Multi Platform Titanfall 2

سازنده
Respawn Entertainment
تاریخ انتشار
October 2016
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
e12c_tf2.jpg

سازنده : Respawn Entertainment
ناشر : Electronic Arts
پلتفرم ها : PC, PS4, XB1
سبک : شوتر اول شخص
تاریخ انتشار : 7 آبان 1395

بر خلاف نسخه پیشین، نسخه دوم دارای بخش تک نفره داستانی خواهد بود که به صورت کاملا آفلاین هم قابل بازی می باشد
بازی همچنان دارای بخش چند نفره رقابتی خواهد بود و این بخش بهتر از نسخه اول باز خواهد گشت،
6 تایتان جدید با قابلیت شخصی سازی و ویژگی های مختلف به بازی اضافه شده
بخش چند نفره بازی همانند نسخه قبل از سیستم سرور های ابری استفاده می کند
داستان بازی در مورد جنگ استعماری بزرگی است که بر پایه جنگ داخلی و انقلاب ایالات متحده این بار در فضا شکل گرفته است
استدیو Respawn Entertainment ساخت بازی را از اواخر سال 2014 آغاز کرده است،
همچنین اعلام شده تمام DLC های بازی که در آینده منتشر می شود و شامل نقشه ها و مود ها و.. می باشد رایگان خواهد بود.

تصاویر :



 
آخرین ویرایش:

PRINCE.OF.IRAN

کاربر سایت
May 27, 2014
364
سلام به همــه
1- دوستان بخش تک نفره داستانی این بازی کوتاهه؟؟؟ چیزی که سازنده ها اعلام کردن چند ساعته؟؟


2-چرا تمامی اخبار و تریلر های این بازی توی پست اول به صورت خلاصه گذاشته نشده؟؟؟
معمولا" تاپیک های دیگه میذارن:)
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,742
نام
مراد حلیمی
مولتیش خیلی عالیه.......فقط وجود باتها تو برخی مدهای بازی به نظرم جالب نیس اصلا و باعث میشه ادم بره سمت مدهایی که همه پلیر واقعی هستن (مثه P V P یا LAST TITAN STANDING)
ای کاش بجای اینکه بات رو با پلیر قاطی کنن یه SURVIVAL مد جدا براش درست می کردن تا هم خیلی جذابتر میشد و هم بات قاطی پلیرا نمیشد

.
 
  • Like
Reactions: amir_k2m

'EsiNs

کاربر سایت
May 30, 2011
294
نام
oMid
سلام به همــه
1- دوستان بخش تک نفره داستانی این بازی کوتاهه؟؟؟ چیزی که سازنده ها اعلام کردن چند ساعته؟؟


2-چرا تمامی اخبار و تریلر های این بازی توی پست اول به صورت خلاصه گذاشته نشده؟؟؟
معمولا" تاپیک های دیگه میذارن:)
بخش داستانی به گمونم حدود 7 ساعت باشه
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
بازی شد جزو تاپ 10 من. تازه این در شرایطیه که مولتیش رو هنوز بازی نکردم...امروز تمومش کردم بخش داستانی رو به همراه inside ... تا حالا هیچ وقت 2 تا بازی محشر رو تو یه روز تموم نکرده بودم ولی واقعا تایتان 2 بی نظیر بود به نظرم بهترین شوتر این نسله و حتی میشه بگم بهترین شوتر در تاریخ. هیجان عالی ....این bt یه رباته ولی واقعا شخصیت پردازیش مثل آدم هاس برای همین راحت عیب های بخش داستانی پوشیده ميشه فقط نقص بازی کمی تو گرافیکه ...گیم پلی بازی عالیه

کلا امسال طرف شوتر های دیگه نرید که ضرر میکنید اگه فقط میخواهد یه شوتر بازی کنید فقط این رو بخرید عالیه
نمره به بازی 9.5
 
  • Like
Reactions: arsenalmom

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
تایتان هاش احساس میکنم بالانس نیس :D

خداییش legion از همشون قوی تره با هر معیاری حساب کنید ...
بیا تا با Tone همچین داغونت کنم بفهمی بالانس یعنی چی :D

ولی حالا دور از شوخی همه چیز به مهارته، من با Tone همزمان با دوتا تایتان دیگه هم مبارزه کردم، یکی نابود یکی هم Doomed :D
 
آخرین ویرایش:

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,348
نام
محمدرضا
چون سینگل رو تموم نکردم زیاد مولتی رو بازی نمی کنم ولی عجب چیزیه ، یه مدت هست میخکوب شدم فقط یه مشکلی که دارم اینه که شب ها تو مولتی وحشتناک لگ دارم ولی روزا همه چی خوبه نتم هم مخابراته مشکل هم از نت هست
 
  • Like
Reactions: Joghdmohammad

Joghdmohammad

کاربر سایت
Jun 26, 2016
373
نام
محمد
بیا تا با Tone همچین داغونت کنم بفهمی بالانس یعنی چی :D

ولی حالا دور از شوخی همه چیز به مهارته، من با Tone همزمان با دوتا تایتان دیگه هم مبارزه کردم، یکی نابود یکی هم Doomed :D
آره tone هم قویه انصافا ... اگر ronin جونش یکم بیشتر بوود عالی میشد ... لول چندی راستی داداش ؟

چون سینگل رو تموم نکردم زیاد مولتی رو بازی نمی کنم ولی عجب چیزیه ، یه مدت هست میخکوب شدم فقط یه مشکلی که دارم اینه که شب ها تو مولتی وحشتناک لگ دارم ولی روزا همه چی خوبه نتم هم مخابراته مشکل هم از نت هست

من ساعت 11 شب تا 12 لگ دارم ، بعدِ اون دیگه اوکیه همه چی . فک کنم به خاطر اینه که اون ساعت خونه ما همه به وای فای وصل میشن :D

تو تایتان ها تا الان حس میکنم login و ion از همه بهترن

آره خدایی ، legion به نظر منم از همشون قوی تره ...

یه چیز جالبی که این بازی داره اکثر دوستانی که بازی کرذن به صورت متفق القول کرٌک هاشون ریخته.:D

داداش دیگه نه نیازی به تیغ هست نه موبر و نه چیزِ دیگه ای .... :D
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
بیا تا با Tone همچین داغونت کنم بفهمی بالانس یعنی چی :D

ولی حالا دور از شوخی همه چیز به مهارته، من با Tone همزمان با دوتا تایتان دیگه هم مبارزه کردم، یکی نابود یکی هم Doomed :D

باScorch سه به يك تركوندم !
تازه بعدش هم دوتاي ديگه شون اومدن كه ديگه واقعاً نميشد
در چند ثانيه دوتا Flame core اماده شده و زدم !
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ

.:Zangetsu:.

کاربر سایت
Jun 3, 2011
537
نام
Hamzeh
با وجود تمام موارد مثبتی که بازی در سمت مولتی‌پلیر -مشخصا پایلوت‌ها- داره، باید گفت نقطه قوتی که بازی بر اساسش ساخته شده -تایتان‌ها- دچار نقص‌های متعددی هست که اون رو تبدیل به نقطه ضعف اصلی بازی هم کرده.
این موضوع خودش رو در سه قسمت نشون میده:

1. عدم طراحی مناسب مپ‌ها برای جنگ‌ تایتان‌ها. به عبارت دیگه، اون احساسی که بعد از بازی‌های مکرر به بازی‌باز دست میده این هست که:
"مپ‌ها کوچیک بنظر نمیرسن :-؟
چرا مپ‌ها در مد اترشن/لست تایتان و ... فاقد افزایش محیطی -اندازه‌ای- هستن :-؟
اصلا نمیشه مانور داد!!! {مورد سینوسی}."
* بطور خلاصه، انتظار میرفت مپ‌هایی اختصاصی درنظرگرفته بشه برای مد‌هایی که تایتان‌ها قرار هست درش نقش ایفا کنن تا بازی‌باز بتونه با دستی بازتر کارش رو جلو ببره و نه رونی تکراری برای پیدا کردن حریف در مسیرهایی تنگ و پر از دیوار و شلوغ شدن تا حدی که غیر از انفجار و نهایتا مرگ، چیزی دیده نشه! انگار 10تا گاومیش رو بذاری توی فضای 2.5 در 4 بگید یالا گل کوچیک بازی کنید!

2. زمان کم/حد پایین راند در مد‌هایی که تایتان‌ها وجود دارن: مشخصا مد اترشن.

3. و نهایتا کلیت مکانیزم میزان سلامتی تایتان‌ها در روند بازی. این یکی دیگه واقعا بعضی جاها تبدیل به شوخی میشه. مشخصا اگه نگاهی به مد لست تایتان بندازید، میبینید بازی که شروع شد زرت دوتا از چپ دوتا از راست یکی هم نخودی شروع به دویدن میکنن و راند در کمتر از 2 دقیقه با پایان میرسه! اصلا نمیفهمی چی شد! از چیا استفاده کردی نکردی چیکارا میخواستی بکنی! هیچ! عملا دست و پا بسته. فقط اون‌کاری که باید انجام بدی رو مجبوری انجام بدی. بدویی بری براشون :-| اگه هم نری که تنها میمونی و کارت ساختس!
لذا در این قسمت هم انتظار میرفت سلامتی تایتان‌ها+قدرت مانور دادن بر پایه خود -و البته مپ- این امکان رو به بازی‌باز بده که زمان بیشتری رو با تایتان سپری کنه که علاوه بر راحت‌تر شدن یادگیری قابلیت‌های تایتان بطور دقیق، نَفسِ جنگ نَفَس‌گیرتر و جذاب‌تر بشه.

ترکیب این 3 عامل چیزی رو بوجود آورده که غیر از همون مثال گاومیش و گل کوچیک، چیز دیگه‌ای نمیشه گفت. و مطمئن هستم بنده فقط نبودم که با همچین احساسی در قبال بازی، مواجه شدم.

ناگفته نمونه که تقریبا هیچکدوم از این مشکلات در رابطه با پالوت‌ها وجود نداره، کما در ابتدا عرض شد.
 
  • Like
Reactions: Joghdmohammad

Joghdmohammad

کاربر سایت
Jun 26, 2016
373
نام
محمد
با وجود تمام موارد مثبتی که بازی در سمت مولتی‌پلیر -مشخصا پایلوت‌ها- داره، باید گفت نقطه قوتی که بازی بر اساسش ساخته شده -تایتان‌ها- دچار نقص‌های متعددی هست که اون رو تبدیل به نقطه ضعف اصلی بازی هم کرده.
این موضوع خودش رو در سه قسمت نشون میده:

1. عدم طراحی مناسب مپ‌ها برای جنگ‌ تایتان‌ها. به عبارت دیگه، اون احساسی که بعد از بازی‌های مکرر به بازی‌باز دست میده این هست که:
"مپ‌ها کوچیک بنظر نمیرسن :-؟
چرا مپ‌ها در مد اترشن/لست تایتان و ... فاقد افزایش محیطی -اندازه‌ای- هستن :-؟
اصلا نمیشه مانور داد!!! {مورد سینوسی}."
* بطور خلاصه، انتظار میرفت مپ‌هایی اختصاصی درنظرگرفته بشه برای مد‌هایی که تایتان‌ها قرار هست درش نقش ایفا کنن تا بازی‌باز بتونه با دستی بازتر کارش رو جلو ببره و نه رونی تکراری برای پیدا کردن حریف در مسیرهایی تنگ و پر از دیوار و شلوغ شدن تا حدی که غیر از انفجار و نهایتا مرگ، چیزی دیده نشه! انگار 10تا گاومیش رو بذاری توی فضای 2.5 در 4 بگید یالا گل کوچیک بازی کنید!

2. زمان کم/حد پایین راند در مد‌هایی که تایتان‌ها وجود دارن: مشخصا مد اترشن.

3. و نهایتا کلیت مکانیزم میزان سلامتی تایتان‌ها در روند بازی. این یکی دیگه واقعا بعضی جاها تبدیل به شوخی میشه. مشخصا اگه نگاهی به مد لست تایتان بندازید، میبینید بازی که شروع شد زرت دوتا از چپ دوتا از راست یکی هم نخودی شروع به دویدن میکنن و راند در کمتر از 2 دقیقه با پایان میرسه! اصلا نمیفهمی چی شد! از چیا استفاده کردی نکردی چیکارا میخواستی بکنی! هیچ! عملا دست و پا بسته. فقط اون‌کاری که باید انجام بدی رو مجبوری انجام بدی. بدویی بری براشون :-| اگه هم نری که تنها میمونی و کارت ساختس!
لذا در این قسمت هم انتظار میرفت سلامتی تایتان‌ها+قدرت مانور دادن بر پایه خود -و البته مپ- این امکان رو به بازی‌باز بده که زمان بیشتری رو با تایتان سپری کنه که علاوه بر راحت‌تر شدن یادگیری قابلیت‌های تایتان بطور دقیق، نَفسِ جنگ نَفَس‌گیرتر و جذاب‌تر بشه.

ترکیب این 3 عامل چیزی رو بوجود آورده که غیر از همون مثال گاومیش و گل کوچیک، چیز دیگه‌ای نمیشه گفت. و مطمئن هستم بنده فقط نبودم که با همچین احساسی در قبال بازی، مواجه شدم.

ناگفته نمونه که تقریبا هیچکدوم از این مشکلات در رابطه با پالوت‌ها وجود نداره، کما در ابتدا عرض شد.

داداش با عرض معذرت باید بگم مخالفم :)

مپ ها توی bounty به نظرم ایده آلن و تایتان ها هم راحت میتونن باهم درگیر بشن . در مورد زمان هم باید بگم توی مد های بانتی و amped هردوشونو من زیاد بازی میکنم ، 98% مواقع قبل از این که تایم تموم شه یه تیم برنده به اسکور کافی میرسه ....
در مورد سلامتی تایتان ها هم به نظرِ من واقعا اوکیه ، شما مثلا همون bounty رو بازی کنی ، اگه قرار باشه سلامت تیاتان ها بیشتر باشه که کارت ساختس ، فقط کافیه یه تیم باهم هماهنگ کنن 3-4 تایی باهم تایتان هاشونو ور دارن . اون موقع تا آخر راند شما باید تماشاچی باشی . ولی الان میتونی با تایتان ها مبارزه کنی خیلی راحت ....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر