PlayStation Final Fantasy XII The Zodaic Age Remastered

Final-Fantasy-XII-The-Zodiac-Age_2016_06-06-16_007.jpg_600.jpg

بالاخره اسکوئر نسخه ریمستر فاینال فانتزی 12 رو معرفی کرد . بازی سال 2017 ریلیز میشه و از رزولوشن بالاتر و کیفیت گرافیکی و صوتی بالاتری نسبت به نسخه قدیمی برخورداره. اطلاعاتی که از بازی اومده :

-based on FINAL FANTASY XII INTERNATIONAL ZODIAC JOB SYSTEM
-Background, character model, fonts and all 2D parts are higher resolution
-Movie scenes are higher resolution
-Uses current-gen graphics tech
-7.1 surround sound
-higher quality audio
-Japanese and English voice
-Option between original BGM and newly recorded BGM
-shorter loading time
-auto-save feature
-turbo mode
-بک گراند ها و مدل های کرکترها به همراه فونت ها و ... با روزلوشن بالا
-صدای 7.1
-دوبله ژاپنی و انگلیسی
- قابلیت Auto Save
-زمان های Loading کوتاه تر
-کات سین های با کیفیت و رزولوشن بالاتر .

عکس هایی از نسخه ریمستر :


Final-Fantasy-XII-The-Zodiac-Age_2016_06-06-16_006.jpg_600.jpg


Final-Fantasy-XII-The-Zodiac-Age_2016_06-06-16_002.jpg_600.jpg


FF12-Zodiac-Age-PS4-Ann.jpg
 
آخرین ویرایش:

Farazkazama

کاربر سایت
Dec 15, 2013
20
نام
FaRaZ
تمامی حالش به همین که هی جادو بزنی و بری جلو و بدون جادو نمیشه کاری کرد مخصوصا همین سرعت نبود من نمیدونستم چه کار کنم خدایش
منظور من جادوهایی مثل Faith هست که باعث میشه قدرت جادو بیشتر بشه و از اونجایی که دمیج و سرعت سلاح ها بیشتر از جادو هاست پس عملا Faith کاربردی نداره و اکثرا از Bravery استفاده میکردن که قدرت دمیج سلاح رو افزایش میداد.
اون جادویی هم که باعث میشد تمامی موجودات فقط به یکی از کاراکتر ها حمله کنن Decoy بود که فکر نکنم کسی ازش استفاده کرده باشه . خود من فقط تو بعضی مواقع استفاده میکردم و بیشتر هم تو Henne Mines میزدم چون خیلی موجودات قوی ای داره . البته وقتی لولت بالا میره دیگه نیازی به Decoy هم نیست چون Curaja هست:o
مثلا جادوی Reverse باعث میشد که جای Heal و Damage عوض بشن . حتی بعضی از تکنیک ها هم بودن که تأثیر خیلی زیادی رو موجودات داشتن مثلا کاهش دفاع و حمله و جادو که اسماشون یادم نیست. حالا ما منتظریم تا این بیاد و لذت ببریم
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
درست میگی ولی تو نسخه معمولی Time Magic و مخصوصا Green Magic هیچ استفاده ای نداشتن و بدون اونا بازی راحت تر جلو میرفت در حالی که تو IZJS تقریبا غیر ممکنه که بدون اونا بازیو پیش ببری. در کل من با روش جدید بیشتر موافقم چون استراتژی بیشتری رو میطلبه.
کدوم مود؟
گرین مجیک رو موافقم .. چیز هیجان انگیزی نداشت و تازه اگه میخواستی ازش استفاده کنی فقط محض سرگرمی بود .. که خیلی هم وقت گیر میشد ... ولی ایتم های تایم مجیک عشق من بود ... همش ازشون استفاده میکردم .. اصلا بدون تایم مجیک اموراتم نمیگذشت ...

من از تکنیک ها هم زیاد استفاده میکردم .. steal واان رو که همه استفاده میکردن بهترین بخش مبارزات بود ... از اونایی هم که یادم میاد .. اونی که شانسیmp میداد .. و یا کلا صفر میکرد mp رو زیاد استفاده میکردم ... اول بازی از اونیم که حمله 9999 تایی میزد ولی در عوض 9999 gil هم ازت میگرفت زیاد استفاده میکردم و چیزای دیگه که حضور ذهن ندارم ...
ازgreen magic ها هم بهترینش oil بود .. که اولین بار تو کل بازی های کامپیوتری جادوی ترکیبی رو به وجود می اورد تا اونجا که میدونم
 
آخرین ویرایش:

Farazkazama

کاربر سایت
Dec 15, 2013
20
نام
FaRaZ
گرین مجیک رو موافقم .. چیز هیجان انگیزی نداشت و تازه اگه میخواستی ازش استفاده کنی فقط محض سرگرمی بود .. که خیلی هم وقت گیر میشد ... ولی ایتم های تایم مجیک عشق من بود ... همش ازشون استفاده میکردم .. اصلا بدون تایم مجیک اموراتم نمیگذشت ...

من از تکنیک ها هم زیاد استفاده میکردم .. steal واان رو که همه استفاده میکردن بهترین بخش مبارزات بود ... از اونایی هم که یادم میاد .. اونی که شانسیmp میداد .. و یا کلا صفر میکرد mp رو زیاد استفاده میکردم ... اول بازی از اونیم که حمله 9999 تایی میزد ولی در عوض 9999 gil هم ازت میگرفت زیاد استفاده میکردم و چیزای دیگه که حضور ذهن ندارم ...
ازgreen magic ها هم بهترینش oil بود .. که اولین بار تو کل بازی های کامپیوتری جادوی ترکیبی رو به وجود می اورد تا اونجا که میدونم
Time Magic فقط Haste کاربرد داشت بعضی جادوهاش مثل Reflect اصلا استفاده ای نداشت مثلا تو FFX جادوی Reflect فوق العاده بود و واقعا تاثیر زیادی داشت.
از تکنیک ها هم که حدود 25 تا بودن فقط چندتاش مثل Steal یا Poach و MP Charge و ... استفاده میشد و بقیش انقدر استفاده نکردم حتی اسمشم یادم نیست.
درسته جادوی ترکیبی هم خوب بود ولی بازم سلاح قدرت بیشتری داشت.
یچیزی که خیلی ازش استفاده میکردم و همیشه رو Vaan کار میذاشتم White Mask بود. با وایت ماسک Holy Absorb میشد که هم برای Ultima الهه تو Great Crystal عالی بود هم میشد با شمشیر Excalibur به خودت اتک بدی و HP بگیری . تو IZJS زره های بازی به سه بخش تقسیم شدن که هر کلاسی یه بخش از اونا رو داره مثل Light Armor و Mystic Armor
منظورت از مود رو نفهمیدم . مود چی؟
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
Time Magic فقط Haste کاربرد داشت بعضی جادوهاش مثل Reflect اصلا استفاده ای نداشت مثلا تو FFX جادوی Reflect فوق العاده بود و واقعا تاثیر زیادی داشت.
از تکنیک ها هم که حدود 25 تا بودن فقط چندتاش مثل Steal یا Poach و MP Charge و ... استفاده میشد و بقیش انقدر استفاده نکردم حتی اسمشم یادم نیست.
درسته جادوی ترکیبی هم خوب بود ولی بازم سلاح قدرت بیشتری داشت.
یچیزی که خیلی ازش استفاده میکردم و همیشه رو Vaan کار میذاشتم White Mask بود. با وایت ماسک Holy Absorb میشد که هم برای Ultima الهه تو Great Crystal عالی بود هم میشد با شمشیر Excalibur به خودت اتک بدی و HP بگیری . تو IZJS زره های بازی به سه بخش تقسیم شدن که هر کلاسی یه بخش از اونا رو داره مثل Light Armor و Mystic Armor
منظورت از مود رو نفهمیدم . مود چی؟
ت

Hast
Slow
Disable
Float
Warp
از time attack
Revers
Oil
Protect
Shell
Faith
Brave
Sleep
از green magic
Berserk
Infuse
Death
از arcane

من خیلی ازشون استفاده میکردم ..

این ایده خودزنی کنی برای hp گرفتن اصلا به ذهنم خطور نکرده بود ... بعضی موقع ها به خصوص وقتی دشمن رفلکت میزد پیش میومد .. ولی یادم نمیومد خودم همچین کاری کرده باشم .. این رفلکت عجب چیز کوفتی بود
 

Farazkazama

کاربر سایت
Dec 15, 2013
20
نام
FaRaZ
ت

Hast
Slow
Disable
Float
Warp
از time attack
Revers
Oil
Protect
Shell
Faith
Brave
Sleep
از green magic
Berserk
Infuse
Death
از arcane

من خیلی ازشون استفاده میکردم ..

این ایده خودزنی کنی برای hp گرفتن اصلا به ذهنم خطور نکرده بود ... بعضی موقع ها به خصوص وقتی دشمن رفلکت میزد پیش میومد .. ولی یادم نمیومد خودم همچین کاری کرده باشم .. این رفلکت عجب چیز کوفتی بود
منم اتفاقی اینکارو کردم . خواستم ببینم اگه به خودت اتک بدی Absorb میشه که وقتی دیدم جواب داد یه مدت زیادی ازش استفاده کردم.
تو FFX جادوی Reflect تأثیر زیادی تو مبارزات داره ولی تو FFXII اصلا بدرد نمیخورد.
اینم بگم تو نسخه IZJS یه قسمت داشت به اسم Trial Mode که وقتی واردش میشی باس های بازی به ترتیب برات میان . یچیزی تو مایه های Onimusha هست که البته تو بازی Devil may Cry 4 هم همچین چیزی بود. خیلی دوست دارم تا آخرش برم ببینم باس آخرش چیه ولی باید تمام آیتم های بازی و سلاح ها رو داشته باشی . (بالاخره یجایی باید Wyrm hero Blade کاربرد داشته باشه)
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
دو سال پیش این عکس رو درست کردم گذاشتم فیس دوغم .. اون موقع اصلا انتظار نداشتم و فقط رویا بود .. ولی مثل اینکه واان واقعا این سنگه رو دزدیده هر چند همه انتظاراتم براورده نشده

fin0qcrq3v2wc1vx911r.jpg


c0hvy08o0baljlld6teh.png

قیافه ashe ساما اینجا واقعا خداست ... ادم باورش نمیشه که همچین بازی رو روی سخت افزار ps2 ساختن
 
آخرین ویرایش:

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
Siliconera یه مصاحبه کوتاه با Hiroaki Kato-سان (Producer بازی) کرده:
Final Fantasy XII: The Zodiac Age Will See More Than Visual Improvements With Job System Expansion - Siliconera

خلاصه اش اینه که گفته حدس میزنه کارگردان بازی اصلی "ایتو-سنسی(ع)" (که اینجا به عنوان مشاور یا سوپروایزر هم هست) بخواد تمرکزشو بیشتر روی جذاب تر کردن گیم پلی بزاره و اولویت اولش اضافه کردن یه سری سیستمای جدید به گیم پلی باشه.

یه اشاره ای هم کرده به Zodiac Job System و گفته داریم روی پیشرفت دادنش کار میکنیم و ایتو-سنسی هم کاملا دخالت داره در این موضوع و...
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
@Kourosh

چون من همچنان قانع نشدم گفتم بحث رو اینجا ادامه بدیم ...
اخه xii بین گیمر ها دقیقا به همین اوپن ورلد بودنش معروفه و این ایراد رو مثل 10 نداشت و یکی از دلایل نا امیدی خیلی از جمله خودم از 13 دوباره خطی شدن بازی بود ...

dz3v9e6wyojxz6wj8bya.jpg


شما میتونی ازادانه هر نقطه این نقشه که میخوای بری بدون هیچ محدودیتی (یکی ار لذت های من انتقام گرفتن از موجوداتی بود که اول بازی کلی دهنم رو سرویس کرده بودن)

تک تک مناطق بازی هم داری محیط های سند باکس نسبتا بزرگه (برای سخت افزار ps2 غول بیکران بودن)

mqwajeyupx9noglc5q0o.jpg

qkrhl9e9fl5pvejtvkv0.jpg

6p1c5uitchyx5bdzgkvc.jpg

n0iojlqdqdr5mt2ziwrd.png


6ze76a6oksbgiz3mrkmn.jpg


همین cerobi steppe به تنهایی بزرگتر از کل دنیای 7-9 بود.

uskzxhmmjb0qvco2o8n2.jpg


lf5l0yauepuczi9pss84.jpg


efdanbyjit1p0aaccsnq.jpg


w3qja98c2qazzoprofur.jpg


برای airship و جابه جاای هم که Strahl در خدمت همه هست .. همه جای بازی ... اون علامتا که مثل نیزه است تو نقشه ها .. جاهایی که میتونی از strahl استفاده کنی ... تو تمام شهرهای بازی هم ترمینال وجود داره برای جا به جایی با Air ship تازه دو تا quest و یه side story هم مربوط به خودشون دارن
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,536
نام
کورش
چون من همچنان قانع نشدم گفتم بحث رو اینجا ادامه بدیم ...
اخه xii بین گیمر ها دقیقا به همین اوپن ورلد بودنش معروفه و این ایراد رو مثل 10 نداشت و یکی از دلایل نا امیدی خیلی از جمله خودم از 13 دوباره خطی شدن بازی بود ...

احتمالا پستم رو درست نخوندید. من گفتم که از منطقه به منطقه و اتاق به اتاق بودن بازی خوشم نمیاد. نگفتم نمیشه برگشت به جای اول.
در مورد airship هم این قضیه وقتی مفهوم داره که محیط بازی باز باشه وگرنه اگه منظور حضور فیزیکیه که در شماره 10 هم یه چیزی داشتیم سوارش میشدیم ولی کارایی قبلی ها رو نداشت.
این چیزی هم که شما میگین میتونی ازادانه همه جای نقشه بری درست نیست. شما میتونید ازادانه به مناطقی از نقشه برید که جزو منطقه بازی تعریف شدن. قبل از 10 این قضیه ازادانه به معنای واقعی بود. یعنی محیط بازی 12 مجموعه ای از مناطق جدا از هم بود حالا اینکه توان پردازش اون موقع چقدر بوده یه بحث دیگه هست ولی این جدا بودن ها یه واقعیته یعنی از نقشه بازی زدن تا گرافیک رو بیشتر کنن و این چیزیه که با سلیقه من جور نیست.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
احتمالا پستم رو درست نخوندید. من گفتم که از منطقه به منطقه و اتاق به اتاق بودن بازی خوشم نمیاد. نگفتم نمیشه برگشت به جای اول.
در مورد airship هم این قضیه وقتی مفهوم داره که محیط بازی باز باشه وگرنه اگه منظور حضور فیزیکیه که در شماره 10 هم یه چیزی داشتیم سوارش میشدیم ولی کارایی قبلی ها رو نداشت.
این چیزی هم که شما میگین میتونی ازادانه همه جای نقشه بری درست نیست. شما میتونید ازادانه به مناطقی از نقشه برید که جزو منطقه بازی تعریف شدن. قبل از 10 این قضیه ازادانه به معنای واقعی بود. یعنی محیط بازی 12 مجموعه ای از مناطق جدا از هم بود حالا اینکه توان پردازش اون موقع چقدر بوده یه بحث دیگه هست ولی این جدا بودن ها یه واقعیته یعنی از نقشه بازی زدن تا گرافیک رو بیشتر کنن و این چیزیه که با سلیقه من جور نیست.
من خودم ۷و ۹ رو بازی کردم میدونم چی میگید دقیقا ... ولی برای من که نکته جذاب و متمایزی نبود .. شاید به نسبیت اندازه کارکتر با کل نقشه یه احساس عجیبی هم بهم دست میداد... فقط هم شهر ها و دانجیون ها رو میتونستی اسمی ازشون بشنوی و مناطق بازی مثل کوها ها و دشت ها به اسم تفکیک نشده بودن مثلا همون هفت هم با کشتی هر جایی که دلت میخواست نمیتونستی بری و فقط باید ساحل مناسب پیدا میکردی برای پیاده شدن ... موقعی هم که پیاده بودی اکثر جاهای بازی با کوه و رودخونه از هم تفکیک شده بود .. و باید از غارها یا از بین کوه ها عبور میکردی به منطقه دیگه از نقشه برسی
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,536
نام
کورش
من خودم ۷و ۹ رو بازی کردم میدونم چی میگید دقیقا ... ولی برای من که نکته جذاب و متمایزی نبود .. شاید به نسبیت اندازه کارکتر با کل نقشه یه احساس عجیبی هم بهم دست میداد... فقط هم شهر ها و دانجیون ها رو میتونستی اسمی ازشون بشنوی و مناطق بازی مثل کوها ها و دشت ها به اسم تفکیک نشده بودن مثلا همون هفت هم با کشتی هر جایی که دلت میخواست نمیتونستی بری و فقط باید ساحل مناسب پیدا میکردی برای پیاده شدن ... موقعی هم که پیاده بودی اکثر جاهای بازی با کوه و رودخونه از هم تفکیک شده بود .. و باید از غارها یا از بین کوه ها عبور میکردی به منطقه دیگه از نقشه برسی
7 رو چقدر بازی کردین؟ اگه به اندازه کافی بازی کرده باشین حتی روی کوه و رودخونه هم میره. اصلا یکی از سخترین( ازلحاظ روش گرفتن) summon های کل سری ff در یه جایی از نقشه شماره هفته که در نگاه اول رسیدن بهش غیرممکن به نظر میرسه. شما وقتی گلدن چوکوبو رو بگیرید دقیقا به همه جای نقشه 7 میتونید برید.
 
آخرین ویرایش:

feroozGT

کاربر سایت
Oct 9, 2013
732
نام
فیروز
@Kourosh

چون من همچنان قانع نشدم گفتم بحث رو اینجا ادامه بدیم ...
اخه xii بین گیمر ها دقیقا به همین اوپن ورلد بودنش معروفه و این ایراد رو مثل 10 نداشت و یکی از دلایل نا امیدی خیلی از جمله خودم از 13 دوباره خطی شدن بازی بود ...

dz3v9e6wyojxz6wj8bya.jpg


شما میتونی ازادانه هر نقطه این نقشه که میخوای بری بدون هیچ محدودیتی (یکی ار لذت های من انتقام گرفتن از موجوداتی بود که اول بازی کلی دهنم رو سرویس کرده بودن)

تک تک مناطق بازی هم داری محیط های سند باکس نسبتا بزرگه (برای سخت افزار ps2 غول بیکران بودن)

mqwajeyupx9noglc5q0o.jpg

qkrhl9e9fl5pvejtvkv0.jpg

6p1c5uitchyx5bdzgkvc.jpg

n0iojlqdqdr5mt2ziwrd.png


6ze76a6oksbgiz3mrkmn.jpg


همین cerobi steppe به تنهایی بزرگتر از کل دنیای 7-9 بود.

uskzxhmmjb0qvco2o8n2.jpg


lf5l0yauepuczi9pss84.jpg


efdanbyjit1p0aaccsnq.jpg


w3qja98c2qazzoprofur.jpg


برای airship و جابه جاای هم که Strahl در خدمت همه هست .. همه جای بازی ... اون علامتا که مثل نیزه است تو نقشه ها .. جاهایی که میتونی از strahl استفاده کنی ... تو تمام شهرهای بازی هم ترمینال وجود داره برای جا به جایی با Air ship تازه دو تا quest و یه side story هم مربوط به خودشون دارن
اون هیولا نمیدونم اسمش چی بود ولی یادمه خیلی خوب xp میداد کشتنشم خیلی راحت بود. من با همین لولمو بردم بالا البته بعضی موجودات بودن که خوذتم میدونی xp خیلی زیادی میدادن ولی کشتنشون از یه باس بازی هم سختتر بود. این با دابل xp تقریبا 7000 تا واسه 2 یا 3 دقیقه میداد:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
اون هیولا نمیدونم اسمش چی بود ولی یادمه خیلی خوب xp میداد کشتنشم خیلی راحت بود. من با همین لولمو بردم بالا البته بعضی موجودات بودن که خوذتم میدونی xp خیلی زیادی میدادن ولی کشتنشون از یه باس بازی هم سختتر بود. این با دابل xp تقریبا 7000 تا واسه 2 یا 3 دقیقه میداد:D
دقیقا منم لول ۸۰ تا ۹۰ رو از همین ها میگرفتم ... اگه حوصلم میشد بیشترم میگرفتم ... ولی همیشه تا قبل از رسیدن به ارکادیا هر هفت باری که بازی کردم لولم رو ۸۰ میکردم ... بیشترش هم از اسکلت ها میگرفتم ... تو نابیلوس ددلند یه راه مخفی بود میرفت روی تپه .. اونجا بهترین جا بود ... هر رفت و برگشت ۶۰۰۰۰۰ تا exp میگرفتی ...
 

feroozGT

کاربر سایت
Oct 9, 2013
732
نام
فیروز
دقیقا منم لول ۸۰ تا ۹۰ رو از همین ها میگرفتم ... اگه حوصلم میشد بیشترم میگرفتم ... ولی همیشه تا قبل از رسیدن به ارکادیا هر هفت باری که بازی کردم لولم رو ۸۰ میکردم ... بیشترش هم از اسکلت ها میگرفتم ... تو نابیلوس ددلند یه راه مخفی بود میرفت روی تپه .. اونجا بهترین جا بود ... هر رفت و برگشت ۶۰۰۰۰۰ تا exp میگرفتی ...
البته روش های زیادی هست تو بازیه هر کسی یه روشو ترجیح میده البته من وقتی بازی بیاد میرم دنبال سریع ترین راه واسه لول آپ. منتها من اینو بیشتر دوس داشتم واسم خیلی ساده بود چون قابلیت موجودات رو بلد نبودم بعضیا یه مجیک هایی میزدن بهت نمیدونستم چجوری خوبش کنم مخصوصا وقتی سنگ میشدی کلا دور اون موجوداتی که سنگ میکنن رو خط قرمز کشیده بودن:D یه گونه دیگه از همین هیولا بود تو اون جاهای مارپچ اخر بازی میومد و طوسی رنگ بود اگه اشتباه نکنم 127 هزار xp میداد ولی مرد میخواست بکشتش اینقدر جونش زیاد بود و دمج خیلی بدی میزد تا میگفتی چه سنگت هم میکرد من فقط یبار تونستم بکشمش:D من با لول 95 به زور کشتمش اون یبار. اون خورشید ها هم چقدر بدم ازشون میومد به تمام قابلیت ها هم ایمن بودن و خیلی قدر بودن هر منطقه میرفتی یه گونه از اونا به صورت شانسی یهو جلوت سبز میشد:D من اولین موجودی که برگشتم ازش انتقام گرفتم اون تی رکس اول بازی بود وقتی لولم پایین بودن چقدر از دستش مردم سرعت دویدنش خیلی زیاد بود وقتی تعقیبت میکرد حتما یه کله بهت میزد و در جا با یه ضربه کارت تموم میشد:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر