده با اون وضعیت MGSV اما مشخصه بازی خیلی حرفا برا گفتن داره و پروژه فک براندازیه!پرداختن به جهان موازی به یه شکل جدید ایده خیلی جالبی باید باشه به نظرم و این که 3 تریلر خیلی واضح توو یه زمان دارن اتفاق می افتن خیلی این ایده رو برای منه مخاطب ملموس تر کرد
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
وای خدای من. یعنی الان من اینو دیدم ( گرچه جدید نیست من تازه کشف کردم)

بدنم یخ کرده پوست دستم دون دون شده

تریلر دوم و سوم بازی رو همزمان اگر پخش کنیم یک سری اتفاقات با هم همخونی دارن

جدا انگار تریلر دوم و سوم توی دو دنیای مختلف همزمان میفتن.


نکات جالب مشترک
این موجود عجیب و غریب که در تریلر سوم پیداش میشه. در همون لحظه سربازان هم در تریلر دوم سروکلشون پیدا میشه. یعنی این دو به هم مرتبطن. همزمان با حضور هر دو هم کف زمین رو نفت می پوشونه

دقیقا زمانی که نیک میکلسون توی تصویر میاد اون گاراکتر مرموز هم وارد صحنه میشه و هر دو هم دقیقا با دست اشاره میکنن.

هر وقت که در تریلر نورمن ریدس باشه در تریلر دوم هم ما شاهد اون عروسکی هستیم که روی آب شناوره . نکته جالب اینکه هر دو یعنی هم نورمن ریدس و هم عروسک روی شکمشون برشی به شکل صلیب دارن.

اینطور میشه نتیجه گیری کرد که تریلر دو و سه هر دو همزمان ولی در دو بعد مختلف اتفاق می افتن.

نیک میکلسون همون کاراکتر مرموزیه که از هوای روی خودرو فرود میاد و با دست اشاره میکنه.

این موجود فرابعدی همون سربازهایی هستن که در تریلر دوم بودن

و نورمن ریدس هم به نوعی با اون عروسک شناور روی آب در ارتباط احتمالا عروسک تجسم نورمن در اون یکی بعده
 
آخرین ویرایش:

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,968
نام
محمد
کوجیما با IGN مصاحبه کرده و یه سری اطلاعات از بازی داده:
تریلری که جدیدا منتشر شد مربوط به اوایل بازی میشه.
اون نوزاد که تو هر ۳ تا تریلر هست تو مکانیک ها و داستان بازی دخالت داره.
یه چیزی دربازی وجود داره به اسمtimefall. این همون قطرات بارونه که برخوردش به انسان باعث پیر شدنش میشه. انگار شخصیت اصلی بازی واکنش متفاوت تری نسبت به این قطرت نشون میده.
یکی از تم/اهداف بازی مرگه. به این صورت که بعد از هر بار مردن منتقل میشید به محیط زیر آب که توی تریلر بود و زاویه دید هم اول شخص میشه.
به نظر میرسه بعد از هربار مردن نتیجه حاصل از مردنتون(مثل شکست خوردن توی ماموریت) در ادامه بازی و اتفاقاتی که رخ میده تاثیرگذار باشه .مثلا تو تریلر سم یک بار میمیره. بعد منتقل میشه به محیط زیر دریا(که حکم یه جور برزخ را داره) و بعد که برمیگرده یه crater در اثر انفجار تو محیطی که قبل از مرگ توش بوده ایجاد شده.
کلا هم تصمیم به این بوده که بعد از مردن اینطور نباشه که از بازی خارج بشید(به این معنی که بعد از مردن منتقل نشید به یه منو و...)

_____________________________________________________
یه چیز جالب که شاید اتفاقی باشه ربط اخر تریلر بازی به یکی از اهنگ های متال گیر 5 باشه.
اهنگ نوکلیر که برای یکی از تریلرهای فنتوم پین انتخاب شده بود با این جمله شروع میشه: Standing on the edge of a crater که اخر تریلر جدید DS هم سم رو لبه یه crater ایستاده بود!
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
کوجیما با IGN مصاحبه کرده و یه سری اطلاعات از بازی داده:
تریلری که جدیدا منتشر شد مربوط به اوایل بازی میشه.
اون نوزاد که تو هر ۳ تا تریلر هست تو مکانیک ها و داستان بازی دخالت داره.
یه چیزی دربازی وجود داره به اسمtimefall. این همون قطرات بارونه که برخوردش به انسان باعث پیر شدنش میشه. انگار شخصیت اصلی بازی واکنش متفاوت تری نسبت به این قطرت نشون میده.
یکی از تم/اهداف بازی مرگه. به این صورت که بعد از هر بار مردن منتقل میشید به محیط زیر آب که توی تریلر بود و زاویه دید هم اول شخص میشه.
به نظر میرسه بعد از هربار مردن نتیجه حاصل از مردنتون(مثل شکست خوردن توی ماموریت) در ادامه بازی و اتفاقاتی که رخ میده تاثیرگذار باشه .مثلا تو تریلر سم یک بار میمیره. بعد منتقل میشه به محیط زیر دریا(که حکم یه جور برزخ را داره) و بعد که برمیگرده یه crater در اثر انفجار تو محیطی که قبل از مرگ توش بوده ایجاد شده.
کلا هم تصمیم به این بوده که بعد از مردن اینطور نباشه که از بازی خارج بشید(به این معنی که بعد از مردن منتقل نشید به یه منو و...)

_____________________________________________________
یه چیز جالب که شاید اتفاقی باشه ربط اخر تریلر بازی به یکی از اهنگ های متال گیر 5 باشه.
اهنگ نوکلیر که برای یکی از تریلرهای فنتوم پین انتخاب شده بود با این جمله شروع میشه: Standing on the edge of a crater که اخر تریلر جدید DS هم سم رو لبه یه crater ایستاده بود!
اطلاعاتشم گیج کنندس :| ، یعنی از دست قطرات بارونم باید فرار کنیم ! ، یا سیستم اون باسه که مثل زهر پخشش میکنه .
تنها موردی که منو آزار داد همین مردن داخل بازیه که الان گفت روی روند داستان هم تاثیرگذاره ، آزاردهندس چون توی دو تا تریلری که سم نقش داشت مشخص شد ته داستان این تویی که بازنده ای نه اونا ، از تحقیر شدنو کوچک شدن سم اعصابم بهم ریخت ، مخصوصا فشار روانی ای که روش بود . امیدوارم سیستم به گونه ای باشه که دستمو روی سرم نگیرم و اعصاب خورد کن بشه .
من الان میخوام کوجیما بیاد در مورد اکشن بودن بازی توضیح بده ، بازی روند (تم) خاکستری هم نداره ، کلا تمش تاریکه و Survival horror هم بنظر میاد . اکشن گنگه داخل تریلر با توجه به تمی که داره .
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
خوب گویا پیش بینی من که فکر میکردم سم دقیقا تو صحنه ی انفجار میمیره و اون بچه زندش میکنه درسته

طبق حرفایی که کوجیما زده هر بار که در بازی بمیریم روح از بدن خارج میشه و مدت کوتاهی وقت داریم که به بدن برگردیم. مثل اون قدیما که Game Over میشدیم و بعد باید Continue میدادیم اون زیر هم شمارش معکوس میومد.

بعد از اینکه هم روح به بدن برگشت بازی ادامه پیدا میکنه. نکتش اینه که تو بازیهای دیگه وقتی میمیرید و دوباره بازی رو شروع میکنیم به قبل از زمان مرگ برمیگردیم و دوباره باید اون صحنه رو تکرار کنیم و اینبار نمیریم. ولی تو این بازی بعد از مرگ ما بازی متوقف نمیشه و وقتی دوباره زنده میشیم ممکنه دنیا تغییراتی کرده باشه

تو تریلر سم بعد از انفجار سر اون موجود غول پیکر میمیره. و وقتی زنده میشه با چاله ی بزرگی مواجه میشه که بر اثر انفجار بوجود اومده. به بیان ساده تر محیط با توجه به اتفاقات بازی ممکنه تغییر کنه. یعنی واقعا باید کف کرد از این انجینی که اینا دارن

death%20stranding%20the%20game%20awards%20trailer.jpg


اطلاعاتشم گیج کنندس :| ، یعنی از دست قطرات بارونم باید فرار کنیم ! ، یا سیستم اون باسه که مثل زهر پخشش میکنه .
تنها موردی که منو آزار داد همین مردن داخل بازیه که الان گفت روی روند داستان هم تاثیرگذاره ، آزاردهندس چون توی دو تا تریلری که سم نقش داشت مشخص شد ته داستان این تویی که بازنده ای نه اونا ، از تحقیر شدنو کوچک شدن سم اعصابم بهم ریخت ، مخصوصا فشار روانی ای که روش بود . امیدوارم سیستم به گونه ای باشه که دستمو روی سرم نگیرم و اعصاب خورد کن بشه .
من الان میخوام کوجیما بیاد در مورد اکشن بودن بازی توضیح بده ، بازی روند (تم) خاکستری هم نداره ، کلا تمش تاریکه و Survival horror هم بنظر میاد . اکشن گنگه داخل تریلر با توجه به تمی که داره .


نه دیگه دقیقا گفته تاثیرش رو بدن سم فرق داره. ولی دقت کنی روی تن سم یه عالمه جای دسته. فکر میکنم هر بازی بمیری یه جای دست اضافه میشه
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
تو تریلر سم بعد از انفجار سر اون موجود غول پیکر میمیره. و وقتی زنده میشه با چاله ی بزرگی مواجه میشه که بر اثر انفجار بوجود اومده. به بیان ساده تر محیط با توجه به اتفاقات بازی ممکنه تغییر کنه. یعنی واقعا باید کف کرد از این انجینی که اینا دارن
این تکنیک اسمش GPU based procedural placement هست که برای اولین بار توی Horizon Zero Dawn ازش استفاده شده. خارق‌العاده میشه اگر کوجیما بخواد همچین استفاده‌ای ازش بکنه. این بازی اگر واقعا بتونه تمام ایده‌های خودش رو به نحو احسن پیاده کنه انقلابی به‌پا میکنه تو صنعت گیم.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
مردن این شکلی قبل از همه توی prey 2006 بود:D. اونجا تامی که میمرد تو یه دنیای موازی یه سری موجود رو از بین میبرد و انرژی حیات رو جمع میکرد تا به دنیا برگرده.
ولی به نظر من بازی اینقدر ایده های وحشتناک و جدید داره که به راحتی میتونه یه تکون به صنعت گیم بده، اگر خوب پیاده بشه البته. جدای از تم بازی که به عقیده منم باید بسیار تاریک باشه و همین هم برای من حکم یک بهشت رو داره، حقیقتا scale و ابعاد بازی برای من ورای تصوره و این حجم از ایده برام باورنکردنیه اونم توی این دوره. فقط 1- امیدوارم بازی تمام ایده هاش رو به بهترین شکل پیاده کنه 2- خیلی روند ساخت بازی طولانی نشه، چون تجربه بهم نشون داده خیلی از ایده ها دزدیده میشن و توی عناوین دیگه به اشکال مختلف پیاده میشن و طوری میشه که اون بکر بودن و تازگیشون رو از دست میدن.
اگر این دوتا اتفاق بیفته با یه super game طرفیم به نظر من.
 

only4you_mehr

کاربر سایت
Jul 23, 2006
244
نام
مهرداد
دقت کردید اون 5 تا موجودی که آخر کلیپ تو آسمون نشون میده ( وسطیشون هم دست به سینه ایستاده ) همه توی اول کلیپ حضور دارن؟
فکر میکنم اونی که دست به سینس مد میکلسون باشه. چون به محض اینکه ظاهر میشه اون موجود دست به سینه که به صورت خیلی ماتی پشت صحنه حضور داره از بین میره.
این عکس ها رو ببینید و بعد دوباره کلیب رو با کیفیت 4ک نگاه کنید. جالبه زمانی که مد میکلسون میخواد ظاهر شه اون موجود دست به سینه نزدیک و نزدیک تر میشه و به محض ظاهر شدن مد نا پدید میشه.
جالبه طناب های زمین به آسمون هم به محض حرکت دست خاص مد ظاهر میشن.
من فکر میکنم اون موجود غول پیکر با دستای طناب مانند و سری که به شکل دسته، با اون موجود غول پیکری که سم اول میبینه فرق میکنه. اونی که سم اول میبینه و از پاش خون میاد یکی از همون 5 تاس اما اونی که انفجار ایجاد میکنه موجودی غیر از اونهاست و به نظر توسط مد احضار میشه.
 

Attachments

  • photo_2017-12-13_18-26-18.jpg
    photo_2017-12-13_18-26-18.jpg
    25.5 KB · مشاهده: 93
  • photo_2017-12-13_18-26-30.jpg
    photo_2017-12-13_18-26-30.jpg
    91.6 KB · مشاهده: 92
  • photo_2017-12-13_18-26-33.jpg
    photo_2017-12-13_18-26-33.jpg
    49.2 KB · مشاهده: 89
  • photo_2017-12-13_18-26-37.jpg
    photo_2017-12-13_18-26-37.jpg
    51.9 KB · مشاهده: 90

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,418
این زنده شدن بعد از مرگ چیز جدیدی نیست. تو بایوشاک ها هم بود دیگه

تو بايوشاك فقط يه صحنه ميديديم و چيز قابل بازى اى نبود ، اما تو اين گيم پلى هم داره در حالت مرگ ، كه كوجيما ديگه واضح نگفت دقيقا چيكار ميشود كرد در اون حالت .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر