Watch Dogs 2 | PC


waog86bba7c5kql3jre5.jpg


Title: Watch_Dogs 2
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 15/Nov/2016
Creative Director: Jonathan Morin
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
بازی Watch_Dogs 2 پس از گذشت 2 سال از انتشار اولین نسخه از آن طی یک تیزر به نام Hello World معرفی شد و اطلاعات کامل آن در تاریخ 8 June منتشر شد.
بازی اینبار داستان شخصیت جدیدی به نام Marcus Holloway که یک فرد آفریقایی آمریکایی می باشد را در شهر بزرگ San Francisco دنبال می کند و دیگر خبری از Aiden Pearce و داستان های او در شیکاگو نیست. Marcus که به نظر جوان تر از Aiden هست به مانند او تنها نیست و عضوی از تیم هکر بزرگ DeadSec می باشد که بخش مهمی از داستان بازی را در بر می گیرد.

تاریخ انتشار بازی نیز 15 نوامبر سال 2016 در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بازی:

  • شخصیت اصلی بازی جوانی به نام Marcus Holloway است که نژادی آفریقایی آمریکایی دارد. وی در شهر San Francisco به دنیا آمد اما بنا به دلایلی خانواده او مجبور به ترک شهر و زندگی در Oakland می شوند. مارکوس دوران کودکی و جوانی خود را در آن جا می گذارند.
  • بازی در شهر بزرگ و خوش آب و هوای San Francisco جریان دارد و منطقه بزرگی از سواحل آن را شامل می شود. همچنین واضح هست که بازی از چرخه آب و هوا و روز و شب متغیر استفاده می کند. حال و هوای شهر هم با فضای تاریک و اندوهگین شماره قبل بسیار فاصله گرفته است.
  • Marcus جزوی از گروه DeadSec می باشد و به مانند قهرمان سری قبل تنها نیست.
  • قابلیت های هک بازی بسیار گسترش پیدا کرده اند که می توانند لحظات جذابی در گیم پلی برای بازیکن به وجود بیاورند. هم چنین این بار قابلیت کنترل ماشین های R.C و Drone ها را نیز خواهید داشت.
  • فعالیت های جانبی که می توانید در شهر انجام دهید بیشتر شده اند، شهر زنده تر می باشد و به اعمال شما و خودش عکس العمل نشان می دهد. همچنین این بار حیوانات هم در بازی حضور دارند و شما قادر خواهید بود با آن ها بازی کنید و به آن ها غذا بدهید.
  • گیم پلی بازی در بخش رانندگی که از نقاط ضعف عنوان قبلی بود اینبار دستخوش تغییراتی شدند که از نمایش ها نوید بهبود زیادی می دهند.
  • مبارزات تن به تن اینبار گسترده تر شده اند و مارکوس از سلاح دست ساز خود در این مبارزات استفاده می کند. هم چنین Marcus در حرکات پارکور بسیار سریع تر و ماهر تر از Aiden می باشد.


اطلاعات جدید (E3 2016)

  • گفته شده نقشه بازی از لحاظ وسعت دو برابر Chicago در شماره اول است، همچنین علاوه بر San Francisco شامل قسمتی از Oakland و Silicon Valley هم خواهد بود.
  • از شخصیت های همراه شما تا الان Wrench و Citara معرفی شده اند. Wrench معمولا در برنامه ریزی های ماموریت ها و نقشه های فرار نقش دارد که گفته شده همه آن ها یکی از راه های انتخابی هستند و بازیکن می تواند مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد و در این صورت با عکس العمل Wrench هم مواجه می شود. Citara کارهای هنری از جمله موسیقی و نقاشی های روی دیوار را بر عهده دارد و مسئول تبلیغات نیز می باشد.
  • این بار قابلیت هک موارد بیشتری در بازی هست و بسیاری از آن ها قابلیت چند مدل هک را نیز دارند. برای مثال می توانید یک در را قفل کنید تا از ورود نیروهای پشتیبان جلوگیری کنید یا اینکه به وسیله هک سریع آن را باز کرده و راه فرار خود را درست کنید. هم چنین در مواردی مانند هک ماشین ها با کمک دکمه های اضافه شما قابلیت کنترل آن را در دست خواهید گرفت.
  • قابلیت هک های دسته جمعی نیز به بازی اضافه شده که تنها یک مورد آن در نمایش بازی به نام Massive Distraction وجود داشته.
  • از هک می توانید در هنگام رانندگی هم استفاده کنید و هم چنین این بار قابلیت شلیک در حین رانندگی را نیز خواهید داشت.
  • یکی از اهداف اصلی در بازی بدست آوردن Follower می باشد که شما می توانید حتی بدون انجام ماموریت های داستانی به این مورد بپردازید.
  • هم چنین گفته شده که داستان بازی خطی نخواهد بود.
  • ماموریت ها طوری طراحی شده اند که می توان آن ها را به روش های مختلف به پایان رساند. مثلا برای یک ماموریت می توانید به صورت مخفی کاری وارد منطقه شوید و به هدف خود برسید، می توانید با تفنگ وارد شده و بسیاری را از پای در آوردید یا اصلا بدون حضور فیزیکی در منطقه و فقط با قابلیت های هک ماموریت های خود را انجام دهید.
  • تایید شده که در بازی برای باز کردن نقشه و نمایش ماموریت ها نیازی به گرفتن Tower که به یک رسم در بازی های یوبیسافت تبدیل شده بود نیست و در بازی با پیشرفت در داستان و کسب Follower ماموریت ها باز می شوند.
  • سیستم رانندگی بازی به طور مجدد با همکاری تیم New Castle که ساخت Driver San Francisco را بر عهده داشتند ساخته شده که نسبت به شماره قبل پیشرفت چشم گیری داشته است.
  • این بار در بازی Radio Channel هم قرار دارد که می توانید روی هر کدام که دوست دارید تنظیم کنید. اما قابلیت قرار دادن آهنگ های شخصی در بازی وجود ندارد.
  • در بازی طبق کارهایی که انجام می دهید شبکه های خبری، تابلو های تبلیغاتی و نیز مردم شهر به آن واکنش نشان می دهند.
  • استفاده از Drone ها در حالت مخفی کاری بسیار کار آمد خواهد بود، اما اگر در این بین Drone شما خراب شود نیازی نیست که به دنبال خرید مجدد و یا ساخت آن باشید. بلکه زمانی برای بازسازی خودکار آن در نظر گرفته شده است. هم چنین برای Drone ها سه حالت دوربین در نظر گرفته شده که شامل First Person - Third Person - Shoulder View می باشد.
  • این بار شما قابلیت ضربه زدن به مردم عادی را نیز خواهید داشت و این کار موجب واکنش آن ها نیز می شود.
  • شما در این نسخه به وسیله 3D Printer می توانید برای خود تجهیزاتی را بسازید و تجهیزات خود را شخصی سازی کنید.
  • بر خلاف شهر و محیط بازی که بسیار شاد به نظر می رسند، در داستان بازی به موارد تاریک و غم انگیز نیز برخواهید خورد.



با تشکر از حامد @Hamed 3594 عزیز، نمایش رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید

60773498577029580394.jpg

Watch Dogs 2: World Premiere Announcement - E3 2016
720p || 1080p

 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
من اصلا جذب بازی نشدم، شبیه WD هم نبود بیشتر به نظرم سمت GTA رفته بود.

نمایش خیلی خنثی بود برای من، هیچ نکته هیجان انگیزی نداشت. جالبه که گرافیک بازی هنوز به سطح کیفی اولین نمایش WD نرسیده البته حداقل میشه مطمئن بود دیگه دانگریدی در کار نیست.
 
  • Like
Reactions: sadegh93

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
همون تریلر 18 دقیقه ای رو چند بار دیدم و نکاتی هم از توش در اومد :D

یک اینکه بازی در چه سالی روایت میشه ؟ یه جا از عوامل پشت صحنه که نمیدونم کارگردان بود یا اسکریپت نویس گفت که تیم DedSec از اسلحه های پیشرفته ای برخوردار بودند که اون ها رو با پرینتر های سه بعدی درست میکردند. خب در چه سالی پرینتر های سه بعدی به بازار عرضه شدند؟ مطمعنا سال 2003 که نبوده ، میتونسته 2012 یا 2013 اینا باشه؟ باز همینجا سوال پیش میاد که صرفا دادن یک رقم برای سال به این بازی کار درستیه؟ یعنی نسخه اول 2003 بود بعد آیدن گوشی لمسی داشت ، اون زمان که نبود گوشی لمسی پس سال میتونه یه رقم باشه تو بازی و اینکه اینا تکنولوژی پرینت سه بعدی دارن رسما نشون میده که قرار نیس بازی از سال 2003 یهو ده سال بره جلو :D

دوم اینکه تصاویر Art بازی که از اتاق های DedSec نشون میدادن دقیقا کپیه همون چیزی هست که توی فصل اول Mr Robot بود. اینکه یه گروه از هکرها دور هم جمع بشن و بر علیه چیزی که مردم یه جامعه رو مثل یه عروسک کنترل میکنه دقیقا ایده همین Mr Robot هست!

سوم چیزی که دیدم HUD بازی بود که تغییر کرده بود. مخصوصا نوار شارژ باتری گوشی مارکوس که بیشتر از قبل بود ، دیگه با دو تا هک 4 تا خونه از شارژ گوشی کم نمیشد که خیلی خوبه واقعا.

چهارم چیز اینکه تو نسخه اول خیلی از مراحل از طریق Camera دنبال میشد ، هی از این Cam به اون Cam باید میرفتی تا یه عاملی رو پیدا و هکش کنی و یه دری باز بشه یه مرحله ای رد بشه. حالا با وجود پهپادی که این مارکوس داره ، این کاره آسون تر نشده به نظر شما؟ یه جا مخفی میشه Drone رو میندازه رو هوا و میره شخصی که میخوادو هک میکنه.

باقی موارد هم به ذهنم رسیده اما همینا رو بحث کنیم فعلا تا ببینیم چی میشه :D

نسخه اول تو 2003 نبود...
 
  • Like
Reactions: PrinceofPersiα

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,187
نام
سامان
همینکه بیشتر دوستان هایپ نشدن جای شکرش باقیه هنوز چیزی از بازی معلوم نیست که الکی هایپ بشیم ولی بشخصه با شخصیت بازی خیلی حال کردم گروهای بلک هت و کلن هکرای آشوب گرا همینطوری ان و خیلی خوب دراوردن


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,808
نام
مهراد
نسخه اول تو 2003 نبود...

In the backstory of Watch Dogs, a computer hacker is discovered to have been behind theNortheast blackout of 2003, which led to eleven deaths. This event prompted the Blume Corporation to develop ctOS

نگفته بازی از اون اتفاق چند سال جلوتر هس منم تصور کردم باید همون سال باشه

پ.ن: الان ک plot داستان رو نگاه کردم نوشته بود 2012 و من اشتباه کردم :D ... اون شماره یک تو پست قبلیم منتفی هس اقا خخخ
 

Amin 47

کاربر سایت
Jun 7, 2010
826
من که راضیم. مخصوصا وقتی ویدیویی که سازندگان حرف میزدند رو دیدم.
خودم قبل از معرفی انتظار داشتم چیزی که تو 2012 نشون دادند رو تو نسخه ی دوم عملی کنن...چیزی اکثرا رو راضی میکرد.
اما تیمشون واقعا خلاقیت و جرعت به خرج دادند و رفتن سمت یک چیز نو...شخصیتی که تو یک گروه هکری هست و همین مساله کلی فرصت درست میکنه.
کلا بازی یک مقداری از V و MR.Robot تاثیر گرفته که خوبه...شهر بازی هم که پر از پتانسیله.
گرافیک بازی هم دانگرید نمیشه چون اولا دیگه برا نسل هفت نیست و دوما که اونقدر هم بالا نیست.
کار خوبی کردن نخواستن گول بزنن دوباره.
سلاح سرد اصلی مارکوس هم توضیح خوبی دادن در موردش...گفتن که رفتیم نت دیدیم یک چیز home made که یک آدم بخواد درسته کنه چیه.

کلا به بازی امیدوارم و خوشحالم که مسیرش عوض شده.
 
آخرین ویرایش:

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
منم الان تریلر رو دیدم. صحبت های سازنده ها خیلی امیدوار کننده بود. از نمایش تیکه تیکه ای اینچنینی نمیشه فعلا نظر داد. تازه از روی همون دمویی که توی e3 بخوان نمایش بدند هم نمیشه نظر قطعی دادند ولی خب امیدوارم واقعا جهشی که AC به AC2 اتفاق افتاد رو این هم بیافته. خیلی زمان عرضه اش هم خوبه، سر نسخه قبلی خیلی صبر کردم خودم :d چون عاشق نمایش های بازی شدم. الانم واقعا یکی از کسایی هستم که بازی رو دوست دارم، هرچند ایرادات متعددی داره ولی لذت های زیادی هم ازش بردم. مشکل اصلی من با بخش درایوینگش بود، کلا درایوینگ بازی اپن ورلد خیلی اهمیت داره. من مافیا 2 رو بخاطر درایوینگ محشر و دلچسبی که بشخصه برای خودم داره خیلی زیاد تموم کردم ( عدد نمیگم که فحشم ندید :D )

بهرحال امیدوارم بترکونه. از خواسته هام اینه که اینو و مافیا 3 امسال واقعا عالی عمل کنند. 8->
 

msf

کاربر سایت
Sep 4, 2007
497
تازه تریلر رو دیدم اصلا از شخصیت اصلی خوشم نیومد بنظرم اگر شخص مونث میذاشت خیلی خیلی بهتر میبود[-(
و گرافیک یجوری بود خسته کننده بود و تریلر بازی اصلا برام هیجان انگیزی نداشت کسل کننده بود:-<
بجای این بازی بدجوری منتظر مافیا 3 هستم:x
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
نسخه ی قبلی شهر از لحاظ ساختار بی روح بود ، یادمه بچه ها حتی رغبت تمام کردنشو نداشتن ، مراحل فرعی با وجود زیاد بودن فقط تکرار مکررات بود ، گرافیک تکنیکی از نظر من بارون بود !! ، گرافیک روزو شب توازن نداشت ، ماشین ها حس حرکت روی سطح نمیدادن ، هک گوشیهای مردم اونقدری که در تریلر اولیه مانور دادن گسترده نبود ، npcها ... ، داستان درگیرکننده نبودو از نظر من هیجان نداشت .

امیدوارم تمام این موارد درست بشن .

WD با GTA میخواست رقابت کنه ، از این تریلر متوجه شدم WD2 ایندفعه گروههای مافیایی رو در دنیای مدرن درگیر داستان کرده ، شاید شعار بعدیش این باشه (در New Orleans تا میتونید گردش کنید)
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
منم زیاد هایپ نشدم. ولی به نظرم بازیه خوبیه. به احتمال خیلی زیاد پیش خریدش میکنم. فقط منتظر E3 و نمایش بازی هستم.
 

a.masoud

کاربر سایت
Feb 25, 2016
33
بنده هم نسخه ی قبلی رو بازی کردم و به نظر من هم قسمت اول هم خوبی داشت و هم کاستی.رانندگیش خوب نبود و یکسری مشکلات فنی داشت.اما گیمپلی و مخفی کاری نسبتا خوبی داشت.
تا ببینیم این چی میشه!

فرستاده شده از SM-G530Hِ من با Tapatalk
 

a.masoud

کاربر سایت
Feb 25, 2016
33
ولی سیستم جمع اوری xp و ارتقای اسکیل ها بنظر من چیز خیلی بیخود و وقت گیره که یوبی تو اکثر بازیاش میاره(حتی ac)

فرستاده شده از SM-G530Hِ من با Tapatalk
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
@armin_shadow
آرمین گرافیکش نسبت به اون سینماتیک تریلری که نشون دادن کمتر بود توی گیم پلی.
#داونگرید_مشهوده
اتفاقا با تمام علاقه ای که دارم باید حرفت رو تایید کنم! چه معنی داره که سینماتیک نشون بدی اول، بعد گیم پلی نشون بدی که اصلا گرافیکش در حد اون سینماتیک نباشه! واقعا شورش رو در آوردن دیگه!x-(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر