FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

abt

کاربر سایت
Aug 6, 2014
1,702
نام
Ali
شما خودت فکر کنم چندین ساله فیفا بازی میکنی همینطوره ؟ حسم اینو میگه .. من خودم از فیفا 07 یادمه فیفا میزنم و همه جوره با فیفا اوکی بودمو هستم و به نظرم بهترین فوتبال حال حاظره اما میدونی امسال یه سری اتفاقای عجیبی تو بعضی بازیا اتفاق میوفته بخصوص انلاین - من نمیدونم شاید واسه همه اینطور نیست - درسته دقیقا تو فیفا شما باید دفاعت خیلی خوب باشه اصل مهم بازی هم همینه واسه همینه کار هر کی نیست فیفارو به بهترین شکل بازی کنه - من خودم امسال التیمیت نزدیک 800 تا بازی کردم ..سیسن حدود 200 تا ..

تو سیسن شاید بدون در نظر گرفتن دیسکانکت که بالای 20 تا باشه کلا 20 تا دونه باخت داشتم اونم رو اتفاقای عجیب ..مجموعه فکر کنم 40 تا باخت اگه بالا پایین نگفته باشم.... اینارو میخوام بهتون بگم تهش به یه چیزی برسم - میدونی من امسال تو فوت چمپیون التمیت با یه ترکیب ساده یعنی کل تیم شاختار دونستک اوکراین که همه بازیکناشو گرفته بودم یه بار تونستم حتی الیت 3 بشم .. در نظر بگیر با این نت مزخرف و تیمای قوی که تو اون چمپیونس هست با این تیم ساده که همه ریتینگاشون زیر 83 هست بتونی همچین کاری کنی - اما میدونی داداش امسال یه سری چیزا پیش میاد که تو هر چقدر خوب باشی خستت میکنه -خوشحالم که هنوز واسه شما پیش نیومده و داره از بازی لذت میبری - من امسال سر دو تا چیز بازیرو فروختم و با اینکه ته دلم ناراحتم باید حدود 4.5 ماه بدون فیفا بگذرونم تا نسخه بعد بیاد -

من بعد اون که الیت سه شدم یه بار دفعه های بعد نه بازیم ضعیف شد نه هیچی - تیما هم قوین همه - حالا فرقشون شاید یکی رونالدو داشت یکی مسی ( برای مثال میگم ) اما میدونی فیفا جوری چیده شده تو اگه با یه اموتور زیر 0 بازی کنی اما اون بهترین بازیکنا رو داشته باشه و تو تیمت ضعیف باشه اما بازیت خوب باشه کاری میکنه تو ببازی - به هر نحوی - یعنی کاملا مشخصه یه کاری میکنه تو ببازی - من این موضوع رو تو همه نسخه های قبل هم حس کردم اما امسال این کاملا واضح بوده برای همین خیلیا رو فراری میده - البته بهت بگم این موضوع چیزی نیست هر لحظه پیش بیاد - اما ببین اینقدر ازار دهندس حتی امکان داره یه بار پیش اومدنش تورو به کل از فیفا و هر چی بازیه بد بیاره -


من اخرین بار تو سیسن التمیت لیگ دسته 1 با یه اماراتی بازی کردم با همون تیم خودم که بهتون گفتم ( تیممو زیاد تغییر نمیددادم ) اون تیم اماراتیم همرو داشت - از بازیکنای اینفورم ریتینگ بالا بگیر تا بهترینارو من اون بازی این طرف پاسکاری میکرد فهمیدم هیچی از فیفا نمیدونه -یعنی فقط با کریس رونالدو توپو میگرفت میدویید و گل میزد بهم - بخدا شاید باورت نشه اما یه چیزایی پیش اومد واسم تو اون بازی تا چند روز سرم درد میکرد -- اون موضوع کاری کرد درجا رفتم تیم التیمیتموحدف کردم همه کوینامو پک الکی باز کردم و از التیمیت اومدم بیرون..تو حسابم فکر ککنم نزدیک 500 هزار تا کوین بود که همه رو. به باد دادم ..دیگه واسم مهم نبود ..به هر حال اینقدر رو مخم رفت اینطور شد ...


بازم بازیو نفروختم ..و این بار رفتم سیسن بازی کردم - تو سیسن من تیمای ضعیف بر میدارم همیشه جز چند بار محدود ...یعنی شاختار - گالا - لستر- پورتو - اینجور تیما .. همیشه هم راحت بازی میکردم تا اینکه یه بار گالا برداشتم و یادم نبود تیک یکی بودن قدرت تیمارو بزنم و خوردم به یه ایرانی که میلان برداشته بود ..ببین داداش این دوستمون اسمشو نمیدونم اما خدا شاهده من حس میکنم تازه 1 هفته بود داشت فیفا بازی میکرد اما من هیچکاری نمیتونستم بکنم میدونی چرا چون باید میباختم چون تیمم ضعیف تر بود و این اقا هر چی اورد گل زد ..اولین بار تو عمرم این طرف 3 تا گل زد بهم یه نیمه ..


من هیچکاری نمیتونستم بکنم..حتی اخراجی داد چون فقط تکل الکی میزد اما حمله میکرد سانت گل ..شوت گل ...من میدونستم این 10 تا هم بزنه راحت بر میگردم تو یه نیمه...همینطورم شد ..من نیمه دوم با هزار بدبختی 3 تا گل بهش زدم بازیمون مساوی شد ... اون بازی مساوی تموم شد اما من حالم از هر چی فوتبالله و فیفاعه به هم خورد..شاید جای من بودی و میدیدی اتفاقای بازیرو بهم حق میدادی اما واقعا این موضوع کاری کرد به کل عید بود فکر کنم کلا فیفارو فروختم ..من همیشه تهش دیگه تا تابستون بازیو نگه میداشتم اما کاری کرد فروختم...اینارو بهت میگم بدونی این ea ازش بعید نیست چیزی به اسم هندیکپ بزاره که اتفاقای عجیب رو پیش بیاره تو بازی ..


من نمیدونم قصدش چیه از این موضوع اما این اتفاقای مسخره و خنده دار تو بازی کاری میکنه خیلیا زده شن از بازی...که بیشترشونم کسایی هستن که چندین ساله فن فیفا هستن ..ببخشید زیاد نوشتم..چون کلا این موضوع جوری رو اعصابم رفته بود هیچوقت یادم نمیره..البته اینم بگیم فیفا امسال واقعا نسخه خوبیه اما به هر حال امیدوارم به شخصه برای خودم دیگه تو 18 این چیزای مسخره رو نبینم ..و بازم میگم خوشحالم تا الان واست اتفاق اینجوری تو بازی واست نیوفتاده چون خودمم سالای پیش خیلی کم همچین مساعلی میدیدم اما امسال چندین بار همچین چیزایی دیدم و کاری کرد از یه سری از حرفام راجب حمایت از فیفا تغییر نظر بدم ...حالا من اسمشو نمیزارم هندیکپ ..چون به نظرم تایید شده نیس به طور قطع همچین چیزی اما حس میکنم یه سری چیزا هست که ea کاملا بهش اگاهه و خودش دستکاریش میکنه ..اللخصوص تو بخش انلاین
بازم ببخشید که زیاد شد
منم مثل شما این اتفاق برام افتاده که مثلا کلی شوت بیشتر و موقعیت بیشتر دارم و طرف یه شوت میزنه می‌بره. از فیفا ۱۴ دارم التیمیت بازی میکنم شاید تا پارسال من هم شک میکردم که یه خبرایی هست ولی متاسفم الان هیچ اعتقادی به این موضوع ندارم چون شما میتونی جدول چمپیونز رو ببینی که طرف از ۴۰ تا ۴۰ تارو برده یا تو جدول ماهانه وضعیت جالبتر هم میشه که از ۱۶۰ ۱۵۰ تا رو بردن. منطق من میگه اگه یه نفر هم بتونه این کارو کنه پس دیگه همچین چیزی وجود نداره. نکته بعدی هم مانور زیاد ea رو این بخش داره می‌ده مثل مسابقات ریجنال و این همه پرو دارن شرکت میکنن اگه همچین چیزی وجود داشت قطعا این همه آدم که بازی رو جویدن پیدا میکردن.
فقط یه چیزی رو بگم که گیم پلی اشکالاتی داره مثل شوت زمینی که خیلی اورپاوره یا ریباند های دروازه‌بان ها ولی واسه همس نه فقط به ضرر من. شما میتونی بیشتر استفاده کن برنده شو.
متاسفانه وقتی میبازی راحت ترین کار سرزنش کردن بازیه در حالی که قطعا ما خودمون هم توش نقش داریم. این ها صرفا نظر منه هیچ اصراری هم ندارم که شما رو متقاعد کنم که شما هم اینجوری فکر کنید. ممنون.
 

947947

کاربر سایت
Jul 7, 2011
1,157
نام
Behrooz
شما خودت فکر کنم چندین ساله فیفا بازی میکنی همینطوره ؟ حسم اینو میگه .. من خودم از فیفا 07 یادمه فیفا میزنم و همه جوره با فیفا اوکی بودمو هستم و به نظرم بهترین فوتبال حال حاظره اما میدونی امسال یه سری اتفاقای عجیبی تو بعضی بازیا اتفاق میوفته بخصوص انلاین - من نمیدونم شاید واسه همه اینطور نیست - درسته دقیقا تو فیفا شما باید دفاعت خیلی خوب باشه اصل مهم بازی هم همینه واسه همینه کار هر کی نیست فیفارو به بهترین شکل بازی کنه - من خودم امسال التیمیت نزدیک 800 تا بازی کردم ..سیسن حدود 200 تا ..

تو سیسن شاید بدون در نظر گرفتن دیسکانکت که بالای 20 تا باشه کلا 20 تا دونه باخت داشتم اونم رو اتفاقای عجیب ..مجموعه فکر کنم 40 تا باخت اگه بالا پایین نگفته باشم.... اینارو میخوام بهتون بگم تهش به یه چیزی برسم - میدونی من امسال تو فوت چمپیون التمیت با یه ترکیب ساده یعنی کل تیم شاختار دونستک اوکراین که همه بازیکناشو گرفته بودم یه بار تونستم حتی الیت 3 بشم .. در نظر بگیر با این نت مزخرف و تیمای قوی که تو اون چمپیونس هست با این تیم ساده که همه ریتینگاشون زیر 83 هست بتونی همچین کاری کنی - اما میدونی داداش امسال یه سری چیزا پیش میاد که تو هر چقدر خوب باشی خستت میکنه -خوشحالم که هنوز واسه شما پیش نیومده و داره از بازی لذت میبری - من امسال سر دو تا چیز بازیرو فروختم و با اینکه ته دلم ناراحتم باید حدود 4.5 ماه بدون فیفا بگذرونم تا نسخه بعد بیاد -

من بعد اون که الیت سه شدم یه بار دفعه های بعد نه بازیم ضعیف شد نه هیچی - تیما هم قوین همه - حالا فرقشون شاید یکی رونالدو داشت یکی مسی ( برای مثال میگم ) اما میدونی فیفا جوری چیده شده تو اگه با یه اموتور زیر 0 بازی کنی اما اون بهترین بازیکنا رو داشته باشه و تو تیمت ضعیف باشه اما بازیت خوب باشه کاری میکنه تو ببازی - به هر نحوی - یعنی کاملا مشخصه یه کاری میکنه تو ببازی - من این موضوع رو تو همه نسخه های قبل هم حس کردم اما امسال این کاملا واضح بوده برای همین خیلیا رو فراری میده - البته بهت بگم این موضوع چیزی نیست هر لحظه پیش بیاد - اما ببین اینقدر ازار دهندس حتی امکان داره یه بار پیش اومدنش تورو به کل از فیفا و هر چی بازیه بد بیاره -


من اخرین بار تو سیسن التمیت لیگ دسته 1 با یه اماراتی بازی کردم با همون تیم خودم که بهتون گفتم ( تیممو زیاد تغییر نمیددادم ) اون تیم اماراتیم همرو داشت - از بازیکنای اینفورم ریتینگ بالا بگیر تا بهترینارو من اون بازی این طرف پاسکاری میکرد فهمیدم هیچی از فیفا نمیدونه -یعنی فقط با کریس رونالدو توپو میگرفت میدویید و گل میزد بهم - بخدا شاید باورت نشه اما یه چیزایی پیش اومد واسم تو اون بازی تا چند روز سرم درد میکرد -- اون موضوع کاری کرد درجا رفتم تیم التیمیتموحدف کردم همه کوینامو پک الکی باز کردم و از التیمیت اومدم بیرون..تو حسابم فکر ککنم نزدیک 500 هزار تا کوین بود که همه رو. به باد دادم ..دیگه واسم مهم نبود ..به هر حال اینقدر رو مخم رفت اینطور شد ...


بازم بازیو نفروختم ..و این بار رفتم سیسن بازی کردم - تو سیسن من تیمای ضعیف بر میدارم همیشه جز چند بار محدود ...یعنی شاختار - گالا - لستر- پورتو - اینجور تیما .. همیشه هم راحت بازی میکردم تا اینکه یه بار گالا برداشتم و یادم نبود تیک یکی بودن قدرت تیمارو بزنم و خوردم به یه ایرانی که میلان برداشته بود ..ببین داداش این دوستمون اسمشو نمیدونم اما خدا شاهده من حس میکنم تازه 1 هفته بود داشت فیفا بازی میکرد اما من هیچکاری نمیتونستم بکنم میدونی چرا چون باید میباختم چون تیمم ضعیف تر بود و این اقا هر چی اورد گل زد ..اولین بار تو عمرم این طرف 3 تا گل زد بهم یه نیمه ..


من هیچکاری نمیتونستم بکنم..حتی اخراجی داد چون فقط تکل الکی میزد اما حمله میکرد سانت گل ..شوت گل ...من میدونستم این 10 تا هم بزنه راحت بر میگردم تو یه نیمه...همینطورم شد ..من نیمه دوم با هزار بدبختی 3 تا گل بهش زدم بازیمون مساوی شد ... اون بازی مساوی تموم شد اما من حالم از هر چی فوتبالله و فیفاعه به هم خورد..شاید جای من بودی و میدیدی اتفاقای بازیرو بهم حق میدادی اما واقعا این موضوع کاری کرد به کل عید بود فکر کنم کلا فیفارو فروختم ..من همیشه تهش دیگه تا تابستون بازیو نگه میداشتم اما کاری کرد فروختم...اینارو بهت میگم بدونی این ea ازش بعید نیست چیزی به اسم هندیکپ بزاره که اتفاقای عجیب رو پیش بیاره تو بازی ..


من نمیدونم قصدش چیه از این موضوع اما این اتفاقای مسخره و خنده دار تو بازی کاری میکنه خیلیا زده شن از بازی...که بیشترشونم کسایی هستن که چندین ساله فن فیفا هستن ..ببخشید زیاد نوشتم..چون کلا این موضوع جوری رو اعصابم رفته بود هیچوقت یادم نمیره..البته اینم بگیم فیفا امسال واقعا نسخه خوبیه اما به هر حال امیدوارم به شخصه برای خودم دیگه تو 18 این چیزای مسخره رو نبینم ..و بازم میگم خوشحالم تا الان واست اتفاق اینجوری تو بازی واست نیوفتاده چون خودمم سالای پیش خیلی کم همچین مساعلی میدیدم اما امسال چندین بار همچین چیزایی دیدم و کاری کرد از یه سری از حرفام راجب حمایت از فیفا تغییر نظر بدم ...حالا من اسمشو نمیزارم هندیکپ ..چون به نظرم تایید شده نیس به طور قطع همچین چیزی اما حس میکنم یه سری چیزا هست که ea کاملا بهش اگاهه و خودش دستکاریش میکنه ..اللخصوص تو بخش انلاین
بازم ببخشید که زیاد شد

خسته نباشی.... #:-S
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,549
آهان چون شما با چلسی نمیتونی بارسا رو ببری بازی اشغاله؟ خب شما نمیتونی دفاع کنی به بازی چه ربطی داره؟ مسی و سوارز که هیچی به موسی هم فضا بدی از ۴۰ یاردی گل میزنه. به جای ایرادای الکی بهتر بازی تونو قوی کنید.
اونم Handicap عه که متاسفانه هر کی هم میبازه میندازه تقصیر هندیکپ. اگر قرار باشه هندیکپ هم باشه همیشه به ضرر شما نیست یه بار به نفعته یه بار به ضررت.
ببین مسئله دفاع من نیست
من کل بازی شاید 1 لحظه دفاع م وا بده
من میگم چیزای مسخره ی دیدم تو این بازی که آدم مخش سوت میکشه مثلا من بایرن بودم دوستم بارسا 4-2 جلو بودم بعد دیقه 85 رو دوتا کرنر مسی که قدش به ناف بواتنگ و هوملز نمیرسشه تو 5 دیقه دو تا گل زد
یا این که همین چند شب پشی نیمار یه پاس هوای داد پشت 18 به سوارز , سوارز بدون این که استپ کنه ضربه رو زد از وسط دستای کورتوا رد شد رسما شد فوتبال شاولین
یا دیشب موراتا پشت 18 یه هد بی جون زد از بالا سر کورتوا رد شد
مسئله دفاع نیست من کلا رو دفاع تاکید دارم شاید تو یه بازی نهایتا 2-3 سوتی تو دفاع بدم ولی بازی رسما به هیچ عنوان نمیشه گفت شبیه ساز فوتبال
این چه شبیه سازیه که میخوای ضربه ایستگاهی بزنی یه کوچولی انلوگ کج میکنی میزنی گوشه دروازه یا باید تیم حریف مداف بزاره اون گوشه
این چه شبیه سازیه که بازی شده از گوشه حمله کرد و وارد محوطه شدن یه پاس داخل ددن و تک ضرب گل زدن
این چه شبیه سازیه که بازیکنا عینه خمیر تو هم گره میخورن
این چه شبیه سازیه که اصلا برای بازیکنا اندازه اپسیلون هوش طراحی نکردن
من 3 شب پیش یه بازی کم اوردم با احتساب 2 بار لففت خوردن تو div2 اومدم 3 div رو به کل باختم (حتی مساوی نیوردم / همش بدشانسی پشت بدشانیسی) رفتم div 4 الان امروز 5 تا بازی دارم 1 شو ببرم اومدم 2 (فقط یکی به من بگه این چه مسخره بازیه که یهو آدم میفته تو دور بدشانسی
handicap هم به جای این که به نفعمون باشه بیشتر به ضررمون بوده
تمامه این باگا و مسخره بازیا فیفا که رو اعصاب و روان راه میره و رو بزارید یه طرف از اون ور به عرب سگ صفت و لگ های تاریخیشون هم یه طرف دوباره از اون ور اینترنت پر سرعت ایران یه طرف 5-0 جلو بودم دیقه 83 لفت خوردم
یعنی کلا بازی رو مخه رو مخ حداقل با این عربا بازی نمیکردیم یه چیزی
به نظر من بازی fifa نهایت ارزش مالی که داره 15-20$ ـه نه بیشتر الان تغییرات 16 به 17 آنچنان نبوده
فقط بازی سنگین شده و توپ سنگین شده / عرق رو صورت بازیکنا زیاد میشه و ترنسفر و لباس های تیم ها به روز شده واقعا ارزش 60$ نداره این بازی
یعنی اینقدر فیلم مسخره از شاهکارای فیفا دارم ها فقط حیف تو همش دارم فحش و به اول آخر EA میکشم وگرنه میزاشتم ببینین
شما چون خودت بارسی هستی این چیزا رو نمیبینی بارسا و رئال و بایرن و تخیلی درست کردن یه بار یه تیم دیگه وردار به آنبالانس بودن بازی پی میبری یه بار یه تیم دیگه وردار جلوت بارسا بیفته ببین چه مسخرست کافیه دست بزنی به بازیکنای بارسا همون موقع داور پنالتی میگیره بارسای ها هم خوراکشونه از گوشه میان داخل پاس میدن یا پشت 18 شوت قدرتی بزن حتی نویر هم تو دروازه باشه گل میخوره
این از این اونم از التیمیت مسخره با کمیستری چرت ترش (اصلا تو التیمیت بازی خیلی کند تر و..... )
بعدش هم شما میگی به موسی هم از 40 یاردی فضا بدی گل میزنه خوب مسخرست من همین دیشب با کانته از 40 یاردی زدم کنج دروازه نویره کانته که قدرت شوت آنچنان نداره چنان شوتی زد که یاد شوت ماتیچ تو 2 هفته پیش مقابل تاتنهام افتادم
1000 ماشالله هم اگه تو لالییگا یا تیم بایرن یکی از این 3 تیم 1 گل بزن تمام بازیکنا اورالشون نجومی میشه بعد ما تو 1 هفته هم تاتنهام و زدیم هم آرسنال هازارد 3 روز کردن 92 بعد برگردوندش رو 89 بعد اونور بازیکن فلان تیم انگلیس 3 ماه مصدومه اورالش ثابت نیست که هیچ بهش هم اضافه شده یا نمونه بارزش REMY ما 1 سال بازی نکرده ولی اورالش بالاست اصلا بازی عجیب غریبه
موتور بازی هم که قشنگ نحوه را رفتن بازیکنا عینه BF1 ـه
استایل بازی کنا هم خداست میبخشید میگم ولی انگار :
خود ارضای کردن اومدن تو زمین همه قوز دارن / بعضی وقتا هم آدم فک میکنه از پا بساط تازه بلند شدن
یعنی گند بزنن این حق لایسنس و اگه 2K میتونست بیاد تو این فوتبال که EA با FIFA ش باید برن بوق بزنن فقط حیف که نمیتونه لایسنس کنه

بعید میدونم شما خوب دفاع کنی اتفاقا من همیشه بارسا بر میدارم و وقتایی که با کسی که چلسی رو برداشته بازی میکنم واقعا رس تیم و خودم رو میکشه سخت ترین بازیهام رو مقابل چلسی دارم ( دیویژن 1 و 2 سیزن )
البته منچستر هم نسبت به فوتبال واقعی به نظره من قوی تر هست البته این مورد برای تک تک تیم های جزیره وجود داره. در حالی که در واقعیت نسبت به رئال و بارسا و بایرن ضعیف تر هستند ولی تو فیفا به خاطره مسائل مالی تیم های جزیره نسبت به عملکرد واقعی شون قوی تر هستند

آقا شما میگی بارسا و رئال و بایرن قوی تر هستند از تیمهای جزیره پس چرا تو بازی در یه رده حساب میشن؟
حداقل یه فیلتر سگ مصبی بزارن که آقا انتخاب کنی که تیم حریف از چه لیگی باشه
به قرآن باگ های بازی مثه R6 اندازه این فیفا تو مخ نیست اصلا بازی فقط تو مخه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: db07 and Siamak61

abt

کاربر سایت
Aug 6, 2014
1,702
نام
Ali
ببین مسئله دفاع من نیست
من کل بازی شاید 1 لحظه دفاع م وا بده
من میگم چیزای مسخره ی دیدم تو این بازی که آدم مخش سوت میکشه مثلا من بایرن بودم دوستم بارسا 4-2 جلو بودم بعد دیقه 85 رو دوتا کرنر مسی که قدش به ناف بواتنگ و هوملز نمیرسشه تو 5 دیقه دو تا گل زد
یا این که همین چند شب پشی نیمار یه پاس هوای داد پشت 18 به سوارز , سوارز بدون این که استپ کنه ضربه رو زد از وسط دستای کورتوا رد شد رسما شد فوتبال شاولین
یا دیشب موراتا پشت 18 یه هد بی جون زد از بالا سر کورتوا رد شد
مسئله دفاع نیست من کلا رو دفاع تاکید دارم شاید تو یه بازی نهایتا 2-3 سوتی تو دفاع بدم ولی بازی رسما به هیچ عنوان نمیشه گفت شبیه ساز فوتبال
این چه شبیه سازیه که میخوای ضربه ایستگاهی بزنی یه کوچولی انلوگ کج میکنی میزنی گوشه دروازه یا باید تیم حریف مداف بزاره اون گوشه
این چه شبیه سازیه که بازی شده از گوشه حمله کرد و وارد محوطه شدن یه پاس داخل ددن و تک ضرب گل زدن
این چه شبیه سازیه که بازیکنا عینه خمیر تو هم گره میخورن
این چه شبیه سازیه که اصلا برای بازیکنا اندازه اپسیلون هوش طراحی نکردن
من 3 شب پیش یه بازی کم اوردم با احتساب 2 بار لففت خوردن تو div2 اومدم 3 div رو به کل باختم (حتی مساوی نیوردم / همش بدشانسی پشت بدشانیسی) رفتم div 4 الان امروز 5 تا بازی دارم 1 شو ببرم اومدم 2 (فقط یکی به من بگه این چه مسخره بازیه که یهو آدم میفته تو دور بدشانسی
handicap هم به جای این که به نفعمون باشه بیشتر به ضررمون بوده
تمامه این باگا و مسخره بازیا فیفا که رو اعصاب و روان راه میره و رو بزارید یه طرف از اون ور به عرب سگ صفت و لگ های تاریخیشون هم یه طرف دوباره از اون ور اینترنت پر سرعت ایران یه طرف 5-0 جلو بودم دیقه 83 لفت خوردم
یعنی کلا بازی رو مخه رو مخ حداقل با این عربا بازی نمیکردیم یه چیزی
به نظر من بازی fifa نهایت ارزش مالی که داره 15-20$ ـه نه بیشتر الان تغییرات 16 به 17 آنچنان نبوده
فقط بازی سنگین شده و توپ سنگین شده / عرق رو صورت بازیکنا زیاد میشه و ترنسفر و لباس های تیم ها به روز شده واقعا ارزش 60$ نداره این بازی
یعنی اینقدر فیلم مسخره از شاهکارای فیفا دارم ها فقط حیف تو همش دارم فحش و به اول آخر EA میکشم وگرنه میزاشتم ببینین
شما چون خودت بارسی هستی این چیزا رو نمیبینی بارسا و رئال و بایرن و تخیلی درست کردن یه بار یه تیم دیگه وردار به آنبالانس بودن بازی پی میبری یه بار یه تیم دیگه وردار جلوت بارسا بیفته ببین چه مسخرست کافیه دست بزنی به بازیکنای بارسا همون موقع داور پنالتی میگیره بارسای ها هم خوراکشونه از گوشه میان داخل پاس میدن یا پشت 18 شوت قدرتی بزن حتی نویر هم تو دروازه باشه گل میخوره
این از این اونم از التیمیت مسخره با کمیستری چرت ترش (اصلا تو التیمیت بازی خیلی کند تر و..... )
بعدش هم شما میگی به موسی هم از 40 یاردی فضا بدی گل میزنه خوب مسخرست من همین دیشب با کانته از 40 یاردی زدم کنج دروازه نویره کانته که قدرت شوت آنچنان نداره چنان شوتی زد که یاد شوت ماتیچ تو 2 هفته پیش مقابل تاتنهام افتادم
1000 ماشالله هم اگه تو لالییگا یا تیم بایرن یکی از این 3 تیم 1 گل بزن تمام بازیکنا اورالشون نجومی میشه بعد ما تو 1 هفته هم تاتنهام و زدیم هم آرسنال هازارد 3 روز کردن 92 بعد برگردوندش رو 89 بعد اونور بازیکن فلان تیم انگلیس 3 ماه مصدومه اورالش ثابت نیست که هیچ بهش هم اضافه شده یا نمونه بارزش REMY ما 1 سال بازی نکرده ولی اورالش بالاست اصلا بازی عجیب غریبه
موتور بازی هم که قشنگ نحوه را رفتن بازیکنا عینه BF1 ـه
استایل بازی کنا هم خداست میبخشید میگم ولی انگار :
خود ارضای کردن اومدن تو زمین همه قوز دارن / بعضی وقتا هم آدم فک میکنه از پا بساط تازه بلند شدن
یعنی گند بزنن این حق لایسنس و اگه 2K میتونست بیاد تو این فوتبال که EA با FIFA ش باید برن بوق بزنن فقط حیف که نمیتونه لایسنس کنه
متاسفم اما دوباره داری میگی چون نتونستی ببری و به قول خودت افتادی رو دور بد شانسی یا از کنار بهت گل می‌زنن بده. با هیچکدوم از حرفات هم موافق نیستم. بحث ارزش هم جالب بود که گفتی ۱۵ دلار. درصد زیادی از کسایی که بازی رو می‌خرن چند برابر پول خود بازی رو هم صرف خرید پوینت میکنن بعد شما میگی ارزش نداره برام جالبه. به هر حال نظر شخصی شماست همون‌طور که گفتم هم هیچ اصراری ندارم متقاعد کنم کسی رو. ولی باید بگم تا حالا با هیچ فیفا و بازی ای اینقدر که امسال فیفا منو سرگرم کرده حال نکردم و اگه همین فیفا با کمی بهبود هم بشه فیفا ۱۸ بازم پیشخریدش می‌کنم چون به نظر من بازی بسیار بیشتر از اون چیزایی که شما گفتید جذاب تر و بهتره و کمتر بازی با شصت دلار اینقدر به شما سرگرمی و محتوا می‌ده از التیمیت و سیزن بگیر تا کریر و جرنی و... .
درمورد 2K هم بگم که من خودم طرفدار بسکتبال هستم و NBA 14 15 16 رو بازی کردم ولی باید بگم وسعت اون بازی اصلا با فوتبال قابل مقایسه نیست کلا ۳۰ تا تیمه ولی فوتبال واقعا وسعتش بیشتره. شاید اگه 2k وارد فوتبال شه بتونه بهتر عمل کنه ولی قطعا اختلاف اون قدر نخواهد بود.
در کل الان دیره واسه بحث درمورد بازی تا حالا هر کی خوشش اومده خریده هر کی هم بدش اومده ردش کرده رفته.
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,549
متاسفم اما دوباره داری میگی چون نتونستی ببری و به قول خودت افتادی رو دور بد شانسی یا از کنار بهت گل می‌زنن بده. با هیچکدوم از حرفات هم موافق نیستم. بحث ارزش هم جالب بود که گفتی ۱۵ دلار. درصد زیادی از کسایی که بازی رو می‌خرن چند برابر پول خود بازی رو هم صرف خرید پوینت میکنن بعد شما میگی ارزش نداره برام جالبه. به هر حال نظر شخصی شماست همون‌طور که گفتم هم هیچ اصراری ندارم متقاعد کنم کسی رو. ولی باید بگم تا حالا با هیچ فیفا و بازی ای اینقدر که امسال فیفا منو سرگرم کرده حال نکردم و اگه همین فیفا با کمی بهبود هم بشه فیفا ۱۸ بازم پیشخریدش می‌کنم چون به نظر من بازی بسیار بیشتر از اون چیزایی که شما گفتید جذاب تر و بهتره و کمتر بازی با شصت دلار اینقدر به شما سرگرمی و محتوا می‌ده از التیمیت و سیزن بگیر تا کریر و جرنی و... .
درمورد 2K هم بگم که من خودم طرفدار بسکتبال هستم و NBA 14 15 16 رو بازی کردم ولی باید بگم وسعت اون بازی اصلا با فوتبال قابل مقایسه نیست کلا ۳۰ تا تیمه ولی فوتبال واقعا وسعتش بیشتره. شاید اگه 2k وارد فوتبال شه بتونه بهتر عمل کنه ولی قطعا اختلاف اون قدر نخواهد بود.
اون پوینت اینا رو بزار کنار من خودم میخواستم پوینت بگیرم که به کل پشیمون شدم پوینت واسه اونای ساختن که ره 100 ساله رو 1 شبه میخوان طی کن چه قارچ خور باشه چه فیقا و چه GTA :ONLINE
مهم اینه که خود EA میتونه تغییراتی که 5 سال آینده میخواد اجرا کنه تو یه FIFA بده ولی نمیخواد واسه چی واسه این که فروشش تضمین شدست و رقیب هم نداره این تغییراتی هم که میبینی تو نسخه PC میشه با یه ماد برای فیفا 16 ارتقاع داد در کل بازی بیش از 20$ نمیرزه اگه هم بخوام بگیرم میرم تو ‌BLACK FRIDAY میگیرم
یعنی من دیگه پشت دستم و داغ کردم که دوئر ور فیفاهای که عدد آخرش فرده برم یعنی هر چقدر 12/14/16 به من حال داد 15/17 عصبیم کرد
حداقل امیدوارم PES به روزای اوجش برگرده حداقل اونجا آدم میدونه با چه نوع فوتبالی طرفه
اینم یادم رفت بگم کرنر زدن هم که باگه میندازی تیر یک یا گله یا دوباره کرنر
 
  • Like
Reactions: Siamak61

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
هرچقدرم فیفا مشکلات گیم پلی و باگ داشته بازم واسه ما که فوتبال دوستیم بهترین بازیه
مهمترین چیز به نظرم مودهای بازیه که آدمو یه سال سرگرم کنه
آدم همیشه که با رفیقاش نیست که بخواد PES بازی کنه و حال کنه
بیشتر اوقات تنها بازی میکنیم و فیفا از نظر مودهای بازی مخصوصا آنلاین حرف نداره و هرسالم داره بهتر میشه
 

947947

کاربر سایت
Jul 7, 2011
1,157
نام
Behrooz
اینم یادم رفت بگم کرنر زدن هم که باگه میندازی تیر یک یا گله یا دوباره کرنر

یار عوض کن یکیو بزار روی کنج محوطه شیش قدم دروازت (من معولا ماتیچ رو میارم اونجا) دیگه ابراهیم اویچ هم نمیتونه بت گل بزنه...
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,549
یار عوض کن یکیو بزار روی کنج محوطه شیش قدم دروازت (من معولا ماتیچ رو میارم اونجا) دیگه ابراهیم اویچ هم نمیتونه بت گل بزنه...
نه مسئله اون نیست کلی میگم حتی خودم هم انجام میدم
میگم خیلی مسخرست همچین چیزای
 
  • Like
Reactions: Siamak61

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
878
نام
نويد
من به شخصه نظرم اینه EA یه اتاق فکر داره مخصوص عصبی کردن ماها. مثلا میگن چیکار کنیم طرف عصبی بشه یکی میگه اگه بازیکن ها تو یه موقعیت خطرناک بخورن به هم و کل دفاع طرف بریزه به هم و گل بخوره خیلی حالش گرفته میشه.بعد میبینن راه خوبه به بازی اضافه میکنن. و ...
 

Vahid-Khazayi

کاربر سایت
May 4, 2017
118
فیفا هم همانند PES مشکلاتی داره مثل زاویه دوربین که زیاد استاندارد نیست . کرنر زدن زیاد جالب نیست همینطور شادی بازیکن ها پس از گل که همش میرن به پرچم کرنر ضربه میزنن :| درآخر فراموش نکنیم این فقط یه بازیه و برای سرگرمیه و تا ابد هم شبیه واقعیت نخواهد شد [-x
 
  • Like
Reactions: Siamak61

947947

کاربر سایت
Jul 7, 2011
1,157
نام
Behrooz
فیفا هم همانند PES مشکلاتی داره مثل زاویه دوربین که زیاد استاندارد نیست . کرنر زدن زیاد جالب نیست همینطور شادی بازیکن ها پس از گل که همش میرن به پرچم کرنر ضربه میزنن :| درآخر فراموش نکنیم این فقط یه بازیه و برای سرگرمیه و تا ابد هم شبیه واقعیت نخواهد شد [-x

زاویه رو میتونی هر طور که دوست داری تغییر بدی....اون خوشحالی بعد گل رو هم دست خودته هر کاری میتونی انجام بدی که... من خودم تا گل میزنم رد میکنم میره مگه اینکه طرف مقابلم وقتی گل بزنه مسخره بازی در بیاره و سریع رد نکنه بره... اونوقت دیگه با حرکات موزون و هماهنگ بچه های تیم جوابش رو میدم :D
 
  • Like
Reactions: ehsas1

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
آقا ضمن اینکه یه آپدیت 750 مگی هم برا بازی اومد
من چک کردم نیومده.برا شما اومده؟
برای دوستامم برا هیچ کسی نیومده
احتمالا مثل همیشه رو پی سی زودتر منتشر شده و چند روز بعد برا کنسولها میاد
 
  • Like
Reactions: atzoriha

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر