توسعه دهنده Uncharted 4 : انیمیشن های صورت پیشرفت چشم گیر کرده اند

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
درود


N*aughty Dog اذعان داشت که سیستم جدید (PS4) این قابلیت را به آن ها می دهد تا در ساخت چهره ی شخصیت ها , احساسات و حالت های چهره بیشتر و زنده تر نسبت به قبل جلوه دهند .




توسعه دهنده بازی در بحث و گفت و گویی به بهبود و پیشرفت در انیمیشن های صورت از زمان Uncharted 3 و The Last Of Us اشاره کرد , "حالت ها و انیمیشن های صورت بین 300 تا 500 حالت می باشد ."
نویسنده ی بازی , Josh Scherr , در مصاحبه ای با GamesTM پیرامون پیشرفت هایی که سری Uncharted و The Last Of Us کرده بودند اشاره کرد و هر کدام از آن فرانچایز ها را با فرانچایز قبلی مقایسه می نمود که هر بازی جدید آن ها تا چه حد پیشرفت کرده بودند , ایشان گفتند که بین 90 تا 100 انیمیشن و حالت در چهره ها استفاده می کردند .

" ما به طور کامل در انیمیشن های صورت پیشرفت چشم گیر کرده ایم و کاملا به روز هستیم . من در این مورد فکر می کنم که در طراحی چهره Eli و Joel چقدر جزئیات به کار رفتِ بود و همچنین این در حالی بود که شخصیت های بازی توسط موشن کپچر و بازیگر های مربوط به خود نیز شکل گرفتِ بودند . اما در حال حاضر چهره شخصیت ها بین 300 تا 500 حالت و انیمیشن طراحی می شود . "

Ricky Cambier (طراح بازی) :

" خب اجازه دهید که در مورد حالت ها و انیمشین هایی که در چهره ها قرار می دهیم بیشتر هیجان به خرج دهیم ! وقتی که Nathan در حال بالا رفتن از صخره و با مکانی می باشد , شما زاویه دوربین را به سمت چهره او هدایت می کنید و سپس مشاهده خواهید کرد که Nathan ادا و اصول خاصی با چهره خود نشان می دهد , و از این نوع مسائل در بازی زیاد است .. ما جزئیات را حتی در کوچک ترین چیز ممکن در بازی به کار می بریم و جزئیات را در بازی به آخرین مرحله ممکن می رسانیم . من فکر می کنم که مردم با دیدن چنین چیز های واکنش نشان خواهند داد ! . "

برخلاف عناوین قبلی N*aughty Dog که برخی از انیمیشن ها به عنوان مثال برای صرفه جویی به خاطر محدودیت در Memory و استفاده بهینه بین 10 تا 15 فریم ریت بر ثانیه بودند اما با تکنولوژی جدید و پیشرفت سخت افزار ها و نرم افزار ها می توان در دستورات برنامه نویسی , بازی را طوری طراحی و بهینه کرد که انیمیشن های بازی 30 فریم ریت بر ثانیه باشند که گویا انیمیشن ها با حالتی نرم و روان اجرا خواهند شد .

در مورد ویژگی های بصری بازی نسبت به دیگر عناوین انحصاری PS4 صحبت شد که آقای Cambier گفتند : " KillZone Shadow Fall به عنوان یک لانچ تایتل بسیار خیره کننده بود . در حال حاضر بازی The Order 1886 جزء یکی از بهترین بازی های خیره کننده و بسیار چشم نوازیی که تاکنون در هر سیستم و پلتفرمی دیده شده , می باشد . توسعه دهندگان و بازی سازها هم اکنون و در حال حاضر در روز های اولیه از زمان لانچ کنسول PS4 می باشند . "

" اگر شما Uncharted 1 را در مقابل The Last Of Us قرار دهید و تفاوت های آن ها را مشاهده کنید و ببینید که The Last Of Us چگونه به نظر می آید , من به طور عمیق به این موضوع فکر می کنم که تا چند سال آینده چه جهش گرافیکی خواهیم داشت . واقعیت این است که ما همان گونه که بهتر و بهتر با سیستم PS4 آشنا می شویم و ویژگی های خوبی را در مورد آن یاد می گیریم , احتمالا به همین صورت نیز در رزمه کاری خود پیشرفت خواهیم کرد . "

N*aughty Dog قصد دارد که بازی Uncharted 4 را به صورت 60 فریم ریت ریلیز کند اما استدیو به بازی و بازی سازهای آن فشار نمی آورد که تجربه گیمر ها در زمان ریلیز بد باشد . پس به همین علت و به خاطر تجربه لذت بخش نهایی , بازی تا سال 2016 به تاخیر افتاد . در مراسم PlayStation Experience که نسخه Pre-Alpha بازی توسط آقای Bruce Straley بازی شد و نمایش آن در معرض عموم قرار گرفت که به صورت 30 فریم ریت اجرا شد اما در حال ساخت بازی به مرجله ای رسیده است که نهایت نرخ فریم ریت را دارا می باشد .

ویدئوی زیر نشان می دهد که Uncharted 4 نسبت به The Last Of Us چقدر پیشرفت کرده است .


484848.png



Link


منبع
 
آخرین ویرایش:

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
گرد و خاک هست فکر کنم
تو بیابونن


سونی فن های عزیز هم کسی با شما بحث نکرد ، فقط عکس گذاشتم و گفتم گرافیک دانگرد شده به نسبت ، اگر حق نظر دادن ندارم خب مثل آدم بگین #:-s

سازنده عکس هم من نیستم !

Noᴄtis Luᴄis جان !

داداش حالا اشکال نداره مهم اینه که متوجه اشتباهت شدی
بهت پیشنهاد می کنم حتما بری جایی و انچارتدو بازی کنی
این بازی هر سال بهترین گرافیک شده
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
گرد و خاک هست فکر کنم
تو بیابونن


سونی فن های عزیز هم کسی با شما بحث نکرد ، فقط عکس گذاشتم و گفتم گرافیک دانگرد شده به نسبت ، اگر حق نظر دادن ندارم خب مثل آدم بگین #:-s

سازنده عکس هم من نیستم !

Noᴄtis Luᴄis جان !
خدا وکیلی خودت باورت میشه عکسی که درو دیوار اتوبوس زرد شده واقعی باشه؟؟؟؟؟؟
بهتره یکم فن بازی ر کنار بزاریم بنده یه مدت هست این کار ر میکنم بسیار آرامش دارم:d
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
پس راست بود که میگن اخرالزمان که بشه گرافیک بازی های ناتی داگ ترول میشه!
این دوستمون خب مشخصه از ده فرسخی آنچارتد ۳ که یکی از حیرت انگیز و چشم نوازترین گرافیکهای نسل قبل رو داشته رد نشده و الا ....
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,747
حاضرم شرط ببندم این بنده خدا از کاربرای لول بالای گیمفا هستش
اینا رو زیاد جدی نگیرید. صرفا میخوان اعلام وجود کنن.
 

Ulfric

کاربر سایت
Jan 30, 2014
92
نام
Parsa
از بزرگترين فانتزيام اينه كه سوني Uncharted trilogy remastered رو براي PS4 تو E3 معرفي كنه. (البته سه نسخه كه احتمالا تو يه بلوري جا نميشه ما به همون نسخه ي دوم هم راضي هستيم :دي)البته فكر كنم قبلا يه خبرايي شده بود كه ناتي چند تا كارمند براي ريمستر عنوان هاي قديمي استخدام كرده بود، حالا دقيق يادم نمياد. اينم كه بازي به 2016 موكول شد شايد خودش بتونه دليلي براي اين كار باشه.
خلاصه از روزي كه تريلر گيم پلي بازي رو ديدم واقعا ديوونش شدم. شنيده بودم كه دوستان سوني فن خيلي از بازي تعريف كرده بودن ولي حتي يك درصدم احتمال نميدادم گيم پلي اينقدر بي نقص و سازمان دهي شده باشه. حتي با اين كه با بازي كردن تلو به ناتي اعتماد كامل داشتم باز اين تريلر منو شگفت زده كرد!
به شدت به گوتي شدن اين بازي اميدوارم.
 

xbla69

کاربر سایت
Oct 4, 2014
518
نام
سید
البته عکس فیک نبود و واقعی هست خودم هم بازی رو انجام دادم ولی نه کامل :)
دوستان عکس کاملا واقعی هست حتی میتونید لانچ تریلر بازی هم برید ببینید این تیکه که تو اتوبوسن رو نشون داده دقیقا همین طوریه
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,692
نام
علی
البته عکس فیک نبود و واقعی هست خودم هم بازی رو انجام دادم ولی نه کامل :)
دوستان عکس کاملا واقعی هست حتی میتونید لانچ تریلر بازی هم برید ببینید این تیکه که تو اتوبوسن رو نشون داده دقیقا همین طوریه

جالبه شما همچنان رو حرفت پافشاری میکنی:d
اون عکس به هیچ عنوان in-game نبود.شما اگه همون فسمت رو بازی کرده باشی متوجه میشی که حتی از عکس سمت چپی هم بهتر بود
تازه اون قسمت کات-سین بوده.به قول دوستمون چرا ناتی داگ باید یه کات سین از پیش رندر شده رو دانگرید کنه؟:-/
تازه هیچوقت ناتی داگ گرافیک بازیهاشو دانگرید نکرده در طول تاریخ تاسیسش
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,160
نام
سبحان
جالبه شما همچنان رو حرفت پافشاری میکنی:d
اون عکس به هیچ عنوان in-game نبود.شما اگه همون فسمت رو بازی کرده باشی متوجه میشی که حتی از عکس سمت چپی هم بهتر بود
تازه اون قسمت کات-سین بوده.به قول دوستمون چرا ناتی داگ باید یه کات سین از پیش رندر شده رو دانگرید کنه؟:-/
تازه هیچوقت ناتی داگ گرافیک بازیهاشو دانگرید نکرده در طول تاریخ تاسیسش

دوست من داری با کی بحث میکنی؟یادمه یکی از فن های دو آتیشه مایکروسافت که از عضو های قدیمی هم بود اومد یه سری عکس گذاشت از آنچارتد 2 که بافت ها خیلی بی کیفیت بودن و بازی شده بود در حد ps2 ، خیلی هم اصرار میکرد که من بازیو تموم کردم و گرافیک بازی همینجوری بوده،بعدا گندش در اومد معلوم شد اینقد بازی رو روی یوتوپ نگاه کرده که از حفظ شده از همونا هم اسکرین شات گرفته و گذاشته اینجا
 

Yagami

کاربر سایت
Mar 27, 2014
207
البته عکس فیک نبود و واقعی هست خودم هم بازی رو انجام دادم ولی نه کامل :)
دوستان عکس کاملا واقعی هست حتی میتونید لانچ تریلر بازی هم برید ببینید این تیکه که تو اتوبوسن رو نشون داده دقیقا همین طوریه

اون جاها که ازشون عکس گذاشتی اصلا ریل تایم نیستن که چه شکلی بودنشون مهم باشه کات سینای آنچارتد اکثرا از قبل رندر شدن فقط ویدئو هستن.
 

Miniature Rose

A Poor Man's Rose
کاربر سایت
Jun 25, 2009
2,658
من هیچ وقت سری Uncharted و یا TLOU رو بخاطر گرافیک دوست نداشتم . بر خلاف بیشتر دوستان از شیوه داستان, اتمسفر, گیم پلی, شخصیت های fun و حتی بخش آنلاین بازی لذت می بردم و هیچ وقت دنبال گرافیک نبودم ولی باز هم گرافیک زیبا و چشم نواز بازی همیشه خارق العاده و در چشم بود :x
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر