صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
ورود
ثبت نام
جدیترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
Menu
ورود
ثبت نام
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Halo Infinite
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
ارسال پاسخ
متن گفتگو
<blockquote data-quote="majidred2011" data-source="post: 5064922" data-attributes="member: 64400"><p>یک سری موارد توی بازیای مولتی پلیر هست که تا موقعی که در دسترس عموم قرار نگیره و بازخوردشو نبینن نمیشه فهمید خوبه یا بد.</p><p>تقریبا هر بازی مولتی پلیری رو نگاه کنی موقع لانچ یک چیز آنبالانس داره (حالا از OP بودن فلان گان گرفته تا مشکلات بتل پس و ...) که بعدا با فیدبک کامیونیتی درست میشه، چیزی که مهمه اینه که چقد سازنده به حرف پلیراش گوش بده و با چه سرعتی این مشکلاتو حل کنه، خیلی از بازیایی که در طول زمان میمیرن بخاطر همین قضیه هست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="majidred2011, post: 5064922, member: 64400"] یک سری موارد توی بازیای مولتی پلیر هست که تا موقعی که در دسترس عموم قرار نگیره و بازخوردشو نبینن نمیشه فهمید خوبه یا بد. تقریبا هر بازی مولتی پلیری رو نگاه کنی موقع لانچ یک چیز آنبالانس داره (حالا از OP بودن فلان گان گرفته تا مشکلات بتل پس و ...) که بعدا با فیدبک کامیونیتی درست میشه، چیزی که مهمه اینه که چقد سازنده به حرف پلیراش گوش بده و با چه سرعتی این مشکلاتو حل کنه، خیلی از بازیایی که در طول زمان میمیرن بخاطر همین قضیه هست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Halo Infinite
Top