FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

m3rdak

کاربر سایت
Jun 4, 2014
1,648
نام
Mori
شما اطلاعاتت از اخبار خيلي كمه
باشه
اينجا البته بحث فيفا ١٧ هست
ولى همين فصل رونالدو ميخواست بره اگه رئال صعود نميكرد جلوى من سيتى تهديد كرده بود ميره
من مرده شما زنده
عمرا اگه رونالدو تو رئال ٢ فصل ديگه موند
رفع اسپويل:
فكر كنم با موتور فراسبايت مثه همه بازياى ea با اين موتور، اين بازى يا نميتونن گرافيك خوبى پياده كنن بخاطر رزولوشن و فريم ريت يعنى، يا با ٧٢٠ پى روى وان و ٩٠٠ پى رو ٤ مياد بالا با توجه به اينكه الزاما بايد ٦٠ فريم باشه كه اين اصن اتفاق خوبى نيست
انجين فاكس كونامى خيلى به نظرم خوب بهينه شده واسه اين نسل و اين گرافيكو داره خوب درمياره البته روى وان هم ٩٠٠ پى هست pes
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,427
نام
علی
اینا خوبنا ولی اون اوباهته زیاد توشون نیس :D البته هازارد به نظرم مناسبه یا مثلا اگوئرو یا اینجور سبک بازیکنا
وگرنه خامس زیاد به نظرم جالب نیس رو کاور یا مارتیال ...چون اون اوباهته نیس توشون :D
آقا این اوباهته که دنبالشیو فقط هیتلر داشت که مرد ننه مرده=)):D بیا به همین رضایت بده بریم بازی درست شه تو کفیم عمو:D
 

Mir7anA

کاربر سایت
Oct 28, 2008
837
نام
Maj!D
طبق شايعات احتمال رو كاور بودن خامس بالاست... اونم با وضعيتي كه تو اين فصل داشت!!:|
اگه خامس نباشه دو نفر خيلي محتمل اند: ١.هري كين ٢.پل پوگبا؛ دو ستاره جوان و آينده دار... بين اين دو هم احتمال كين خيلي بالاست چون هم انگليسيه و هم در انگلستان بازي ميكنه.
اين شايعه موتور جديد هم اميدوارم واقعيت داشته باشه وگرنه نبايد انتظار پيشرفت چنداني داشته باشيم :( بنظرم فيفا ١٦ نهايت توان موتور فعلي بود!
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
اون عکس که کاملا فیک هست
لباس های مارسیال و هازارد و خامس همه برای فصل قبل هست و حداقلش اینه که تا کیت های جدید رئال و منچستر معرفی نشن خبری از این چیزا نیست، کیت جدید چلسی هم رونمایی شده.
 

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,308
نام
Amin
اون عکس که کاملا فیک هست
لباس های مارسیال و هازارد و خامس همه برای فصل قبل هست و حداقلش اینه که تا کیت های جدید رئال و منچستر معرفی نشن خبری از این چیزا نیست، کیت جدید چلسی هم رونمایی شده.

تا الان کیت های دورتمند و چلسی رونمایی شده که تو این عکس هم هست ! رویس و هازارد با کیت جدیده :D
حالا کار ندارم عکس فیک هست یا نه ولی خیلی خوب و به سبک EA ادیت شده !
فکر نکنم تا مراسم رونمایی فیفا 17 کیت منچستر و ریال بصورت رسمی معرفی بشه هرچند الان عکسهاشون توی نت هست

دوستان سال 2014 که EA اون ویدئوی کذایی ایگنایت انجین برای نسل جدید بازیهای ورزشی رو که معرفی کرد یادتون میاد؟ برید دوباره ببینید ، بنظرتون با فراسبایت رسیدن به این مهم امکان پذیر میشه ؟
کفیت و جزئیات فوق العاده لباسها
انیمیشنهای نرم و واقعی
نورپردازی بسیار زیبا
گرافیک واقع گرایانه
فکر میکنم با اون ویژگی هایی که امین در مورد قابلیت های این موتور توضیح دادن امکان پذیره !
 
آخرین ویرایش:

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,461
نام
امین
بیا پوگبا رو واسه ریجن 2 اروپا و دیبالا رو واسه ریجن all بزنن واسه ریجن 2 خاورمیانه هم همه رو "هاشم" اتفاق نظر دارند :D
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
این پست هایی که هم من و هم دوست های دیگه میذاریم همگی حدس و گمان هستش و شاید از بیخ و بن اشتباه باشه !! ............ ولی تو حالت خوش بینانه این عکس هایی که در رابطه به عکسی که از مولر و گواردیولا گذاشته شده و دارن مدلینگ سه بعدیشون رو طراحی میکنن و همین طور بودن مربی های واقعی تو فیفا 17 شاید دارن با همین نسخه Frostbite روش کار میکنن یعنی منظورم اینه که این دو ویژگی جدید در نسخه موتور گرافیکی Frostbite هستش وشاید !! میگم شاید نسخه پی سی امسال همون موتور Ignite باشه !! و در اون نسخه خبری از مدلینگ جدید و بودن مربی ها نباشه !!!

یعنی تنها نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 داره با موتور گرافیکی Frostbite ساخته میشه البته بازم دارم تکرار میکنم تمامی این حرف ها از پایه و اساس میتونه اشتباه باشه ......

درباره کاور هم شاید من تنها کسی باشم که خیلی به بازیکن های روی کاور زیاد اهمیتی ندم و اینم میدونم خب برای خیلی ها اهمیت داره به خصوص از لحاظ جنبه تبلیغاتی که خیلی مهمه به هر حال ............

خداییش اگه این اخبار واقعیت داشته باشه حد اقل برای من یکی بهترین خبر دنیای گیم در این سه سال اخیر هستش ....... امیدوارم که واقعیت داشته باشه ......
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
به نظرم بازی ایراداتی خواهد داشت به دلیل جدید بودن موتور! یادمه وقتی تو FIFA12 موتور شبیه ساز برخورد رو گزاشته بودن( Impact Engine) ایراداته زیادی توی محاسبه ی زاویه ی سقوط نسبت به تکل داشت و توی 13 ایرادات کمتر شد تا رسیدیم به 14 که میشه گفت کامل مشکلات موتوره برخورد حل شده بود! ولی خودم به شدت هایپم برا دیدن فیفا با موتور فراست بایت! سره BATTLEFIELD 3 هم یادمه برای حرکت سینه خیز به مشکل خورده بود دایس و به عهده ی EA Sports گذاشت و این میتونه کمی موجب امیدواری باشه که دست کم EA Sports کاملا غریبه نیست با این موتور ولی نسخه ی دوم موتور بود که برای BF3 کار شد!
با اومدن موتور جدید اصلا چیز عجیبی نیست که شاهد مشکلاتی باشیم .......... ولی !!! .............. یه باره ما با بازی طراف میشیم که دقیقا با دیدنش کف و خون قاطی میکنیم و با خودمون میگیم بله این یه بازی فوتبال نسل بعدی هستش و انیمیشن ها و گرافیک و خیلی چیزای دیگه بازی ما رو متحیر میکنه ! و دیگه این که همین بازی فیفا 12 که شما به درستی نام بردی و مثال زدین و مثال خیلی واضح تر بازی فیفا 08 که اولین بازی نسل بعدی فیفا در نسل قبل بود و اون نسخه پر از مشکلات ریز و درشت بود و بازی حتی وسط زمین داور هم نداشت !!! ( هوای بارانی و برفی هم نداشت ) ولی انقدر اون بازی بی نظیر بود آدم فقط انیمیشن هاش رو میدید شوکه میشد ! گیم پلی بازی هم که یه چیز عجیب و غریبی بود و یکی از شبیه ساز ترین بازی های ورزشی بود که تو عمرم بازی میکردم و یادم میاد تو فرومش چقر گیمر ها میگفتن بازیش سخته و .......

من یادمه اوایل بازیش میکردم انقدر محو رفلکس های دروازه بان ها میشدم خود بازی دقایقی یادم میرفت و همین طور دویدین و حرکات بازیکن ها در وسط زمین .

ولی همین طور بازی مشکلاتی داشت و محتواش هم کم بود ولی با خودمون میگفتیم خب این بازی انقدر پتانسیل پیشرفت داره در سال های بعد و ریشه و اساسش عالی طراحی شده که خیالم از سال های بعد جمع شده بود و با هم دیدیم که در سال های بعد بازی چه پیشرفت نجومی کرد و سری PES رو در اون سال ها به کلی به زیر کشید .
 
آخرین ویرایش:

اروند 2520

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,414
نام
علی
ممنون از @Romell عزیز بابت اطلاعات خوبش

اگه یادت باشه برادر ما به مدت دو ساله داریم درباره PES VS FIFA باهم کل کل میکنیم :D اینکه میبینم الان تو این جبهه هم فعالیت میکنی برام جالبه و البته گیمر بودن یعنی همین :D
:-t

داداش ما همه اهل بازی ایم و میخوایم از بازی لذت ببریم
کل کل نداریم که :)
اگه فیفا بهتر باشه گور بابای pes ... خب خودآزاری که نداریم :)) اونی که بهتره بازی میکنیم
منم از 12 تا 15 فیفا بازی کردم
سر اینکه مدت زیادی موتور رو عوض کردن و فیفا یه بازی تکراری شده بود 2015 برگشتم سمت pes
با این تفاسیر اگه فیفا چنین بازی ای بسازه که وصفش رفت (و با موتور جدید و پیشرفته) احتمال زیاد بازم برمیگردم سمت فیفا :D
 
  • Like
Reactions: LES BLEUS

Nathan Drake14

کاربر سایت
May 19, 2016
309
ولی به نطم تمام شایعات حقیقت داره اگه دقت کنید هر سال حدودا اوایل خرداد یه خبری از فیفا میومد یا یه تریلر ولی انگار خبرای هست که تا الان ندادن انگار میخوان تو E3 یه شوک وارد کنن به هوادارا ببینم چی میشه:-?\m/
 
  • Like
Reactions: LES BLEUS

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,308
نام
Amin
ولی به نطم تمام شایعات حقیقت داره اگه دقت کنید هر سال حدودا اوایل خرداد یه خبری از فیفا میومد یا یه تریلر ولی انگار خبرای هست که تا الان ندادن انگار میخوان تو E3 یه شوک وارد کنن به هوادارا ببینم چی میشه:-?\m/
بله درسته هر سال قبل از E3 یه تیزر میدادن ، پارسال نمایی از مسی بود با صدای پله ..
امسال که توی E3 حضور ندارن بجاش یه مراسم انحصاری دارن که یه روز قبل از E3 در لندن و لس آنجلس برگزار میشه تاریخ دقیقشو نمیدونم
دوستان 12 تا14 june در لس آنجلس و لندن این رویداد برگزار میشه ، اسمشم EA PLAY هستش
امسال همه چیز متفاوته :D
Sent from my SM-T705 using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر