FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,308
نام
Amin
الان نکته خنده دار داستان اینه که PES 2016 گیم پلی فنیش پر از مشکلات ریز و درشت هستش و گیم پلی بصریش به نسبت در حد و اندازه های نسل هشتم و در طرف مقابل فیفا گیم پلی فنی بسیار خوبی داره و گیم پلی بصریش در حد و اندازه های نسل هفتم !!!

یعنی هر دو بازی تو بخش گیم پلی دقیقا هر کدومش که نقطه قوت داره اون یکی بازی همون قسمت نقطه ضعفش محسوب میشه !

حالا باید ببینیم PES 2016 تو بخش گیم پلی فنی چقدر امسال پیشرفت میکنه و فیفا تو بخش گیم پلی بصری چقدر پیشرفت ؟؟؟!!!

یعنی هر دوتا آیا میرن تو بخشی که نقطه ضعف دارن کار میکنن و یا نه !! بازم میزنن به جاده خاکی !!! و بخش هایی که نقطه ضعف ریشه ای دارن رو رها میکنن و باز روز از نو روزی از نو و ما هم باید بشینیم حرص بخوریم !!!

قسمت های گرافیک و صدا گذاری و محتوا و این جور چیزا هم که خب جای خودش رو داره و کلا صحبت زیاده تو روز ها و هفته ها و ماه های آینده (اگه عمری باشه ) بازم مثل سال های قبل میشینیم و با هم صحبت میکنیم . :)
امین جان بسیار جالب این دو بخش رو تقسیم بندی کردی و واقعا همینه که میگی ، هر دو نقاط ضعفشونو میدونن ولی .....
یه سوال
اگه شما مدیر یه محصول تولیدی بودی و یه رقیب سرسخت هم داشتی ، روی نقاط مثبت محصولت مانور میدادی و هر سال پیشرفتش میدادی یا اینکه شهامت نشون میدادی و زمان مصرف میکردی و پول خرج میکردی و در حقیقت ریسک میکردی و نقاط منفی رو هم پوشش میدادی ؟؟ تو این رقابت دنیای امروزی
مسئله اینه که فیفا داره میفروشه خوبم میفروشه ، پولشم داره در جهت توسعه بازیش خرج میکنه و اونو داره بشدت جهانی میکنه ، فکر نکنم انقلابی رو تو بخش گیم پلی بصری بازی انجام بده ، بنظر من باید این بخش کاملا بازسازی بشه و هنوز نسل هفتمیه ( باز هم نظر شخصیه من اینه که از لحاظ بصری اصلا شبیه ساز نیست و بیشتر شبیه یه کارتون زیباست ، و این گرافیک میتونه واسه فیفا استریت باشه نه خود فیفای اصلی)
بنظر من کاری که EA میتونه کنه اینه که یه تیم رو برای بازسازی انجینش استخدام کنه ولی بازی رو هر سال و با تکیه بر نقاط مثبت و تیم سازنده قبلی منتشر کنه تا اینکه بازی اصلی آماده بشه و واسه تبلیغات نسخه جدید هم مثلا بگه ما 3 سال روی بازسازی وقت گذاشتیمو از این حرفا ، ولی آیا واقعا این شرکت به این نیاز داره ؟
فکر نکنم ...
چون 120 دلار پرداختن برای یه عشق فوتبال در سال رقم زیادی نیست ... و هر دو شرکت کمکان روی نقاط مثبتشون کار میکنن و بیخیال نقاط منفی میشن
تنها راهکار ورود یک رقیب جدیده برای این بازار پر سود ، که البته اینم بخاطر قوانین مسخره حق انحصار و ..... زیاد نمیشه بهش دلخوش بود

امیدوارم تمام این صحبتها چرندی بیش نباشه و EA همرو امسان شگفت زده کنه :D عمر داره میگذره و ما نمیدونیم تا چندسال دیگه میتونین دسته کنسول دستمون بگیریم :D
اینم بگم که EA مسیر هموار تری رو نسبت به کونامی برای ساخت یه محصول عالی داره ... و من همچنان مشتاق و منتظر اخبار خوبی از جانب این غول دنیای بازیسازی هستم
 
  • Like
Reactions: Romell

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
این کیمیستری لیگ و هم کشوری و هم باشگاهی هم درست کنند حله +رفع باگهای عجیب
مطمئن باش هیچوقت کمیستری رو بر نمیداره الان چند ساله که اینو گذاشته بعدشم برداره یه سری بازیکن خاص فقط توی بورسن بقیه هیچ ارزشی ندارن البته مسئله دیگه ای هم هست که اون هندیکاپ هست که باعث میشه ادم اون تصوری از تیم داره اجرا نشه
 

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
خبری از کاور نیست؟
بازم قراه مسی باشه(:|؟ خودشون خسته نشدن خدایی؟ یه تنوعی چیزی
بخاطر قراردادشه دیگه ..فک کنم هنوزم باش فرار داد دارن
وگرنه خودشونم فکر کنم فهمید دیگه مسی رو کاور خیلی تکراری شده
 

Nathan Drake14

کاربر سایت
May 19, 2016
309
خبری از کاور نیست؟
بازم قراه مسی باشه(:|؟ خودشون خسته نشدن خدایی؟ یه تنوعی چیزی
بنظرم امسال یا کریس رونالدو رو کاور هست یا یکی از بازیکنان شاغل تو لیک جزیره و البته مسی
امارگیری که کردن کریس بیشتر رای اورد حالا باید ببینیم \m/
 

Nathan Drake14

کاربر سایت
May 19, 2016
309
o m g[-o<

مسی نمیخواد قرارداد جدید امضا کنه با شرکت EA اگه صحت داشته باشه بلخره امسال شاهد مسی رو کاور بازی نخواهیم بود(از نظر من که بارسایی هستم حیفه نباشه ولی از یه جهت دیگه امیدوارم نباشه تو این چند سال زیاد رو کاور بوده یه تنوعی باید بدن):-??

FIFA-17-Cover-Star-460x336.jpg
 

mdtnt

کاربر سایت
Jul 10, 2013
440
o m g[-o<

مسی نمیخواد قرارداد جدید امضا کنه با شرکت EA اگه صحت داشته باشه بلخره امسال شاهد مسی رو کاور بازی نخواهیم بود(از نظر من که بارسایی هستم حیفه نباشه ولی از یه جهت دیگه امیدوارم نباشه تو این چند سال زیاد رو کاور بوده یه تنوعی باید بدن):-??

FIFA-17-Cover-Star-460x336.jpg
منی که بارسای هستم بدون شک با بودن مسی روی کاور حال میکنم ولی بیشتر دوست برای FIFA 17 یه عکس از لوییس سوارز در حال فریاد کشیدن باشه
 

kanway

کاربر سایت
Aug 3, 2013
2,558
نام
پوریا
منکه تا حدود زیادی از گیم پلی فنی فیفا 16 راضی بودم با وجود یه سری ایرادات ریزی که داشت ولی عمده مشکلات بازی برمیگشت به همین مشکلات بصری که مثله اینکه تو شماره بعدی واقعا یه فکرایی براش کردن! به شخصه با اینکه فیفا17 نسخه ی کم ایرادتر فیفا16 باشه مشکلی ندارم!
خداکنه یه دستیم به روی این پروکلاب بکشن چند ساله همینیه که الان هستش واقعا ایده های جالبی میشه تو این بخش پیاده کرد.
همینطور امیدوارم بشه کارای متنوع تر و بیشتری هم برای بخش آلتیمیت قرار بدن مثل شخصی سازی استادیوم و کارهای دیگه.
در کل به بازی امید دارم

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
منکه تا حدود زیادی از گیم پلی فنی فیفا 16 راضی بودم با وجود یه سری ایرادات ریزی که داشت ولی عمده مشکلات بازی برمیگشت به همین مشکلات بصری که مثله اینکه تو شماره بعدی واقعا یه فکرایی براش کردن! به شخصه با اینکه فیفا17 نسخه ی کم ایرادتر فیفا16 باشه مشکلی ندارم!
خداکنه یه دستیم به روی این پروکلاب بکشن چند ساله همینیه که الان هستش واقعا ایده های جالبی میشه تو این بخش پیاده کرد.
همینطور امیدوارم بشه کارای متنوع تر و بیشتری هم برای بخش آلتیمیت قرار بدن مثل شخصی سازی استادیوم و کارهای دیگه.
در کل به بازی امید دارم

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
كاش كفشهاي بازيكنان التيميت رو ميشد شخصي سازي كرد
 

esemech

کاربر سایت
Jan 27, 2011
731
نام
مهدی
امیدوارم این ea و konami دست از انحصار سازی هاشون بردارن و یه خورده با هم مهربون بشن.مثلا ea حق استفاده از کل لیگ انگلستان رو بده به کونامی به جاش چمپیونز لیگ رو هم بتونه اضافه کنه.
اگه امسال رو هم توجه کرده باشین konami رو یه حرکت هوشمندانه لایسنس انحصاری یورو 2016 رو در اختیار گرفت. بازی ریلیز هم شده.ولی چون مثل ea بلد نیست تبلیغات گسترده بکنه. اصلا این کارش به چشم نمیاد.

ولی خودمم میدونم این آرزو رو باید به گور برد.هیچ کدوم برگ برندهاشون رو تقسیم نمیکنن.
 
  • Like
Reactions: LES BLEUS

atzoriha

کاربر سایت
Sep 20, 2015
2,016
یکی از نکات عالی تو فیفا۱۶لیگ جزیره هست که از همه نظر بی نظیر کامل و عالی کارشده(فیس بازیکن ها.هیاهوی تماشاگران.جو و اتمسفر استادیوم.تشویق ها و افکت های صوتی.لاینسس.تعداد استادیوم ها ووو...)
امید وارم بتونن لیگ های اسپانیا و ایتالیا و آلمان و فرانسه رو هم به همین شکل بسازن+تیم های ملی معروف رو.
اگه بشه چی میشه[-o<
 

faraz_n

کاربر سایت
Oct 26, 2007
831
نام
فراز
اينكه ببيني اولين عكس از بازيكناي تيم محبوبته حسابي هيجان زده ميشي، اين اسكن چهره مربيا هم عالي بود، فقط اميدوارم امسال اين سيستم مزخرف هنديكپ مچ و تاثير شانس تو بازي رو كمتر كنن تو ٩٠ درصد بازياي فيفا ١٦ اون تيمي كه ٤ برابر بيشتر حمله ميكرد و ١٠ بار به تير ميزد قطعا ميباخت


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر