PlayStation Days Gone

cyq3_1.png

بررسی بازی Days Gone




بازی Days Gone عنوانی جهان باز و سوم شخص ، همراه با ماجراجویی در سبک ترس و بقا است که توسط SIE Bend Studio در حال توسعه است و به صورت انحصاری برای PS4 در تاریخ 26م آپریل 2019 ، برابر با 6م اردیبهشت 98 منتشر خواهد شد . این عنوان آخرالزمانی 2 سال پس از وقوع یک بیماری هولناک و همه گیر رخ داده است ، تقریبا تمام بشریت را به کام مرگ کشانده و میلیون ها نفر را به "Freakers" تبدیل کرده است ، بازی دارای سیستم آب و هوایی پویا و چرخه شبانه روز می باشد . انجین بازی Unreal Engine 4 می باشد و از PS4 PRO پشتیبانی می کند .

1504_3.png

شخصیت اصلی بازی نامش دیکون است ، در تریلر بازی مشاهده کردیم دیکون همسرش سارا را به یاد می آورد که تنها خاطرات خوش او پس از پخش شدن ویروس است و احتمال مبتلا شدن سارا توسط این بیماری .
اکنون آخرالزمان ؛ دیکون عضو گروهی از موتورسواران است که دنیا برای آن‌ها در جاده‌ها خلاصه شده و دیگر زندگی و دوستی برایشان معنایی ندارد ، تنها چیزی که برای آن‌ها باقی مانده ، تلاش برای بقا در این دنیای بی‌رحم است . همه‌ جا پر شده از موجودات زامبی‌ مانند به نام فریکرها ، شهرها تبدیل به گورستان شده اند و بازماندگان به جنگلها و کوهها پناه برده اند ، موتور دیکون نقش اساسی در بازی ایفا خواهد کرد .
ناامیدی دیکون ، خاطرات تلخی که از گذشته برایش باقی مانده ، دنیای ضد قهرمانی که هر کس برای نجات جان خود دست به هر عملی می زند ، علتهایی که شخصیت پردازی دیکون را در طول بازی در بین بازیکنان قوی و قوی تر میکند .

iir2_2.png

وسیله نقلیه اصلی موتورسیکلت است ، با قطعاتی که در طول بازی به دست می آورید می توان به منظور افزایش سرعت ، دوام یا مانور نسبت به سایر پارامترها تغییرات ایجاد کرد ، بازیکن می تواند اهداف را با روشهای مختلفی پشت سر بگذارد ، از اختفا تا استفاده از سلاحهای گوناگون با بردهای متفاوت و تعامل با محیط . سیستم کرفتینگ در بازی باعث می شود بازیکن در قسمت آیتمها ، قادر به تولید موارد جدید برای بهبود کارایی مبارزه شود . مدیریت منابع از جمله مواردیست که بازیکنان را در طول بازی به چالش می کشد و در گیم پلی نقشی پررنگ خواهد داشت ، مانند تمام شدن سوخت موتورسیکلت ، حیوانات آلوده مانند خرس و گرگ در بازی حضور دارند که در بعضی موارد فرار ! ، منطقی ترین راه پشت سرگذاشتن این موجودات است .

76gn_giphy.gif
1fs5_giphy_(3).gif
bit_giphy_(2).gif


DIGITAL DELUXE EDITION

The full game downloadable from PlayStation Store , with a digital soundtrack and art book , three bike skins , the monkey wrench fast repair tool and a PS4 dynamic theme

iw1h_5.png

SPECIAL EDITION

The full game with a SteelBook case , a physical and digital artbook , the original soundtrack on CD, three drifter bike skins , the monkey wrench fast repair tool and a PS4 dynamic theme

hctb_6.png

Collector's Edition

The full game with a SteelBook case , the collector’s edition statue , six collector pins , a clothing patch , four decals and all the special edition content

cpji_4.png


Standard

The full game on Blu-ray Disc

oj9_days-gone-standard-bd-edition-two-column-01-ps4-05feb19nz_1549329195903.png





 
Last edited by a moderator:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
پست بالا اشاره کردم این همون دمویی بود که توی نمایشگاه دیدیمش ، حافظه خوبی دارم ، پس بیلد نهایی نیست باید امیدوار باشیم
بیلد نهایی به احتمال خیلی بالا شبیه همون تریلر 3 - 4 روز پیشه.
باز هم می‌گم، افت فریم و باگ طبیعیه توی هر بازی. اصلا ممکنه بدون پچ دی وان هم خیلی وضع جالبی نداشته باشه (از احتمالات صحبت می‌کنم، نه قطعیات) اما محاله که بیان از عمد یا عدم توانایی توی ساخت یه بازی با کیفیت‌تر، بازی رو با همون وضعی که پارسال گیم اینفورمر نشون داد عرضه بکنند.
مسلماً با یه بازی AAA خفن مثل GoW و Tlou2 از لحاظ گرافیکی قابل مقایسه نیستش، اما بعید می‌دونم این همه تاخیری که سونی بهشون اجازه داده بزنن هیچ تاثیری روی ساخت نداشته باشه :D
معمولاً یکی از اهداف نمایش دادن نسخه‌های پری آلفا/آلفا اینه که وقتی گیمر نسخه نهایی رو با اون نمایش مقایسه بکنه از میزان پیشرفتش با خبر بشه و این که برچسب دانگرید بهش نچسبونه :D (هرچند که اول و آخر بعضی از کانالای یوتیوب چاله آب رو بهونه می‌کنند)
علت این کارشونم اینه که زمان ساخت، بازیا معمولا دچار تغییرات زیادی می‌شن که درنهایت باعث میشه با نمایش اولیه ـشون خیلی تفاوت داشته باشن... که در اینجا می‌شه گفت تقصیر سازنده یا ناشره که بازی رو زودتر از موعد نمایش داده :D حالا بگذریم زیاد وارد این مباحث نشیم، بیشتر اون عکس رو دادم تا شک دوستان برطرف بشه و ببینن که چیزایی که ign نمایش می‌ده و گیمرها داشتن توی غرفه‌ها تست می‌کردند، دقیقاً همون نسخه‌ای هست که گیم اینفورمر تابستون نشون داد و وضع جالبی هم نداشت... زیاد نگران نباشید.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,533
بیلد نهایی به احتمال خیلی بالا شبیه همون تریلر 3 - 4 روز پیشه.
باز هم می‌گم، افت فریم و باگ طبیعیه توی هر بازی. اصلا ممکنه بدون پچ دی وان هم خیلی وضع جالبی نداشته باشه (از احتمالات صحبت می‌کنم، نه قطعیات) اما محاله که بیان از عمد یا عدم توانایی توی ساخت یه بازی با کیفیت‌تر، بازی رو با همون وضعی که پارسال گیم اینفورمر نشون داد عرضه بکنند.
مسلماً با یه بازی AAA خفن مثل GoW و Tlou2 از لحاظ گرافیکی قابل مقایسه نیستش، اما بعید می‌دونم این همه تاخیری که سونی بهشون اجازه داده بزنن هیچ تاثیری روی ساخت نداشته باشه :D
معمولاً یکی از اهداف نمایش دادن نسخه‌های پری آلفا/آلفا اینه که وقتی گیمر نسخه نهایی رو با اون نمایش مقایسه بکنه از میزان پیشرفتش با خبر بشه و این که برچسب دانگرید بهش نچسبونه :D (هرچند که اول و آخر بعضی از کانالای یوتیوب چاله آب رو بهونه می‌کنند)
علت این کارشونم اینه که زمان ساخت، بازیا معمولا دچار تغییرات زیادی می‌شن که درنهایت باعث میشه با نمایش اولیه ـشون خیلی تفاوت داشته باشن... که در اینجا می‌شه گفت تقصیر سازنده یا ناشره که بازی رو زودتر از موعد نمایش داده :D حالا بگذریم زیاد وارد این مباحث نشیم، بیشتر اون عکس رو دادم تا شک دوستان برطرف بشه و ببینن که چیزایی که ign نمایش می‌ده و گیمرها داشتن توی غرفه‌ها تست می‌کردند، دقیقاً همون نسخه‌ای هست که گیم اینفورمر تابستون نشون داد و وضع جالبی هم نداشت... زیاد نگران نباشید.

خدا خیرت بده خبرشو گذاشتی از خماری در اومدم :D
این که همه میدونستن ولی بعید نبود امده باشن همون مرحله رو با بازی نهایی نشون داده باشن:D
دقیقا همون دمو رو چپوندن ندیدم کسی اشاره کنه ، ولی ایرادات چرا ، بحث پیرمرد 80 ساله رو هم خیلی خوب اومدی :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
پس مشخصه یه امیدی هست8-> دیوانن بجایه اینکه پیشرفت بازی رو نشون بدن میان همون build e3 به ملت نشون میدن که چی بشه.......من میگم تو تریلر دیروز یجا راه رفتنش نشون میداد اینجوری نبود که:D


این که همه میدونستن ولی بعید نبود امده باشن همون مرحله رو با بازی نهایی نشون داده باشن:D

شاید برنامشون اینه که نخوان ملت رو هایپ کنن و وقتی عرضه شد همه با کمترین انتظارات برن سراغش و بگن واو پسر این خیلی بهتر از اون چیزیه که فکر میکردم . اینم خودش یه استراتژیه . حقیقتش وقتی بازی پتانسیل هایپ کردن رو نداره، انوقت میشه با دیسپوینت کردن ملت ، پوینت گرفت .

تا عرضه بازی نمیشه نظری داد ولی من بد بین نیستم به بازی ، استودیوشون تازه یه ساله سرو سامون گرفته و این قدم اولشونه برای اینکه تبدیل به یه استودیوی خوب بشن.

با اینکه اصلا اهل بازی های سوروایور هورور نیستم ، ولی بازیاشون وقتی قیمتش مناسب ایران شد میگیرمش.
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
انیمیشنا و کلا ظواهر گیم پلی که خلی بعیده تغییر خاصی بکنه. همینطور سبک و نچسب باقی میمونه:Dفقط باگا و تو هم رفتنا و گیج زدن فریکرا احتملا یکم بهتر بشه. من نمیدونم اینا که منتظر بیلد جدیدن انتظارشون چیه:D خم رنگرزی نیس که تو چن ماه سر و شکل بازیو به طور چشمگیری با کلاس تر کنن.

اگه مسئله خودامیدواریه:D پیشنهادم اینه روی اینکه لول دیزاین و ریواردینگ اکسپلوریشن و دینامیک بودن اوپن ورد و داستان و اینا خوب از آب دربیان سرمایه گذاری کنیم:D ۷۰ خرده‌ای هم به نظر برا بازی اوکی هس و طبق انتظارمه، نزدیک هشتاد خلی خوبه، هشتاد و خرده ای که فوق العاده س. وقتی هورایزن با اون پروداکشن تر و تمیز و گیم پلی محشر تو دوره پساویچر۳ به نود نرسید این بیشتر از دو سال بعد با این دک و پوز باید خلی اوپن ورد درس حسابی و خاصی داشته باشه که بشه هشتاد و خرده‌ای. پس به نظرم همون هفتاد و خرده‌ای هم بشه یعنی گلیمشو از آب بیرون کشیده:D
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
پس مشخصه یه امیدی هست8-> دیوانن بجایه اینکه پیشرفت بازی رو نشون بدن میان همون build e3 به ملت نشون میدن که چی بشه.......من میگم تو تریلر دیروز یجا راه رفتنش نشون میداد اینجوری نبود که:D

چون ساخت دمو یه کار مشکل و وقت گیر هست اونم در حالیکه تیم سازنده الان تو مرحله پالیش یا ب قولی کرانچ هستش
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
نکته اینجاست که مهم فان بودن بازیه نه اینکه الزاما فقط متاش خیلی بالا باشه. ستینگ بازی جالبه و تریلری که دادن دنیای بازی رو توضیح میداد خیلی جالب میزد. گیم پلی هم که تو پکس نمایش دادن هرچی که بود سرگرم کننده به نظر میرسید. من خودم خیلی بهش امیدوار شدم. هنوزم میگم خیلی دنبال متا نباشید، ولی دیز گان میتونه یه بازی مفرح باشه و فروش خوبی هم بکنه. متاش هم زرد نشه کافیه:D
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
نکته اینجاست که مهم فان بودن بازیه نه اینکه الزاما فقط متاش خیلی بالا باشه. ستینگ بازی جالبه و تریلری که دادن دنیای بازی رو توضیح میداد خیلی جالب میزد. گیم پلی هم که تو پکس نمایش دادن هرچی که بود سرگرم کننده به نظر میرسید. من خودم خیلی بهش امیدوار شدم. هنوزم میگم خیلی دنبال متا نباشید، ولی دیز گان میتونه یه بازی مفرح باشه و فروش خوبی هم بکنه. متاش هم زرد نشه کافیه:D
بازی که خوشبختانه فروشش رو میکنه و با توجه به ساپورت سونی ضرر نمیکنه
منتها یه کم اون اوایل ازش انتظارات بالایی داشتم بخصوص اولین دومین تریلرش..
حتما میخرمش
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
احتمالا تعریفا از یه سری کلمات خاص فرق می‌کنه مگرنه من تو زندگیم به بازی ای که فان نباشه و صرفا متاش بالا باشه(؟!) برنخوردم. در واقع فان بودن یه کلیدواژه‌س برای جمیع المان های بازی در کنار هم که درست از آب دراومدن تا بازی در نهایت چیز جذاب یا همون فانی باشه دیگه. که اینم یعنی یه متای اوکی. به نظرم همون ۷۵ تا ۸۰ با این دک و پوز یعنی بازی فان از آب دراومده.
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
واقعا آدم نظراراو میبینه شک میکنه نکنه اقتضای سنی یه کاربرا اونور تر از ps3 نیست. شما اگه بازی سایفون فیلتر رو که شاهکاری بود و خیلیا باهاش زندگی کردن رو یادتون بیاد متوجه میشبد سازنده بازی کارش درسته...اره داداش الانم دیز گانرو دارن میسازن. فقط کافیه که دوران پلی استیشن وان رو دیده باشین. حالا نمیگم سن منم بالاس ولی هر چی باشه یادمه!یا شایدم بعضیا تازه گیمر شدن گیر میدن به انیمیشن. دوست عزیز یه بازی فضای باز انیمیشناش در حد یه بازی خطی نباید دقیق باشه!!!!شما ویچر رو بازی کردی انیمیشن راه رفتنش تو دیوار بود شد بهترین بازی تاریخ. جوایزو درو کرد.
همین رددد ردمپشن ۲ انیمیشن های حرف زدنش در حد لست اف آس ۱ ۵ سال قبل هم نبود. خب چه انتظاری دارید واقعا..کمی گیمر گونه نگا کنید به قضیه رفتید از گوریلا و ناتی داگ بت ساختید هر چی اونا بسازن اوکی ...هههههه این کیج دیتروید ساخت با اون متا الانم میپرستیدش بازیه دیگه ای اون متارو بگیره میکوبیدش به غیر از گوریلا و چند تا بت دیگه که درست کردید فقط دوست دارید بکوبید بازیرو ..متاش بالا ۸۰ نشه من گیمر نیستم
 

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
از نظر من از الان تا لحظه انتشار فقط روی انیمیشن زامبی ها کار کنن طوری که در یک صحنه که تعداد زیادی زامبی وجود حداقل میزان حرکت تکراری بین زامبی ها وجود داشته باشه نمره بازی چندین مزتبه بالا میبره
اینو دقیق ببینین

 

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
واقعا آدم نظراراو میبینه شک میکنه نکنه اقتضای سنی یه کاربرا اونور تر از ps3 نیست. شما اگه بازی سایفون فیلتر رو که شاهکاری بود و خیلیا باهاش زندگی کردن رو یادتون بیاد متوجه میشبد سازنده بازی کارش درسته...اره داداش الانم دیز گانرو دارن میسازن. فقط کافیه که دوران پلی استیشن وان رو دیده باشین. حالا نمیگم سن منم بالاس ولی هر چی باشه یادمه!یا شایدم بعضیا تازه گیمر شدن گیر میدن به انیمیشن. دوست عزیز یه بازی فضای باز انیمیشناش در حد یه بازی خطی نباید دقیق باشه!!!!شما ویچر رو بازی کردی انیمیشن راه رفتنش تو دیوار بود شد بهترین بازی تاریخ. جوایزو درو کرد.
همین رددد ردمپشن ۲ انیمیشن های حرف زدنش در حد لست اف آس ۱ ۵ سال قبل هم نبود. خب چه انتظاری دارید واقعا..کمی گیمر گونه نگا کنید به قضیه رفتید از گوریلا و ناتی داگ بت ساختید هر چی اونا بسازن اوکی ...هههههه این کیج دیتروید ساخت با اون متا الانم میپرستیدش بازیه دیگه ای اون متارو بگیره میکوبیدش به غیر از گوریلا و چند تا بت دیگه که درست کردید فقط دوست دارید بکوبید بازیرو ..متاش بالا ۸۰ نشه من گیمر نیستم
اون قسمتی که بولد کردم زدی تو خال انیمیشن های ویچر 3 قشنگ در حد ps1 و نحوه راه رفتن گرالت آدمو یاد کرش بندیکوت میندازه واقعا عجیبه هیچوقت کسی به انیمیشن های ماقبل تاریخی ویچر 3 گیر نداد!
حالا باگ ها و افت فریماش ب کنار که یکی از بدترین بهینه سازی های یه بازی aaa رو تو تاریخ گیم رو کنسولا داشته
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
واقعا آدم نظراراو میبینه شک میکنه نکنه اقتضای سنی یه کاربرا اونور تر از ps3 نیست. شما اگه بازی سایفون فیلتر رو که شاهکاری بود و خیلیا باهاش زندگی کردن رو یادتون بیاد متوجه میشبد سازنده بازی کارش درسته...اره داداش الانم دیز گانرو دارن میسازن. فقط کافیه که دوران پلی استیشن وان رو دیده باشین. حالا نمیگم سن منم بالاس ولی هر چی باشه یادمه!یا شایدم بعضیا تازه گیمر شدن گیر میدن به انیمیشن. دوست عزیز یه بازی فضای باز انیمیشناش در حد یه بازی خطی نباید دقیق باشه!!!!شما ویچر رو بازی کردی انیمیشن راه رفتنش تو دیوار بود شد بهترین بازی تاریخ. جوایزو درو کرد.
همین رددد ردمپشن ۲ انیمیشن های حرف زدنش در حد لست اف آس ۱ ۵ سال قبل هم نبود. خب چه انتظاری دارید واقعا..کمی گیمر گونه نگا کنید به قضیه رفتید از گوریلا و ناتی داگ بت ساختید هر چی اونا بسازن اوکی ...هههههه این کیج دیتروید ساخت با اون متا الانم میپرستیدش بازیه دیگه ای اون متارو بگیره میکوبیدش به غیر از گوریلا و چند تا بت دیگه که درست کردید فقط دوست دارید بکوبید بازیرو ..متاش بالا ۸۰ نشه من گیمر نیستم
من‌‌۳۳ سالمه
خیلی قبل تر از پلی استیشن ۱ رو هم تجربه کردم
سایفون فیلتر هم دیدم
یوبی هم یه موقعی شاه دنیای گیمینگ بود
ea هم همینطور
اما لزوما الان عناوین بی عیب و ایراد نمیسازن..
اینم نمیگم که بگم دیزگان از الان اپیک فیل هست
بالا هم گفتم حتما میخرمش
اما چرا نباید یه بازی جهان باز انمیشنهاش دقیق باشه؟
ویچر مال ۵ سال پیشه دیگه تموم شد رفت دیگه انقدر لازم نیست بزنیمش تو سر صورت بازیهای دیگه..
انیمیشن های صورت rdr2 در حد tlou نبود؟؟؟
انیمشهای صورت توی تلو که پری رندر بود داری با یه عنوانی که تمام کات سینهاش ریل تایم هست مقایسه میکنی؟
 
  • Like
Reactions: mikael1026

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
منتها یه کم اون اوایل ازش انتظارات بالایی داشتم بخصوص اولین دومین تریلرش..

راستش به نظر خود من DAys Gone همون چیزی هست که از اولین تریلر فکر میکردم باشه. اول اینکه اولین نمایش بازی تو E3 اگه یادتون باشه از نظر تدوین و نحوی روایت کپی پیست محض از اولین تریلر Horizon بود. فضای بازی و نوع گیم پلی هم به شدت متاثر از کارهای ND. یعنی منظورم اینه که چندان وجه خلاقانه ای نداشت و بیشتر یه بازی فان به نظر میرسید و تا الان هم اون فان فکتورهایی که روش مانور میداد رو داشته. باگ ها هم رفته رفته کمتر شدن و شاید بازی اصلی غافلگیر کنه. روی هم رفته با توجه به اینکه بند مدت ها چیز دندون گیری نساخته و دیز گان شروعشون محسوب میشه (دیگه حساب کنید انجین ندارن اینا!!) خیلی بد کار نکردن.

اگه کسی انتظار نداشته باشه Days Gone راه Horizon رو بره، یعنی از نظر متا بترکونه، میتونه از گیم پلی فانش لذت ببره. من برام همینکه گیم پلی فان باشه کافیه. چون بازی این مدلی زامبی محور همین براش از همه چیز مهم تره.

از نظر من از الان تا لحظه انتشار فقط روی انیمیشن زامبی ها کار کنن طوری که در یک صحنه که تعداد زیادی زامبی وجود حداقل میزان حرکت تکراری بین زامبی ها وجود داشته باشه نمره بازی چندین مزتبه بالا میبره

این مورد رو اصلا امید نداشته باش بهتر بشه. به خاطر این سیستم هوردی که داره و یه گالن زامبی میریزن سرت، در این حد که 300 تا زامبی همزمان رو لید لول دیزاینر میگفت هورد کوچیک، در نتیجه مجبورن جهت اپتیمایز بودن تا جای ممکن ساده در بیارنش. انجین اختصاصی هم ندارن که از اول این فیچر رو در نظر گرفته باشن و کرنل انجین بر این مبنی نوشته شده باشه بتونه هندل کنه. یعنی به نظر من رمز لذت بردن از Days Gone اینه که چشمتو روی این چیزا ببندی و فقط از فله ای زامبی کشتن و پیدا کردن راه های مختلف برای سر به نیست کردنشون لذت ببری. دقیقا دلیل اینکه من نظرم یکم به بازی مثبت شد همین بود. چیزی که نشون دادن حق انتخاب برای کشتن زامبی ها زیاد بود و حداقل دیدنش باحال به نظر میرسید. تخمی بودنش به کار، اگه بتونن حداقل پالیش در بیارنش که باگ های مختلف نره رو اعصابت و گند نزنه به تجربه گیم پلی قابل قبوله.

اگه داستان بازی هم درست حسابی باشه و صرفا زامبی کشی کلیشه ای در نیاد دیگه میشه بهش گفت یه بازی خوب قابل قبول. در حد 75 تا 80. تو این رینج بتونه عمل کنه به نظر من ترکونده:D مقایسه اش با بازی های تاپ نسل و به خصوص فرست پارتی های خوف سونی هم رسما شوخیه. دیگه حساب کنید سونی موقع صحبت از انحصاری های خفن آینده اش از DS و TLoUP2 و GoT و SM صحبت میکرد، انگار نه انگار که اصلا Days Gone وجود داره:D
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
بحث پیرمرد 80 ساله رو هم خیلی خوب اومدی
بحث پیرمرد 80 ساله همش از بازیای استاد کوجیما شروع شد:D(همه میدونن چی رو دارم میگم دیگه گفتن نداره:-") از اون موقع یادم بود البته نه که بد باشه ما ایرادهای راه رفتن همه mgs هارو دوست داریم(حتی5:D) به امید اینکه ds شخمی نباشه که ظاهرا نیست :D(باید قبول کرد که کوجیما بیشتر از اینکه بازی ساز باشه فیلم سازه و تو اون رشته تحصیل کرده و بلد نیست خوب گیم پلی بسازه:D)
حالا میدونیم john garvin(خالق dsوسایفون) کارش با ایده برداری از رو mgs شروع کرد :D ولی این مورد برای بازیی مثل days gone و سازنده ای مثل bend قابل قبول نیست اینا تقریبا همیشه انیمیشن بازیاشون فوق العاده بوده برا زمان خودش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر