نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2016 Press Conference

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
Bethesda-E3-2016-Showcase-Invite-1280x853.jpg


درود

کنفرانس شرکت بتسدا در تاریخ 12 جون (ساعت 6:30 صبح روز دوشنبه، ۲۴ خرداد ) برگزار خواهد شد. این شرکت اعلام کرد که در این کنفرانس عناوین اینده خود را معرفی خواهد کرد.

علاوه بر نمایش گیم پلی و نمایش جدید برای بازی ها ، شرکت کنندگان قادر خواهند بود تا دموهایی را تجربه کنند.علاوه بر این مصاحبه هایی هم خواهد بود که حضور در ان ها ازاد است.

شرکت بتسدا اعلام کرد که در این کنفرانس یک گروه فوق محرمانه نیز برنامه اجرا خواهند کرد. علاقه مندان برای حضور در کنفرانس بتسدا میتوانند از تاریخ 10 می شروع به ثبت نام کنند.

سال قبل شرکت بتسدا یکی از بهترین کنفرانس های E3 را داشت و در ان عناوین بزرگی چون Dishonored 2 و نمایش های جدیدی از عناوین Battlecry و DOOM را شاهد بودیم.

حال باید دید امسال چه عناوینی را بتسدا معرفی خواهد کرد؟

vnmz_latest.png


machine games -1

استدیو یکی از برترین شوترهای چند سال اخیر را روانه بازار کرد. عنوان wolfenstein the new order با داشتن گیم پلی جذاب ، طراحی مراحل عالی و متنوع و برخی دیگر از المان های موفق های سبک شوتر اول شخصی از بهترین شوترهای چند سال اخیر شد.
در میان عناوین شوتری که تمرکز اصلی ان ها بر روی بخش چند نفره است عنوان wolfenstein the new order با تمرکز بر روی بخش تک نفره موجب خوشحالی بسیاری از کسانی که از تمرکز عناوین شوتر اول شخص بر روی بخش چند نفره هستند شد.
با توجه به موفقیت قسمت اول به احتمال فراوان شاهد معرفی قسمت دوم عنوان wolfenstein the new order هستیم.


zhjt_tango_gameworks_logo.png


tango gameworks -2

بسیاری بر این عقیده هستند که شینجی میکامی دنباله ی عنوان اویل ویتین را معرفی خواهد کرد. اما با توجه به سابقه ی میکامی در خلق ip های جدید و عدم ساخت دنباله برای عناوین خود نمیتوان به طور قطع گفت که اویل ویتین 2 معرفی خواهد شد. به احتمال فراوان عنوان جدید پدر سبک ترسناک در کنفرانس بتسدا رونمایی خواهد شد.


8onp_arkane_logo.jpg


Arkane Studios -3

عنوان یکی از بهترین عناوین چند سال اخیر سبک مخفی کاری بود.در روزگاری که اکثر عناوین مخفی کاری با افت شدیدی مواجه بودند دیسانورد با داشتان داستان قوی ، شیوه های جالب مخفی کاری ، اتمسفر جذاب و مورمور کننده و شباهت به یکی از برترین فرانچایزهای تاریخ یعنی سری thief توانست در دل هواداران سبک مخفی کاری جا باز کند.
قسمت دوم این عنوان در کنفرانس سال قبل معرفی شد. بی شک امسال شاهد تریلر جدید و اعلام تاریخ عرضه قسمت دوم این عنوان هستیم.

3aj6_20130620_bethesda_game_studios.jpg

bethesda game studios-4

هر چند مدت زمانی کمی از عرضه عنوان محبوب فالوت 4 میگذرد اما این به این معنی نیست که بتسدا گیم استدیو سوپرایزی برای ما نداشته باشد. بسیاری امیدوار هستند تا حداقل ساخت قسمت ششم از سری محبوب و پرطرفدار the elder scrolls تایید شود.باید صبر کرد و دید چه اتفاقی خواهدا افتاد.

10mp_id_logo-550x250.jpg

id software-5

نیازی به تعریف ندارد. استاد سبک شوتر اول شخص.استدیویی که سال های سال همراه با جان کارمک افسانه ای در سبک اول شخص یکه تازی میکردند
هر چند تا کمتر از یک ماه دیگر جدیدترین عنوان از یکی از قدیمی ترین ip های این شرکت یعنی doom عرضه خواهد شد اما این دلیل بر این نمیشود تا این استدیو حضور کمرنگ یا اصلا حضور در نمایشگاه e3 نداشته باشد.
بسیاری منتظر تایید نسخه جدیدی از سری Quake هستند.علاوه بر این در سال 2011 هم عنوان rage توسط این استدیو ساخته شد .شاید این استدیو برنامه هایی هم برای این عنوان داشته باشد.
 
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,157
نام
∂αнмα
چند وقته دست از سرم برنمیداره :

Dovahkiin, Dovahkiin
naal ok zin los vahriin
wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal!
Ahrk fin norok paal graan
fod nust hon zindro zaan
Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

Huzrah nu, kul do od, wah aan bok lingrah vod
Ahrk fin tey, boziik fun, do fin gein!
Wo lost fron wah ney dov
ahrk fin reyliik do jul
voth aan suleyk wah ronit faal krein

Ahrk fin kel lost prodah,
Do ved viing ko fin krah,
Tol fod zeymah win kein meyz fundein!
Alduin, feyn do jun,
kruziik vokun staadnau,
voth aan bahlok wah diivon fin lein!

Nuz aan sul, fent alok,
fod fin vul dovah nok,
fen kos nahlot mahfaeraak ahrk ruz!
Paaz Keizaal fen kos stin nol bein Alduin jot!

Dovahkiin, Dovahkiin
naal ok zin los vahriin
wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal!
Ahrk fin norok paal graan
fod nust hon zindro zaan
Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

ی تیزر دو دقیقه ای CGI همراه با هنرنمایی اقامون Jeremy Soule همین . . .
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
تاد هاوار همین اخیرا گفت سعی می کنند تو عناوین آینده شون هم فاصله کم بین معرفی و عرضه رو ادامه بدند دقیقا مثل F4، با توجه به روند کاری بتزدا گیم بعید به نظر میرسه که TES VI امسال معرفی بشه، به نظر من E3 2018 بالاترین احتمال برای معرفی بازی بعدی بتزدا هست. البته هاوارد اینم گفت که دارند رو چندتا پروژه کار می کنند، شاید بازی بعدیشون IP جدید باشه به هر حال از نظر من امسال بعید به نظر می رسه هر چند دلم برای اکتشاف تو محیط های TES تنگ شده.

برای معرفی های امسال به احتمال قوی بازی بعدی ماشین گیم که ولفنشتاین جدید باشه رو داریم، حدودا یک سال پیش بود فک کنم یکی از صداپیشه هاش لو داد داره ساخته میشه. طوفان مراسم هم یه نمایش درست حسابی از دسانرد 2 هست، شدیدا هیجان زده ام برای نمایش بازی ببینیم Arkane چه کرده، امیدوارم علاوه بر بخش های دیگه طراحی محیط ــشون به اندازه قسمت اول انقلابی باشه.

نمایش های دیگه هم به احتمال زیاد افزونه عظیم F4 و DLC های چندنفره DOOM رو داریم، در مورد بازی بعدی میکامی هم بعید می دونم به این زودی معرفی بشه.

پ.ن: @ALBERT WESK3R دوست عزیز شما مطمئنی توانایی مدیریت و به روز رسانی این تاپیک رو داری که ارسالش کردی؟
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,834
امکان نداره TES6 به این زودی معرفی بشه، ولی با تمام وجودم آرزو دارم تا زنده ام یه بار دیگه در جهان عظیم این بازی ساعت های عمرم رو تلف کنم :D.
پروژهای جدید بتسدا هم میتونه فوق العاده باشه، هاوارد گفته بود دارن همزمان روی ۳ تا پروژه کار میکنن، واسه همشون هیجان زده ام.
Dishonored و wolfenstein اصل ماجرای کنفرانس امسال هستن امیدوارم طوفان به پا کنن.
و اما id software امیدوارم هر چه زودتر دست از سر doom برداره و بره Quake رو بسازه، اینا که تمام بازی هاشون رو به شکل ریبوت نسخه های اول بازسازی کردن بیان یه Quake هم با اتمسفر مخوف لاوکرفتی نسخه ۱ بسازن، بخدا نمیدونم چقدر باید صبر کنن واسه این قضیه.
میکامی عزیز هم بیاد یه TEW2 رو معرفی کنه که شدیدا با نسخه اولش زندگی کردم، یه بازی توی ژانر وحشت کم داریم که اونم جناب میکامی ایشالا میسازه :D.
 

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
من که شخصا امیدوارم عنوان جدید میکامی هر چی هست بیشتر نزدیک باشه به عناوین کلاسیک ایول .اگرم ادامه TEW باشه که بازم استقبال میکنم:)
 
  • Like
Reactions: ALBERT WESK3R

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
لطفا فقط پیرامون موضوع تاپیک بحث بشه و از نیش و کنایه زدن به هم پرهیز کنید

@ALBERT WESK3R

در صورت تکرار اسپم در مورد میکامی و نوشتن جملات تکراری با صلاحدید مدیران تاپیک به شخص دیگه ای واگذار میشه و دسترسی شما تا پایان E3 به این تاپیک قطع میشه.
 
  • Like
Reactions: ALBERT WESK3R

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
این Beth هیچ اعتقادی به هایپ و اخبار قبل از کنفرانس نداره.:D بقیه شرکت‌ها کم مونده Line up کاملشون هم مشخص بشه ما هنوز تو مرحله پیشگوئی و آرزوها هستیم.:D
من فقط امیدوارم پشت این سکوت یه خبر بزرگی‌ باشه و حداقل یکی‌ از اون‌IP های جدید BGS (الدر اسکرولز که خیلی‌ خیلی‌ بعید هست.) یه نمایش کوچیک داشته باشن.
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
بسیاری بر این عقیده هستند که شینجی میکامی دنباله ی عنوان اویل ویتین را معرفی خواهد کرد.

کدوم بسیاری بهزاد؟؟ یک وبسایت بگو که امیدوار به معرفی عنوان جدید میکامی تو E3 امسال باشه؟!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر