طرفداران ژانر JRPG

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
محمد ، دادا به این میگن چلنج ! این که جز بخش های اصلی بازی هم نیست که (تازه تو نسخه ریمستر هم این بخش رو بی اثر کردن !) یعنی من هیچ تروفی بابت کشتن همه مانستر ها و100 درصد کردن بازی و حتی تروفی گرفتن تمام سلاح ها و زره های بازی ندیدم ! ساید کوئست های اصلی بازی دقیقا مکان و نحوه رسیده به هانت رو بهت میگن !!!! پس بی خود ندیده و نشنیده انگ نندازید رو بازی ! این اون زمان هم فقط مال کسایی بود که دوست داشتن به چالش کشیده بشن (شاید اگه من و دوستم هم سر 100 درصد کردن بازی با هم کل کل نداشتیم شاید همچین دیوانگی مرتکب نمیشدیم ) این چیزی که من بهش اشاره کردم فقط شاید اتاکو ها سمتش برن ! این چیزی که من ازش حرف زدم به طور یقین 99 درصد کسایی که بازی رو بازی کردن حتی شاید ندونن همچین بخش جانبی هم تو بازی وجود داره !این از این!
ضمن اینکه نمیدونم احتمال اینکه 10 سال پیش زبانمون خیلی داغون بود و متوجه خیلی چیزا و راهننمایی ها تو بازی نمیشدیم یکی از دلایلش بوده !

اون قسمت دوم هم دیگه این چیزایی که تو فاینال 12 از دست میدی بدتر از فاینال فانتزی 7 نیست که حتی ممکنه چند تا از شخصیت های فوق العاده بازی مثل جنسیس رو حتی باهاشون برخورد نکنید تو بازی ! و حتی سکرت اندینگ داره یا حتی کارکتر های خفنی مثل وینسنت و یوفیه پارتی ممبر نشن ، بازی نکردید اینها رو نمیدونید دیگه ! قابل مقایسه نیست با یکی دو تا شمشیر

در مورد بازی کردنم درباره همه چیز حتی لور های اصلی کارکتر ها هم بهت خودش میگه ! وقتی فران همون اول باری ارچره ! و بالتیر تپانچه داره و واان شمشیر ! نیاز نیست تابغه بازی تا حداقل یه کلاس مناسب برای کارکتر هات انتخاب کنی ! اون قضیه جاب ها هم من قبل عرضه بازی یه توضیح کامل دادم در موردش !

اون جزیره رو اصلا راهی نداری بهش برسی ! یه قلق مخفی خاصی داره تا بتونی تو یکی دو دقیقه ای که مهلت داری اون شمشیر رو بگیری ! هیچ توضیحی هم هیچ جای بازی در موردش نمیگیری ! همیشه این جور چیزا المان های اصلی فاینال های کلاسیک بوده ! حالا تو 12 هم بزرگتره هم پیچیده تر ! احیانا فکر نکردی که قویترین شمشیر بازی همون اول بازی در دسترسه و من حوصله نکردم برم برش دارم !

فقط همین رو خواستم بگم که خیر بازی بدون رفتن تو نت هم میشه به همه چیزش پی برد و سندش هم خودم اینجام ! فقط باید وقت حوصله پای بازی بزاری ولی وقتی رسما میگید کی حوصله 100 ساعت بازی رو داره دیگه هیچ حرفی اضافه ای برای زدن باقی نمیمونه !! اینکه برای پیدا کردن یه ایتم مخفی یا راه مخفی باید توی شهر ها بگردی ادمایی که اطلاعات دارن رو پیدا کنی اینا ضعف نیست اینا سرگرمیه یه ادونچره ! میخواید روی یه نقشه یه ستاره چشمک زن بزاره هی منی که دنبالش میگردید اینجام ! بیاید برم دارید برید یا شکارم کننید ، اصلا خودم بمیرم چطوره ! خوبه بازی اوتو سیو هم داره و احتمالا زودیارک و اون خدای اعماق ridorana که مثل اب خوردن میزدن گیم اور میکردن و مجبور میشدید چند ساعت دوباره تو بدیترین دانجئون های بازی راه پیمایی کنید مواجه نشدید ! این دومی که همه جا تاریکه دو متریتونم تو بازی نمیبنید ! حتی مینی مپ هم غیر فعال میشد و بارها و بارها توش گم میشدی

حالا تو که اصلا بازی نکردی ! از باقی گفته های دیشب موضوع جالب و سرگرم کننده برام اینه که تازه با هیچ کدوم از چالش های واقعی بازی مواجه نشدید و بخش های ساده و اصلی بازی رو به خاطر متوجه نشدن و درک نکردن ازشون گلگی میکنید ! شما هنوز نمیدونید چه عذابی کلافگی و چه ماموریت غیر ممکن و عجیب غریبی پشت پیدا کردن یکی از ابر باس های بازی hell wyrm هست ! هنوز نمیدنید جنگ های چند ساعته با باس ها یعنی چی (به جز گیم اور شدن ها انی و ناگهانی جلوی بعضی هاشون ) بعد میان از ابتدایی ترین چیزای بازی گله میکنید ادم حس میکنه به تمام اون روزایی که میشستیم فرضیه میبافتیم که چطور بازی رو پیش ببریم به اون همه زحمتی که پای بازی کشیدیم داره بی احترامی میشه !

من اگه جایی تو فاینال فانتزی ها قرار باشه شاکی باشم اون فاینال 13 ه که تموم کردن بازی و کل ساید کوئست هاش 80-90 ساعت بیشتر طول نمیکشه ! ولی برای یه تروفی باید 150-100 ساعت به طرز تهوع اوری فارم کنی ! (ایا اینم تقصیر بازیه ! بازی منو مجبور کرده بازیش کنم ؟ با اینکه تازه اینجا حتی جز تروفی هاست ) به این میگن چالش ! واقعا متوجه نمیشم چطور متوجه این موضوع نمی شید!

بعد در مورد بازی و نقد کردن منتقدا هم قضاوت میکنید ! بیانیه و فکت هم میدید!

در مورد پرسونا هم من بازی رو افلاین میرفتم ! البته شاید اینم تقصیر بازی باشه که من افلاین میرفتم !

همون ویچر 3 هم با اینکه همه چیزش برای گیمر ها رو بود و مثل خوردن یه تیکه کیک توت فرنگی راحت به همه چی میرسیدی ! ولی همونم کلی چیز مخفی داشت که باید برای پیدا کردنش کل نقشه رو میجویدی و بعضا شانسی پیداشون میکردی مثل دیاگرام سلاح ها ! نکنه اینم از مشکلات بازی بود ؟؟؟

کلا سخت بودن و طولانی بودن بازی دلیل بد بودنش نیست ! بازی رو برای هر کسی نساختن !

یه چیزم که چند بار شنیدم و رو اعصابم رفته ! قبلا هم گفتم نسخه ps2 بازی نه جاب سیستم داشت و لیسانس بوردشم به شکل زیر برای همه کارکتر ها یکسان و در دسترس بود

f97w_ff12_full_license_board.png

(کدوم اسکلی بوده 9 تا اسپر رو گزاشته برای یه کارکتر)
این ایراد خود فن ها و متقدین به بازی بود که کلاس و چالش نداره و حوصله سر بر میشه برای همینم تیم سازنده اومد زودیاک سیستم رو طراحی کرد تا ایراد هایی که به بازی گرفته میشد برطرف کنه ! الانم که میبینی چه تو نقد ها چه تو واکنش گیمر ها اینور و اونور مثل گاف اکثرا از این تغییرات راضی بودن ! چیزی بودن که ملت از نسخه اورجینال انتظار داشتن و بهش رسیدن! بالاخره هیچ چیزی تو دنیا نیست که 100 درصد همه رو راضی کنه ! پس خواهشا این جمله بازی در هز زمانی فلان بوده رو تکرار نکنید چون حاکی از بی اطلاعیه!

اتفاقا خودمم دوست داشتم بازی زودیاک سیستم رو تحمیل نکنه و مثل گذشته تو نسخه معمولی بتونم به تک تک کارکترام یه نیزه زودیاک(قویترین سلاح بازی) و یه گراند ارومور تن تک تکشون بکنم ! که با این سیستم غیر ممکنه
قانع شدم در کل:D اما یه دو تا مسئله هست:
1. اینا را که توضیح دادی درسته. اما این جور چیزا نباید حجم عظیمی از محتوای بازی را در بر بگیره. وجود این چالش، این جزییات و... باید صرفا یه بخشی از بازی باشه نه یه بخش عمدش. چون هر کسی تمایل به رفتن دنبال این جور چیزا نداره.
2.تو پرسونا همون اول بازی میگه که اگه انلاین باشی از فیچرهای تیوز گیلد میشه استفاده کرد:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
قانع شدم در کل:D اما یه دو تا مسئله هست:
1. اینا را که توضیح دادی درسته. اما این جور چیزا نباید حجم عظیمی از محتوای بازی را در بر بگیره. وجود این چالش، این جزییات و... باید صرفا یه بخشی از بازی باشه نه یه بخش عمدش. چون هر کسی تمایل به رفتن دنبال این جور چیزا نداره.
2.تو پرسونا همون اول بازی میگه که اگه انلاین باشی از فیچرهای تیوز گیلد میشه استفاده کرد:D
پرسونا یا هر بازی دیگه ای از این دست رو که من بار اول عشقی میرم ازش لذت ببرم زیاد خودم رو درگیر مکانیزم هاش نمیکنم بار دوم میرم ته توی بازی رو در بیارم !

نه انصافا بخش داستانی و اصلی بازی محتوای زیاد و طولانی و قابل قبولی داره ! (ولی چیزای جانبی بازی بخش خیلی بزرگی تو بازی دارن ، خصوصا اگه بیفتی تو دانجئون ها و گرفتن همه سلاح ها و اسپر ها)

حالا نکته جالب اینه که من فردا بعد از ظهر میرم سر کار بازی یکشنبه میاد در خونه ! وقتی اصلا اصفهان نیستم ! پژمان چرا انقدر اذیت میکنه !
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
حالا نکته جالب اینه که من فردا بعد از ظهر میرم سر کار بازی یکشنبه میاد در خونه ! وقتی اصلا اصفهان نیستم ! پژمان چرا انقدر اذیت میکنه
پژمان همینه دیگه:| سرویس می کنه ادمو:|
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
امتیاز Famitsu به Dragon Quest XI هم منتشر شد:
  • Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age (PS4) – 10/10/10/10 [40/40]
  • Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age (3DS) – 10/10/10/10 [40/40]

اگه اشتباه نکنم دومین امتیاز کامل امسال (اولیش The Legend of Zelda: BotW بود) و سومین امتیاز کامل این نسل از طرف Famitsu باشه...
همونطور که هممون میدونیم به Famitsu اصلا نمیشه اعتماد کرد ولی در کل واسه بالا رفتن درجه‌ی هایپ، خبر خوبی بود :D <:-P
 

se.phi.roth

Give Me More Powerrr
کاربر سایت
Apr 17, 2008
4,801
نام
حسین
راستی یادم بگم توی MOBIUS FINAL FANTASY چوکوبو اورده وای خدای من یعنی این جانور یکی از بهترین جانورهاست توی فینال فانتزی چه قدر نازنین هستن همیشه فکر میکردم رنگ طلایی توی فینال فانتزی 7 هست ولی اینجا هم بود چه رنگه خوشکلی به به
 

Fallen God

کاربر سایت
Jun 1, 2011
129
نام
Soshy
خب منم (از 4 تا RPG که رفتم) یه پستی بذارم :D
تمام عکسایی که توی متن لینک کردم خودم in game گرفتم و بدون فشرده سازین، پس حجمشون بالاس، مواظب باشید.

toi8rr4hafyisz2h5rm1.jpg


Persona 5
از پرسونا 5 شروع میکنم چون اکثرا باهاش آشناین. قبل از هرچیزی بگم من کلا از سبک دانجن کرالینگ خوشم نمیاد و هیچ وقت پرسونا فن نبودم (جز 4 گلدن، شین مگامی تنسه 4 و Persona Q چیز دیگه ای نرفتم از این سری) این یکیم با اینکه طراحی دانجن (پلس) هاش با قبلیا اصلا قابل مقایسه نیست و عالین اما همچنان تموم کردن هر پلس برام عذاب آور بودش :D پرداخت شخصیت و روایت داستان واقعا معقول و خوب بودن اما هیچ کدوم (از فوتابا فاکتور بگیریم) عمق کاراکترای P4 رو نداشتن. (اونجا هرکدوم آرک مخصوص خودشون رو داشتن اما اینجا جز فوتابا تا عمق وجود هیچ کاراکتری نمیریم). هویت متاورس یوزر دیگه هم از همون اول قابل تشخیص بود و سورپرایزی نداشت برام و ویلیناش زیادی Edgy بودن.
گیم پلی بازی تقریبا از همون اصل و نسب پرسونا های قبلی هست، تنها مورد رو اعصابش این انیمیشن های موقع پرسونا/اتک زدن و بعد از مبارزه ش هستن، طراحیش خوبه ولی بهتره یه گزینه اسکیپ میذاشتن چون مهم نیست چه قدر خوب باشه، هرچیزیو هزار بار مجبور باشی ببینی اعصاب خرد کن میشه.
موسیقی متن بازی واقعا خوب بود هنوزم اون آهنگ پلس کازینو و Sexy goon گفتناش تو ذهنمه :D
و اما صداگذاری (جاپنی) بازی، رسما بهترین Voice Actingیی هست که در یک اثر دیدم، به لطف صدای مونا و هنجره طلایی مامورو سر ریوجی به معنای خالص کلمه گوش نواز در اومده.

فکر نکنم کسی باشه که اینو تا الان تموم نکرده باشه ولی اگر نکردین قطعا پیشنهادش میکنم.

خب بریم سراغ بازیای بعدی، این نکته رو بگم که یه وقت اگر کسی پست منو میخونه گیج نشه، اونم اینه که این بازیای زیر ریلیز غربی هنوز ندارن:



Ys VIII Lacrimosa of Dana
برای اونایی که نمیدونن بد نیست که بگم ایس از اون دست فرانچایز هایی هست که قدمتش به Final Fantasy میرسه و یه جورایی شکل گیری سبک ARPG و JRPG رو مدیون فالکوم و این سری ایسش میدونیم.
این 8مین عنوان از خط اصلی در این سریه که واقعا منو سورپرایز کرد، گیم پلی بازی (به لطف 60 فریم) و اکشن سریع مبارزات واقعا روونه و به دل میچسبه. برعکس Tokyo Xanadu که بسیار مبارزات ساده و بی دردسری داشت اینبار سختی بازی بالانس تر شده، هرکاراکتری ویژگی و اسکیل های خاص خودشو داره طوری که یه گوشه پارتی نمیوفتن و خاک روشون بخوره.
نقشه بازی بزرگ و خوبه، گشت و گذار درش اصلا خسته کننده نیست و کوچک ترین عملی که انجام بدی بازی به طور متناسب بهت جایزه میده.

بازی گرافیک بالایی نداره (اصولا کسی فالکومو بشناسه سطح انتظاراتشو میاره پایین، شرکت کوچیکین و بازیاشون پروداکشن ولیو بالایی ندارن) اما مناظر و محیط بازی به لطف طراحی عالی (جز طراحی لباس دانا و مردم اتانیا که کمی رو اعصابه) بسیار چشم نوازن، فقط کافیه بری بالای قله ژاندارم و به اسمون شب بازی نگاه کنی.

اما جایی که ایس 8 واقعا میدرخشه داستانش هست، بازم هرکی فالکوم رو بشناسه میدونه که اولویت ایس همیشه روی گیم پلی بوده و سری Legend of Heroes روی داستان و جهان سازی تمرکز بیشتری داره. اما اینبار با یک چرخش 180 درجه ای مواجه هستیم، ماجرای دانا و از بین رفتن تمدن اتانیا + کست وسیع کاراکترای کامل پرداخته شده (به خصوص وایفوی عزیزم لاکشا :>) بهترین توی ایس تا به امروزن.

موسیقی متنشم چیزی نمیگم، Falcom Soundteam jdk چیزی کمتر از شاهکار نمیتونه خلق کنه. :D فقط حیف که خبری از صدای کاناکو کوتِرا توی OP و ED های این قسمت نبود.
ریلیز غربی بازی = 15 روز دیگه


Blue Reflection
همونطور که ممکنه بدونید بلو ریفلکشن آخرین عنوان ریلیز شده از سری بسیار خواب آور بیشوجو ماتسوری شرکت Gust هست. اگر با سبک ماهو شوجو آشنا باشید و انیمه های مشابهشو قبلا دیدین حساب کار اینم دستتون میاد، لااقل از فاجعه ای مثل Yoru no nai kuni (فکر کنم Nights of Azure توی خارج از جاپن بهش میگن) بسیار بهتره.
در نگاه اول طراحی بازی خاص و جذاب به نظر میاد، از حق هم نگذریم، طراحی یوزر اینترفیسش عالیه و صد البته State of The Art Wet Clothes. :D
اما تنوع محیط و ... بسیار کمه و انقدر re-use asset کردن که بعد 4 چپتر با 2 کاپ قهوه باید بیدار بمونین.
از Same Face Syndrome عجیبیم رنج میبره.
مشکل دیگه بازی افت فریم شدیدش هست، حتی روی PS4 Pro هم افت فریم شدیدیو میبینیم و بازی سنگینه که نشون از پورت بد اونه.
اینا به کنار، شاید بشه تحملش کرد ولی 2 مشکل دیگه که بازیو فلج میکنن عبارتند از 1- سادگی بیش از حد بازی، به طوری که روی درجه سختی آخر هم کوچکترین چالشی نداره، مبارزات بازی میتونست بسیار خوب باشه چون اسکیل های زیادی برای استفاده داریم ولی از بس ساده س و بعد هر فایت همه stat هات ریکاوری میشن، نیازی به استفاده شون نمیبینی 2- ساید کوعست های تکراری(که بازم همون مشکل عدم تنوع هست ولی جا داره جداگانه بهش بپردازم) که هر دفعه یا باید 4تا هیولا شکار کنین و یا 2 تا آیتم پیدا کنین،همین. بدبختی اینجاست برای تموم کردن بازی لااقل باید نصف این ساید کوعست های مسخره رو برید.
بازی برای چالش هایی که میگذرونین هیچ جایزه ای در نظر نگرفته، مثلا توی اسمارت فون شخصیت اصلی هر از گاهی یه کوعستی میاد که باید دنبال یک خرس عروسکی بگردین، بعد از زیرو رو کردن محیط و یافتن اون عروسک هیچ اتفاقی نمیوفته. حتی اگر تمام ساید کوعست های بازیو هم برید، و یا روی درجه سختی Hard تموم کنین بازم هیچ، جایزه درون بازی به کنار، حتی تروفیم نمیده بهتون.

یکی از نقاط ضعف بزرگ دیگه هم نبود Auto Save هست که واسه یه بازی امروزی بسیار مسخره و رو اعصابه. بعد از هر مبارزه هم برخلاف سایر عناوین هم سبک، میزان پیشرفت و منوی Stats هاتو نشون نمیده، فقط یه مشت آیتم که دراپ شدن.

تا الان کلی کوبوندمش، کمیم از خوبیاش میگم; با اینکه داستان بازی آش دهن سوزی نیست و دیدن درام یه مشت دختر دبیرستانی تازه به بلوغ رسیده که گویا هورمون هاشون رو به پمپ فشار بالا وصل کردن میتونه خیلی رو اعصاب باشه، اما در کل پیس خوب چند چپتر آخر و یه چند تا توییست آخر بازی و از همه مهمتر پایان دراماتیک و به یاد موندنیش نظر منو خیلی جلب کرد.

نقطه قوت دیگه هم باس فایت های بازی هستن، موجوداتی به اسم Genshu ( به معنای نسل خالص، نوع خالص یا همچین چیزی، نمیدونم توی نسخه غربی چی ترجمه کردن) که مبارزه باهاشون لااقل یک ذره چالش داره و طراحی همشونم خوب و خاصه.

و اما آخرین و بزرگترین نقطه قوت این بازی و کلا همه بازیای شرکت گاست، موسیقی متنشه، هرچی از OST هاش بگم کمه. اینبارم طبق معمول تیم کامپوزیشن گاست به خوبی از عهده مسؤلیتش بر اومده. به خصوص ساندترک مبارزه با گنشو ها حس و حال خاصی به این باس فایت ها میده.

در نهایت باید بگم که بازیای گاست بیش از حد نیچ هستن، سری بیشوجو ماتسوری پیچیدگی های Atelier ها رو نداره ولی بازم از خاص بودنش چیزی کم نمیکنه. ریلیز غربی بازی 29 روز دیگه س. اگر "تخفیف خورد" ارزش داره یک دور برید. کسایی که با گاست آشنا هستن میدونن چی باید انتظار داشته باشن ولی اونایی که ندارن تا حد ممکن قبل از خرید راجبش تحقیق کنن که بعدا برای پشیمونی دیره.



Legend of Heroes : Trails in The Sky SC Evolution
اینم جزو اون ریمیکایی بود که تحت تاثیرم قرار داد به خصوص اینکه اولوشن Tits (:D) بسیار از Ao/Zero بهترن. (جز کارگردانی وویس اکتینگ که کراس بل بهتره) داستان همون داستانه، محیط هم همون محیط. تفاوت اصلی با سری اوریجینال یکی دوباره سازی موسیقی متن هست (سر Zero no Kiseki بسیار گند خورد بهش ولی اینجا خوبه) ، آرت استایل جدید و Moe تر کاراکترا که با سال 2016 کامل جوره + اضافه شدن CG Art ها به داستان (مثل تصویر بالا) و وویس اکتینگ. مبارزات بازی ساده تر شدن و auto fightم بهش اضافه کردن.

با اینکه Seiyuu ها همه معروفن اما خوب نیست، صدای renne واقعا رو مخمه، گویا یک پیرزن شصت ساله جاپنی داره ادای بچه ها رو درمیاره :D نه از صدا لکچر، راندی و اِلی و سایر دوستان که توی آرک کراس بل مو به تن آدم سیخ میکرد نه به کارگردانی زباله مانند این. صدای شهرزاد (آره :D) و الویه (کلا دیالوگای این بشر رو باید با طلا نوشت، تک تکش عالین :D به خصوص صدای کویاسو ، همون تاکاسوگی شینسکه خودمون، فوق العاده باهاش مچه) و استل ولی واقعا خوبن. صدای کاسیوس، بابای استل، هم به کل گند زده به کاراکتر فانی که داشت.

یکی از ویژگی های خوبه این سری لجند آو هیروز همین رد کردن انیمیشن های بعد هر فایت هست، از Sen (کلد استیل) بگیر تا همین تیتس، که مبارزات رو به شدت سریع و لذت بخش کرده. امیدوارم این سنت حسنه به اتلاس و گاست هم سرایت کنه.

نمیخواستم راجب داستان بازی بگم ولی حالا این همه راه اومدیم تا آخرش بریم :-? به طور خلاصه، SC دومین بازی آرک لیبرل که خودش اولین آرک سری کیسکی از فرانچایز لجند آو هیروزه هست. کلا آرک لیبرل از 2 تای دیگه به نظرم ضعیف تر بود. گرچه لحظات حماسی خودشو داشت و کست کاراکتراش همه عالین (استل به حق از رین شوارتزر و لوید بنینگز بهتره، حتی با اینکه اون 2 تای دیگه طوری طراحی شدن که بازیکن بتونه تا حدودی خودشو جای اونا بزاره ولی برعکس با استل خیلی راحت تر میشه سمپاتی کرد) اما کراس بل و اربونیا بیشتر روم اثر گذاشتن، پیچیدگی های داستانیی که اونا داشتنو این نداره، مثلا کراس بل به کل زده بود توی فاز Gnosticism و وحشی گریایی که akai seizai (یا red constellation توی نسخه غربی) جو روانی خاصی بهش داده بود ولی اینجا دیگه از اون خبرا نیست. ویلینای اصلی و اولین دسته از اعضای اروبوروس خوب و جذاب بودن اما چس ناله ای مثل Loewe کجا و
کرو آرم براست
یا
شرلی اورلاند
کجا.

در کل سری Tits که خودش از هر لحاظ جزو بهترین نقش افرینیای شرقی ریلیز شده س به نظرم ضعیف ترین توی کل سری کیسکی هست.
اولوشن ها + آرک کراس بل ترجمه نشدن. فن ترنسلیتاشم پر از اشکال گرامری و ترجمه اشتباهن، پیشنهادش نمیکنم.

دتس آل فولکس :D
خب دیگه اینم از این، بازیای بعدی که میرم Star Ocean: Integrity and Faithlessness, Star Ocean Second Evolution, و انشالله اگر عمری باقی موند Sen no Kiseki IIIهه که میام یه طومار دیگه اگر حسش بود راجبشون مینویسم.:D
 
آخرین ویرایش:

se.phi.roth

Give Me More Powerrr
کاربر سایت
Apr 17, 2008
4,801
نام
حسین
خوب بعداز اتمام بازی
NIER و پلات کردنش که کار یکمی سختی بود ولی خوب شد الان رفتم سراغ بازی
DISGAEA 3: ABSENCE OF DETENTION برای ویتا باورتون نمیشه این لونش تا 9999 تا میره یعنی چی اخه چه خبر بابا یا خداااااااااا من تا حالا هیچ وقت لونم این قدر نشده بعد بعضی ها رو دیدم توی همین بازی که میدیم رسیدن به این لون با پیش از 400 ساعت بازی یا خداااااااا یعنی منم میتوانم این قدر بازی کنم و لون اپ کنم
 

BoxBox

کاربر سایت
Jun 16, 2014
3,117
نام
آریا
خوب بعداز اتمام بازی
NIER و پلات کردنش که کار یکمی سختی بود ولی خوب شد الان رفتم سراغ بازی
DISGAEA 3: ABSENCE OF DETENTION برای ویتا باورتون نمیشه این لونش تا 9999 تا میره یعنی چی اخه چه خبر بابا یا خداااااااااا من تا حالا هیچ وقت لونم این قدر نشده بعد بعضی ها رو دیدم توی همین بازی که میدیم رسیدن به این لون با پیش از 400 ساعت بازی یا خداااااااا یعنی منم میتوانم این قدر بازی کنم و لون اپ کنم
disgaea 3 چه باحاله
این بازی رو واسه ps4 چرا نساختن:(( :((
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
خوب بعداز اتمام بازی
NIER و پلات کردنش که کار یکمی سختی بود ولی خوب شد الان رفتم سراغ بازی
DISGAEA 3: ABSENCE OF DETENTION برای ویتا باورتون نمیشه این لونش تا 9999 تا میره یعنی چی اخه چه خبر بابا یا خداااااااااا من تا حالا هیچ وقت لونم این قدر نشده بعد بعضی ها رو دیدم توی همین بازی که میدیم رسیدن به این لون با پیش از 400 ساعت بازی یا خداااااااا یعنی منم میتوانم این قدر بازی کنم و لون اپ کنم

شماره 3 رو یادم نمیاد دقیق ولی تو 4 یا 5 بود که به 9999 میرسیدی یه حرکت بود مثل Rebirth همچین چیزی قویت میکرد ولی دوباره میرفتی 1 و تا 9999 میتونستی بری :D
 

slacker

کاربر سایت
Sep 20, 2017
1
زیاد تو نخ بازی های jrpg نبودم اومدم اینجا چندتا ویژوال ناول و بازی که معرفی کرده بودن بازی کردم (( معمولا چیز هایی که تو یه عنوان خلاصه شده بودن. یه مجموعه پیچیده که حتی نمیدونی از کدوم نسخه شروع کنی نبودن. :p)) برام جالب شدن حالا.
مجبور شدم یه اکانت بسازم از دوستان راهنمایی بخوام در ضمینه معرفی کردن بازی های jrpg جذاب برای pc:-?
با تشکر :D
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
شماره 3 رو یادم نمیاد دقیق ولی تو 4 یا 5 بود که به 9999 میرسیدی یه حرکت بود مثل Rebirth همچین چیزی قویت میکرد ولی دوباره میرفتی 1 و تا 9999 میتونستی بری :D
این قابلیت توی شماره یک و دو شم بود.یکی از خوشحالی های دنیای گیمم این بوده که ای فرانچیزو از روز اول بازی نکردم خیال خودمو راحت کردم :)>-
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,463
نام
امین
رفقا فرداشب عازم سفر به اونورم :D

هر کی هر موردی خواست جهت هماهنگی بهم پیام بده
09197569010

تو تلگرام.
خودم کلی لیست دارم واسه خرید.
متاسفانه jrpg هارو دیگه عمده نمیارن و مجبورم از تفریح های ناسالم بزنم و خرج گیم کنم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر