PlayStation Final Fantasy XII The Zodaic Age Remastered

Final-Fantasy-XII-The-Zodiac-Age_2016_06-06-16_007.jpg_600.jpg

بالاخره اسکوئر نسخه ریمستر فاینال فانتزی 12 رو معرفی کرد . بازی سال 2017 ریلیز میشه و از رزولوشن بالاتر و کیفیت گرافیکی و صوتی بالاتری نسبت به نسخه قدیمی برخورداره. اطلاعاتی که از بازی اومده :

-based on FINAL FANTASY XII INTERNATIONAL ZODIAC JOB SYSTEM
-Background, character model, fonts and all 2D parts are higher resolution
-Movie scenes are higher resolution
-Uses current-gen graphics tech
-7.1 surround sound
-higher quality audio
-Japanese and English voice
-Option between original BGM and newly recorded BGM
-shorter loading time
-auto-save feature
-turbo mode
-بک گراند ها و مدل های کرکترها به همراه فونت ها و ... با روزلوشن بالا
-صدای 7.1
-دوبله ژاپنی و انگلیسی
- قابلیت Auto Save
-زمان های Loading کوتاه تر
-کات سین های با کیفیت و رزولوشن بالاتر .

عکس هایی از نسخه ریمستر :


Final-Fantasy-XII-The-Zodiac-Age_2016_06-06-16_006.jpg_600.jpg


Final-Fantasy-XII-The-Zodiac-Age_2016_06-06-16_002.jpg_600.jpg


FF12-Zodiac-Age-PS4-Ann.jpg
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
با کمال احترام با نظرتون مخالفم. منم دو بار روی PS2 تمومش کردم با حدود 400 ساعت سیو. و آزاد کردن تمام اسپرها، شکارها و بیشتر سلاح های التیمیت. به نظر من سیستم گامبیت، لایسنس بورد، سیستم جاب، متکی نبودن کامل به سلاح ها و استفاده درست مجیک ها در نوع خودش خوب کار شده. داستان بازی ضعیف نیست، شخصیت پردازی ضعیفه. عملاً قهرمان و ضد قهرمان مناسبی تو بازی وجود نداره. چیزی که لازمه سری فاینال هستش. البته سالهاست دیگه کلود و سفیروث و تیدوس ساخته نمیشه. موسیقی بازی در حد فاینال 10 و 7 نیست ولی از اون فاینال سیزده دیگه خدائیش خیلی بهتره. به شخصه خیلی دوست داشتم تو این نسل بازسازی بشه. شاید البته کمی جو گیر خاطره بازی شده باشم. بهرحال، با کمال احترام به نظرتون من این بازی رو دوست دارم.

اول از همه بگم چیزی که گفتم نظر شخصیمه، و اعتقادی ندارم که حتما درسته. اما...

در مورد گیم پلی xii، خوب من بنا به دلایل متعددی گیم پلی رو دوست ندارم. اول از همه به نظر من سیستم سلاح ها خصوصا در ترکیب با جاب سیستم خیلی ناکارآمده. بازی تنها تفاوتی که بین سلاح ها قاعله رینجشون هست و جز این مورد دیگه هیچ فرقی ندارن. فقط قدرت اتک هاشون فرق داره و مثلا سلاح های دسته کاتانا رو داشته باشی دشمن ها کمتر میتونن جا خالی بدن تا مثلا سلاح های دسته فوبرکر. مثل تبر. وگرنه سلاح ها صرفا یه چیزی هستن که میگیری دستت میکوبی تو سر ملت. المنت هاشون هم عملا بی تاثیره. جز اینکه مثلا اگه یه دشمن المنت آب باشه و سلاح تو هم آب بزنی بهش جونش میره بالا. اما نکته مسخره اینه که وقتی تو یکم لولت بره بالا و OP بشی دیگه همه این دیتیل ها بی معنی میشه. و به نظر من بدترین قسمتش هم اینه که مثلا وقتی تو تیمت رو اگرسیو میچینی، مثلا یه میج داری و دوتا شخصیت دیگت مثلا bushi و uhlan هستن دیگه نمیتونی دشمن های پرنده رو بزنی. مگه اینکه فقط میجت یکی از کلاس هاش مثلا بلک میج باشه با جادو بزنی. و به همین سادگی و مسخرگی دوتا از شخصیت هات از دور خارج میشن.

سیستم جادو به نظر من بسیار چرت و پرته. مشکل اصلیش هم محدودیته. کلا xii خیلی پلیر رو محدود میکنی. هرکار بخوای بکنی اول باید بری لایسنسش رو بگیری. بعد اگه تو جاب سیستمت نباشه دیگه نمیتونی استفاده کنی. مسخره تر اینکه نمیتونی کلاست رو عوض کنی و مثلا وقتی 40 ساعت بازی میکنی تازه میفهمی برای اینکه فلان مجیک رو داشته باشی و فلان استراتژی رو پیاده کنی باید از اول ازی کنی و کلاس شخصیت هارو عوض کنی. من به این میگم محدودیت و حال نمیکنم باهاش.

از سیستم طراحی دشمن ها هم به شدت بدم میاد. به نظر من از یه جایی به بعد XII فان خودش رو از دست میده. قدرت شخصیت ها میره بالا و به سادگی میتونن همه رو بکشن. و دشمن ها هم فقط کیلویی مجیک میزنن روت دهنت صاف بشه. اتفاقا من دیشب داشتم میرفتم یکی از اسپرهارو بکشم. chaos. با لول 70. کار به جایی رسید که کلا بیخیال اتک و اینا شدم. فقط داشتم با پنلو مجیک هایی که میخوردم رو خنثی میکردم. کل گیم پلی شده بود برام همین و به نظر من بسیار اعصاب خورد کنه. خصوصا اینکه مثلا چون تایم مجیک ندارم یا رد رو ندارم نمیتونم با استراتژِ درست باهاشون مبارزه کنم و هیچ کجا از بازی هم به من این رو نگفت و یاد نداد که تو هر جاب چی هست!

سیستم گمبیت هم به نظر من بیس ایدش بد نیست. یعنی کنترل پارتی دست هوش مصنوعی باشه اما تو تصمیم بگیری چیکار کنن. اما واقعیت اینه که باعث میشه از یه جایی به بعد بیشتر بیننده باشی تا بازی کن! مثلا من وقتی میخوام تو مپ جا به جا بشم، سرعت بازی رو میبرم بالا، گمبیت خودمم روشن میکنم که آتو تارگت باشه هی مجبور نباشن برم تو منو، اتک رو بزنم، دشمن رو انتخاب کنم که بره یدونه بزنه تو سرش، در نتیجه کامل تبدیل میشم به بیننده. فقط دسته رو میدم جلو. بقیش رو خودشون انجام میدن و واقعا چالشی برای من نداره. مگه اینکه یهو رندوم یه بمب بترکه به خیاری ترین شکل ممکن بمیرم یا یه دشمن پیزوری 18 مدا مجیک رو اماله کنه بهم مجبور بشم هیل کنم.

===

داستان هم به نظر من در کل بد نیست. ایده های خوبی داره. به صورت لانگ شات شخصیت هاش هم خوبن. اما تو کلوز آپ همه چی بده. داستان پرداخت مناسبی نداره. هیچ پیچ جالبی نداره. هی توییست قابل توجهی نداره. واقعا یه داستان سطحی و بدور از هیچ هیجانیه. شخصیت پردازی هم که رسما افتضاحه. فقط باش یکم کارکتره. بقیشون از دم تو دیوارن. مخصوصا وان و پنلو. اصلا معلوم نیست اینا برای چی تو داستانن؟ با چه انگیزه ای امدن و کلا فازشون چیه. و اینکه به نسبت باقی فاینال ها هیچ لحظه دراماتیک و عشقولانه ای هم نداره. شخصیت های منفیش هم به شدت بیخودن. باز فقط یکم گابرانث خوبه. اونم بخاطر یه نیمچه پرداخت باش.

مثلا شما بیا XII رو با VI مقایسه کن که تقریبا XV تک تک ایده هاش رو از ایشون کپی کرده. با اینکه برای SNES بود اما در همه زمینه ها سه سر و گردن بالاتره.

پی نوشت: از فاینال 9 به اینطرف فاینال 13 بهترینه؟؟؟ مطمئنی؟ یعنی فاینال 10 تو لیستت از 13 پائین تره؟؟

گیم پلیش رو گفتم. کلا از 9 به بعد SE میخواست گیم پلی بازی رو مدرن کنه و به سمت اکشن شدن ببره که طرفدارهای بیشتری رو جذب کنه و به نظر من تنها شماره ای که تونسته به این مهم برسه XIII هست. یه تلفیق درست از اکشن و نوبتی کلاسیک هست. ضمن اینکه مبارزاتش عمق خیلی خوبی داره و مهم تر از همه اصلا پلیر رو محدود نمیکنه. از نظر تنوع سلاح و آِیتم اینا به xii نمیرسه اما واقعا گیم پلیش بهتره. از x هم باز به نظر من بهتره. مشکل xiii هم باز مثل xii نداشتن داستان و مهم تر از همه شخصیت پردازی های خوبه. در صورتی که برعکس x از این نظر عالیه و هنوز رنگ و بوی FF رو داره. برای همین خیلی محبوبه. وگرنه من فکر نمیکنم گیم پلیش نکته خاصی داشته باشه. حداقل من که xiii رو بیشتر دوست داشتم. باز تاکید میکنم فقط گیم پلی.

و این نکته عجیبی نیست. مثلا از نظر عموم فن های قدیمی FF فاینال 7 بدترین گیم پلی تا به اون زمان رو داشت. و سیستم جانکشن رو خیلی ها سرآغار گند خوردن تو FF میدونن. از جمله خود من. ولی داستان و خصوصا شخصیت ها انقدر خفن و پر جزییاتن که دیگه این چیزا به چشم نمیاد.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
وقتی بازی تموم بشه میشه تو محیط گشت بعدش؟

بله چرا نمیشه. کلا وقتی که وارد آخرین بخش بازی میشی که حالا بخاطر اسپویل نمیگم کجا دیگه هیچ سیوی وجود نداره و کلا هم فقط باس فایت های آخره. در نتیجه بعدش دوتا گزینه داری، یا NG+ رو انتخاب کنی (در این نسخه از بازی) و یا برگردی به سیو قبلی. و همونطور که گفتم بخش آخر فقط باس فایته و نه exp میگیری و نه LP (یعنی فقط از 10 12 تا انمی که اول میان که اونم مهم نیست). پس با خیال راحت میتونی برگردی به سیو قبلی و بری پی رد کارت:D

کلا این قسمت آخر، یعنی باس فایت صرفا یه وقفه کوتاه برای تموم شدن داستانه و نباید خیلی جدی گرفته بشه:D وگرنه که مثلا فقط یکی از خفاش هایی که بعدا تو یکی از دانجن ها میبینی زدنشون از آندایینگ سخت تره:D من باس آخر رو رو دور تند فکر کنم زیر یه دیقه زدم. البته scatch رو داشتم که وفتی فیزیکال دمیجش صفر شد با پنلو نمودمش.
 

pixxy

کاربر سایت
Nov 25, 2008
67
نام
Seyed Mohsen
اگرسیو
اول از همه بگم چیزی که گفتم نظر شخصیمه، و اعتقادی ندارم که حتما درسته. اما...

در مورد گیم پلی xii، خوب من بنا به دلایل متعددی گیم پلی رو دوست ندارم. اول از همه به نظر من سیستم سلاح ها خصوصا در ترکیب با جاب سیستم خیلی ناکارآمده. بازی تنها تفاوتی که بین سلاح ها قاعله رینجشون هست و جز این مورد دیگه هیچ فرقی ندارن. فقط قدرت اتک هاشون فرق داره و مثلا سلاح های دسته کاتانا رو داشته باشی دشمن ها کمتر میتونن جا خالی بدن تا مثلا سلاح های دسته فوبرکر. مثل تبر. وگرنه سلاح ها صرفا یه چیزی هستن که میگیری دستت میکوبی تو سر ملت. المنت هاشون هم عملا بی تاثیره. جز اینکه مثلا اگه یه دشمن المنت آب باشه و سلاح تو هم آب بزنی بهش جونش میره بالا. اما نکته مسخره اینه که وقتی تو یکم لولت بره بالا و OP بشی دیگه همه این دیتیل ها بی معنی میشه. و به نظر من بدترین قسمتش هم اینه که مثلا وقتی تو تیمت رو اگرسیو میچینی، مثلا یه میج داری و دوتا شخصیت دیگت مثلا bushi و uhlan هستن دیگه نمیتونی دشمن های پرنده رو بزنی. مگه اینکه فقط میجت یکی از کلاس هاش مثلا بلک میج باشه با جادو بزنی. و به همین سادگی و مسخرگی دوتا از شخصیت هات از دور خارج میشن.

سیستم جادو به نظر من بسیار چرت و پرته. مشکل اصلیش هم محدودیته. کلا xii خیلی پلیر رو محدود میکنی. هرکار بخوای بکنی اول باید بری لایسنسش رو بگیری. بعد اگه تو جاب سیستمت نباشه دیگه نمیتونی استفاده کنی. مسخره تر اینکه نمیتونی کلاست رو عوض کنی و مثلا وقتی 40 ساعت بازی میکنی تازه میفهمی برای اینکه فلان مجیک رو داشته باشی و فلان استراتژی رو پیاده کنی باید از اول ازی کنی و کلاس شخصیت هارو عوض کنی. من به این میگم محدودیت و حال نمیکنم باهاش.

از سیستم طراحی دشمن ها هم به شدت بدم میاد. به نظر من از یه جایی به بعد XII فان خودش رو از دست میده. قدرت شخصیت ها میره بالا و به سادگی میتونن همه رو بکشن. و دشمن ها هم فقط کیلویی مجیک میزنن روت دهنت صاف بشه. اتفاقا من دیشب داشتم میرفتم یکی از اسپرهارو بکشم. chaos. با لول 70. کار به جایی رسید که کلا بیخیال اتک و اینا شدم. فقط داشتم با پنلو مجیک هایی که میخوردم رو خنثی میکردم. کل گیم پلی شده بود برام همین و به نظر من بسیار اعصاب خورد کنه. خصوصا اینکه مثلا چون تایم مجیک ندارم یا رد رو ندارم نمیتونم با استراتژِ درست باهاشون مبارزه کنم و هیچ کجا از بازی هم به من این رو نگفت و یاد نداد که تو هر جاب چی هست!

سیستم گمبیت هم به نظر من بیس ایدش بد نیست. یعنی کنترل پارتی دست هوش مصنوعی باشه اما تو تصمیم بگیری چیکار کنن. اما واقعیت اینه که باعث میشه از یه جایی به بعد بیشتر بیننده باشی تا بازی کن! مثلا من وقتی میخوام تو مپ جا به جا بشم، سرعت بازی رو میبرم بالا، گمبیت خودمم روشن میکنم که آتو تارگت باشه هی مجبور نباشن برم تو منو، اتک رو بزنم، دشمن رو انتخاب کنم که بره یدونه بزنه تو سرش، در نتیجه کامل تبدیل میشم به بیننده. فقط دسته رو میدم جلو. بقیش رو خودشون انجام میدن و واقعا چالشی برای من نداره. مگه اینکه یهو رندوم یه بمب بترکه به خیاری ترین شکل ممکن بمیرم یا یه دشمن پیزوری 18 مدا مجیک رو اماله کنه بهم مجبور بشم هیل کنم.

===

داستان هم به نظر من در کل بد نیست. ایده های خوبی داره. به صورت لانگ شات شخصیت هاش هم خوبن. اما تو کلوز آپ همه چی بده. داستان پرداخت مناسبی نداره. هیچ پیچ جالبی نداره. هی توییست قابل توجهی نداره. واقعا یه داستان سطحی و بدور از هیچ هیجانیه. شخصیت پردازی هم که رسما افتضاحه. فقط باش یکم کارکتره. بقیشون از دم تو دیوارن. مخصوصا وان و پنلو. اصلا معلوم نیست اینا برای چی تو داستانن؟ با چه انگیزه ای امدن و کلا فازشون چیه. و اینکه به نسبت باقی فاینال ها هیچ لحظه دراماتیک و عشقولانه ای هم نداره. شخصیت های منفیش هم به شدت بیخودن. باز فقط یکم گابرانث خوبه. اونم بخاطر یه نیمچه پرداخت باش.

مثلا شما بیا XII رو با VI مقایسه کن که تقریبا XV تک تک ایده هاش رو از ایشون کپی کرده. با اینکه برای SNES بود اما در همه زمینه ها سه سر و گردن بالاتره.



گیم پلیش رو گفتم. کلا از 9 به بعد SE میخواست گیم پلی بازی رو مدرن کنه و به سمت اکشن شدن ببره که طرفدارهای بیشتری رو جذب کنه و به نظر من تنها شماره ای که تونسته به این مهم برسه XIII هست. یه تلفیق درست از اکشن و نوبتی کلاسیک هست. ضمن اینکه مبارزاتش عمق خیلی خوبی داره و مهم تر از همه اصلا پلیر رو محدود نمیکنه. از نظر تنوع سلاح و آِیتم اینا به xii نمیرسه اما واقعا گیم پلیش بهتره. از x هم باز به نظر من بهتره. مشکل xiii هم باز مثل xii نداشتن داستان و مهم تر از همه شخصیت پردازی های خوبه. در صورتی که برعکس x از این نظر عالیه و هنوز رنگ و بوی FF رو داره. برای همین خیلی محبوبه. وگرنه من فکر نمیکنم گیم پلیش نکته خاصی داشته باشه. حداقل من که xiii رو بیشتر دوست داشتم. باز تاکید میکنم فقط گیم پلی.

و این نکته عجیبی نیست. مثلا از نظر عموم فن های قدیمی FF فاینال 7 بدترین گیم پلی تا به اون زمان رو داشت. و سیستم جانکشن رو خیلی ها سرآغار گند خوردن تو FF میدونن. از جمله خود من. ولی داستان و خصوصا شخصیت ها انقدر خفن و پر جزییاتن که دیگه این چیزا به چشم نمیاد.

_ در مورد سلاح ها حق با شماست. فقط اتک دارند و لاغیر. المنتشون هم چیز دندون گیری نیست.
_ در مورد ارنج کردن تیم، یه کم قلق داره. شما از هر جابی یکیو داشته باشی تو نبردها یه کارکتری رو وارد پارتی میکنی کارشو که کرد تعویض با بازیکن اصلی پارتی.
_ در مورد لول هم حق با شماست. از یه جایی به بعد لول 70 با 90 خیلی فرقی نداره. ضمن اینکه دشمنت دشمن باشه این چیزا حالیش نیست، دهنت صافه.
_ باز هم حق با شماست، بازی اصلا بریف نداره. هیچ هلپی، راهنمایی چیزی که بگه بابا اگه این اسلحه رو میخوای یا فلان جادو رو باید جابت این باشه.

اما...
سال اومدن نسخه اصلی این بازی شما دوبار این بازی رو تموم کردی. کلی هم باهاش کیف کرده بودی. این ایرادات رو هم نمیدید. میدونی چرا؟ چون شما هنوز ویچر بازی نکرده بودید. چون شما هنوز بلاد بورن بازی نکرده بودید. شاهکارهایی که دیگه خط کشی شدن واسه اندازه گیری بازی های سبک محبوب و خاص RPG.
پس...
یادمون باشه این بازی فقط یه ریمستره از یه بازی واسه خیلی سال پیش. به معیارهای همون زمان بهش نگاه کنیم.
سپاس.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
_ در مورد سلاح ها حق با شماست. فقط اتک دارند و لاغیر. المنتشون هم چیز دندون گیری نیست.
_ در مورد ارنج کردن تیم، یه کم قلق داره. شما از هر جابی یکیو داشته باشی تو نبردها یه کارکتری رو وارد پارتی میکنی کارشو که کرد تعویض با بازیکن اصلی پارتی.
_ در مورد لول هم حق با شماست. از یه جایی به بعد لول 70 با 90 خیلی فرقی نداره. ضمن اینکه دشمنت دشمن باشه این چیزا حالیش نیست، دهنت صافه.
_ باز هم حق با شماست، بازی اصلا بریف نداره. هیچ هلپی، راهنمایی چیزی که بگه بابا اگه این اسلحه رو میخوای یا فلان جادو رو باید جابت این باشه.

اما...
سال اومدن نسخه اصلی این بازی شما دوبار این بازی رو تموم کردی. کلی هم باهاش کیف کرده بودی. این ایرادات رو هم نمیدید. میدونی چرا؟ چون شما هنوز ویچر بازی نکرده بودید. چون شما هنوز بلاد بورن بازی نکرده بودید. شاهکارهایی که دیگه خط کشی شدن واسه اندازه گیری بازی های سبک محبوب و خاص RPG.
پس...
یادمون باشه این بازی فقط یه ریمستره از یه بازی واسه خیلی سال پیش. به معیارهای همون زمان بهش نگاه کنیم.
سپاس.

ببین من انتقاداتی که میکنم صرفا در مقایسه با شماره های محبوب خودم تو ff هست! وگرنه که من همین الان ریمستر XII رو با 10 تا بلادبورن عوض نمیکنم:D

ضمن اینکه به نظر من اینکه بگیم چون قدیمی هست مشکل داره درست نیست. واقعا FF های قبلی خیلی خفن تر بودن. مثلا FFVI که دو نسل قبل ترش امده بود واقعا از نظر عمق شاید از ویچرهم خفن تر باشه. مشکلم منم دقیقا همینه که FF تو هر شماره برای جمع کردن مخاطب هم داستان و هم گیم پلی رو ساده تر میکنه تا طیف وسیع تری باهاش ارتباط برقرار کنن. درسته که همشون فارغ از اسم و در قیاس با سایر JRPG ها خیلی بازی های خفن و بزرگی هست اما در مقایسه با شماره های قبلی واقعا افت محسوسی دارن. مثلا همین XV که من خوشم نمیاد ازش، به صورت مستقل بهش نگاه کنیم و کاری نداشته باشیم قسمت 15 از سری FF ـه واقعا بازی بزرگ و خوبیه. یه نفر اگه برای اولین بار بخواد با این شماره وارد دنیای FF باشه یحتمل خیلی باهاش حال کنه. حتی XIII هم همینطور. اما کسی که حداقل از ffiv به بعد که دیگه واقعا FF از نظر سطح کیفی دست نیافتنی میشد بازی کرده باشه، گیم پلی 4 و 5 و 6 یا داستان و شخصیت پردازی 6 و 7 و 8 و حتی 10 و 12 رو دیده باشه، چون میتونه افت شماره های اخیر رو به سادگی ببینه به همین سادگی حال نمیکنه باهاش.

مثلا از نظر من داستان XII و شخصیت هاش ارتباط بسیار زیادی با FFII داره و حتی نحوی اسم گزاری ها و کلا حال و هوای بازی خیلی شبیه شماره دومه. مثلا اونجا شخصیت های اصلی فیریون و ماریا هستن که امپراتور palamacian به کشورشون حمله کرده. حکومت شاهزاده Hilda یعنی Fynn نابود شده و حالا اونم به پارتی اضافه میشه تا از امپراتوز انتقام بگیره. در ادامه نامزد هیلدا که موقع حمله امپراتور به نظر میرسید کشته شده تبدیل به یکی از ژنرال های امپراتور میشه. و حالا اینا باید برن میتریل رو پیدا کنن تا باهاش یه سلاح قدرتمندی درست کنن که بشه امپراتور رو نابود کرد....

دقت کنید بیس داستان و ایده 12 خیلی شبیه 2 هست. فقط اسامی عوض شده. مثلا ژنرال های امپراتور تبدیل شدن به قاضی ها، آشه واقعا همون هیلداس، nethicite همون میتریله، کشتی های هوایی امپراتور و خصوصا باهاموت همون Dreadnought ـه و ... با این حال داستان 2 که روی میکرو امد واقعا پرداخت بهتری داره! مثلا خود فیریون و ماریو، رابطشون با لئو و اصلا درگیر شدنشون با داستان رو مقایسه کنیم با وان و پنلو. واقعا داستان 12 میشه کپی دسته چندم FFII!
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
ولی به نظر من کلا XII از نظر آرت دیزاین و کانسپت، یکی از استثنایی ترین و بهترین های کلا تاریخ صنعت گیمه. من الان که ریمستر رو میبینم فکر میکنم از نظر دیزاین کماکان خیلی جلوتر از بازی های دیگس. واقعا رو PS2 شاهکار کرده بودن! یه یونیورس واقعا بدیع و خفن رو ساخته بودن.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
بحث جالبی بید !الان اصلا حال ندارم جوننم 5 صبح تا 7 عصر در میره ! امدم مرخصی یه چند تا نکته دیدم باید حتما بهشون اشاره کنم !
 

GameMasterr

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,205
نام
على
یجا گیر کردم
بعد از گزر از کوهستانه برفی به معبدی میرسم تو معبد به سویچی هست هر بار میزنم زامبی ظاهر میشه
چ کنم؟
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
یجا گیر کردم
بعد از گزر از کوهستانه برفی به معبدی میرسم تو معبد به سویچی هست هر بار میزنم زامبی ظاهر میشه
چ کنم؟
راه اندازی اون پدال به یه ایتم قدرتمند نیاز داره ! ایکوئیپش کن (یادش بخیر من اینجا بودم که برای اولین بار میخواستم بازی رو ببوسم بزارم کنار ) بعد 2 هفته سرگردونی به صورت کاملا اتفاقی ردش کردم اینجا رو
 
آخرین ویرایش:

GameMasterr

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,205
نام
على
راه اندازی اون پدال به یه ایتم قدرتمند نیاز داره ! ایکوئیپش کن (یادش بخیر من اینجا بودم که برای اولین بار میخواستم بازی رو ببوسم بزارم کنار ) بعد 2 هفته سرگردونی به صورت کاملا اتفاقی ردش کردم اینجا رو
این ایتم قدرتمند اسمش چیه؟ :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر