FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,808
نام
مهراد
واقعا خبر استفاده فیفا 17 از فراست بایت خبر خوبی بود همون که گفته بودن برای نسخه 17 دوساله روش کار میکنن درسته، امسال باید گرافیک فاکس انجین را در مقابل فراست باید ببینیم و این نکته مهمه که ببینیم فراست بایت رو pc چقدر بهینه هست ب عنوان اولین نسخه که فیفا از این موتور استفاده میکنه. هرچند طبق معمول نسخه pc بازی pes گرافیک نسل 7ی داره و باید نسخه های کنسولی باهم مقایسه بشن
 

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
ديگه طاقت ندارم


Sent from my iPhone using Tapatalk
به شخصه من برا هیچ بازی اینجوری چندین ماه قبل انتظار نمیکشم .. هر سالم این موقعه ناچارا فیفارو رد میکنم که چند ماه بعدش نسخه جدید بیاد..تو این مدتم فقط اعصابم بهم میریزه :| :D
داستانی داریمااا ... دموشم شهریوره :( کی میخواد صبر کنه ...
 

اروند 2520

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,414
نام
علی
به شخصه من برا هیچ بازی اینجوری چندین ماه قبل انتظار نمیکشم .. هر سالم این موقعه ناچارا فیفارو رد میکنم که چند ماه بعدش نسخه جدید بیاد..تو این مدتم فقط اعصابم بهم میریزه :| :D
داستانی داریمااا ... دموشم شهریوره :( کی میخواد صبر کنه ...

دوست عزیز باید هر سال دموی بازی اون سال رو نگه داری، که وقتی تو چند ماه آخر بازی رو فروختی، حداقل دمو شو داشته باشی بتونی بازی کنی :)
...
حالا یه سوال:
کسی اطلاعات فنی راجع به این موتور فراسبایت داره؟
اینکه آیا در مقایسه با موتور های ایمپکت و ایگنایت (این دو تا خیلی به هم نزدیکن) فراسبایت هم پایه ش با اونا یکیه؟ یا کلا بیس اش متفاوته؟
البته اینکه تصمیم گرفتن بالاخره اون موتور قدیمی رو عوض کنن خیلی جای خوشحالی داره
ولی میخوام ببینم باید کل بازی رو از نو بسازن؟ یا موتورش پایه مشابه داره با اون دو موتور قبلی
نظر شخصی من اینه که اگه مشابه نباشه و کلا از نو بسازن بهتره، چون همونطور که دیدیم بهینه کردن ایمپکت به ایگنایت، اونقدر که باید و شاید باعث پیشرفت نشد و مشکلات اصلی بازی به خصوص تو بخش مدلینگ و انیمیشن سر جاش باقی موند
امیدارم کلا از بیس بازی رو بسازن
ولی چه شود ... بازی فوتبال با گرافیک بتلفیلد ! فکرشم لذتبخشه $-)
 

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,274
نام
Amin
بیصبرانه منتظر تیزر و تریلر از بازی هستیم ، باید دید تغییر انجین چه تاثیری روی گرافیک بازی گذاشته امیدوارم بیشتر به سمت واقعی تر شدن پیش بره تا کارتونی و با رنگهای شاد ...

Sent from my SM-T705 using Tapatalk
 

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
بیصبرانه منتظر تیزر و تریلر از بازی هستیم ، باید دید تغییر انجین چه تاثیری روی گرافیک بازی گذاشته امیدوارم بیشتر به سمت واقعی تر شدن پیش بره تا کارتونی و با رنگهای شاد ...

Sent from my SM-T705 using Tapatalk
تو یک سال مطمعنن نمیتونن تغییر زیادی داده باشن ..یعنی اگه از پایه خیلی چیزارو تغییر داده باشن میگم چون بعیده !
البته چند جا شنیدم رو فیفا 17 دو سال هست که داره کار میشه حالا نمیدونم راسته یا نه اگه اینطور باشه که پس خبرای خوبی باید بشنویم

یه چیز دیگم هست که همیشه ناراحتم میکنه اینه کلا ea در کنار همه خوبیاش و سایر امتیازایی که داره نسبت به بقیه یه پول پرستی عجیبی داره برا همین اکثرا سعی میکنه یه باگی تو بازی بزاره ...شما شک نکنید اکثر باگایی که معروفا تو هر نسخه به طور مستقیم یا غیر مستیقیم ! از عمد گذاشته میشن تا جدود ی ...چون که نمیخواد یوسر های نوب رو از خودش دور کنه..نوب منظورم اینه اونایی که تازه اولین باره میان طرفش و این موضوع به کلیت بازی هم ضربه میزنه..من از زمانی یادمه فیفا بازی میکردم هر سال یه شاهکاری توش دیدم...

درسته که میشه با خیلی از این باگا غلبه کرد اما خدایی تا کی باید چوب اینو بقیه بخورن ؟؟ من مطمعنم که اکثر کسایی که انلاین میزنن بازیشون خوبه ..اکثرا منظورمه..تو التیمیت بخصوص لیگ 1 ... منظورم از این حرف اینه که این موضوع به اونام ضربه میزنه ...یعنی یه سری باگای مسخره


بازیو خیلی به سمت فان میبره...چیزی که از فیفا 07 بوده تا الانش که دیگه داره نسخه 17 میاد


نمیخوام از پیش قضاوت کنم این فیفارو ..چون هر سال با هر مشکلیم که داشته اورجینال خریدمش چه سابق به pc چه الان رو کنسول ...اما خدایی من ارزومه در کنار یه گرافیک خاص یه گیم پلی رو ببینم که اتفاقات مسخره به طور عمد تورو نبازونه تو یه بازی
همه دیگه خبر دارن از این مشکلات فیفا 16 ...البته من خودمو بش عادت داده بودم ولی به هر حال بازم اون فیفا دلخواه من نبود


به هر حال یعنی میشه این فیفا بترکونه ؟؟
خدایی همه چه دست خودشه ...اینکه پیشرفت نکنه یعنی بی لیاقتی سازنده هاس...یعنی ببینید همه لایسنس رو که داره ...تجربه ساخت یه بازی فوتبالم دارن بعد این همه سال اماا برام عجیب تو یه سری موارد چرا اینقدر گند میزنن هر سال :|

برا همین فکرم میره رو اینکه هدفشون اینه بازی فان باشه از یه قسمتایی که هر لولی و هر رده سنی بتونه توش موفق باشه ...اگه این واقعا درست باشه خیلی برام خنده داره
امیدوارم که اینجوری نباشه و امسال دیگه مثل گذشته مسخره بازی شاهد نباشم
 

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,274
نام
Amin
fifa-17-cover-stars.jpg


غیر رسمی:

4 بازیکن جای مسی رو برای کاور فیفا 17 خواهند گرفت.خامس ، هازارد ، مارشیال و رویس .

به شخصه اسم خامس رو زیاد شنیدم برای کاور امسال ... به عکس میاد رسمی باشه چون خوب و یک دست ادیت شده :)
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
میخواین بدونین این Frostbite چقدر در واقع گرایی و مدلینگ و خلاصه همه چیزش با Ignite فرق داره این ویدئو رو نگاه کنین !!! :Arrowd:


بازی گلفی که با این موتور ساخته شده !! ( تازه اولین بازی ورزشی گلفی بود که ساخته شده بود اونم 2 سال پیش و تا به حال خیلی خیلی میتونه این گرافیک و بهینه سازی پیشرفت کرده باشه و صد در صد تو ساخت بازی فوتبال میتونه تغییراتی توش اعمال بشه و ....... )

اینم یه تعدادی از عکس های این بازی !! واقعا اگه بخواد فیفا 17 با این موتور ساخته بشه به جرات میتونم بگم یه چیزی میبینیم که قشنگ تا مرز سکته پیش بریم ! از نور پردازی این موتور تا حجم و مدلینگ بازیکن ها و انیمیشن های بازی و واقع گرایی میتونه قدرت نسل هشتم رو به رخ بکشه !

این موتور گرافیکی تا به حال 3 نسخه به روز شده و بتلفیلد 4 و این بازی گلف و همین طور بازی های جدیدی که با این موتور ساخته میشن با موتور گرافیکی Frostbite 3 ساخته خواهند شد از جمله بتلفیلد 1 و ......

و در ضمن این موتور کلا از پایه با موتور گرافیکی Ignite زمین تا آسمون فرق داره و یه خوبی که این موتور داره به شدت با سخت افزار های نسل بعدی بهینه شدست و کسایی که استار وارز رو بازی کرده باشن قشنگ میدونن چی میگم ! و همین طور این موتور گرافیکی توانایی ساپورت قسمت های بیشتری از بدن رو در انیمیشن سازی داره که میتونه در طبیعی تر جلوه دادن انیمیشن ها بهتر کار کنه و باز هم همین طور این موتور توانایی آب و های داینامیک ، و مدلینگ بهتر صورت و نور پردازی واقع گرایانه تر رو دارا خواهد بود ......

یه خوبی دیگه ای هم که این موتور داره چه فضا های باز و چه فضا ها و محیط های بسته رو به صورت عالی میتونه رندر کنه و توانایی وحشتناک بالایی در رنگ بندی فضا به صورت واقعی داره ( چیزی که فیفا به شدت توش میلنگه ) و میتونه گرافیکی واقعی رو به نمایش بذاره ، و همین طور این موتور گرافیکی از موتور فیزیک مخصوص به خود و انیمیشن مخصوص به خود ، صدا گذاری مخصوص به خود و هوش مصنوعی و قسمت های اسکریپت شده از پیش تعیین شده بهره میبره و این میتونه برای توسعه و ساخت یک بازی بسیار به صرفه و عالی باشه ........

و در ضمن این رو هم بگم Frostbite 3 از ویژگی های جدیدش میشه به یک موتور فیزیک پایه و از نو طراحی شده و سیستم آب و هوایی جدید و استفاده از ویژگی تسلیشن توش نام برد که این گزینه های نام برده شده با سخت افزار های نسل هشتمی به شدت بهینه شده .............

فقط امیدوارم فیفا 17 و این شایعات ساخت بازی با این موتور جدید حقیقت داشته باشه ............ !!! :Exclaim:

image_1.img.jpg
32303.jpg
 
آخرین ویرایش:

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,808
نام
مهراد
ممنون از @Romell عزیز بابت اطلاعات خوبش

اگه یادت باشه برادر ما به مدت دو ساله داریم درباره PES VS FIFA باهم کل کل میکنیم :D اینکه میبینم الان تو این جبهه هم فعالیت میکنی برام جالبه و البته گیمر بودن یعنی همین :D

فراست بایت اولین بار تو بازی The RUN به نمایش در اومد (البته نسخه دوم موتور بود) همونجا بود که واقعا من کف کردم از این گرافیک بی نظیر و بعد هم بازی های دیگه و نسخه سوم هم که با بتلفیلد 4 به نمایش در اومد و در رزولوشن FHD و بالاتر واقعا مرز بین واقعیت و بازی عجیب غیر قابل تشخیص هست. از خوبی های دیگه این موتور میشه به پشتیبانی کامل از Mantle API شرکت AMD اشاره کرد که واقعا از نظر فریم دهی هم این موتور بسیار کارش عالی هست. اینکه بازی فیفا با این موتور ساخته شده باشه و از نهایت قدرتش هم استفاده شده باشه ... نوید یک بازی شدیدا خفن و فک برانداز رو به گیمر جماعت میده :-t
 

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,274
نام
Amin
مثل اینکه EA در E3 حضور نداره و خودش یک تور برگزار میکنه در LA و لندن و بازیهاشو معرفی میکنه قبل از نمایشگاه یعنی 6روز دیگه ، مطمئن نیستم البته

Sent from my SM-T705 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,365
نام
علی
ممنون از @Romell عزیز بابت اطلاعات خوبش

اگه یادت باشه برادر ما به مدت دو ساله داریم درباره PES VS FIFA باهم کل کل میکنیم :D اینکه میبینم الان تو این جبهه هم فعالیت میکنی برام جالبه و البته گیمر بودن یعنی همین :D

فراست بایت اولین بار تو بازی The RUN به نمایش در اومد (البته نسخه دوم موتور بود) همونجا بود که واقعا من کف کردم از این گرافیک بی نظیر و بعد هم بازی های دیگه و نسخه سوم هم که با بتلفیلد 4 به نمایش در اومد و در رزولوشن FHD و بالاتر واقعا مرز بین واقعیت و بازی عجیب غیر قابل تشخیص هست. از خوبی های دیگه این موتور میشه به پشتیبانی کامل از Mantle API شرکت AMD اشاره کرد که واقعا از نظر فریم دهی هم این موتور بسیار کارش عالی هست. اینکه بازی فیفا با این موتور ساخته شده باشه و از نهایت قدرتش هم استفاده شده باشه ... نوید یک بازی شدیدا خفن و فک برانداز رو به گیمر جماعت میده :-t
به نظرم بازی ایراداتی خواهد داشت به دلیل جدید بودن موتور! یادمه وقتی تو FIFA12 موتور شبیه ساز برخورد رو گزاشته بودن( Impact Engine) ایراداته زیادی توی محاسبه ی زاویه ی سقوط نسبت به تکل داشت و توی 13 ایرادات کمتر شد تا رسیدیم به 14 که میشه گفت کامل مشکلات موتوره برخورد حل شده بود! ولی خودم به شدت هایپم برا دیدن فیفا با موتور فراست بایت! سره BATTLEFIELD 3 هم یادمه برای حرکت سینه خیز به مشکل خورده بود دایس و به عهده ی EA Sports گذاشت و این میتونه کمی موجب امیدواری باشه که دست کم EA Sports کاملا غریبه نیست با این موتور ولی نسخه ی دوم موتور بود که برای BF3 کار شد!
 
  • Like
Reactions: LES BLEUS

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر