شرکت مایکروسافت کینکت را از باندل استاندارد Xbox One حذف کرده است اما با این وجود آنها متعهد به پشتیبانی و ارائه فن آوری های جدید برای محصول خود هستند . به گزارش Gamespot آقای "فیل اسپنسر" مدیر بخش Xbox شرکت مایکروسافت در تازه ترین مصاحبه خود که در GamesRadar منتشر گردیده است گفت آنها همچنان نسبت به کینکت متعهد هستند و این محصول بخش بزرگی از اکوسیستم کلی Xbox را تشکیل می دهد .
ایشان همچنین فلش بکی را به سال گذشته و حذف کینکت از باندل استاندارد کنسول زد و پیرامون دلایل این موضوع گفت :
" قیمت نکته بسیار مهمی برای یک کنسول است ؛ ما در فصل تعطیلات تاثیر فوق العاده این کاهش قیمت را توانستیم در بازارهای امریکا و بریتانیا مشاهده کنیم . اگر شما می خواهید یک باندل کینکت Xbox One را بخرید هنوز این محصول موجود است و اگر شما تنها می خواهید خود کنسول را داشته باشید می توانید آنرا به تنهایی خریداری کنید . سپس در آینده می توانید کینکت را به طور جدا خریداری کنید و یا اگر این محصول مورد علاقه شما نبود می توانید این تصمیم را نگیرید . ما ازادی عمل و قدرت انتخاب را به شما داده ایم "
آقای اسپنسر در ادامه صحبت های خود گفت که تیم های ساخت بازی تلاش می کنند بخوبی از کینکت برای بهبود تجربه کلی بازی و یا کار با کنسول بهره بگیرند اما آنها انتظار ندارند که در عناوینی نظیر Halo نیز کنترل بازی با کینکت باشد :
" سبک هایی وجود دارد که کینکت در آنها بسیار خوب کار می کند اما اگر شما در حال تجربه Call Of Duty و یا Halo باشید هیچ سناریویی وجود ندارد که به شما بگوید من برای تجربه بهتر این بازی نیاز به کینکت دارم ! "
در نهایت اسپنسر تاکید کرد که بزودی یک اطلاعیه در مورد قابلیت های جدید کینکت منتشر خواهد شد اما تاریخ دقیق اعلام این قابلیت ها را ارائه نداد و می توان انتظار داشت که بخشی از کنفرانس شرکت مایکروسافت در E3 2015 صرف این موضوع شود . کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت در تاریخ 25 خرداد و در ساعت 21 به وقت تهران برگزار خواهد شد .
آخرین ویرایش: