Watch Dogs 2 | PC


waog86bba7c5kql3jre5.jpg


Title: Watch_Dogs 2
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 15/Nov/2016
Creative Director: Jonathan Morin
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
بازی Watch_Dogs 2 پس از گذشت 2 سال از انتشار اولین نسخه از آن طی یک تیزر به نام Hello World معرفی شد و اطلاعات کامل آن در تاریخ 8 June منتشر شد.
بازی اینبار داستان شخصیت جدیدی به نام Marcus Holloway که یک فرد آفریقایی آمریکایی می باشد را در شهر بزرگ San Francisco دنبال می کند و دیگر خبری از Aiden Pearce و داستان های او در شیکاگو نیست. Marcus که به نظر جوان تر از Aiden هست به مانند او تنها نیست و عضوی از تیم هکر بزرگ DeadSec می باشد که بخش مهمی از داستان بازی را در بر می گیرد.

تاریخ انتشار بازی نیز 15 نوامبر سال 2016 در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بازی:

  • شخصیت اصلی بازی جوانی به نام Marcus Holloway است که نژادی آفریقایی آمریکایی دارد. وی در شهر San Francisco به دنیا آمد اما بنا به دلایلی خانواده او مجبور به ترک شهر و زندگی در Oakland می شوند. مارکوس دوران کودکی و جوانی خود را در آن جا می گذارند.
  • بازی در شهر بزرگ و خوش آب و هوای San Francisco جریان دارد و منطقه بزرگی از سواحل آن را شامل می شود. همچنین واضح هست که بازی از چرخه آب و هوا و روز و شب متغیر استفاده می کند. حال و هوای شهر هم با فضای تاریک و اندوهگین شماره قبل بسیار فاصله گرفته است.
  • Marcus جزوی از گروه DeadSec می باشد و به مانند قهرمان سری قبل تنها نیست.
  • قابلیت های هک بازی بسیار گسترش پیدا کرده اند که می توانند لحظات جذابی در گیم پلی برای بازیکن به وجود بیاورند. هم چنین این بار قابلیت کنترل ماشین های R.C و Drone ها را نیز خواهید داشت.
  • فعالیت های جانبی که می توانید در شهر انجام دهید بیشتر شده اند، شهر زنده تر می باشد و به اعمال شما و خودش عکس العمل نشان می دهد. همچنین این بار حیوانات هم در بازی حضور دارند و شما قادر خواهید بود با آن ها بازی کنید و به آن ها غذا بدهید.
  • گیم پلی بازی در بخش رانندگی که از نقاط ضعف عنوان قبلی بود اینبار دستخوش تغییراتی شدند که از نمایش ها نوید بهبود زیادی می دهند.
  • مبارزات تن به تن اینبار گسترده تر شده اند و مارکوس از سلاح دست ساز خود در این مبارزات استفاده می کند. هم چنین Marcus در حرکات پارکور بسیار سریع تر و ماهر تر از Aiden می باشد.


اطلاعات جدید (E3 2016)

  • گفته شده نقشه بازی از لحاظ وسعت دو برابر Chicago در شماره اول است، همچنین علاوه بر San Francisco شامل قسمتی از Oakland و Silicon Valley هم خواهد بود.
  • از شخصیت های همراه شما تا الان Wrench و Citara معرفی شده اند. Wrench معمولا در برنامه ریزی های ماموریت ها و نقشه های فرار نقش دارد که گفته شده همه آن ها یکی از راه های انتخابی هستند و بازیکن می تواند مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد و در این صورت با عکس العمل Wrench هم مواجه می شود. Citara کارهای هنری از جمله موسیقی و نقاشی های روی دیوار را بر عهده دارد و مسئول تبلیغات نیز می باشد.
  • این بار قابلیت هک موارد بیشتری در بازی هست و بسیاری از آن ها قابلیت چند مدل هک را نیز دارند. برای مثال می توانید یک در را قفل کنید تا از ورود نیروهای پشتیبان جلوگیری کنید یا اینکه به وسیله هک سریع آن را باز کرده و راه فرار خود را درست کنید. هم چنین در مواردی مانند هک ماشین ها با کمک دکمه های اضافه شما قابلیت کنترل آن را در دست خواهید گرفت.
  • قابلیت هک های دسته جمعی نیز به بازی اضافه شده که تنها یک مورد آن در نمایش بازی به نام Massive Distraction وجود داشته.
  • از هک می توانید در هنگام رانندگی هم استفاده کنید و هم چنین این بار قابلیت شلیک در حین رانندگی را نیز خواهید داشت.
  • یکی از اهداف اصلی در بازی بدست آوردن Follower می باشد که شما می توانید حتی بدون انجام ماموریت های داستانی به این مورد بپردازید.
  • هم چنین گفته شده که داستان بازی خطی نخواهد بود.
  • ماموریت ها طوری طراحی شده اند که می توان آن ها را به روش های مختلف به پایان رساند. مثلا برای یک ماموریت می توانید به صورت مخفی کاری وارد منطقه شوید و به هدف خود برسید، می توانید با تفنگ وارد شده و بسیاری را از پای در آوردید یا اصلا بدون حضور فیزیکی در منطقه و فقط با قابلیت های هک ماموریت های خود را انجام دهید.
  • تایید شده که در بازی برای باز کردن نقشه و نمایش ماموریت ها نیازی به گرفتن Tower که به یک رسم در بازی های یوبیسافت تبدیل شده بود نیست و در بازی با پیشرفت در داستان و کسب Follower ماموریت ها باز می شوند.
  • سیستم رانندگی بازی به طور مجدد با همکاری تیم New Castle که ساخت Driver San Francisco را بر عهده داشتند ساخته شده که نسبت به شماره قبل پیشرفت چشم گیری داشته است.
  • این بار در بازی Radio Channel هم قرار دارد که می توانید روی هر کدام که دوست دارید تنظیم کنید. اما قابلیت قرار دادن آهنگ های شخصی در بازی وجود ندارد.
  • در بازی طبق کارهایی که انجام می دهید شبکه های خبری، تابلو های تبلیغاتی و نیز مردم شهر به آن واکنش نشان می دهند.
  • استفاده از Drone ها در حالت مخفی کاری بسیار کار آمد خواهد بود، اما اگر در این بین Drone شما خراب شود نیازی نیست که به دنبال خرید مجدد و یا ساخت آن باشید. بلکه زمانی برای بازسازی خودکار آن در نظر گرفته شده است. هم چنین برای Drone ها سه حالت دوربین در نظر گرفته شده که شامل First Person - Third Person - Shoulder View می باشد.
  • این بار شما قابلیت ضربه زدن به مردم عادی را نیز خواهید داشت و این کار موجب واکنش آن ها نیز می شود.
  • شما در این نسخه به وسیله 3D Printer می توانید برای خود تجهیزاتی را بسازید و تجهیزات خود را شخصی سازی کنید.
  • بر خلاف شهر و محیط بازی که بسیار شاد به نظر می رسند، در داستان بازی به موارد تاریک و غم انگیز نیز برخواهید خورد.



با تشکر از حامد @Hamed 3594 عزیز، نمایش رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید

60773498577029580394.jpg

Watch Dogs 2: World Premiere Announcement - E3 2016
720p || 1080p

 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,989
نام
احمد
از گیم پلی بازی فعلا چیزی نمی گم چرا که زیاد نرفتم هر چند تا اینجاش برام جذاب نبوده هوش مصنوعی بازی هم خنده داره الارم که به صدا در میاد هر کسی 1 سمتی می ره ممکنه حتی 1 کی از 3 طبقه پایین شما رو پیدا کنه 1 کی هم کلا دور خودش یا شما بگرده:))

اما فریم دهی بازی در محیط های باز از فاجعه هم فاصله می گیره یعنی با gtx 1080 با فرکانس 2114 تا 38 فریم بازی بیاد پایین اونم بدون aa در 1080p خیلی حرفه سایه هم از حالت htfs برداشتم pcss کردم extra detail هم کمترین میزان گذاشتم بازم تا 51 میاد پایین البته من temporal aa برداشتم تا res native بگیرم بازی با این گزینه کیفیت خیلی بدی می گیری هر چند با off کردنش فریم هم منهدم می شه.
دمت گرم، قصد داشتم بازی رو اوریج بگیرم....با این دو خط اخر از خیر بازی گذشتم...نه این که شما 1080 دارید...میترسم برای من با 970 هی لگ و فریز بشه اعصابمو خراب کنه.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
دمت گرم، قصد داشتم بازی رو اوریج بگیرم....با این دو خط اخر از خیر بازی گذشتم...نه این که شما 1080 دارید...میترسم برای من با 970 هی لگ و فریز بشه اعصابمو خراب کنه.

بازی تنظیمات زیادی داره که برخیش تاثیر زیادی داره اگر راضی به گرافیک کمتر از نصف هستید مشکلی فکر نکنم پیش بیاد.
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

soheil.m

کاربر سایت
Oct 5, 2011
167
نام
soheil
کلا 1 لگ ریزی بازی گاهی داره حتی اگه 60 ثابته ثابت بگیرید.
بابا من به لگ ریز راضیم. نسخه اولو همینجور تموم کردم ولی این حتی اجازه نمیده راه بریز. فریز هاش بصورت عجیبی زیاده. میدونین کدوم تنظیمات رو پایین بیارم کمک میکنه؟ چون من تا مدیوم پایین اوردم ولی باز هم پا بر جا بود. ربطی به پک اکسترا تکسچر نداره؟ چون اونم نصبه
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
بابا من به لگ ریز راضیم. نسخه اولو همینجور تموم کردم ولی این حتی اجازه نمیده راه بریز. فریز هاش بصورت عجیبی زیاده. میدونین کدوم تنظیمات رو پایین بیارم کمک میکنه؟ چون من تا مدیوم پایین اوردم ولی باز هم پا بر جا بود. ربطی به پک اکسترا تکسچر نداره؟ چون اونم نصبه

می تونه مرتبط باشه با توجه به میزان VRAM کارت شما و اون 0.5 گیگ که سرعتش پایین تره کلا 970 تو این مورد البته نه تو همه بازیها لگ رو به این خاطر داره .
در کل AA رو خاموش و اکسترا تکسچر رو هم به حالت اولیه برگردونید . همینطور از رزولوشن 1440P استفاده کنید .
SHADOW QUALITY رو هم با توجه به وسعت نقشه روی low تنظیم کنید .
البته برای این طور بازیهای op پردازنده i7 توصیه میشه .
در کل نسخه قبلی هم مشکلات زیادی داشت و هنوزم داره .
 

godofwar3

کاربر سایت
Jul 10, 2008
694
نام
حسین
پس چی میگفتن بازی بهینه هست این بود بازی بهینه شون کلا بازیهای یوبی سافت را هیچ وقت نمیشه60 فریم ثابت گرفت مخصوصا اساسینها
 

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
دوستان تا اونجا که من فهمیدم مشکل خیلی از بهینه سازی نیست
بعضی از افکت ها واقعا سنگینن یعنی یه جورایی درست اجرا نمیشن
اونایی که مشکل دارن من یه سری تنظیمات پیشنهادی رو با توجه به Nvidia Guide میگم دوست داشتید اعمال کنید...
اول از همه Vsync خاموش باشه چون واسه فریم زیر ۶۰ فایده ای نداره
۱- Temporal Filtering: خب این گزینه یکی از سنگین ترین هاست اگر اون رو ON کنید حدودا ۱۰ فریم بیشتر میگیرید
فقط یه نکته اینکه Temporal Filtering بر عکس بقیه تنظیماته یعنی On بشه فریم بیشتر میشه...یه سرچی تو گوگل بکنید دلیلشو متوجه میشید
۲-Texture Resolution : دوستانی که Vram کارت گرافیکشون کمتر از ۴ه پیشنهاد میکنم این رو Ultra نزارین چون لگ های ناگهانی ایجاد میکنه.
High یا Medium پیشنهاد میشه.
3-Shadows: به نظر من به هیچ وجه Shadows رو PCSS یا HFTS نزارید چون افت فریم بازی در مقایسه با افزایش کیفیت بازی بسیار زیاد
این دو افکت رو کارت های سری ۱۰۰۰ کارایی بهتری داره بازم ولی هنوز خیلی سنگینه
4- FOG: با خاموش کردن Fog حدودا ۱۰ فریم بیشتر میگیرید...این نشون میده که این افکت چقدر سنگینه تو این بازی
به نظر من که Off کنید
Fog بیشتر رو کیفیت مه و ابر و آب و هوا تاثیر داره
5- Extra Detail: دوستانی که Cpu ضعیفتری دارن در واقع Core i7 قوی نیست این گزینه رو کمتر کنن
به نظرم مقدار مناسبش برای اکثر سیستم ها حداکثر 80% است
6- Pixel Density: این گزینه رو مقدار 1 یا 0.75 بزارید...
اگر 0.75 بزارید افزایش فریم زیادی خواهید داشت اما بازی یکم حالت تاری پیدا میکنه...حالا خودتون به امتحانی بکنید...
7- Anti Aliasing هم بیشتر از 2×MSAA پیشنهاد نمیشه
من چیزی که پی بردم افکت هایی که یوبیسافت واسه بازی هاش استفاده میکنه اکثرا توسط انویدیا تامین میشه...
با اینکه کیفیت خیلی خوبی دارن اما هنوز اون راندمان مناسب رو ندارن حتی رو بهترین کارت های Nvidia...مثالش هم همین PCSS و HFTS است
 
آخرین ویرایش:

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
دوستانی که اون لگ "ریز" رو داشتند vsync یکی از عواملش میتونه باشه .
کسی تونسته با sli هم از گیم تست بگیره ؟
 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,333
نام
امیرعلی
گسی مشکل EasyAnticheat نداره؟ من میخوام مولتی بازی کنم میگه EAC نصب نیست چندبارهم پاکش کردم و از فولدر بازی دوباره نصب کردم فایده نداشت.
 

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
گسی مشکل EasyAnticheat نداره؟ من میخوام مولتی بازی کنم میگه EAC نصب نیست چندبارهم پاکش کردم و از فولدر بازی دوباره نصب کردم فایده نداشت.
شما Uplay ات آپدیت باشه
بعد اینکار رو انجام بده ببین درست میشه
تسک منیجر رو بیار هر چیزی که مرتبط با یوپلی و همین سیستم آنتی چیته رو ببند بعد یه ریستارت کن احتمالا درست بشه
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
دوستانی که اون لگ "ریز" رو داشتند vsync یکی از عواملش میتونه باشه .
کسی تونسته با sli هم از گیم تست بگیره ؟
SLI رو کاملا ساپورت میکنه اما پروفورمنس بازی خوب نیست ، نه روی SLI ، کلا خوب نیست ، مخصوصا وقتی Gameworks روشنه ، اما خود بازی به نظر من خیلی خوبه ، بازی کلا نرم ـه و از خشکی دراومده و مشخصه که یه بازی Openworld پخته ـست نسبت به نسخه اول ، تقریبا همه چی بازی کامله.
 
  • Like
Reactions: mobile1199

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر