اولین بازی ایرانی ساخته شده با UE4 برای آندروید منتشر شد

khatarat

کاربر سایت
May 12, 2007
56
Projects%2Fthumb.jpg

این بازی در سبک Runner می باشد و اولین بازی ایرانی ساخته شده با Unreal Engine 4 برای اندروید می باشد.


در این بازی شما می بایست مهارت خود را در گذر از موانع بالا برده تا بتوانید امتیاز بیشتری کسب کرده و رکورد بزنید.
همچنین در طول مسیر با جمع کردن ستاره ها می توانید ضریب افزایش امتیاز خود را بالا ببرید. به وسیله ستاره های جمع آوری شده می توانید از فروشگاه مجازی درون بازی خرید کرده و لذت ببرید.
با رفتن به "حالت برعکس" در بازی می توانید هیجان بازی را دو چندان کنید، در این حالت وقتی اقدام به پریدن کنید Speeder سُر می خورد و وقتی می خواهید سُر بخورید، می پرد. همچنین کنترل جابه‏‏ جایی Speeder توسط شتاب سنج در این حالت برعکس عمل می کند.

اطلاعات بیشتر ...
 

SerJ TanKiaN

کاربر سایت
Aug 26, 2012
410
نام
پویا
داداش شما اگه این بازیو مجانی میدادید بیرون و به جای اینهمه تعریف الکی و بیخود از خودتون، از بازی به عنوان یه تجربه نام میبردید و بجای بخش اخبار بازی تو بخش بازیهای ایرانی میذاشتید اینهمه حرف نمیخوردید. من یه لحظه فک کردم یه چیزی مثل IB طرفم، گرافیکش از Pepsiman هم پایین تره. خب زور نیست بازی بسازید.:d
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
متاسفم
کشور های غربی هم از تتریس و کلون هاش شروع کردند تا رسیدند به امثال infinity blade
به جای گرفتن اشکال یا توصیه های مفید برای سازنده فقط مسخرش کردید. احتمالا چیزی به اسم تشویق تو زندگیتون نشنیدید که الان هم به کار نمیبرید
خودتون میتونید بسازید. نه اینکه رو مبل اطاقتون لم بدید و زحمت دیگران را زیر سوال ببرید
منظورم مهندسین عزیزیه که فقط مسخره کردند وگرنه
به نظر منم pepsi man جلو این سره:d
امیدوارم همین برای سازنده تجربه بشه که رو کیفیت گرافیکی اثر بیشتر وقت بذاره
تا حالا رفتی تو Showcase UE4؟ دیدی باهاش چی ساختن؟
cubicDrift2-660x430-969082349.jpg

adr1ft_pax_01-1100x618.jpg
قابلیت های موتور رو دیدی؟
Unreal Engine 4 supports advanced DirectX 11 & 12 rendering features such as full-scene HDR reflections, thousands of dynamic lights per scene, artist-programmable tessellation and displacement, physically-based shading and materials, IES lighting profiles and much more

The Cascade VFX editor provides the tools needed to create detailed fire, smoke, snow, dust, dirt, rubble and more. Cascade's pipelined includes fast, low-cost GPU particle simulation and a collision system that interacts with the depth buffer. Millions of dynamic particles can receive and emit light within a scene, and you can control all kinds of particle properties, including size, color, density, falloff and bounciness.

Bring your creative visions to life in-game with Blueprint visual scripting. Blueprints enable anyone to rapidly prototype and build playable content without touching a line of code. Use Blueprints to author level, object and gameplay behaviors, modify user interface, adjust input controls and so much more.

Unreal Engine 4's post-processing features enable you to gracefully adjust the look and feel of scenes. Filmic effects at your fingertips include ambient cubemaps, ambient occlusion, bloom, color grading, depth of field, eye adaptation, lens flares, light shafts, temporal anti-aliasing and tone mapping, just to name a few.

With C++ source code for all of Unreal Engine 4, you can customize and extend Unreal Editor tools and Unreal Engine subsystems, including physics, audio, online, animation, rendering as well as Slate UI. With complete control over engine and gameplay code, you get everything so you can build anything.

Update your game and use Instant Game Preview to instantly spawn a player and play anywhere in-game without waiting for files to save.
مشخصه من باید انتظارم در حد یه چیز خوب باشه. اون زمان که Tetris می ساختن هم همین Tetris شیره سخت افزار رو بیرون کشیده بود، حکم TLOU واسه PS3 رو داشت، کلی تکنیک استفاده کرده بودن که اجرا بشه، کلی خرجش شده بود. همین GMS که مسخرش می کنید(و حقش هم هست که مسخره بشه)، می دونید باهاش چی ساختن؟
2r2at55.jpg

به مراتب کیفیت بیشتری از "اولین بازی ایرانی اندروید ساخته شده توسط UE4" داره:)
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,540
نام
Mehrdad
تا حالا رفتی تو Showcase UE4؟ دیدی باهاش چی ساختن؟
cubicDrift2-660x430-969082349.jpg

adr1ft_pax_01-1100x618.jpg
قابلیت های موتور رو دیدی؟
Unreal Engine 4 supports advanced DirectX 11 & 12 rendering features such as full-scene HDR reflections, thousands of dynamic lights per scene, artist-programmable tessellation and displacement, physically-based shading and materials, IES lighting profiles and much more

The Cascade VFX editor provides the tools needed to create detailed fire, smoke, snow, dust, dirt, rubble and more. Cascade's pipelined includes fast, low-cost GPU particle simulation and a collision system that interacts with the depth buffer. Millions of dynamic particles can receive and emit light within a scene, and you can control all kinds of particle properties, including size, color, density, falloff and bounciness.

Bring your creative visions to life in-game with Blueprint visual scripting. Blueprints enable anyone to rapidly prototype and build playable content without touching a line of code. Use Blueprints to author level, object and gameplay behaviors, modify user interface, adjust input controls and so much more.

Unreal Engine 4's post-processing features enable you to gracefully adjust the look and feel of scenes. Filmic effects at your fingertips include ambient cubemaps, ambient occlusion, bloom, color grading, depth of field, eye adaptation, lens flares, light shafts, temporal anti-aliasing and tone mapping, just to name a few.

With C++ source code for all of Unreal Engine 4, you can customize and extend Unreal Editor tools and Unreal Engine subsystems, including physics, audio, online, animation, rendering as well as Slate UI. With complete control over engine and gameplay code, you get everything so you can build anything.

Update your game and use Instant Game Preview to instantly spawn a player and play anywhere in-game without waiting for files to save.
مشخصه من باید انتظارم در حد یه چیز خوب باشه. اون زمان که Tetris می ساختن هم همین Tetris شیره سخت افزار رو بیرون کشیده بود، حکم TLOU واسه PS3 رو داشت، کلی تکنیک استفاده کرده بودن که اجرا بشه، کلی خرجش شده بود. همین GMS که مسخرش می کنید(و حقش هم هست که مسخره بشه)، می دونید باهاش چی ساختن؟
2r2at55.jpg

به مراتب کیفیت بیشتری از "اولین بازی ایرانی اندروید ساخته شده توسط UE4" داره:)
\
نه حتی اسمشم تا حالا نشنیده بودمپ
ولی مطمئن باش اگرم امارشو داشتم بازم این دوستمونو مسخره نمیکردم. انتظارت بالاست خیلیم خوبه ولی بهتر بهش مشاوره بدی تا از اطلاعاتت استفاده کنه. حداقل این دوستمون تلاششو کرده. استارت قضیه را زده. شما با این اطلاعات فوق ابرت! چی ساختی؟ چی کار کردی؟ نظر دادن تو یک فروم و نشان دادن اطلاعات ارزش داره یا تلاش برای ساخت یک گیم؟ هر قدر هم که اون گیم ساده و پر از مشکلات باشه باز هم جای تقدیر داره که دوستمون تلاششو کرده. هیچ وقت هم نمیتونی سازنده های غربی را با یک سازنده احتمالا خانگی ایرانی مقایسه کنی
 

M.S.A.A

کاربر سایت
Sep 25, 2014
125
نام
محمدرضا
\
نه حتی اسمشم تا حالا نشنیده بودمپ
ولی مطمئن باش اگرم امارشو داشتم بازم این دوستمونو مسخره نمیکردم. انتظارت بالاست خیلیم خوبه ولی بهتر بهش مشاوره بدی تا از اطلاعاتت استفاده کنه. حداقل این دوستمون تلاششو کرده. استارت قضیه را زده. شما با این اطلاعات فوق ابرت! چی ساختی؟ چی کار کردی؟ نظر دادن تو یک فروم و نشان دادن اطلاعات ارزش داره یا تلاش برای ساخت یک گیم؟ هر قدر هم که اون گیم ساده و پر از مشکلات باشه باز هم جای تقدیر داره که دوستمون تلاششو کرده. هیچ وقت هم نمیتونی سازنده های غربی را با یک سازنده احتمالا خانگی ایرانی مقایسه کنی

سازنده خانگی که بازیش در این سطحه باید بازیش رو برای فروش بذاره؟ خب وقتی بازی تو سبک Running مثل Subway Surfers به صورت رایگان اونم با اون همه امکانات عرضه میشه و اصلاً نمیگه با چنان انجینی ساخته شدیم و چنین گروهی پشتمونه و ... چرا باید بریم چنین بازی رو که از بازی های PS1 هم گرافیکش کم تره و کلی تبلیغ میکنه از UE4 استفاده کردیم و بعدش تازه واسه بازی قیمت میذاره بازی کنیم؟ پشتیبانی از بازی های کشور خودمون خوبه ولی چشم بستن روی حقایق اصلاً خوب نیست! حالا Subway نه، Tehrun (بازی کلاه قرمزی) دقیقاً تو همین سبکه، وطنی هم هست، جذاب تر هم هست؛ چرا باید اون رو ول کنم و چنین بازی رو بخرم؟
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
بالاخره هر کاری یه سطحی داره، دلیل نمیشه که چون یه بازی با موتور UE4 ساخته شده، فتوا صادر شده باشه که باید عرضه عمومی بشه اونم پولی! بالاخره باید به یه سطح خاصی برسه و بعد عرضه بشه و عمومی اونم بازی که ادعا میشه با UE4 ساخته شده! حداقل این ادعا اگه نمیشد و بازی پولی نبود بیشتر کسانی که الان بازی رو به سخره گرفتند یا اعتراض می کردند شمارو تشویق می کردند.
نمیشه از همون ابتدا به فکر درآمد زدایی بود، آزمون و خطای زیاد ت ساخت بازی هست که باید پشت سر گذاشته بشه، این که شما ادعا کردید بازی با UE4 ساخته شده خود به خود توقع کسی که می خواد بازی رو بخره رو زیاد می کنه و وقتی گرافیک بازی رو میبینه به شدت تو ذوقش می خوره ، طوری که اگه نامی از موتور بازی نمی بردید شاید نتیجه بهتری می گرفت

به هر حال تمام این صحبت ها یه انتقاد دوستانه بود و با تمام این کمبود ها مسخره کردن این بازی هیچ توجیهی نداره گرچه به نظر من اگه آدم تو یه کاری مسخره بشه قدرت بیشتری برای ادامش پیدا می کنه.
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
\
نه حتی اسمشم تا حالا نشنیده بودمپ
ولی مطمئن باش اگرم امارشو داشتم بازم این دوستمونو مسخره نمیکردم. انتظارت بالاست خیلیم خوبه ولی بهتر بهش مشاوره بدی تا از اطلاعاتت استفاده کنه. حداقل این دوستمون تلاششو کرده. استارت قضیه را زده. شما با این اطلاعات فوق ابرت! چی ساختی؟ چی کار کردی؟ نظر دادن تو یک فروم و نشان دادن اطلاعات ارزش داره یا تلاش برای ساخت یک گیم؟ هر قدر هم که اون گیم ساده و پر از مشکلات باشه باز هم جای تقدیر داره که دوستمون تلاششو کرده. هیچ وقت هم نمیتونی سازنده های غربی را با یک سازنده احتمالا خانگی ایرانی مقایسه کنی
بیخیال بابا، من که هیچی، سوپری سر کوچه ـمون هم میتونه همچین چیزی بسازه!
Your Own Subway Surfer/Temple Run Like Game ~ The Game Contriver
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,540
نام
Mehrdad
بیخیال بابا، من که هیچی، سوپری سر کوچه ـمون هم میتونه همچین چیزی بسازه!
Your Own Subway Surfer/Temple Run Like Game ~ The Game Contriver
شما و سوپری سر کوچکتون زرنگ(!) این دوستمون سطح پایین. میتونی مسخرش کنی. میتونی کمکش کنی خودشو بکشه بالا. البته میدونم شما چی کار میکنی

اون موقع که کشورهای غربی تتریس می‌ساختن هنوز کامپیوترهای شخصی فراگیر نشده بود؛ مقایسه‌ات واقعاً خنده‌داره. می‌دونی اون زمان این بازی رو با چه امکاناتی ساختن؟ به اندازه‌ی الان اینقدر tool و asset و انجین نریخته بود که بتونن یک روزه بازی بسازن و بیشترشون هم بر پایه‌ی برنامه‌نویسی بود و خلاقیتشون، نه امروز که هر کی می‌تونه یه tutorial تو یوتیوب ببینه و یه بازی ساده بسازه. مثلاً الان حتی بدترین تلویزیون‌ها کیفیت تصویرش بالاتر از تلویزیون‌های سی سال پیش هست. من هم انتظار دارم بازی که الان ساخته می‌شه حداقل بتونه با بازی که سی سال قبل منتشر شده رقابت کنه. همین Pepsiman از این بازی بهتره. باز هم اگه به سایت‌های مختلف سر بزنی و پروژه‌های مختلف رو ببینی متوجه می‌شی که این بازی به شدت عقب‌مونده هست. با این همه tutorial و انجین مجانی و دسترسی به منابع اگر کسی چنین بازی بسازه پس اگه سی و خورده‌ای سال پیش می‌خواست بازی بسازه چی کار می‌کرد؟ حتی همون تتریس رو هم نمی‌تونست بسازه. اگه سی سال پیش بود چرا، تشویق می‌کردم، ولی الان که یه بچه‌ی پونزده ساله هم می‌تونه Flappy Bird بسازه باید بیشتر انتقاد کنیم تا تشویق. مشکلت اینه که سطح توقعت به شدت پایینه. خب اگه الان ۱۹۸۴ بود شاید درست می‌گفتی، ولی الان ۲۰۱۵ هست. البته وقتی من یه بچه یازده ساله رو می‌بینم که muzzle flash رو بهتر از فیلم‌های پرخرج ایرانی در میاره انتظار بالایی هم نمی‌تونم از این عزیزان داشته باشم. این قضیه کپی کردن شده مثل صنعت خودروسازی‌مون.

پیشنهاد من اینه که اگه بهتون بر می‌خوره و یا می‌خواید مسخره نشید بهتره اولین بازی‌تون یا پروژه‌تون رو همون اول منتشر نکنید؛ بذارید یه کم تجربه‌تون بره بالا. البته اگه همین بازی رو به صورت مجانی یا دمو منتشر می‌کردید من شاید تشویق هم می‌کردم ولی این که بخواید به فروش بذاریدش خیلی جالب نیست. حتی همون Flappy Birdهای کپی هم که هر روز ده‌تا ده‌تا منتشر می‌شدن پولی نبودن. خیلی‌ها که اول راه هستن معمولاً اولین کارشون رو به فروش نمی‌ذارن؛ حتی کسایی که الان معروف هستن هم زمانی روی پروژه‌های شخصی خودشون کار می‌کردن و اینقدر حرفه‌ای نبودن. مثال هم زیاده؛ از همون McMillen بگیر تا Brendon Chung و... . کاری که شما دارید می‌کنید مثل بچه‌ای هست که نقاشی اولش رو می‌کشه و انتظار داره مردم نقاشی‌اش رو بخرن. خب وقتی که این همه نقاشی خوب و حرفه‌ای هست کی میاد خط‌خطی یه بچه خردسال رو بخره؟ من می‌تونم مثل اون پدر و مادر بچه از بازی شما تعریف کنم و در رابطه با «خلاقیت»‌هاش (که اصلاً من خلاقیتی نمی‌بینم-حداقل می‌تونستید تو این مورد کمی از ایده‌های خودتون استفاده کنید) حرف بزنم، ولی خب همه می‌دونیم که این نقاشی/بازی تعریفی نداره. البته حداقل نقاشی اون بچه به احتمال زیاد کپی نیست و ایده‌ی خودش هست! تازه ما می‌دونیم شما دیگه اون بچه نیستی، بلکه یه آدم بالغی که چنین کاری رو داری انجام می‌دی. بهت قول می‌دم اگه این بازی فقط یه ایده‌ی خلاقانه داشت من اصلاً گرافیک بازی رو نادیده می‌گرفتم و سازنده رو تشویق می‌کردم.

با تمام این‌ها همین که جرئت کردید این بازی رو درست کنید و منتشر کنید جای تحسین داره. غیر از این حرفی در رابطه با خود بازی ندارم.

دوست عزیز. من نه سازنده این عنوانم نه سازنده را میشناسم. کل حرفم اینه که راهنمایی و مشاوره بدیم جای تمسخر. من تو پست شما تمسخری نمیبینم بلکه به نکات جالبی اشاره کردی که مطمئنم سازنده ازش استفاده میکنه.. ولی کافیه باقیه کامنت هارا بخونی . دقیقا حرف خودت همین که دوستمون تلاش کرده جای تشویق داره. اینجا ایران کامیونیتی قوی تو این زمینه وجود نداره که دوستمون عیب و ایراد را کامل پیدا کنه همین انجمن هاست که باید به سازندگان مستقل کمک کنه. نه اینکه مسخرشون کنه
 

ahmaad

کاربر سایت
Aug 14, 2012
34
چقدر اخلاق و لحن حرف زدن بعضی ها اینجا ناجوره
یجوری انتقاد میکنید که انگار اگه دستتون به طرف میرسید برخورد فیزیکی هم میکردین/:)
من هیچ اطلاعاتی درباره بازی سازی ندارم ولی حداقل میفهمم اگه از هر نظر هم این بازی مشکل داشته باشه، به جای اینکه اینقد تو ذوق بزنم و طرف رو خورد کنم، حرفم رو بدون ناراحتی و توهین بزنم و در کنار نقد کردن، تشویقش هم کنم.
ولی شما کلا میزنید آدمو آسفالت میکنید:|
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,035
نام
سهند
بازی به این سبک زیاده روی پلتفرم موبایل زیاده که اکثرا کلون همدیگه هستند .
تجربه های خودم به assassin's run , Temple Run ، Angry Gran Run , Agent Dash , sonic, Run Forrest Runو 2-3 عنوان دیگه خلاصه میشه که خیلی بیشتر ازینا هستن
اما اینکه بیام حالا یه ساخته ایرانی رو مسخره کنیم و بکوبونیم اصلا جالب نیست . به گرافیک کاری نداریم بایست دید گیم پلی تا چه حد راضی کنندست
به هرحال خوب میشد که سازنده از همین نسخه اولیه به فکر سوددهی نمی بود و بصورت رایگان یا دمون برای تجربه کردن ، انتقاد و مرتفع سازی مشکلات عرضه میکرد
موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,546
بازی به این سبک زیاده روی پلتفرم موبایل زیاده که اکثرا کلون همدیگه هستند .
تجربه های خودم بهassassin's run , Temple Run ، Angry Gran Run , Agent Dash , sonic و 2-3 عنوان دیگه خلاصه میشه که خیلی بیشتر ازینا هستن
اما اینکه بیام حالا یه ساخته ایرانی رو مسخره کنیم و بکوبونیم اصلا جالب نیست . به گرافیک کاری نداریم بایست دید گیم پلی تا چه حد راضی کنندست
به هرحال خوب میشد که سازنده از همین نسخه اولیه به فکر سوددهی نمی بود و بصورت رایگان یا دمون برای تجربه کردن ، انتقاد و مرتفع سازی مشکلات عرضه میکرد
موفق باشید
مسئله همینه بابت پولی بودن بازی کسی تجربه نکرده واسه همین نمیدونن گیم پلیش چطوریه
به جای این کار بازی رو باید F2P عرضه میکرد هرکیم وسطش میخواست آیتم میخرید
 

kamkar

کاربر سایت
Oct 19, 2006
434
متاسفم
کشور های غربی هم از تتریس و کلون هاش شروع کردند تا رسیدند به امثال infinity blade
به جای گرفتن اشکال یا توصیه های مفید برای سازنده فقط مسخرش کردید. احتمالا چیزی به اسم تشویق تو زندگیتون نشنیدید که الان هم به کار نمیبرید
خودتون میتونید بسازید. نه اینکه رو مبل اطاقتون لم بدید و زحمت دیگران را زیر سوال ببرید
منظورم مهندسین عزیزیه که فقط مسخره کردند وگرنه
به نظر منم pepsi man جلو این سره:d
امیدوارم همین برای سازنده تجربه بشه که رو کیفیت گرافیکی اثر بیشتر وقت بذاره
با استدلال هایی که شما میاری، باید در تمام سایت ها و مجلات بازی رو تخته کرد. چون خودشون بازی نمیسازن و از مشکلات پشت پرده خبر ندارند و راحت پشت کامپیوتر میشینن و نقد میکنند.
وقتی کسی مسئولیتی قبول میکنه و کاری انجام میده و بابت اون کار یا خدمات طلب پول میکنه، اگر جنس خوب تحویل نده، نه تنها هیچ کس تشویق نمیکنه، بلکه اعتراض هم میکنن و میخوان پولشون رو پس بگیرن

وضعیت مملکت ما زمانی درست میشه که دست از حمایت های بیجا برداریم و از تولیدکننده جنس با کیفیت بخوایم. مقایسه وضعیت الان با دهه ۸۰ میلادی و زمان شاه و هر زمان دیگه ای نشانه بی مسئولیتیه.
نتیجه این فرهنگ غلط هم در خودروسازی یا صنایع دیگه میبینیم و نباید وارد بازی سازی بشه.

البته در برابر جنس خوب، نه تنها پول جنس رو میدیم، بلکه در صورت رضایت، حمایت و donate هم انجام میدیم. مثل تمام کشورهای دنیا....
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
کل حرفم اینه که راهنمایی و مشاوره بدیم جای تمسخر.

مهرداد جان مشکل خیلی بزرگتر از راهنمایی دادن هستش اگه یکی راهنمایی بخواد شروع میکنه به تحقیق انقدر منابع مختلف در اینترنت وجود داره یا یو ت ب که به شما کمک کنه برای بازی سازی و اینکه کمبود های شما جبران کنه به قول دوستان دهه 80 که نیست برای مثال من خودم برنامه نوس هستم طراح وب هستم طراح بازی نیستم اما الان دارم یه نیمچه دمو بازی میسازم و در بخش طراحی مدل هستم برای همین کلی منابع طراحی مدل سازی دیدم و خوندم تا اینکه 10 تا مدل طراحی کردم و ساختم الان به یه مدل قابل قبول رسیدم برای شخصیت اصلی 5 تا نرم افزار یاد گرفتم بر مبنای راهنمایی های که در اینترنت بوده برای مدل سازی و طراحی در حدود 4-5 هفته گذشته مثل Maya و Zbrush و TopoGun و Mudbox و MeshLab فقط برای اینکه یک مدل خوب طراحی کنم مشخص هم نیست کی از فاز طراحی کاراکتر خارج بشم حتی امکان داره باز بخوام تغییراتی ایجاد کنم برای کاراکتر ها .


اما همین بگم وقتی یکی میاد تبلیغات میکنه میگه اولین بازی با UE4 بعدش عکس از بازی میزاره ملت امیدوار میشن به بازیش بعد که میرن ببینن عکس های بازی چجوریه میبینن بازیش کلا کیفیت عکس تبلیغاتی نداره هیچ مدل های آماده هم استفاده شده و از اون طرف برای فروش هم قرار داده شده مشخصا انتقاد میکنن انتظار نداری که بیان راهنمایی کنن نیومده از ملت سوال کنه که ملت راهنماییش کنن امده داره تبلیغ میکنه برای فروش بازیش .

پیشنهاد من به دوستانی که میخوان بازی بسازن اینکه قبل از اینکه به فکر پول در اوردن باشن به فکر این باشن که دارن یه کار هنری انجام میدن یه کار هنری نیازمند زمان و علاقه برای یادگیری و تمرین هستش بعد خودتون بزارین جای خریدار واقعا شما جای خریدار بودی پول بابت یه همچین بازی میدادی با وجود اینکه کلی بازی با کیفیت در بازار هستش درسته شما اونها نمیتونی باشی با توجه به منابع و امکانات اما آیا دلیلی داره که وقتی نمیتونی باشی بازی بی کیفیت عرضه کنی و کلی هم تبلیغات الکی انجام بدی ؟ بهتر نیست به جای این کار بیشتر تمرین کنی و بازی با کیفیت تری بسازی و این به عنوان نمونه کار اولیه و به عنوان تمرین و معرفی قدرت خودت در بازی سازی عرضه میکردی ؟.
 
آخرین ویرایش:

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
مهرداد جان مشکل خیلی بزرگتر از راهنمایی دادن هستش اگه یکی راهنمایی بخواد شروع میکنه به تحقیق انقدر منابع مختلف در اینترنت وجود داره یا یو ت ب که به شما کمک کنه برای بازی سازی و اینکه کمبود های شما جبران کنه به قول دوستان دهه 80 که نیست برای مثال من خودم برنامه نوس هستم طراح وب هستم طراح بازی نیستم اما الان دارم یه نیمچه دمو بازی میسازم و در بخش طراحی مدل هستم برای همین کلی منابع طراحی مدل سازی دیدم و خوندم تا اینکه 10 تا مدل طراحی کردم و ساختم الان به یه مدل قابل قبول رسیدم برای شخصیت اصلی 5 تا نرم افزار یاد گرفتم بر مبنای راهنمایی های که در اینترنت بوده برای مدل سازی و طراحی در حدود 4-5 هفته گذشته مثل Maya و Zbrush و TopoGun و Mudbox و MeshLab فقط برای اینکه یک مدل خوب طراحی کنم مشخص هم نیست کی از فاز طراحی کاراکتر خارج بشم حتی امکان داره باز بخوام تغییراتی ایجاد کنم برای کاراکتر ها .


اما همین بگم وقتی یکی میاد تبلیغات میکنه میگه اولین بازی با UE4 بعدش عکس از بازی میزاره ملت امیدوار میشن به بازیش بعد که میرن ببینن عکس های بازی چجوریه میبینن بازیش کلا کیفیت عکس تبلیغاتی نداره هیچ مدل های آماده هم استفاده شده و از اون طرف برای فروش هم قرار داده شده مشخصا انتقاد میکنن انتظار نداری که بیان راهنمایی کنن نیومده از ملت سوال کنه که ملت راهنماییش کنن امده داره تبلیغ میکنه برای فروش بازیش .

پیشنهاد من به دوستانی که میخوان بازی بسازن اینکه قبل از اینکه به فکر پول در اوردن باشن به فکر این باشن که دارن یه کار هنری انجام میدن یه کار هنری نیازمند زمان و علاقه برای یادگیری و تمرین هستش بعد خودتون بزارین جای خریدار واقعا شما جای خریدار بودی پول بابت یه همچین بازی میدادی با وجود اینکه کلی بازی با کیفیت در بازار هستش درسته شما اونها نمیتونی باشی با توجه به منابع و امکانات اما آیا دلیلی داره که وقتی نمیتونی باشی بازی بی کیفیت عرضه کنی و کلی هم تبلیغات الکی انجام بدی ؟ بهتر نیست به جای این کار بیشتر تمرین کنی و بازی با کیفیت تری بسازی و این به عنوان نمونه کار اولیه و به عنوان تمرین و معرفی قدرت خودت در بازی سازی عرضه میکردی ؟.
مدلینگ واقعا باحال و شیرینه، پیشنهاد می کنم هر کسی که علاقه داره سریع بره تو کارش:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر