Watch Dogs 2 | PC


waog86bba7c5kql3jre5.jpg


Title: Watch_Dogs 2
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 15/Nov/2016
Creative Director: Jonathan Morin
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
بازی Watch_Dogs 2 پس از گذشت 2 سال از انتشار اولین نسخه از آن طی یک تیزر به نام Hello World معرفی شد و اطلاعات کامل آن در تاریخ 8 June منتشر شد.
بازی اینبار داستان شخصیت جدیدی به نام Marcus Holloway که یک فرد آفریقایی آمریکایی می باشد را در شهر بزرگ San Francisco دنبال می کند و دیگر خبری از Aiden Pearce و داستان های او در شیکاگو نیست. Marcus که به نظر جوان تر از Aiden هست به مانند او تنها نیست و عضوی از تیم هکر بزرگ DeadSec می باشد که بخش مهمی از داستان بازی را در بر می گیرد.

تاریخ انتشار بازی نیز 15 نوامبر سال 2016 در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بازی:

  • شخصیت اصلی بازی جوانی به نام Marcus Holloway است که نژادی آفریقایی آمریکایی دارد. وی در شهر San Francisco به دنیا آمد اما بنا به دلایلی خانواده او مجبور به ترک شهر و زندگی در Oakland می شوند. مارکوس دوران کودکی و جوانی خود را در آن جا می گذارند.
  • بازی در شهر بزرگ و خوش آب و هوای San Francisco جریان دارد و منطقه بزرگی از سواحل آن را شامل می شود. همچنین واضح هست که بازی از چرخه آب و هوا و روز و شب متغیر استفاده می کند. حال و هوای شهر هم با فضای تاریک و اندوهگین شماره قبل بسیار فاصله گرفته است.
  • Marcus جزوی از گروه DeadSec می باشد و به مانند قهرمان سری قبل تنها نیست.
  • قابلیت های هک بازی بسیار گسترش پیدا کرده اند که می توانند لحظات جذابی در گیم پلی برای بازیکن به وجود بیاورند. هم چنین این بار قابلیت کنترل ماشین های R.C و Drone ها را نیز خواهید داشت.
  • فعالیت های جانبی که می توانید در شهر انجام دهید بیشتر شده اند، شهر زنده تر می باشد و به اعمال شما و خودش عکس العمل نشان می دهد. همچنین این بار حیوانات هم در بازی حضور دارند و شما قادر خواهید بود با آن ها بازی کنید و به آن ها غذا بدهید.
  • گیم پلی بازی در بخش رانندگی که از نقاط ضعف عنوان قبلی بود اینبار دستخوش تغییراتی شدند که از نمایش ها نوید بهبود زیادی می دهند.
  • مبارزات تن به تن اینبار گسترده تر شده اند و مارکوس از سلاح دست ساز خود در این مبارزات استفاده می کند. هم چنین Marcus در حرکات پارکور بسیار سریع تر و ماهر تر از Aiden می باشد.


اطلاعات جدید (E3 2016)

  • گفته شده نقشه بازی از لحاظ وسعت دو برابر Chicago در شماره اول است، همچنین علاوه بر San Francisco شامل قسمتی از Oakland و Silicon Valley هم خواهد بود.
  • از شخصیت های همراه شما تا الان Wrench و Citara معرفی شده اند. Wrench معمولا در برنامه ریزی های ماموریت ها و نقشه های فرار نقش دارد که گفته شده همه آن ها یکی از راه های انتخابی هستند و بازیکن می تواند مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد و در این صورت با عکس العمل Wrench هم مواجه می شود. Citara کارهای هنری از جمله موسیقی و نقاشی های روی دیوار را بر عهده دارد و مسئول تبلیغات نیز می باشد.
  • این بار قابلیت هک موارد بیشتری در بازی هست و بسیاری از آن ها قابلیت چند مدل هک را نیز دارند. برای مثال می توانید یک در را قفل کنید تا از ورود نیروهای پشتیبان جلوگیری کنید یا اینکه به وسیله هک سریع آن را باز کرده و راه فرار خود را درست کنید. هم چنین در مواردی مانند هک ماشین ها با کمک دکمه های اضافه شما قابلیت کنترل آن را در دست خواهید گرفت.
  • قابلیت هک های دسته جمعی نیز به بازی اضافه شده که تنها یک مورد آن در نمایش بازی به نام Massive Distraction وجود داشته.
  • از هک می توانید در هنگام رانندگی هم استفاده کنید و هم چنین این بار قابلیت شلیک در حین رانندگی را نیز خواهید داشت.
  • یکی از اهداف اصلی در بازی بدست آوردن Follower می باشد که شما می توانید حتی بدون انجام ماموریت های داستانی به این مورد بپردازید.
  • هم چنین گفته شده که داستان بازی خطی نخواهد بود.
  • ماموریت ها طوری طراحی شده اند که می توان آن ها را به روش های مختلف به پایان رساند. مثلا برای یک ماموریت می توانید به صورت مخفی کاری وارد منطقه شوید و به هدف خود برسید، می توانید با تفنگ وارد شده و بسیاری را از پای در آوردید یا اصلا بدون حضور فیزیکی در منطقه و فقط با قابلیت های هک ماموریت های خود را انجام دهید.
  • تایید شده که در بازی برای باز کردن نقشه و نمایش ماموریت ها نیازی به گرفتن Tower که به یک رسم در بازی های یوبیسافت تبدیل شده بود نیست و در بازی با پیشرفت در داستان و کسب Follower ماموریت ها باز می شوند.
  • سیستم رانندگی بازی به طور مجدد با همکاری تیم New Castle که ساخت Driver San Francisco را بر عهده داشتند ساخته شده که نسبت به شماره قبل پیشرفت چشم گیری داشته است.
  • این بار در بازی Radio Channel هم قرار دارد که می توانید روی هر کدام که دوست دارید تنظیم کنید. اما قابلیت قرار دادن آهنگ های شخصی در بازی وجود ندارد.
  • در بازی طبق کارهایی که انجام می دهید شبکه های خبری، تابلو های تبلیغاتی و نیز مردم شهر به آن واکنش نشان می دهند.
  • استفاده از Drone ها در حالت مخفی کاری بسیار کار آمد خواهد بود، اما اگر در این بین Drone شما خراب شود نیازی نیست که به دنبال خرید مجدد و یا ساخت آن باشید. بلکه زمانی برای بازسازی خودکار آن در نظر گرفته شده است. هم چنین برای Drone ها سه حالت دوربین در نظر گرفته شده که شامل First Person - Third Person - Shoulder View می باشد.
  • این بار شما قابلیت ضربه زدن به مردم عادی را نیز خواهید داشت و این کار موجب واکنش آن ها نیز می شود.
  • شما در این نسخه به وسیله 3D Printer می توانید برای خود تجهیزاتی را بسازید و تجهیزات خود را شخصی سازی کنید.
  • بر خلاف شهر و محیط بازی که بسیار شاد به نظر می رسند، در داستان بازی به موارد تاریک و غم انگیز نیز برخواهید خورد.



با تشکر از حامد @Hamed 3594 عزیز، نمایش رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید

60773498577029580394.jpg

Watch Dogs 2: World Premiere Announcement - E3 2016
720p || 1080p

 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,972
نام
احمد
امیدو ارم دیگه این دفعه شاهد هیچ گونه دانگریدی نباشیم...دروغ همواره تو تاریخ بشر پست ترین چیز ممکنی بوده و هست و خواهد بود .... کنفرانس نزدیکه و امیدوارم بازم ملت رو گول نزنن:|
اینا به چه امیدی بازی میسازند؟!!!
به امید یک دروغ و فریب بزرگتر ..>:P. فکر کن یک چیزی نشون بدند بعد نسخه فینال یک دهم اون چیزی که نشون دادند هم کیفیت نداشته باشه:D و پورتش هم کلی مشکل داشته باشه/:)
 

wii baz

کاربر سایت
Dec 20, 2015
732
امیدو ارم دیگه این دفعه شاهد هیچ گونه دانگریدی نباشیم...دروغ همواره تو تاریخ بشر پست ترین چیز ممکنی بوده و هست و خواهد بود .... کنفرانس نزدیکه و امیدوارم بازم ملت رو گول نزنن:|

به امید یک دروغ و فریب بزرگتر ..>:P. فکر کن یک چیزی نشون بدند بعد نسخه فینال یک دهم اون چیزی که نشون دادند هم کیفیت نداشته باشه:D و پورتش هم کلی مشکل داشته باشه/:)

آخه مشکلات نسخه اول تو همینا خلاصه نمیشد و بخش Driving که فاجعه بود و نسخه نسل 7 هم دیگه حرفشو نزنیم بهتره از بس بی کیفیت بود!
حالا صبر میکنیم ببینیم نسخه دوم چی قراره از آب دربیاد
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,972
نام
احمد
آخه مشکلات نسخه اول تو همینا خلاصه نمیشد و بخش Driving که فاجعه بود و نسخه نسل 7 هم دیگه حرفشو نزنیم بهتره از بس بی کیفیت بود!
حالا صبر میکنیم ببینیم نسخه دوم چی قراره از آب دربیاد
اون که جزئ مشکلات فرعی حساب میشه.. بحث من سر اینه که اون تریلر E3 2012 خیلی غول بود. بحث اصلی من اون فیزیک اعجوبه ای و اون تخریب پذیری و اون کیفیت تکسچر های فوق العدش بود.
بحث من اینه فاجعه زمانی شروع میشه که E3 2013 شروع شد و WD تو کنفرانس سونی نمایش داشت و این که تو این مدت بازی خیلی نابود شده بود بحث من سره اینه فاجعه سر اینه دقیقا توجه کن نسخه فینال PC با تمام قدرت به گرد پای اون نمایش 2013 که ظاهرا توجه کن ظاهرا رو PS4 اجرا میشده ، نمیرسه بحث من سر اینه و فاجعه اینه که نسخه فینال به تریلر 2013 هم نرسید چه برس به 2012 بحث من اینه یوبی طرفدارنشو ---** فرض کرده بحث من اینه که این اتفاق بدترش تو دیویژن و رینبو اتفاق افتاد... بحث من سر اینه اگه این اتفاق نمی فتاد و داونگرید های پی در پی نداشت بازی از مشکلات ریزش بگزریم عنوان قابل قبولی بود.
 
  • Like
Reactions: wii baz

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
بنظرم نسخه اولش مهم ترین عاملش ایده ی بسیار نابی بود که الحق بد پیاده سازی نشده بود و من بسیار لذت میبردم از هک کردن حالا این که مشکلاتی داشت درسته. انتظارم از نسخه بعدی زیاد نیست ولی بنظرم حیفه که نسخه ی بعدیش ساخته نمیشد. من که استقبال میکنم. الانم که چارچوب و استخون بندی بازی برای سازنده ها مشخصه راحت تر میتونند روی بخش های دیگه مانور بدن و قوی ترش کنند.
 
  • Like
Reactions: {ehsan}

A l i N T 7 7

کاربر سایت
May 3, 2014
764
نام
Ali
کار سازنده های این بازی خیلی سخته چون همه ازشون انتظارِ اون جهشی رو دارن که AC2 بعد از AC داشت ...
ولی از این یوبیسافت دیگه بخاری بلند نمیشه من که بعید میدونم بتونن از پسش بر بیان
 
آخرین ویرایش:

im@n

کاربر سایت
Mar 12, 2015
535
خب رسما چ* ناله های کارشناسای همه چی دون در مبحث گیم شروع شد
بابا بزارین بازی رو رسما نشون بدن بعد بیاین از مزخرف بودن بازی حرف بزنین
بازی رو هم دوست نداری یا با سیاست یوبی حال نمیکنی میتونی بازی رو نخری :) کسی هم مجبورت نکرده.
 

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
امیدو ارم دیگه این دفعه شاهد هیچ گونه دانگریدی نباشیم...دروغ همواره تو تاریخ بشر پست ترین چیز ممکنی بوده و هست و خواهد بود .... کنفرانس نزدیکه و امیدوارم بازم ملت رو گول نزنن:|

به امید یک دروغ و فریب بزرگتر ..>:P. فکر کن یک چیزی نشون بدند بعد نسخه فینال یک دهم اون چیزی که نشون دادند هم کیفیت نداشته باشه:D و پورتش هم کلی مشکل داشته باشه/:)
مسخره کردن مردم دنیا رو هر دفعه میان یه نمایش دروغین نشون میدن خب حداقل هر چی نشون دادین همون تو بازی باشه کسی صداش در نمیاد
من پدر کشتگی با یوبی سافت ندارم ولی خیلی شرکت بدیه حالا گول میزنه یا نمیتونه یا هر چی!
امیدوارم برای این نسخه اتفاق بدی نیوفته
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
اینا قبلا کپچر کرده بودم ... بد نیست یه نگاهی بکنید ...



در یک لحظه با نظر کارشناسانه یکی از کارشناسانه میهنی .....پروژه بزرگی که فقط چندتا شرکت توی دنیا از پسش میتونند بر بیان تبدیل شد به آشغال !!!
بازی مشکلات زیادی داشت خودم هم درگیرش بودم ... ولی همین آشغال ! ساعتهای زیادی از زندگی من را پر از لذت و سرگرمی کرد ...
نمیدونم این چه تکنیکی بود دقیقا ولی مشخص بود که سازنده خیلی اهمیت داده به نورهای غیر مستقیم و حتی بعضی جاها با زیاد کردن غلظت رنگها به وضوح تفاوت و رابطه معنی داری را با منبع نور ماشین و تاثیرات ان روی محیطی که مستقیما با منبع نور مواجه نیست پدید میاره ....
میتونید همین الان امتحان کنید .. توی هر بازی که به نظرتون شاخ میاد ماشین را ببرید داخل یک کوچه و یک بار با نور خاموش و باره دیگه با نور روشن شات بگیرید و این دو حالت را مقایسه کنید ... منم در جریان بزارید که از این سردرگمی در بیام ....
یادمه توی GTA IV وقتی به اسلحه NPC ها شلیک میکردید ... اثر گلوله روی اسلحه مشخص بود حالا یا با بافت یا شیدر چند لایه ... بود یا با یه پلن آلفا .... ولی تا زمانی که مصرف کننده به عنوان گیمر بدون توجه به یک سری جزییات و زحمت هایی که برای یک بازی کشیده میشه با نظر کارشناسانه .... در یک لحظه اونو با خاک یکسان میکنه ... شرکت های بازی سازی هم به سمتی میرن که بیشتر عامه پسند باشه و از سطح حرفه ای فاصله میگیرن.... همونطور که توی GTA V یکی از مواردی که حذف شد همین ایمپکت افکتی بود که گفتم ...با اینکه پردازش و حافظه زیادی هم نمیگرفت ...این یک نمونه از صدها مواردی بود که توی خیلی از بازی ها حذف شد ....جا داره یادی کنم از مافیا 1 که هنوز ندیدم فیزیکی شبیه فیزیک ماشین هاش ... فکر کنم از کلاف فیزیک استفاده کرده بودن یا همون شبیه ساز پارچه که الان انحصار AutoDesk هستش ...
جالبه مکس پین 1 همون زمان از رگدال فیزیک استفاده میکرد ... که بعدها توی GTA IV اون را پیاده کرد( یادم میاد قبل از GTA IV بازی Saint ROw این سیستم روش پیاده ریزی شده بود که راک استار ظاهرا از این ایده استقبال کرد...چون فیزیک تا زمان سن اندریاس هم کلا مسخره بود ... هرچند هیچی از ارزش GTA کم نمیکنه اون هم به عنوان یک فرنچایز کاملا انقلابی و...) وقتی خیلی از بازی های الان را انجام میدم فیزیکش حتی از مکس پین 1 هم کمتره یا بهتره بگم انیمیشن خالی شده ...)


به عنوان مصرف کننده حق این را داریم که چیزی را نقد کنیم .... ولی نقد کردن هم مثل امور دیگه زندگی شرایط خودش را داره ... تفاوت زیادی بین نقد کردن هست تا نظر دادن یک طرفه ...
مثل این میمونه که من به خودم حق بدم که از هر نظری خوشم نیومد بگم چه نظر آشغالی... در واقع اتفاق خاصی نیوفتاده .. فقط خودم را بی اعتبار کردم ...
 
آخرین ویرایش:

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
اینا قبلا کپچر کرده بودم ... بد نیست یه نگاهی بکنید ...



در یک لحظه با نظر کارشناسانه یکی از کارشناسانه میهنی .....پروژه بزرگی که فقط چندتا شرکت توی دنیا از پسش میتونند بر بیان تبدیل شد به آشغال !!!
بازی مشکلات زیادی داشت خودم هم درگیرش بودم ... ولی همین آشغال ! ساعتهای زیادی از زندگی من را پر از لذت و سرگرمی کرد ...
نمیدونم این چه تکنیکی بود دقیقا ولی مشخص بود که سازنده خیلی اهمیت داده به نورهای غیر مستقیم و حتی بعضی جاها با زیاد کردن غلظت رنگها به وضوح تفاوت و رابطه معنی داری را با منبع نور ماشین و تاثیرات ان روی محیطی که مستقیما با منبع نور مواجه نیست پدید میاره ....
میتونید همین الان امتحان کنید .. توی هر بازی که به نظرتون شاخ میاد ماشین را ببرید داخل یک کوچه و یک بار با نور خاموش و باره دیگه با نور روشن شات بگیرید و این دو حالت را مقایسه کنید ... منم در جریان بزارید که از این سردرگمی در بیام ....
یادمه توی GTA IV وقتی به اسلحه NPC ها شلیک میکردید ... اثر گلوله روی اسلحه مشخص بود حالا یا با بافت یا شیدر چند لایه ... بود یا با یه پلن آلفا .... ولی تا زمانی که مصرف کننده به عنوان گیمر بدون توجه به یک سری جزییات و زحمت هایی که برای یک بازی کشیده میشه با نظر کارشناسانه .... در یک لحظه اونو با خاک یکسان میکنه ... شرکت های بازی سازی هم به سمتی میرن که بیشتر عامه پسند باشه و از سطح حرفه ای فاصله میگیرن.... همونطور که توی GTA V یکی از مواردی که حذف شد همین ایمپکت افکتی بود که گفتم ...با اینکه پردازش و حافظه زیادی هم نمیگرفت ...این یک نمونه از صدها مواردی بود که توی خیلی از بازی ها حذف شد ....جا داره یادی کنم از مافیا 1 که هنوز ندیدم فیزیکی شبیه فیزیک ماشین هاش ... فکر کنم از کلاف فیزیک استفاده کرده بودن یا همون شبیه ساز پارچه که الان انحصار AutoDesk هستش ...
جالبه مکس پین 1 همون زمان از رگدال فیزیک استفاده میکرد ... که بعدها توی GTA IV اون را پیاده کرد( یادم میاد قبل از GTA IV بازی Saint ROw این سیستم روش پیاده ریزی شده بود که راک استار ظاهرا از این ایده استقبال کرد...چون فیزیک تا زمان سن اندریاس هم کلا مسخره بود ... هرچند هیچی از ارزش GTA کم نمیکنه اون هم به عنوان یک فرنچایز کاملا انقلابی و...) وقتی خیلی از بازی های الان را انجام میدم فیزیکش حتی از مکس پین 1 هم کمتره یا بهتره بگم انیمیشن خالی شده ...)


به عنوان مصرف کننده حق این را داریم که چیزی را نقد کنیم .... ولی نقد کردن هم مثل امور دیگه زندگی شرایط خودش را داره ... تفاوت زیادی بین نقد کردن هست تا نظر دادن یک طرفه ...
مثل این میمونه که من به خودم حق بدم که از هر نظری خوشم نیومد بگم چه نظر آشغالی... در واقع اتفاق خاصی نیوفتاده .. فقط خودم را بی اعتبار کردم ...
شبیه سازی Cloth و Ragdoll رو که همه بازی ها دارن دیگه، موتور فیزیک انویدیا که هر دوتاشون رو ساپورت می کنه دیگه روی موتور های مجانی مثل یونیتی و آنریل انجین 4 هم هست. اثر گلوله روی اسلحه هم اگه من هم بودم حذفش می کردم، مگه می شه اسلحه گلوله رد بشه ازش بعد کار هم کنه؟ Immersion Breakerـه. کلا گرافیک همیشه پیشرفت می کنه و همین بازی های یوبیسافت الان خیلی از WD بهترن و نقد های کارشناسانه(که خدایی مزخرفن، قبول دارم اینو) خوشبختانه اثری روشون نداشتن.
ولی از اون طرف نقد های کارشناسانه قشنگ زدن گیم پلی رو نابود کردن. بازی های بتسدا از Morrowind رسیدن به فالوت 4 و عوامل RPGـشون 1/8 شده. نصف بازی های 60 دلاری الان Microtransaction دارن و ...
بزارین بازی بیاد بعد نقد کنید خواهشا:)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر