وجود قابلیت تغییر فریم ریت در نسخه کنسولی بازی The Division

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
اطلاعاتی از وجود تنظیمات گرافیکی در نسخه کنسولی بازی «The Division»، از طریق نسخه بتا بدست آمده بود، حال سازندگان بازی در مورد وجود آزادی بیشتر در این تنظیمات صحبت کرده‌اند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

fyy03s0p9awd7qskbqmz.jpg


به گفته توسعه دهنگان بازی، شما قابلیت تغییر تنظیمات نورپردازی برای افزایش فریم ریت را خواهید داشت: «شما می‌توانید یکسری از جنبه‌های نورپردازی را به جهت افزایش فریم ریت، در نسخه کنسولی خاموش کنید. من بازی دیگری را نمی‌شناسم که این قابلیت را به بازیکنان بدهد، پس اگر فریم ریت برای شما از کیفیت تصویر مهم‌تر است، قابلیت تغییر آن‌را خواهید داشت.»

آنها همچنین در مورد نسخه PC گفتند: «یک نکته خوب در مورد The Division این است که ما سعی کردیم نسخه PC را جدا از نسخه کنسولی در نظر بگیریم. ما می‌خواستیم نسخه PC را نزدیک به نسخه کنسولی نگه داریم، چون به نظر ما وجود فاصله زیاد بین نسخه کنسولی و PC، غیر منصفانه است، ولی داشتن یک نسخه از بازی برای کامپیوترهای شخصی یک امر خوب بود. من از فاصله‌ای که بین نسخه PC و کنسولی ایجاد کردیم راضی هستم، امکانات زیادی در نسخه PC وجود دارد که در نسخه کنسولی نیست.»

The Division در تاریخ 8 مارچ برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
بازی انلاین که گرافیک لازم نداره انچنان اما این بازی رسما گرافیک بین نسلی شده برای کنسول حالا چهار تا افکت دیگه هم خاموش کنید رسما می شه نسل قبل

بهینه بودن بازی های pc هم معنیش این نیست که باید با سیستم من 60 فریم ثابت بده ملاک فریم در برابر گرافیک هست یادمه crysis 1 هم خیلی می گفتن بهینه نیست اما بازی که گرافیکش از خیلی از بازی های الانم گرافیکش بیشتره قطعا به همین میزان هم سیستم لازم داره افکت های جدید خیلی سنگین تر شدن فکر نکنید همین 4 تا سایه با تکسچر چیزی نیست همینا فریم رو نصف یا کمتر می کنه این یعنی برای پردازشش به 2 عدد ps4 یا one نیاز دارید تبدیل 30 فریم به 60 فریم هم همینه
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
اسم The Witcher 3 رو انقدر برای توجیه کار های یوبیسافت نیارید، دانگرید TW3 خیلی قضیه اش با این بازی فرق میکنه، شاید دانگرید شد نسبت به نمایش اولیه بازی ولی با وجود دانگرید شدن هنوزم بهترین گرافیک نسل هست حتی تا همین الان خیلی قضیه اش با Division فرق میکنه که اومدن گرافیک در حد کارهای رمدی و ناتی داگ نشون دادن ولی الان شده در حد Watch Dogs بهبود یافته.

اتفاقا شدت دانگرید witcher کم نبوده و یه سری افکت ها حتی از بازی حذف شد.

Division هم با توجه به نقدهای گرافیکی که ازنسخه بتا شده، گرافیک خیلی خوبی داشته و اکثر سایت هایی که دیدم از گرافیک بازی خیلی تعریف کردن!:)
اگه بخوای نقل قول سایت هارو می تونم برات بیارم.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
The Witcher 3 ترسناک ترین دانگرید نسل بوده در کنار WD، تعارف که نداریم با خودمون.

اولین نمایش Witcher 3 رو ببینید، نسبت به نسخه نهایی بجز گرافیک، تم بازی هم به شدت دست کاری شده، نمایش اول یه تم شدیدا سنگین و تاریک داشت و گرافیک بازی فوق العاده واقع گرایانه بود، اما نسخه نهایی یه ***** زرد جاشو به اون تم تاریک داده بود و گرافیک هم تاحدی فانتزی شده بود ...

اصلا کار ندارم که گرافیکش با وجود دانگرید خوب بود، از گرافیک Division هم تعریف شده، اما بحث سر دانگرید هست ... من زیاد ویدیوهای جدید Division رو دنبال نکردم اما تو نسخه نهایی حتما میبینم و نظر میدم، بی تعارف ...
 

synthesizer

کاربر سایت
Jul 11, 2012
380
ا
اما اگه می‌خواستن گرافیک در حد نمایش اولیه بازی باشه، باید کُلی هزینه می‌کردن
شما از دید سازنده به قضیه نگاه کن، حاضر هستید هزینه ساخت رو بشدت بالاببرید که یه درصد کوچیکی از PCـبازها خوشحال بشن؟!

. حالا این وسط یه گروهِ 5-10 هزار نفری که سیستمِ هیولاشون به طور کامل مورد استفاده قرار نمی‌گیره ناراحت می‌شن. ا

.
عجب حرف خنده داری!
اقا شماهزینه کن اگه درست هزینه کنی سودبیشتری هم میکنی وهزینه اولیه روجبران میکنه
مثلا بازیgta vکه ساختش یکی ازپرهزینه ترین بازی هابود ودیدیم که این مقدارهزینه هم جوابشوپس داد ونتیجه این شد که بازی بیش از50میلیون توتمام پلتفرم هافروش داشت
چرا؟چونکه اولین بازی یی بود که رو تمام پلتفرم ها بهینه بود
بالاتربردن گرافیک هزینه هاروبه شدت میبره بالا؟خخخخخخ
پس گیم پلی وداستان وموسیقی وصداگذاری وموشن کپچرو.....ایناهیچ دیگه ها؟
90درصدهزینه ساخت یک بازی به گرافیک ربطی نداره موارد زیادی هستش که هزینه ساخت بازی روبالامیبره

فقط کم مونده رییس یوبیسافت بیاد بگه دوستانی که تایتان ایکس دارن شرمنده.....فعلا تعدادتون کمه هروقت تعدادتون به حدنصاب رسیداونوقت بازی براتون بهینه میکنیم
فعلا برید با سیستم های 3000دلاریتون گرافیک درحدپلی4 بازی کنید حالا یه ذره رزولوشن بالاتر....=))
انویدیا هم که این وسط دیوانه شده میره معماری جدید پاسکال میزنه واسه گرافیک 2برابرازنسل قبلی قویتر و.....نمیدونه با شاهکارهای یوبی سافت همون 970 تا چندساله دیگه کافیه:))=))
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
چون اینو توی چند تا تاپیک دیدم به کررات تکرار شده گفتم جا داره بهش اشاره کنم :D اونم این مورده که توی بحث دانگرید ها دیدم میگن توی باقی بازیا فلان افکت ها حذف میشن ولی یوبی حذف نمیکنه بلکه فقط افکت ها رو کم میکنه ، اوکی درسته خود یوبی هم چند بار اینو در مورد دانگرید هاش گفته ولی وقتی آدم به محصول نهایی نگاه میکنه باز میگه صد رحمت به حذف کردن :D به عنوان مثال توی صحبت هایی که در مورد سیندیکیت شده بود، یوبی اشاره کرد که افکت های یونیتی داخل سیندیکیت هم هست فقط کمتر و ضعیف تر شده :D حالا

یونیتی :




سیندیکیت :




یونیتی :



سیندیکیت :



یونیتی :



سیندیکیت :



یونیتی :



سیندیکیت :



اینم که دیگه هیچی :



افکت ها هموناس ولی تفاوت در حد یه نسله :D
حالا همین در مورد دانگرید های قبل از عرضه هم هست ، مثلاً میگن افکت ها هست ولی ضعیف تر شده ، آخه اینجوری ؟ :D

پ.ن : یوبی هیتر نیستم و گرنه الان آرشیو AC و سایر مخلفات یوبی رو نداشتم :D
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
این نسل فکر کنم از اخر داره شروع میشه! اول نسل بازیهای با کیفیت اخر نسلی میان (که از قول خودشون از 100% قدرت کنسول استفاده میکنن) اخر نسل هم بازیهای با قدرت 30-40-50%ـشون منتشر میکنن! :d واقا مسخرس، نسل قبل باثباتتر بود، چنین مشکلات ماوراطبیعی پیدا نمیکردن :d
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
چون اینو توی چند تا تاپیک دیدم به کررات تکرار شده گفتم جا داره بهش اشاره کنم :D اونم این مورده که توی بحث دانگرید ها دیدم میگن توی باقی بازیا فلان افکت ها حذف میشن ولی یوبی حذف نمیکنه بلکه فقط افکت ها رو کم میکنه ، اوکی درسته خود یوبی هم چند بار اینو در مورد دانگرید هاش گفته ولی وقتی آدم به محصول نهایی نگاه میکنه باز میگه صد رحمت به حذف کردن :D به عنوان مثال توی صحبت هایی که در مورد سیندیکیت شده بود، یوبی اشاره کرد که افکت های یونیتی داخل سیندیکیت هم هست فقط کمتر و ضعیف تر شده :D

واسه بررسی دانگرید یه بازی را با خودش می سنجن، و نه با یه بازی دیگه!!
حالا چون هر دوتاشون AC هستن باید با هم مقایسه بشن؟:-/
Unity یه بازی بود و با اون گرافیک خوبش. موقع انتشارش کلی مشکلات داشت و با کلی پچ برطرف شد.
syndicate هم یه بازی دیگه. از اول معرفیش هم گرافیکش همون بود تا موقع انتشارش. گرافیکش هم دانگریدی نسبت به هیچ کدوم از نمایش هاش نداشت. نخواستن مثل unity مشکلات داشته باشه و ریسک نکردن و با این گرافیکی داره معرفی کردن و با همون گرافیک هم عرضه شد.

حالا مثلا EA بیاد یه بازی بده گرافیکش از چه می دونم! مثلا از star wars کمتر باشه، دانگرید کرده؟:-/
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
واسه بررسی دانگرید یه بازی را با خودش می سنجن، و نه با یه بازی دیگه!!
حالا چون هر دوتاشون AC هستن باید با هم مقایسه بشن؟:-/
Unity یه بازی بود و با اون گرافیک خوبش. موقع انتشارش کلی مشکلات داشت و با کلی پچ برطرف شد.
syndicate هم یه بازی دیگه. از اول معرفیش هم گرافیکش همون بود تا موقع انتشارش. گرافیکش هم دانگریدی نسبت به هیچ کدوم از نمایش هاش نداشت. نخواستن مثل unity مشکلات داشته باشه و ریسک نکردن و با این گرافیکی داره معرفی کردن و با همون گرافیک هم عرضه شد.

حالا مثلا EA بیاد یه بازی بده گرافیکش از چه می دونم! مثلا از star wars کمتر باشه، دانگرید کرده؟:-/

پستو دقیق تر بخون :D من اصن کلیت بحثم روی یه بازی دیگه یا فلان نیست :D من دارم میگم به صرف اینکه تمام افکت ها داخل یه بازی حضور داشته باشن نمیشه گفت همه چی اوکیه و دانگرید خفنی این وسط اتفاق نیوفتاده ولی اگه به جای ضعیف شدن اون افکت ها حذف شد یعنی فاجعه به بار اومده :D اینکه فلان افکت ها به عنوان مثال از ویچر حذف شده نمیشه حکم اعدامشو صادر کرد و بگیم از حالتی که افکت ها توی بازی حضور داشته باشن بدتره ولی چون توی مثلاً دیویژن افکت ها حذف نشدن و هنوز حضور دارن بگیم ، بازی خیلی اوکیه و همه چی هم آرومه اونم فقط به خاطر اینکه افکتی حذف نشده :D فک کنم خیلی شفاف گفتم :D

پ.ن : حالا بگذریم که همون سیندیکیت هم پر از باگ بود و فریم هم کماکان روی 30 قفل نبود :D

این اوکی بودن گرافیک دیویژن والا من نمیگم. کلی از سایت هایی که بتا را بررسی کردن میگن:biggrin1:
با کلیت حرفت هم موافقم به جز تفاوت یک نسلی بین سیندیکیت و یونیتی که مورد کوچیکیه و مهم نیست!:biggrin1:

پ.ن: حالا بگذریم که ویچر هم کم باگ نداشت و نصف وایلد هانت ها تو بازی برای من فریز می شدن و اسبم روی دو تا پاش راه می رفت و کلی باگ گرافیکی ازش دیدم که نگو و نپرس!
پ.ن2: هیتر ویچر نیستم و بهترین بازی نسل تا الان برام بوده!:biggrin1:

حالا اینکه دیویژن چقدر اوکی هست و می مونه بعد از عرضه مشخص میشه و الان نظری در موردش نمیدم :D بیشتر صحبتم در مورد همون بود که فقط حضور افکت برای عالی بودن بازی کافی نیست :D

پ.ن : والا من نه توی یونیتی به باگ خوردم نه توی ویچر :D
 
آخرین ویرایش:

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
پستو دقیق تر بخون :D من اصن کلیت بحثم روی یه بازی دیگه یا فلان نیست :D من دارم میگم به صرف اینکه تمام افکت ها داخل یه بازی حضور داشته باشن نمیشه گفت همه چی اوکیه و دانگرید خفنی این وسط اتفاق نیوفتاده ولی اگه به جای ضعیف شدن اون افکت ها حذف شد یعنی فاجعه به بار اومده :D اینکه فلان افکت ها به عنوان مثال از ویچر حذف شده نمیشه حکم اعدامشو صادر کرد و بگیم از حالتی که افکت ها توی بازی حضور داشته باشن بدتره ولی چون توی مثلاً دیویژن افکت ها حذف نشدن و هنوز حضور دارن بگیم ، بازی خیلی اوکیه و همه چی هم آرومه اونم فقط به خاطر اینکه افکتی حذف نشده :D فک کنم خیلی شفاف گفتم :D

پ.ن : حالا بگذریم که همون سیندیکیت هم پر از باگ بود و فریم هم کماکان روی 30 قفل نبود :D


این اوکی بودن گرافیک دیویژن والا من نمیگم. کلی از سایت هایی که بتا را بررسی کردن میگن:D
با کلیت حرفت هم موافقم به جز تفاوت یک نسلی بین سیندیکیت و یونیتی که مورد کوچیکیه و مهم نیست!:D

پ.ن: حالا بگذریم که ویچر هم کم باگ نداشت و نصف وایلد هانت ها تو بازی برای من فریز می شدن و اسبم روی دو تا پاش راه می رفت و کلی باگ گرافیکی ازش دیدم که نگو و نپرس!
پ.ن2: هیتر ویچر نیستم و بهترین بازی نسل تا الان برام بوده!:D
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,860
نام
malek
آنها همچنین در مورد نسخه PC گفتند: «یک نکته خوب در مورد The Division این است که ما سعی کردیم نسخه PC را جدا از نسخه کنسولی در نظر بگیریم. ما می‌خواستیم نسخه PC را نزدیک به نسخه کنسولی نگه داریم، چون به نظر ما وجود فاصله زیاد بین نسخه کنسولی و PC، غیر منصفانه است، ولی داشتن یک نسخه از بازی برای کامپیوترهای شخصی یک امر خوب بود. من از فاصله‌ای که بین نسخه PC و کنسولی ایجاد کردیم راضی هستم، امکانات زیادی در نسخه PC وجود دارد که در نسخه کنسولی نیست.»
منبع

من که متوجه نشدم آخرش کردن یا نکردن:d
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,035
نام
سهند
واسه بررسی دانگرید یه بازی را با خودش می سنجن، و نه با یه بازی دیگه!!
حالا چون هر دوتاشون AC هستن باید با هم مقایسه بشن؟:-/
Unity یه بازی بود و با اون گرافیک خوبش. موقع انتشارش کلی مشکلات داشت و با کلی پچ برطرف شد.
syndicate هم یه بازی دیگه. از اول معرفیش هم گرافیکش همون بود تا موقع انتشارش. گرافیکش هم دانگریدی نسبت به هیچ کدوم از نمایش هاش نداشت. نخواستن مثل unity مشکلات داشته باشه و ریسک نکردن و با این گرافیکی داره معرفی کردن و با همون گرافیک هم عرضه شد.

حالا مثلا EA بیاد یه بازی بده گرافیکش از چه می دونم! مثلا از star wars کمتر باشه، دانگرید کرده؟:-/

نه امین جان مسئله اصلی اینه که موتور گرافیکی بازی یکیه اما یوبی به جای حل مشکلات و بهینه سازی اومده صورت مسئله رو پاک کرده .
معمولاََ هر بازی شماره داره نسخه جدیدترش گرافیکش بهتر میشه یا همون قبلی رو حفظ میکنه نه اینکه عقب گرد کنه :> مثل ACـهای های نسل قبلی
 

hqdead

کاربر سایت
Dec 27, 2015
293
چه جالب ظاهرا اگه بازیها دانگرید بشن که هیچ با ۱۵ فریم در رزولوشن ۶۴۰ و ۴۶۰ هم اجرا بشن هم هستن کسانی که توجیهش کنن در هر حال ، مثل کادرهای اسکوپی (سیاه بالا و پایین) تو بعضی بازیها بود برای کاهش رزولوشن و میگفتن حس سینماتیک داره :d
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
عجب حرف خنده داری!
اقا شماهزینه کن اگه درست هزینه کنی سودبیشتری هم میکنی وهزینه اولیه روجبران میکنه
مثلا بازیgta vکه ساختش یکی ازپرهزینه ترین بازی هابود ودیدیم که این مقدارهزینه هم جوابشوپس داد ونتیجه این شد که بازی بیش از50میلیون توتمام پلتفرم هافروش داشت
چرا؟چونکه اولین بازی یی بود که رو تمام پلتفرم ها بهینه بود
بالاتربردن گرافیک هزینه هاروبه شدت میبره بالا؟خخخخخخ
پس گیم پلی وداستان وموسیقی وصداگذاری وموشن کپچرو.....ایناهیچ دیگه ها؟
90درصدهزینه ساخت یک بازی به گرافیک ربطی نداره موارد زیادی هستش که هزینه ساخت بازی روبالامیبره

حرفِ خنده‌دار رو شما داری می‌زنی. بهبود گرافیکی بازی کاملاً با هزینه ساخت بازی ارتباط مستقیم داره. در کنار این‌ها، بهینه‌سازی بازی هم سخت‌تر و سخت‌تر می‌شه. مثالِ GTAV هم از بیخ و بُن بی‌ربطه. اون بازی خیلی بهینه هست قبول، ولی گرافیکش در حد یه نسل از نمایش اولیه واچ داگز/دیویژن عقب‌تره، علت این که 60 میلیون نسخه می‌فروشه اینه که خودِ بازی خُداست. وگرنه GTAV هم گرافیکش در حد نمایش اولیه واچ‌داگز بود به SLI کردنِ 2 تا کارت Top End نیاز داشت تا بشُد با فریم خوب بازی رو اجرا کرد.

فقط کم مونده رییس یوبیسافت بیاد بگه دوستانی که تایتان ایکس دارن شرمنده.....فعلا تعدادتون کمه هروقت تعدادتون به حدنصاب رسیداونوقت بازی براتون بهینه میکنیم
فعلا برید با سیستم های 3000دلاریتون گرافیک درحدپلی4 بازی کنید حالا یه ذره رزولوشن بالاتر....=))
انویدیا هم که این وسط دیوانه شده میره معماری جدید پاسکال میزنه واسه گرافیک 2برابرازنسل قبلی قویتر و.....نمیدونه با شاهکارهای یوبی سافت همون 970 تا چندساله دیگه کافیه:))=))

چه خوشتون بیاد، چه خوشتون نیاد فعلاً حقیقته دنیای گیم اینه. به جز تعدادِ انگشت‌شماری دِوِلــوپر، هیچ کس نمیاد بازیشو بر مبنای کارت Titan/980/390 و ... بسازه. بالا برید، پایین بیاید Baseـه بازی‌های هر نسل بر اساسِ سخت‌افزار کنسول‌هاست. چون بیشترین سود رو از فروش روی کنسول می‌برن. شما ناراحتی که کارت 3 میلیونی خریدی و بازی‌ای نیست که کاملاً از پتانسیلش استفاده کنه؟! قبل از خرید باید به این مساله فکر می‌کردی. حالا این که شما 4 تا اسمایلی میذاری تنگِ پستت و احساس کول و خفن بودن بهت دست می‌ده حقیقتِ مساله رو عوض نمی‌کنه.


پ ن: فراموش نشه که من خودم یوبی‌هـــیتر هستم، سیاستِ تبلیغاتِ دروغشون رو نمی‌پسندم و به نظرم بسیار کارِ وقیح و ناپسندی هست. بازی‌هاشونم یه خط در میون از نظر بهینه‌سازی تو آفسایدن. همه اینا به کنار، گرافیکی در حد نمایش اولیه‌ی دیویژن، سیستمی می‌‌طلبه که عده خیلی کمی توانایی تهیشو دارن. حرف من اینه که از بُعد اقتصادی علتش اینه. این که کارشون اقتصادی بوده هم این مساله که با دروغ بازی رو بالاتر از چیزی که هست نشون دادن تغییر نمی‌ده.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر