ساختار سریال گونه عنوان Quantum Break در بازی‌های بعدی Remedy

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
به نظر می‌رسد استدیو «Remedy»، ساختار سریال گونه و داستان سرایی اپیزودیک (قسمتی) دو عنوان «Alan Wake» و «Quantum Break» را در بازی‌های بعدی خود نیز استفاده خواهد کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

rq340dkrzuj8qscwatoz.jpg


عنوان انحصاری «Xbox One» یعنی «Quantum Break»، مثل «Alan Wake»، داستان بازی را به شکلی شبیه به سریال‌های تلویزیونی شرح خواهد داد.

در طی مصاحبه‌ای که «Saku Lahitnen»، طراح هنری بازی، با سایت «Xbox Achievements» داشت گفت، ساخته بعدی استدیو رمدی نیز بر پایه عناوین قبلی استدیو توسعه خواهد یافت: «ما همیشه می‌خواستیم داستان سرایی را به یک مرحله دیگر ببریم، Alan Wake به ما یاد داد که از تلویزیون الهام بگیریم، Quantum Break بر همین پایه ساخته شد و ما قدم‌های زیادی در حوزه شخصیت پردازی و استفاده از تکنولوژی اسکن صورت برداشتیم تا داستان سرایی را تقویت ببخشیم. ما یاد گرفتیم تا با ستاره‌های جهانی کار کنیم، و یک اتصال بین داستان بازی و المان‌های «Live Action» برقرار کنیم.»

با توجه به گفته‌های Lahtinen، بازی Quantum Break گام‌هایی به سمت ترکیب عنصرهای خوب در سریال‌های تلویزیونی با یک بازی اکشن که هسته اصلی را تشکیل می‌دهد برداشته: «به عقیده من عنوان بعدی ما یک تکامل از درس‌هایی که یاد گرفته‌ایم خواهد بود.»

Quantum Break به صورت انحصاری برای Xbox One در تاریخ 5 آپریل عرضه خواهد شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
بحث اینه که خیلی به مایکرو ربط نداره و مقایسه با ND اشتباهه. Remedy برخلاف ND کاملا مستقل هست و خودش تصمیم میگیره چیکار کنه. در نتیجه مساله مولتی شدن بازی بعدی Remedy یه تصمیم درون شرکتی هست. مگه این مایکرو انقدر پول بده که خود شرکت از این تصمیم منصرف بشه. ولی همونطور که Ins و خیلی از استدیوهای دیگه دست از انحصار برداشتن شاید روزی هم نوبت Remedy بشه. اصلا چیز نامحتملی نیست.

اینکه همه دوست دارند دست از انحصاری ساختند بردارند که مشخصه ولی شرایط رمدی فعلا اینطوری نیست، اگر بخوان ادامه کوانتوم بریک رو بسازند ip دست مایکروسافت هست مجبور هستند ادامه همکاری بدن و برای ساخت نسخه دوم الن ویک هم از لحاظ مالی بعید میدونم اونقدر قدرت داشته باشند که بخوان یک بازی در سطح کلاس استدیو شون بدون پشتوانه ناشری قدرتمند جلو برند، به جز مایکروسافت کدوم کمپانی حاضر سرمایه گذاری روی الن ویک دو میشه!
میانگین زمان ساخت هر بازیشون هم که ماشاءالله روی پنچ سال هست حالا حالا ها بعید میدونم مولتی پلتفرمی شدن بازی از رمدی ببینیم.
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
بحث اینه که خیلی به مایکرو ربط نداره و مقایسه با ND اشتباهه. Remedy برخلاف ND کاملا مستقل هست و خودش تصمیم میگیره چیکار کنه. در نتیجه مساله مولتی شدن بازی بعدی Remedy یه تصمیم درون شرکتی هست. مگه این مایکرو انقدر پول بده که خود شرکت از این تصمیم منصرف بشه. ولی همونطور که Ins و خیلی از استدیوهای دیگه دست از انحصار برداشتن شاید روزی هم نوبت Remedy بشه. اصلا چیز نامحتملی نیست.
متوجه منظور من نشدی!
رمدی برای مایکروسافت خیلی مهم، شاید دقیقا برای مایکروسافت همون نقش رو داره اجرا میکنه.
اون ها حاضر نیستند همچین استودیو و کار هاش رو خیلی راحت از دست بدند و قطعا اگر روزی رمدی تصمیم بگیره به سمت مولتی بره قطعا مایکروسافت دست روی دست نمیزاره بگه اوکی برو!
همین سر AW مایکروسافت کل حقوق نسخه ی PC داد دست رمدی و این کم کاری نیست.

کلا بعید میدونم AW و QB بازی های مولتی ای بشند، اگر رمدی بخواد عنوان مولتی ای بسازه باید بره سراغ یه ip جدید! که فکر هم نکنم حالا حالا ها همچین کاری بکنه فعلا دوتا بازی داره که حداقل 2 نسخه دیگه از هر کدومش میتونه در بیاره.

با همه اینا اگه بازی هاش مولتی بشه من به شخصه استقبال میکنم.
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
احتمالش زیاده بعدا ماکرو واسه رمدی هم استین بالا بزنهو بخره استودیو رو ! ولی چیزی که مهمه سم لیک هست اون ممکنه بعدا بخواد مستقل کار کنه و جدا شه ، البته الان یکجورایی همه کارس اونجا
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر