PlayStation Final Fantasy XII The Zodaic Age Remastered

Final-Fantasy-XII-The-Zodiac-Age_2016_06-06-16_007.jpg_600.jpg

بالاخره اسکوئر نسخه ریمستر فاینال فانتزی 12 رو معرفی کرد . بازی سال 2017 ریلیز میشه و از رزولوشن بالاتر و کیفیت گرافیکی و صوتی بالاتری نسبت به نسخه قدیمی برخورداره. اطلاعاتی که از بازی اومده :

-based on FINAL FANTASY XII INTERNATIONAL ZODIAC JOB SYSTEM
-Background, character model, fonts and all 2D parts are higher resolution
-Movie scenes are higher resolution
-Uses current-gen graphics tech
-7.1 surround sound
-higher quality audio
-Japanese and English voice
-Option between original BGM and newly recorded BGM
-shorter loading time
-auto-save feature
-turbo mode
-بک گراند ها و مدل های کرکترها به همراه فونت ها و ... با روزلوشن بالا
-صدای 7.1
-دوبله ژاپنی و انگلیسی
- قابلیت Auto Save
-زمان های Loading کوتاه تر
-کات سین های با کیفیت و رزولوشن بالاتر .

عکس هایی از نسخه ریمستر :


Final-Fantasy-XII-The-Zodiac-Age_2016_06-06-16_006.jpg_600.jpg


Final-Fantasy-XII-The-Zodiac-Age_2016_06-06-16_002.jpg_600.jpg


FF12-Zodiac-Age-PS4-Ann.jpg
 
آخرین ویرایش:

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
اقا یادمه اون موقه ها یه ادامه واسه این بازی اومد فکر کنم روی wiiبود که با ون به یه شهر آسمانی روی ابرها میرفتیم من نقدشو توی مجلها خوندم الان می خوام بدونم اون بازی هم به این اضافه شده یا نه چون توی اون دموی که نشان دادن یه شهریو نشون میده که انتهای یه ابشار عظیمه با یه برج بلند که انگار توی اسموناست فکر میکنم این شهر توی فینال 12 نبود؟:-/
 

Farazkazama

کاربر سایت
Dec 15, 2013
20
نام
FaRaZ
من صبرم نکشید و 4 روزه شروع کردم چون خیلی دوست دارم IZJS رو هم بازی کنم تا سلاح های جدیدشو ببینم . یچیزی که توش فهمیدم اینه که بعضی کلاس ها خیلی پر کاربردن و بعضی بدرد نمیخورن . یه موقعی که بازیش کردین به این نکته حتما دقت کنین که چه کلاسی چه کاربردی داره و برای چه کاراکتری بهتره وگرنه وسط راه خیلی به مشکل بر میخورین .

امروز رفتم Necrohol of Nabudis برای گرفتن Zodiac Spear بعد دیدم که خبری از اون جعبه ها نیست . تو نسخه IZJS نیزه زودیاک اینجا نیست و مثل اینکه فقط تو Henne Mines هست .:((:((:((
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
اقا یادمه اون موقه ها یه ادامه واسه این بازی اومد فکر کنم روی wiiبود که با ون به یه شهر آسمانی روی ابرها میرفتیم من نقدشو توی مجلها خوندم الان می خوام بدونم اون بازی هم به این اضافه شده یا نه چون توی اون دموی که نشان دادن یه شهریو نشون میده که انتهای یه ابشار عظیمه با یه برج بلند که انگار توی اسموناست فکر میکنم این شهر توی فینال 12 نبود؟:-/

اسم بازیش بالهای انتقامه ... که برای ds منتشر شد .. خیلی دلم میخواد بازیش کنم که هنوز قسمت نشده .. و مثل اینکه بعد از ماجرای xii هست و اینکه بعد از سقوط باهاموث چه به سر فران و بالتیر اومد اونجا مشخص میشه ..الیته مطمین نیستم حدس میزنم
 

Farazkazama

کاربر سایت
Dec 15, 2013
20
نام
FaRaZ
اسم بازیش بالهای انتقامه ... که برای ds منتشر شد .. خیلی دلم میخواد بازیش کنم که هنوز قسمت نشده .. و مثل اینکه بعد از ماجرای xii هست و اینکه بعد از سقوط باهاموث چه به سر فران و بالتیر اومد اونجا مشخص میشه ..الیته مطمین نیستم حدس میزنم
Final Fantasy XII: Revenant Wings - Wikipedia, the free encyclopedia

ترجمه داستانش میشه این:
یکسال پس از اتفاقات Final Fantasy XII ، شخصیت Vaan یک SkyPirate (دزد دریایی آسمانی) در سفینه خودش دارد . او در مأموریتی جدید به همراه دوست و همکارش Penelo ، دیگر شخصیت های نسخه اصلی بازی ، در کنار شخصیت جدید Llyud (عضوی از نژاد Aegyl که بالهایش از پشتش بیرون زده) ملحق شده است . ماجراهای شکار گنج ، آن ها را به Purvama of Lemures (قاره ای شناور) و زیرزمینی که بازی در آنجا آغاز می شود ، می برد .
بال های انتقام اولین سری معرفی شده در Ivalice Alliance (اتحاد ایوالیس) از بازی های ویدیویی است . نسخه آمریکایی بازی به مراتب سخت تر از نسخه ژاپنی آن است و در 20 نوامبر 2007 منتشر شد.
 
آخرین ویرایش:

Farazkazama

کاربر سایت
Dec 15, 2013
20
نام
FaRaZ
اقا یادمه اون موقه ها یه ادامه واسه این بازی اومد فکر کنم روی wiiبود که با ون به یه شهر آسمانی روی ابرها میرفتیم من نقدشو توی مجلها خوندم الان می خوام بدونم اون بازی هم به این اضافه شده یا نه چون توی اون دموی که نشان دادن یه شهریو نشون میده که انتهای یه ابشار عظیمه با یه برج بلند که انگار توی اسموناست فکر میکنم این شهر توی فینال 12 نبود؟:-/
این نبود؟؟؟؟؟
 
  • Like
Reactions: se.phi.roth

Farazkazama

کاربر سایت
Dec 15, 2013
20
نام
FaRaZ
آره همین این جا رو من یادم نیست تو فینال 12 فراز، داشتیم این مپو؟؟
آره اتفاقا دیروز رسیدم اینجا . اسمش The Ridorana Cataract هست و وقتی این تصویرو نشون میده که برای بار اول بیای اینجا و تو یه دموی گرافیکی نمایش داده میشه. اینجا همون منطقه ایه که Yiazmat میاد.
شهاب نسخه IZJS فوق العاده قشنگ شده و انگار دارم یه فینال جدید بازی میکنم. شب های قدر فرصت زیاد داشتم روزی 8 ساعت بازیش میکردم ولی الان دیگه خیلی کمتر میرسم بازیش کنم. چون کلاس های زیادی داره هربار که بازی کنی میتونی با یه روش جدید بازی کنی
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
oov0_ff12two.jpg


n0ew_ghis_with_ashe.jpg

انصافا ادم چطور میتونه باور کنه بازی ۱۵ سال پیش ساخته میشده و ۱۱ سال پیش روی کنسولی با ۳۲مگ رم منتشر شده ... یه بازی اوپن ورلد با اون همه اپشن ,همچین جزییات هولناک و ارت مبهوت کننده ای ...

5aw7_tumblr_nnemvrlhy31rwwru5o1_500.gif


بعدشم بازی با اون همه sound track و دمو های cg رو فقط روی یه dvd منتشر کردن ...
بازی رو هر نظری راجع بهش داشته باشیم .. اصلا نمیشه حتی بهش گفت شاهکار یه معجزه فنی , مهندسی بود ...
محیط ها و شهر ها کاملا پویا و پر جمعیت بود ... روی دیزاین و تنوع طراحی هم به شدت کار شده بود ... هر دهکده و شهر هم فرهنگ و معماری منحصر به فرد خودش رو داشت ... و واقعا حس یه ادونچر تو یه دنیای به شدت فانتزی و زیبا به طرز وحشتناکی میکرد تو حلقت . طراخی کارکتر ها هم اگه سایر شماره های سری رو چک کرده باشید ... ظاهر کارکتر ساده است و پوشش معمولی دارن و بیشتر مدل موی متفاوت و نا متعارفی دارن تا پوشش ... ولی توی ۱۲ طراحی کارکتر ها کاملا فانتزی با با پوشش فانتزی و پر رنگ و لعابی دارن اکیهیکو یوشیدا سنگ تمام گذاشته سر این موضوع ...

nz2n_maxresdefault.jpg


توی طراحی npc ها ... تفاوت لباس بین مردم کشور ها و طراحی نژاد ها متعدد بازی کاملا شاهکاره ... چیزیه که باعث میشه .. هر چقدر بیشتر میری جلو .. تا اخر بازی چیزای جدید میبینی و بارها و بارها چشممون به خاطر طراحی چه کارکتر ها چه معماری و چه لول دیزاین و مناظر گشاد میشه.

68ji_balthier-ffxii-render.png


هیچ جای لباس نیست که امکانش باشه و دارای نقش و نگار و طرح دار نباشه .. هر چند در مورد بالتیر من عاشق حلقه ها و دستبندای رنگارنگشم.
kebj_fran.png


در مور سایر شخصیت ها هم به همچنین. حتی کارکتر های منفی و npc ها
e32c_emperor_gramis.png


e2up_judgemagisters.png

ادم میتونه ساعت ها این کارکتر هایی که بعضیاشون چند دقیقه هم حضور ندارن تماشا کنه...

okja_ff12_-_nu_mou_model.png

frqi_randomviera.jpg


نژاد های مختلف بازی که تعدادشون واقعا زیاده به بهترین شکل و کاملا متفاوت طراحی شدن ... محبوب ترین نژاد هم که veira ها هستن با زیبایی افسانه ایشون ... وقتی فرن به اون شکل محصور کننده ما رو به سمت دهکده eruyt هدایت میکنه ... فک اویزونم رو نمیتونستم ببندم ... و نیم ساعتی فقط به چشم چرونی گذشت=)):x
...........
اما هنر طراحی بازی فقط مختص کارکتر ها و موجودات بازی نیست و طراحی شهرها و ساختمان ها و لول دیزاین بازی بیشتر از همیشه به چشم میاد ... وقتی پا به مناطق باستانی مثل stilsherin of miriam یا tomb of raithwallیا شهرهایی مثل archades , bhujerba و rabanastre فقط مشغول تماشای ساختمان و نقش و نگار روی اونها میشی که کاملا مدهوش کننده و رویاییه ... و قصر سلطنتی دالماسکا هم بی نظیر ترین بخش هاش بود

vju3_bae7a6e5e04bac7d0db348de817f9c5f.jpg


دیوار ها پر از نقش نگار زیبا و نزدیک به طراحی ایرانی و حتی وسایل پر از جزییات با طراحی زیبا هستند. جزییاتی که تو این بازی بهش توجه شده و به تصویر در اومده شاید فقط تو اثار ناتی داگ بشه دید.
در کل ایتو تو نسخه هایی که کارگردانی کرده به شدت روی طراحی و به خصوص ساختمان ها و شهر ها تاکید داشته و شما میتونید این موضوع تو بازی ffix هم به خوبی ببینید .

به خاطر در دست نداشتن تصاویر با کیفیت از شهر ها عکسی نزاشتم ...

جدا از هر نظری که داشته باشیم فاینال فانتزی 12 قطعا جشنواره ای از هنر و زیباییه .

hrap_img_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B1%DB%B1%DB%B1%DB%B7_%DB%B2%DB%B2%DB%B5%DB%B4%DB%B4%DB%B6.jpg
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
Years after release, Final Fantasy XII remains one of Final Fantasy's most controversial titles. It has become a symbol of the decline of the Final Fantasy franchise, a prelude to the terrors of Final Fantasy XIII. Subjected to a particularly long and dramatic development cycle, the wait for Final Fantasy XII was long and agonizing for fans of the franchise. Many gamers skipped Final Fantasy XI due to the nature of it's gameplay, as it was seen as a spin off rather than main series entry due to it being an MMO (a complaint later echoed against Dragon Quest X). Furthermore, gamers were hesitant to embrace the game, as it was the first game in the series to be be released without the guidance of series creator Hironobu Sakaguchi. While many people belief Sakaguchi would have worked on Final Fantasy XII had he still worked at Square Enix, this is a mistaken idea. In truth, development began on Final Fantasy XII long before his departure from the company. It was Sakaguchi himself who hand-picked up and coming designer Yasumi Matsuno to helm the project. Although Matsuno would quit the project midway through, citing health concerns, the game's story and concept work was already complete, and Hiroyuki Ito, the creator of the ATB battle system, was appointed to finish the project.

Post release, the game was critically acclaimed, but panned by long time fans of the franchise. Nearly every aspect of the game was criticized by fans, from the story and characters, to the music, to the gameplay. While Final Fantasy XII is by no means a perfect game, these criticisms usually subject to extreme amounts of hyperbole, or untrue entirely. The fact of the matter is Final Fantasy XII is one of Square Enix's final achievements, worthy of the praise critics initially heaped upon it, including its 40/40 from Famitsu.

The Story

One of the most unfortunate myths surrounding the game is the idea that Basch was supposed to be the main character, but was swapped out with Vaan last minute in order to appeal to Japanese fans. Like all myths, there is some truth to the myth, but not to the degree people exaggerate. While it is true that focus testing did occur, it happened very early on before the game's design document was even completed. This means the game's story was still in a conceptualized state and quite nebulous. After focus testing finished up, the findings were incorporated into the game's design. This means that Final Fantasy XII's "final draft" of the story was written to include Vaan.

Final Fantasy XII's story is full of fascinating themes. One of my personal favorite themes centers around the main villain, Vayne, who I find to be one of the best characters in the franchise. At surface level, he seems like the typical power hungry tyrant, there are several details regarding his personal story that are fascinating.

Vayne is a man who has several problems he is trying to solve at the same time. His biggest concern in the story is the power struggle his nation is facing regarding the nation of Rozarria. Both his nation, Archadia, and Rozarria are super powers. At the point in which the game begins, war between Archadia and Rozarria is all but a foregone conclusion, so Vayne and his father begin positioning their country to be in a better situation in the oncoming war.

This means invading two smaller countries: Nabradia and Dalmasca, where our heroes are from. This ensures a sort of buffer for Arcadia, to better protect the mainland from a potential Rozarrian invasion.
Another situation that Vayne has to deal with is internal strife within his own kingdom. The emperorship in Arcadia is a democratically appointed position and there are checks and balances put in place. One check is the Imperial senate. In all of their attempts to prepare the country for the upcoming war, Vayne and his father has had their hands tied by the senate. So of course, his father and him have to deal with that.

And finally there is an even larger scale problem that Vayne faces. Vayne learns from Dr. Cid that the destiny of humanity has been manipulated by otherworldly beings. He wants to liberate humanity from those beings which have fashioned themselves as Gods. And while he does so in a manner that would definitely set him up in a good position, his concern is genuine. This can be seen through his final scene with Venat, right before he becomes the Undying. He's not some megalomaniac. He's actually trying to help humanity, while at the same time help his own kingdom. He has chosen to take a heavy burden on himself, and it is interesting seeing him react under all of that.

So yeah, Vayne is a great villain, because he is almost an anti-villain. He is well-intentioned, but goes about his actions in bad way. The prices he is willing to pay to resolve the struggles he faces is just too high of a price.

The other characters are all great as well. From a player character perspective, I would say Ashe is the closest thing to a main character in this game. We'll get to Vaan in a bit, because I want to talk about her first. Ashe has quite a few motivating factors going on as well. There is this on going dialogue throughout the game where everyone always questions her motives, even her self. What does she want exactly? Does she actually want to liberate Dalmasca, or does she just want revenge for her father and her husband? Furthermore, what lengths will she go to to achieve her goals. Like Vayne, is she willing to sacrifice thousands, maybe even millions of people? Is she willing to let herself become a pawn of supernatural forces who want to maintain the status quo?

Vaan, on the other hand, is a very different character. His character is kind of similar to the character of Nick from Great Gatsby, or Lockwood from Wuthering Heights. He is the prospective character. He represents the common man, and how they are affected by the actions of all of these high minded people. He has his own dreams and ambitions, but because of the war and occupation, he has become a street rat. He lost his family in the war and now makes a living killing rats in the sewer or running errands for local shop keepers. Within the larger context of the story though, he has a much bigger role. His job is to bring everyone together. Without his actions, Ashe would probably be executed as a traitor, Balthier would just go around pirating, and Basch would be in jail still. Furthermore, he serves as a moral anchor to Ashe, as she struggles with coming to terms with her problems.

If I were to criticize one section of the game, it would be the section of the game where the party travels to the Archadian empire following the events at the stillshrine of miriam. The story becomes a little bit TOO thin at that point, but everything before that point and everything upon arriving at Miriam is AAA.

I could write an entire essay on while FFXII's characters and story are amazing, but I want to move on. If you guys want me to elaborate on anything though, I'm ready to go hardcore. Just let me know.

The Music

I'm entirely convinced the reason people hate this soundtrack is because it's not Uematsu. That's too bad. Uematsu is great and all, but that is no reason to disregard the amazing soundtrack that FFXII has provided. Hitoshi Sakimoto 100% knocked this soundtrack out of the park and it is EASILY one of the best soundtracks I've ever heard for any piece of medium ever. And the shear number of songs on here is astounding, especially since every track on here is well crafted. Furthermore, Sakimoto proves with this soundtrack that he is a genius sound engineer. Sakimoto used synthesized instruments for this game's soundtrack. That's so impressive to me, because the quality is amazing. Don't believe me? Listen to the soundtrack on MP3 form. Each song has so many layers, full of interweaving leitmotifs and themes.

Here are some of my favorite songs from the soundtrack:

Nalbina Fortress Town Ward:


Nalbina is the town that was attacked at the beginning of the game, where Ashe's husband is killed. Two years later, the town is slowly rebuilding. This song does such an incredible job portraying that sort of steady optimistic determination the people of Nalbina have.
Barheim Passage


Sakimoto is a genius at composing wonderful atmospheric pieces. This piece is my favorite. It captures the the atmosphere of Barheim Passage wonderfully. It gives a sense of mysterious wonder to an abandoned train tunnel, and is a big chunk of the reason Barheim is my favorite dungeon in the entire game.

Time For A Rest


Gameplay

When people talk about FFXII's gameplay, they often mention it is basically an offline FFXI. This is untrue, and shows that that person hasn't played FFXI. The only similarity it has to FFXI is that you can walk around between attacks. In truth, FFXII's battle system is very much like that of FFVI or VII's, just without all the dynamic camera work for attacks . It's a pretty standard ATB battle system. Yes standard attacking is automated, but is that really that big of a deal if you don't hit X as much, only when you want to do a special attack? I don't think so. If I had one area I would improve FFXII's battle system, it would be in regards to battle field positioning. As the game stands, there is very little point to moving characters around the battle field, outside of getting them within range for Area of Effect spells. It would have been nice if stuff like topography and elevation also played a role.

I've heard many people criticize the game's gambit system. Why? The gambit system is amazing. It can help relieve repetitiveness so much. Because the game "plays itself"? Hardly. I don't care how good you are at setting up your gambits, there is no way you can program it to think of every situation that would arise. Besides, it's kind of like playing a football simulator in a way. Much of FFXII's challenge comes from setting up your party for upcoming situations, so in this regard setting up gambits would be akin picking a play before each down in Madden. It still requires player interaction for situations that are unpredictable. The Zodiac Job System version makes the gambit system even better by allowing players access to every gambit at the beginning of the game, making the system even more useful.

اگه فرصت کردم براتون ترجمش میکنم و یه چیزایی باید بهش اضافه کنم ....
توضیحات و درکی که از وین سولیدور داشته بی نظیره و نقش منحصر به فرد این کارکتر تو بازی رو به خوبی توضیح میده ...
اینکه لیدی ashe رو به عنوان تیم لیدر و کارکتر اصلی ۱۲ به حساب میاره ... و نقشی که vaan درکنارش ایفا میکنه رو توصیف میکنه به نظرم به بهترین درک از داستان و شخصیت پردازی داستان رسیده .... فقط ناراحتم که به اوج شخصیت پردازی بازی , بالتیر نپرداخته ... یعنی اگه یکی بیاد بگه شخصیت پردازی این بشر بده .. مثل این میمونه که بگیم شخصیت پردازی تیریون لنیستر تو got بده ... یعنی شما تیریون رو کنار دنریس رو بزاری بغل balthier و لیدی ashe انگار داری تو اینه نگاه میکنی .
البته این نه اینکه باقی شخصیت ها کمتر از بقیه هستن ... خود bosch در ابتدا قرار بود شخصت اصلی بازی باشه که بعد برنامه تغییر کرد و واان به بازی اضافه شد . و ایفای نقشش تو بازی و تاثیر گذاریش بی نظیره .... در مورد باقی شخصیت ها هم به موقعش کامل میپردازم .
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,415
نام
علی
داداش دمت گرم. تا تهشو خوندم! بازم گیرت اومد بفرست از این مطالب! اگرم تاپیکش جاش نیست که انگلیسی باشه بفرست به پروفایلم اگر زحمتی نیست و در آخر اگر منبعی برای اینکه بازیو تا قبل از اینکه بیاد بهتر بشناسم، اینجا یا توی پروفایلم زحمت بکش و بفرست! میدونم میشه توی نت یه سرچه ساده زد ولی منبعه درست حسابی از اونجایی که من خودم زیاد سر از بازی در نمیاوردم و انگلیسی به کل بلد نبودم اینه که دسته شمارو ماچ میکنه زحمتش!:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
داداش دمت گرم. تا تهشو خوندم! بازم گیرت اومد بفرست از این مطالب! اگرم تاپیکش جاش نیست که انگلیسی باشه بفرست به پروفایلم اگر زحمتی نیست و در آخر اگر منبعی برای اینکه بازیو تا قبل از اینکه بیاد بهتر بشناسم، اینجا یا توی پروفایلم زحمت بکش و بفرست! میدونم میشه توی نت یه سرچه ساده زد ولی منبعه درست حسابی از اونجایی که من خودم زیاد سر از بازی در نمیاوردم و انگلیسی به کل بلد نبودم اینه که دسته شمارو ماچ میکنه زحمتش!:D

به چشم .. همین الان کلی مطلب .. درباره ایوالیک و جغرافیاش , قاره ها و مرز بندی هاش جمع کردم ... درباره تاریخچه ایوالیک ... که شامل دوره های مختلف مثل دوره اسپیر ها .. دوره خدایان ... دوره پادشاهان و دوره تکنولوژی و جزییات دیگه و اتفاقاتی که افتاده ... دوره الیانس که کینگ رایث وال ایجاد کرد . مذاهب و اعتقادات مردمان ایوالیک .. نژاد ها و اقوام ... با کلی جزییات دیگه ... هستن که فقط مربوط به دنیای بازی میشن نه چیز بیشتر و داستان xii روی همچین مجموعه غنی بنا شده .
هفته گذشته میخواستم ترجمشون رو شروع کنم که یه سری مشکلات برام پیش اومد و وقت ازادمم پیگیر xv بودم و چند تا بازی تموم کردم . ولی از فردا حتما شروع میکنم به ترجمشون .
یه خلاصه کامل از داستان هم هست که کمی طولانیه ... ولی اگه بتونم تیکه تیکه میزارمش
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,415
نام
علی
به چشم .. همین الان کلی مطلب .. درباره ایوالیک و جغرافیاش , قاره ها و مرز بندی هاش جمع کردم ... درباره تاریخچه ایوالیک ... که شامل دوره های مختلف مثل دوره اسپیر ها .. دوره خدایان ... دوره پادشاهان و دوره تکنولوژی و جزییات دیگه و اتفاقاتی که افتاده ... دوره الیانس که کینگ رایث وال ایجاد کرد . مذاهب و اعتقادات مردمان ایوالیک .. نژاد ها و اقوام ... با کلی جزییات دیگه ... هستن که فقط مربوط به دنیای بازی میشن نه چیز بیشتر و داستان xii روی همچین مجموعه غنی بنا شده .
هفته گذشته میخواستم ترجمشون رو شروع کنم که یه سری مشکلات برام پیش اومد و وقت ازادمم پیگیر xv بودم و چند تا بازی تموم کردم . ولی از فردا حتما شروع میکنم به ترجمشون .
یه خلاصه کامل از داستان هم هست که کمی طولانیه ... ولی اگه بتونم تیکه تیکه میزارمش
همون انگلیسیشم سر بدی سمتم حله عمو!:D البته فارسیش اگه 100%ه که همون صبر میکنم فارسی لقمه ی حاضر آماده ولی خوب هر کدومو نرسیدی یا دیدی حسش نی ترجمه کنی لینک بدی یا کپی کنی دمت گرمه عمو! من حالا حالاها کار دارم باهاتا البته!:D بازی بیاد یه سره سوال پیچی عمو که البته قبلا هم گفتم! تشکر پیش پیشکی بابت جواب دادن به سوالاتم بعد از خرید بازی!:D رزرو کنم دیگه!:D
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
همون انگلیسیشم سر بدی سمتم حله عمو!:D البته فارسیش اگه 100%ه که همون صبر میکنم فارسی لقمه ی حاضر آماده ولی خوب هر کدومو نرسیدی یا دیدی حسش نی ترجمه کنی لینک بدی یا کپی کنی دمت گرمه عمو! من حالا حالاها کار دارم باهاتا البته!:D بازی بیاد یه سره سوال =یچی عمو که البته قبلا هم گفتم! تشکر پیش پیشکی بابت جواب دادن به سوالاتم بعد از خرید بازی!:D رزرو کنم دیگه!:D
نه مطمین باش قطعیه خیلی زودم سعی میکنم حاضر شه ... امادگی قبلی داشتن برای خیلی چیزا الزامیه.
.....
من که خودم خیلی هیجان زده ام برای بازی چون نسخه استاندارد رو بازی کردم و زودیاک سیستم کاملا برام تازگی داره .. فقط امیدوارم بشه سیستم استاندارد رو هم بازی کرد.
همه چیزی که از ریمستر داره میاد فوق العاده و نوید بخشه . مثلا یه بخش trial اضافه کردن که باید با صد تا هیولای خفن بجنگیم که هر کدومشون استراتژی مخصوص به خودشون میخواد و بدون تغییر چیدمان گامبیت و استراتژی نمیشه شکستشون داد.
تنها نکته نا امید کننده که از بازی اومد اضافه کردن auto save هستش .... اینطوری تمام اون حس و حال ترسناکی دانجیون ها و ماجراجویی بازی رو میکشن
 

pixxy

کاربر سایت
Nov 25, 2008
67
نام
Seyed Mohsen
اصلاً شاهکاری بود این بازی در نوع خودش. Final VII, Final X خوبند ولی زیادی مورد تعریف و تمجدید قرار گرفتن. در عوض این بازی خیلی محجور مونده. گیم پلی عالی، شخصیت های دوست داشتنی، گره های داستانی خوب، محیط های فوق العاده وای وای Paramina Rift، Necrohol of Nabudis ، اون سنگه که میرفتی داخلش و Ultima اونجا بود. چه شکارهایی، Yazmat، Fafnir. شکار هریکیشون داستانی بود واسه خودش. گرفتن اسپرها، گرفتن سلاح ها Excalibur، Tornesol حتی سیستم Gambit و Quickining. کاش زودتر بیاد دلمون لک زده واسه یه فاینال خوب که دویست ساعت بشینی پاش.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر