Sid Meier's Civilization VI | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط saphire, ‏May 16, 2016.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,089
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 9, 2007
    نام:
    امیرحسین
    civvi_fb_share.jpg

    Developer: Firaxis Games
    Publisher: 2K Games
    Platform: PC
    Genre: 4X, Turn Based Strategy
    30 مهر 1395 ; Release Date: October 21, 2016
    تاپیک امتیازات
    صفحه بازی در استیم

    نسخه ششم از سری Civilization که یکی از بهترین بازی های سبک استراتژی نوبتیست.

    قابلیت های جدید:

    1- Unstacking The Cities:

    همونطوری که Civilization V اومد از روی هم گذاشتن نیرو ها و درست کردن یک نیروی کشنده که از 2000 تا نیروی دیگه تشکیل شده بود اونم توی یک جا جلوگیری کرد، حالا این نسخه همین کار رو با شهر ها کرده. هر شهر می تونه از 12 تا محله تشکیل بشه که هر کدوم یه کاشی رو پر می کنن. بعضی ساختمون ها و Wonder ها هم هر کدوم یک کاشی رو اشغال می کنن.

    2- Eureka Moments
    توی نسخه های قبلی می تونستی یک تمدن وسط بیابون داشته باشی بدون دسترسی به هیچ آبی، اما وقتی می خواستی در مورد دریانوردی تحقیق کنی هیچ فرقی با کسی که کنار دریاست نداشتی. توی این نسخه بازم می تونی این کار رو کنی اما خیلی طول می کشه و تمدنی که دسترسی به آب داره یه Boostـی به تحقیقاتش اضافه می شه که این کار رو سریع تر انجام بده. هدف طراحان از این کار اینه که دیگه یه فرمول خاص واسه بازی کردن نباشه و هر بار که یه تمدن جدید رو شروع می کنی به توجه به شرایط بازی کنی.

    3- AI Agenda
    هوش مصنوعی نسخه های قبلی به شدت تکراری بود. تمام تمدن ها یه جور رفتار می کردن و فقط میزان خشونتشون فرق داشت. الان هر تمدن با توجه به دنیای واقعی یه اهدافی داره که واسه رسیدن به اونا تلاش می کنه، اما یه سری اهداف هم به صورت تصادفی داده می شن که با جاسوس می تونید اونها رو بفهمید. در مورد گاندی هم نگران نباشید، طبق گفته دیزاینر بازی اون یه نیمه تاریک خواهد داشت.

    4- Stacking The Units And Formations
    همونطور که گفتم نسخه قبلی این اجازه رو نمی داد که دو تا نیروی نظامی یک جا رو اشغال کنن. همچنین جنگ های بزرگ واقعا رو اعصاب بودن و باید همه نیرو ها رو تک تک حرکت می دادی. توی این نسخه تا حدودی اجازه Stack کردن نیرو های نظامی رو داریم، ولی فقط Support Unit ها می تونن با نیرو های دیگه توی یک کاشی قرار بگیرن. یعنی می تونید برای مثال Mechanized Infantry که نیروی معمولی حساب میشه و Rocket Artillery که Support Unitـه رو تو یک کاشی بزارین که Mech Infantry به عنوان یه جور محافظ برای موشک اندازتون عمل کنه.
    قابلیت حرکت دادن یکجای نیرو ها در یک Formation اضافه شده که حمله های نورماندی مانند رو خیلی راحت تر می کنه.

    5- Multiplayer Scenarios
    مولتی پلیر نسخه های قبلی خیلی طول می کشید. چون کلا خود بازی خیلی طول می کشید. اما این نسخه سناریو هایی رو ترتیب داده واسه مولتی پلیر که 2-3 ساعتی طول می کشن و کار رو راحت تر کرده. برای مثال یک سناریو قرون وسطا هست که 400 سال طول می کشه (توی بازی) و در نهایت هر تمدنی که دینش قوی تر بود برنده میشه.

    اطلاعات کلی:
    • شهر ها دیگه یه کاشی رو اشغال نمی کنن.
    • همه ی ساختمان ها روی مپ قابل مشاهدن.
    • هر شهر از مناطق مختلفی تشکیل شده.
    • در کل 12 منطقه مختلف داریم که کارشون مختلفه و یه Bonusـی برای قرار گرفتن در شرایط خاص دارن.
    • در اول بازی 5-6 تا منطقه قابل ساخته.
    • ساخت منطقه ها مجانی نیست، باید یا بخریشون یا بسازیشون.
    • میزان جمعیت تعداد مناطقی که میشه داشت رو تایین می کنه، جمعیت بیشتر، منطقه بیشتر.
    • مرز نهایی شهر ها همون 36 کاشی مونده و در نتیجه بزرگ شدن شهر ها تعداد کمتری Improvement می شه ساخت، اما منطقه ها اینو جبران می کنن.
    • میزان خوشحالی به صورت شهری شده و دیگه خوشحالی همه شهر ها با هم جمع نمی شه تا خوشحالی امپراتوری به دست بیاد.
    • منطقه ها می تونن نگه دارنده ساختمان های مختلف باشن.
    • منطقه ها خونه های بیشتر برای مردم فراهم می کنن که سقف جمعیت شهر رو افزایش می دن.

    • دیگه کارگری در کار نیست، در عوض ساختمان ساز هایی رو دارید که وقتی کارشون رو تمام کردن از بین می رن.
    • ساختمان ساز ها کارشون رو به صورت آنی انجام می دن، اما فقط 4 تا کار می تونن انجام بدن.
    • قابلیت یونیک چین اینه که با ساختمان ساز می تونن ساخت Wonder ها رو سرعت ببخشن.

    • Wonder ها هم هر کدوم یه کاشی روی مپ می گیرن.
    • هرکدوم از Wonder ها یه شرایط محیطی داره، مثلا اهرام مصر باید روی صحرا باشن.
    • Natural Wonder ها هم می تونن چند کاشی رو اشغال کنن، مثلا سد مرجانی بزرگ 2 کاشی اشغال می کنه.

    • هر تکنولوژی یه سری کوئست جانبی داره که با انجام دادنشون یه Boostـی به تحقیقش داده می شه. برای مثال واسه تحقیقات دریایی، اگه کنار دریا باشین یا کشتی بسازین یه بوستی به تحقیق داده می شه.
    • این Boost ها اسمشون Eureka Momentـه.
    • Eureka Moment ها 50 درصد علم لازم برای تحقیق تکنولوژی رو می دن.

    • Social Policy دیگه وجود نداره و جاشون رو Civics پر کرده که یه Tech-Tree مخصوص خودش داره که از فرهنگ استفاده می کنه.
    • هر کدوم از Civics ها رو که گرفتین، یه کارت بهتون می ده که می تونید توی Deck بزاریدش تا سود های اون کارت رو بهتون بده.
    • مثل تکنولوژی ها، این Civics ها هم ساید کوئست های مخصوص خودشون رو دارن.
    • واسه عوض کردن کارت ها، هر وقت که Civic جدید گرفتین به صورت مجانی می تونین این کار رو کنین، یا هر وقت که خواستین با مقداری پول.
    • کلی نوع حکومت جدید که ساختار Deck خودشون و Bonus های خودشون رو دارن.
    • اولین نوع حکومت Chiefdomـه که Deckـش از یه کارت نظامی و یه کارت اقتصادی تشکیل شده.

    • ارتش به دو قسمت Support Unit و Main Unit تقسیم می شه، این دوتا رو می شه با هم توی یک کاشی گذاشت که یه نیروی قوی تر به دست بیاد یا از نیروی ضعیف محافظت کرد.
    • نیروی های یکسان رو هم می شه توی یک کاشی گذاشت. تا 3 تا نیروی توی یک کاشی می شه گذاشت. این قابلیت از اواسط بازی آزاد می شه.
    • نیرو ها رو می شه به صورت یک چیدمان در اورد که همشون با همدیگه حرکت می کنن.
    • هواپیما های بمب انداز قابلیت از بین بردن منطقه ها و Improvement ها رو دارن.
    • اندازه هر کدوم از نیرو ها نسبت به V بیشتر شده و به جای 12 سرباز، الان 4 سرباز شده(احتمالا به خاطر اینکه می شه 3 تا رو با هم مخلوط کرد).
    • XPـی که نیرو ها در جنگ می گیرن به سمت تحقیق تکنولوژی های جنگی می ره و لول آپی در کار نیست.
    • بربر ها می تونن Scout بسازن که دنبال هدف اذیت و آزار می گرده.
    • مکانیزم جنگ های هوایی کاملا تغییر کرده، اما گفته نشده چه تغییری.

    • هر چی بیشتر در بازی پیش میریم دیپلوماسی کمتر جنگ محور می شه.
    • مکانیزم گفت و گو اضافه شده. هر بار که با یه تمدن دیگه گفتگو می کنید اطلاعاتی در باره اهداف و نقشه هاشون به دست میارید.
    • مثل V دیپلوماسی اول به صورت غیر رسمی و ارسال هدیه و ... شروع می شه و هرچی جلوتر می ریم پیچیده تر می شه.
    • بیشتر از یک راه برای اعلام جنگ وجود داره. (سیستمی مثل Casus Belli در Crusader Kings II)
    • اگه به صورت ناگهانی و بدون دلیل اعلام جنگ کنید جریمه ی جنگ محوری زیادی بهتون تعلق می گیره.
    • اما اگه جنگتون با دلیل مناسب باشه جریمه خیلی خیلی کمتره.
    • صفحه دیپلوماسی بهتون مشورت می ده که چطوری روابطتون رو با اون تمدن بهتر کنید.

    • خبری از Influence Barـی که رابطه تون با شهر ها رو نشون می داد نیست، جاش رو دیپلمات ها (Envoy) گرفتن.
    • هر چی تعداد دیپلمات ها بیشتر باشه روابط با اون شهر بهتر می شه.
    • انجام کوئست های شهر ها دیپلمات های بیشتری در اون شهر می ده، اینکه برای همیشه یا فقط یه مدت معلوم نیست.

    • گفته شده که هوش مصنوعی بازی به شدت بهتر شده.
    • هوش مصنوعی از تمام هسته های CPU استفاده می کنه!
    • هر هوش مصنوعی یه سری اهداف و رفتاری داره، مثلا تدی روزولت (آمریکا) وقتی جنگی توی قاره اون شروع کنید بدش میاد.
    • 2 نوع رفتار وجود داره، اونایی که با توجه به تاریخ و دنیای واقعی فرد درست شدن، و یه سری رفتار که به صورت تصادفی به وجود میان.

    • بیشتر قابلیت های DLC های V از همون اول در VI خواهند بود.
    • یک نوع از شرایط بردن حذف شده و یکی دیگه جاش رو گرفته.
    • مسیر حرکت کاروان های تجاری به صورت اوتوماتیک جاده می سازه.
    • کاروان های تجاری می تونن اطلاعاتی از رقبا بیارن و نوعی جاسوسی اولیه محسوب می شن.
    • نیرو ها و قاره ها اسم های تصادفی دارن.
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 22, 2016
    javadrock, sabco, edler_edward و 17 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    800
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 22, 2009
    نام:
    alishp
    سلام بر شما

    ممنون که خبر دادی ولی از چند تا قابلیت خیلی بیشتر به نظر میاد من نخوندم همشو کسی حوصله داشت ترجمه کنه حال ندارم همشو بخونم ...

    تا جایی که من چک کردم فعلا 3dm کرک کرده و داده بیرون ولی 3 گیگ شده و گفته بودن اگه بریزید همه سیو هاتون پاک میشه و بهتره صبر کنید کودکس یا رییلود بده هم حجمش کمتره هم سیواتون نمیپره هم بهتره ....

    حالا اگه کسی میخواهد بگه لینکشو بدم بگیره ولی صبر کنیم میاد چون همین امروز ابدیت داده زیاد عجله نکنید...


    A new update is available for Sid Meier’s Civilization VI today. The “Fall 2016 Update” will automatically install when starting the Steam client; if it doesn’t install automatically, please restart Steam.

    This update adds DirectX 12[en.wikipedia.org] support to Civilization VI, starting with AMD cards and NVIDIA Maxwell-series-or-later cards; please make sure your drivers are up-to-date. Support has also been added for Logitech ARX[gaming.logitech.com]. For more information on each of these, please click their respective link.

    Today you’re also able to play a whole new scenario called “Cavalry and Cannonades,” and settle on two new map types, “Four-Leaf Clover” and “Six-Armed Snowflake.” These maps are playable both online and off, and were designed to encourage more conflict by forcing players to move toward the center. For the full list of what’s in this latest update, please see below.

    Firaxis Games and 2K are committed to making Civilization VI the best experience possible and will continue to support the title. If you have any feedback on this update or just the game in general, please let us know in the 2K Forums[forums.2k.com] or here on Steam. Stay civilized!

    [NEW]
    • Maps
    - Added a balanced six player map.
    - Added a balanced four player map.
    • ‘Cavalry and Cannonades’ Scenario Added
    - Combat scenario with reduced unit maintenance costs and no strategic resource requirement for units.
    - Larger starting army and additional starting techs.
    - Time limit: 50 turns.
    - Goal: Possess the largest territory.
    • DX12 Support
    • Complete Logitech ARX Support

    [GAMEPLAY UPDATES]
    • Added additional notifications.
    • Added a “time defeat” for running out of time. This is always disabled if a Score Victory is available.
    • Added additional Hotkey support (next unit, next city).
    • Added the ability to rename cities.
    • Added UI to show the next tile a city will grow to.
    • Added a visual cue for Barbarian Scouts that are alerted to your city.
    • Changed Dan Quayle rankings.

    [BALANCE CHANGES]
    • Added prerequisite project (Manhattan Project) for Operation Ivy.
    • Added Metal Casting as a prerequisite for Economics tech.
    • Adjusted religious pressure when a religion is first founded to give them more resilience and convert the city.
    • Adjusted relationship decay rates.
    • Reduced the effectiveness of cavalry production policies.
    • Reduced Warmonger penalties in most instances, and adjusted how this reacts to returning versus keeping a city. The last city conquered from a player now provides a heavy warmonger penalty, even if you have a Casus Belli against this player, because you are wiping out a civilization.
    • Reduced border incursion warnings if the troops are within their own borders.
    • Increased the number of Great Works of Writing slots in the Amphitheater to 2.
    • Increased Counterspy operation time.
    • Increased the cost of Religious units and applied additional charges.
    • Units may no longer be deleted when they are damaged.
    • Deleting a unit no longer provides gold.
    • Updated Island Plates map to have more hills and mountains.
    • Units may no longer remove features from tiles that are not owned by that player.
    • Fallout now prevents resource harvesting.
    • Barbarian camps must spawn further away from low-difficulty players’ cities.

    [AI TUNING]
    • Adjusted AI victory condition focus to increase their competitiveness in Science and Tourism.
    • Adjusted AI understanding of declared friendship.
    • Adjusted the AI approach to beginning and ending a war based on potential gain and loss.
    • Increased AI competitiveness in building a more advanced military.
    • Increased AI usage of Inquisitors. Especially Phillip.
    • Increased AI value of upgrading units.
    • Increased AI use of Settler escorts.
    • Tuned AI usage of units that cannot move and shoot, like Catapults.
    • Tuned AI city and unit build planning.
    • Improved the ability of city-states to maintain a strong military.

    [BUG FIXES]
    • Fixed some production Social Policies, Great People, and Pantheon bonuses that were not applying correctly.
    • Fixed Royal Navy Dockyard not getting the right adjacency bonuses.
    • Fixed some issues with how the Great Wall was built by players and AI, including proper connection to mountains and removing other players’ Great Walls as potential connection points.
    • Fixed a unit cycling error with formations.
    • Fixed a bug where the first military levy that expired would return all levied units (including those levied from other city-states) to that city-state. Now it should only return the levied units that actually originally belonged to the one city-state.
    • Fixed several issues when Airstrips and Aerodromes are occupied, including forced rebasing of enemy units and UI updates.
    • Fixed an exploit that allowed ranged and bombard units to gain experience when attacking a district with 0 hit points.
    • Fixed an issue with wonders when transferring city ownership – conquering a city with a wonder would not track that wonder, and could lead to problems when attempting to use Gustave Eiffel.
    • Fixed an issue where the Settler lens would not always show the right information to the player.
    • Fixed an issue where AI would counter gold changes with the change desired, rather than the total amount of gold desired.
    • Fixed an issue where the Tutorial intro and outro videos would appear off-center in certain resolutions.
    • Fixed some crashes with units.
    • Fixed an issue where multiple leaders of the same civilization would frequently show up in a game.
    • Fixed an issue where Trade Route yields were doubling in some instances.
    • Units in formations now break formation before teleporting between cities.
    • The achievement ‘For Queen and Country’ was unlocking too frequently.
    • AI with neutral relationships should accept delegations barring exceptional circumstances.
    • Can no longer declare a Joint War if it is invalid for either party.
    • Save game files should no longer be case sensitive.
    • Certain wonders were sending extra notifications.
    • Players will no longer receive any warmongering penalties from a joint war partner for actions in that joint war.
    • Liberating a civilization back to life will now bring them back into the game properly.
    • Observation Balloon range bonus was being incorrectly applied when stacked.
    • Text and grammar fixes.

    [VISUALS]
    • Buildings on snow will now have snow on them.
    • Added an Industrial Barbarian Encampment.
    • Added a ranger tower to National Parks.
    • Fixed some issues with buildings not culling around other world items properly.
    • Fixed an issue with some Districts not showing properly.
    • Miscellaneous polish applied to multiple improvements, districts, and buildings.

    [MULTIPLAYER]
    • Turn timers are always disabled on the first turn of a new game. This happens regardless of the advanced start or turn timer type selected.
    • Allow multiplayer lobby's private game status to be toggled once the lobby has been created.
    • Cap the max players to 12.
    • Added LAN player name option to options screen.

    [UI]
    • Added the number of specialists working a tile.
    • Added some additional icons for espionage, promotions, etc.
    • Added additional Civilopedia shortcuts, including right clicking a unit portrait.
    • Added the signature to the diplomacy action view/deal view so that we can differentiate between duplicate players. Also added multiplayer screenname in diplomacy.
    • Added Trade Route yields to the Reports screen.
    • Added City Center to the City Breakdown panel.
    • Added rewards and consequences to mission completed popups.
    • Updated the leader-chooser when beginning a new game.
    • Updated the end game Victory screen.
    • Updated the multiplayer staging room.
    • Updated city banners.
    • Updated Espionage mission chooser flow.
    • Updated to display what cities are getting amenities from each resource.
    • Changed resource icon backings to reflect the type of resource it is.
    • Auto-scroll to the first Great Person that can be claimed.
    • Improved search functionality in the Civilopedia.
    • Removed Barbarian data from player replay graphs.
    • ESC now closes the Tech, Civic, and Eureka popups.
    • When loading a game, the era blurb will be the current era of the saved game, rather than the starting era of the game.

    [AUDIO]
    • Added some missing mouseover sounds.
    • Fixed the Oracle quote.
    • Fixed an issue where the Advisor voice was not playing in some languages.
    • Fixed compatibility issues with some sound cards, especially those set to high playback rates.

    [MISC]
    • Added a setup option "No Duplicate Leaders" that is enabled by default. This option prevents multiple players from selecting the same leader.
    • Updated leader screen to support enabling/disabling bloom according to the 'Enable Bloom' graphics option.
    • Plot Tooltip Delay is now available in the Options menu.
    • Auto Cycle Units is now available in the Options menu.
    • Benchmark updates.
    • Credits updated.
     
    آخرین ویرایش: ‏Nov 18, 2016
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    15
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 4, 2016
    دوستان شما رو چه درجه سختی بازی میکنین و اینکه چه نوع پیروزی رو تنظیم میکنین؟؟
    اگه یکی از پیروزی ها برقرار شه بازی تمومه یا نه؟
    آخه من همیشه رو تنها پیروزی domonition میزارم
    و اینکه کسی میتونه فایل سیو بازیش رو که مراحل پایانی علم باشه بزاره میخوام ببینم چه جوریه بازی دستم بیاد
    ممنون
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    15
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 4, 2016
    اگه میشه لینکش رو بدین من میخوام بگیرم پیدا نمیکنم
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    800
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 22, 2009
    نام:
    alishp

    سلام بر شما

    اینم لینک سایته مورد نظر ولی سه گیگ زیاده برای بازی 5 گیگی اگر صبر کنی تا فردا کمتر میشه توسط گروه های دیگه تا یه گیگ ممکنه بیاد....
    Sid Meiers Civilization VI Update v1.0.0.38 Incl DLC and Crack-3DM - Skidrow Reloaded Games
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    272
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 30, 2009
    نام:
    امیرحسین
    GPSY این نوشته را Like کرده است.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    89
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 29, 2007
    نام:
    سعید
    یه سوال داشتم:
    این آپدیت روی نسخه codex نصب میشه یا نه ؟
    اگر روی نسخه کودکس نصب میشه ،، اونوقت آیا سیو های بازی نسخه کودکس از کار میفته ؟؟؟
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,763
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 8, 2009
    آپدیت ریلودد روی نسخه کدکس و فیت گرل جواب نمیده، بعید میدونم روی بقیه نسخه ها هم جواب بده. عجب سوتی دادم خودمم ریلودد دانلود نکردم :| بقیه همچنان خبری ازشون نیست مثل اینکه.
     
  9. کاربر فعال بخش تریلرها کاربر فعال

    ارسال ها:
    1,347
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 16, 2009
    تو تاپیک مشکلات جوابتون رو دادم.
     
    leonk13 این نوشته را Like کرده است.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 15, 2012
    ببخشید دوستان چند تا سوال داشتم من نسخه reloaded دانلود و نصب کردم فقط ارور استریم میده و بخش چند نفره انلاین کار نمیکنه کرکی نیست بشه multiplayer رو فعال کرد؟
    بعد این اپدیت که اومده رو روی همین نصب کنم؟
    و یه فایل دیدم نوشته بود دی ال سی Aztec Civilization Pack را انلاک میکنه یعنی چیکار میکنه دقیقا ؟ و روی همین نسخه reloaded میشه ریخت؟
    با تشکر از دوستان
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    272
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 30, 2009
    نام:
    امیرحسین
    درستش اینه که تو تاپیک مشکلات سوال رو بپرسین و اونجا جواب داده بشه. فقط به طور خلاصه بگم: 1- هیچ کرکی نمی‌تونه بخش چند نفره‌ی آنلاین رو فعال کنه 2- شما به اون Aztec unlocker نیازی ندارین و براتون همین الان هم فعاله
     
    chessmathter این نوشته را Like کرده است.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    262
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 21, 2009
    من پیروزی علمی + نظامی. یه بار فقط علمی گذاشتم دیدم از همون اول همه فوکوس کردن رو علم داره بیمزه میشه.
    بعد برای دیدن دوره های جدید یا هر دوره ی دیگه ای بزنید نیو گیم و تو تنظیمات بزنید دوره اینفورمیشن یا اتمیک.

    ====

    دوستان اگه تجربیاتشون تو بازی رو به اشتراک بذارن ممنون میشم:D خصوصا روش بازی کردن رو درجه سختی پرنس به بالا:D
    یه نظری هم که درمورد این شماره دارم اینه که همه چیش خوب بود ولی بعضی تمدنهاش مثل کنگو و سکاها چرت بودن بهتر بود بعدا اضافه میکردن و تمدن های مهم تر مثل فارس، پرتغال و کره رو میذاشتن. موافق نیستید؟
     
    leonk13 این نوشته را Like کرده است.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,763
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 8, 2009
    من از روم خیلی راضیم :D اینکه همون اولش مانیمومنت رو میسازه و از نظر ساخت و ساز (و فرهنگ) جلو میافتی عالیه واسه من :)) لژیون ها هم که عشقن.

    تمدن چرت؟! :D تمدن تمدنه خب :D کره که کلا قرار نیس باشه انگار، و انصافا کنگو خودش از خاص ترین تمدن های بازیه :D سکاها هم تونستن هم برای بازی کردن و هم به عنوان رقیب عالی باشن.
     
  14. Vae Victus کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,435
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2010
    نام:
    مسعود
    سکاها چرت که نبودن هیچ از نظر من جزو بهترین ها هم بودن! اول بازی خیلی سریع می شه باهاشون پیشرفت کرد. و این که یه یونیت بسازی دو تا بهت می ده هم خیلی عالیه. البته زیاد نمی شه در مورد خوب یا بد بودن تمدن ها بحث کرد، هر کسی بسته به سبک بازیش یک سری تمدن ها رو می پسنده.
    دوستان در مورد مذهب توصیه خاصی ندارین؟ حس می کنم خیلی سخت تر شده در این زمینه. تا به خودت میای می بینی همه پیامبرا رو بردن :|
     
    wrong_wierdo این نوشته را Like کرده است.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,763
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 8, 2009
    جدا از سخت گرفتن پیامبر پخش مذهب هم خیلی سخت و کنده الان. برای پیامبر گرفتن باید حداقل یکی از اینا رو انجام بدی: یا عربستان باشی و آخرین پیامبر رو اتوماتیک بگیری، و یا استون هنج رو خیلی سریع آنلاک کنی و بسازی. در غیر این صورت بهتره یکی از این دو تا اولویت اصلی باشه (هر دو باشه بهتره):
    وایلد کارت 2 امتیار پیامبر رو استفاده کنی و سریع عبادت گاه رو بسازی. یه واندر هم هست اوراکل فک کنم، وقتی یه منطقه خاص میسازی باعث میشه اون منطقه امتیاز افراد بزرگ هم بده، که اگه اونم بسازی خودش باعث میشه مطقه مذهبی جدا از عبادت گاه خودشم امتیاز پیامبر بده.

    در کل من با همون وایلد کارد، یه عبادت گاه و همون واندر تونستم دومین پیامبر رو بگیرم.
     
    Celebrimbor این نوشته را Like کرده است.
  16. Vae Victus کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,435
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2010
    نام:
    مسعود
    پس این مذهب آخریه فقط مختص عربستانه! :D مونده بودم چرا پیامبرا ته کشیدن، ولی هنوز جا برای یه دین دیگه هست.
    اهل عربستان که نیستم زیاد. معمولا هم چون شبکه ای می زنیم، از قرون وسطی به بعد شروع می کنیم. می مونه همون وایلد کارت و اراکل. تو نسخه قبلی یه هگیا سوفیا می زدی تموم بود، اما اینجا انگار تا پیامبر نداشته باشی نمی شه.
    ====
    Denounce کردن هم چیز کاملا عادی و طبیعی شده انگار. یه سری ها که کلا دنبال یه چیز خاصن و اگه تو او زمینه ضعیف باشی حتما Denounce می کنن اینا به کنار، طرف می گه تو به چه اجازه ای از من بیشتر wonder داری؟! Denounce!
     
    a2010 و leonk13 این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید