Cyberpunk 2077 بسیار بزرگ‌تر از تمامی بازی‌های CDPR خواهد بود

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
cyberpunk-2077.jpg



بازی Witcher 3، دارای محیط بسیار بزرگی است اما در مقایسه با Cyberpunk، بسیار کوچک به نظر خواهد آمد.


در گفتگو با MCV، طراح محیط CDPR آقای Jose Teixeira می‌گوید Cyberpunk بزرگ‌ترین بازیی خواهد بود که استدیو ساخته است:
"Cyberpunk بزرگ‌ترین چیزی است ما روی آن کار کرده‌ایم، بسیار بزرگ که حتی باعث شده ما پا به وادیی ناشناخته در عرصه پیچدگی بگذاریم."
او پیچیدگی ساخت Witcher 3 را تمرینی خوب برای تیم دانست:
"تمام زیبایی‌ها و مشکلات Witcher 3 برای ما تجربه‌ی بسیار خوبی بود و Cyberpunk 2077 از آن بهره خواهد برد."
CD Projekt Red پیش‌تر نیز گفته بود که فعلا در حال کار بروی Witcher 3 است و به عرضه پچ و ساپورت بازی ادامه خواهد داد.
وقتی که کار استدیو با Witcher 3 به پایان برسد، مرحله‌ی گفتگو و گسترش جدی Cyberpunk شروع خواهد شد.


Cyberpunk 2077 در E3 سال 2012 معرفی شد و به گفته‌ی استدیو تا سال 2016-2017 نمی‌تواند در مورد آن صحبت کند.


منبع
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
منظورم از محتوا اینه که مثلا برعکس ویچر 2 که توی هر محیط کلی کوییست و کارای فرعی برای انجام دادن بود، توی ویچر 3 بعضیا روستاها پیدا میشدن که شاید فقط یه کوئست درست و حسابی داشتن. منظورم از کم شدن محتوا به نسبت محیطه (که محیط بیش از اندازه برای این محتوا بزرگه) وگرنه ویچر 3 به طور کلی محتوای خیلی زیادی داره. (چندین برابر ویچر 2 و خیلی زیادتر از باقی بازیایی که توی پست قبلیم اسم بُردم)

پ.ن: ماکان بری جلوتر احتمالا بهتر متوجه منظورم میشی (خصوصا وقتی به Skillege برسی).
پ.ن2: وحید من منشن نمیشم الکی ملت رو زا به راه نکن :D

ویچر۳ از نظر جزیئات محیط ویچر۲ رو می‌خوره نمی‌دونم چرا اصرار داری برعکس اینو نشون بدی. من بالغ بر ۴ بار ویچر۲ رو تموم کردم و یکی از بهترین بازی‌هایی بود که توی این چندسال انجام دادم ولی جزئیات اون‌قدر که فکر می‌کنی نبود. صرفاً‌ نحوه‌ی روایت منسجم‌تر بود بخاطر خطی‌تر بودن بازی.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
ویچر۳ از نظر جزیئات محیط ویچر۲ رو می‌خوره نمی‌دونم چرا اصرار داری برعکس اینو نشون بدی. من بالغ بر ۴ بار ویچر۲ رو تموم کردم و یکی از بهترین بازی‌هایی بود که توی این چندسال انجام دادم ولی جزئیات اون‌قدر که فکر می‌کنی نبود. صرفاً‌ نحوه‌ی روایت منسجم‌تر بود بخاطر خطی‌تر بودن بازی.

نه، همون محیط جنگل ویچر 2 رو با ویچر 3 مقایسه کن. جنگل ویچر 2 وحشتناک پرجزییاتره که خب طبیعی هم هست چون بهرحال محیط بسته تره و میشه راحت روی طراحی اون تمرکز کرد، همینطور محیط های روستایی (همون منطقه جنگل توی ویچر 2) واقعا حس و حال و پویاییش خیلی بیشتر از روستاهایی بود که توی Witcher 3 دیدیم. البته فکر کنم نهایتا اینکه کدوم یکی بهتر باشه بیشتر به سلیقه شخص برگرده. خود من محیطای خطی ولی بزرگ و پرجزییات رو به این OW هایی که الان داریم میبینیم ترجیح میدم ولی خب ممکنه بقیه نظرشون با من یکی نباشه. (که اینجوری که از پست ها مشخصه همینطور هم هست و همه بیشتر با TW3 حال کردن :D)
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
اگه بخوام شاکی بشم از CD بخاطر نحوهِ معرفی بازی چندین سال زودتر از ریلیزشه ، برا بازیهای خیلی خوب نمیشه صبر کرد ،چه ایده های زیادی از ماشینو سلاحو ابزار تلپورت کردنو زمانو مکانو آپگرید و ... که توی همون تریلر کوتاه نهفته نبود .. هر چیزی توی این بازی ممکنه و میشه به بهترین شکل ممکن پیادش کرد ، ماشینهای مغناطیسی و سوار شدنشون حس اژدها سواری میده :d شایدم بهتر
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
معرفی بازی و اون تریلر جالب که به گفته سازنده ها ریل تایم بود و اون موزیک جالبی که گذاشته بودن براش خیلی حس جالبی داشت. خیلی خاص
و مطمعنن از اون بازیهای هست که نکات مخفی بسیار زیادی درش هست.
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,825
نام
مهراد
هرچند از بازی هایی که تم و فضای بازیشون در سال های خیلی خیلی دور! شکل میگیره خوشم نمیاد ، اما هر بازی که از این سازنده منتشر بشه رو باید بی چون و چرا خریدش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر