Remedy و نمایش 13 دقیقه از گیم پلی نسخه اولیه Alan Wake 2

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
htpgyqx5y4lvpvuxvhov.jpg


امروز Remedy و Polygon ویدیویی را منتشر کردند که مربوط به نسخه پروتوتایپ Alan Wake 2 است. بر اساس ادعای سم لیک، تست های بسیاری بر روی گیم پلی و المان های این نسخه انجام و نمونه های اولیه بسیاری در این ضمینه ساخته شد اما چیزی که در این تریلر می بینید، بی نقص ترین آنهاست.
از آنجایی که Remedy مالک فرنچایز Alan Wake است، تصمیم می گیرد نسخه دوم را تعدادی ناشر نشان دهد اما در نهایت آنها بار دیگر به سراغ مایکروسافت می روند.
طبق گقته سم لیک، بازی مورد حمایت مایکروسافت و فیل اسپنسر قرار می گیرد اما با این حال وی تشخیص می دهد که در آن زمان نیاز مایکروسافت چیز دیگری بوده به همین دلیل Quantum Break خلق می شود.
لازم به ذکر است که تیم سازنده ادعا کرده که Alan Wake 2 نمرده است.

ویدیو: 720 | 360

تشکر از @KiLL3R/4/Ev3r بابت قرار دادن ویدیو.

Here Are 13 Minutes of Gameplay Footage from the Prototype Version of Alan Wake 2 | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
دوستانی که تریلر رو دیدن شفاف سازی کنن قضیه یکم بود داره ! اینا هنوز تاییدش نکردن بعد یهوی ازش دمو بیرون میدن ؟!:|
 

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
من دیدم تریلر رو خیلی شبیه آمریکن نایت میر بود ولی خیلی پیشرفت کرده بود همه ی چیزا , گرافیک تو همون مایه ها بود ولی دشمنا باهوشتر بودن با محیطشون تعامل میکردن
یه بخشی اضافه شده بود مثل کوانتوم برک , تو پالیگان ام یه عکس بود که که آلن Tear باز میکرد از دنیای فیکشن به ریلیتی ... ایده ی کوانتوم رو کامل معلومه وسطای ساخت آلن ویک به سرشون زده.

هر چی بوده در هر صورت بنظرم بخاطر اینکه خیلی شباهت زیادی با نسخه ی قبلش داشت از یه لحاظ هایی خودشون تصمیم گرفتن که یه وقفه ای بهش بدن.
این رو 2010 ساختن ولی بعدش تصمیم گرفتن که ادامش ندن
این رو تو پالیگان نوشته بود :

It felt like Alan Wake 2 was coming. Remedy even created a functioning internal prototype. But then the game, like its fictional protagonist, simply vanished.
13195142956252116786_AW2_2010_reality_tear_030.jpg


When Remedy first told me it was going to let me look at the prototype, my first thought was that Alan Wake 2 was completely dead.But that's not why Lake and the rest of the developers at Remedy were so comfortable releasing it."The thing that made this idea of releasing this prototype demo OK is that it is very much on a high level," Lake said. "There are no spoilers in it. That being said, I do hope we get an opportunity to work on Alan Wake 2. I want to do more Wake at some point."

لیک خودش نشون داده دمو رو ... قصد ادامه دادنش رو هم داره هنوز. چون دمو از نظرشون خوب و کامل بوده بهمین دلیل پخشش کردن.
"Thinking about it, episodic and in some ways the concept of game as a service, is doing really, really well out there," Lake said. "Episodic is just very much part of how we pace our experiences, as it was with Alan Wake, as it is withQuantum Break now. In some ways that would make sense; not saying that some other approach wouldn't work just as well. But I'm sure that would be part of the discussion, at least."

ممکنه که بازی توی 1 اپیزود منتشر بشه و مثل قبل نباشه . ولی احتمال اینکه اپیزودیک باشه مثل کوانتوم و آلن 1 بیشتره
چیزی رو کامل مشخص نکردن.

20292142956252239045_AW2_2010_arizona_nightdesert0.jpg

And what are the odds of us seeing an Alan Wake sequel published with or without Microsoft?"It's hard to guess," he said. "I would love to do that ... it feels that time has only refined the ideas of what the sequel would be, which is great. It's almost, in some ways and on some level, that all of this extra time to think it about it has made it tastier and more exciting."Only time will tell."
babykayak.png

راجع به اینکه برای نشر با مایکروسافت همکاری میکنه یا خیر هم چیزی رو قطعی معلوم نکرده. گفته که زمان بیشتری میخوایم


پی نوشت : احتمال اینکه تو E3 بیان بالا زیاد شدا :D
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
آخ خیلی حوس آلن ویک کرده بودم :D
تریلرش از نظر گیمپلی و گرافیک و محیط رسما چیز جدیدی نداشت! حالا اینکه توی مرحله های ابتداییه شاید اینطوریه، اما محیط و اتمسفر مثل همیشه فوق العاده بود و ارتباط دشمنا با محیط خیلی خوب بود! اون یکی تبر پرت میکنه میخوره میره تو ماشینه یک دشمن دیگه میاد تبرشو بلافاصله میکنه میزنه بهت :D
اون UFO چی میگفت آخر تریلر؟ :|
 

pouryaps3

کاربر سایت
Aug 29, 2009
576
نام
پوریا
اون UFO چی میگفت آخر تریلر؟ :|

اپیزودهای «Night Springs» (چون توسط Alan نوشته شدن) این قابلیت رو دارن که به واقعیت تبدیل بشن. اینی هم که دیدی یکی از اپیزودهاش بود که آخرش به واقعیت تبدیل شد. تو AN هم همین‌طور بود البته.
 
آخرین ویرایش:

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
آخ خیلی حوس آلن ویک کرده بودم :D
تریلرش از نظر گیمپلی و گرافیک و محیط رسما چیز جدیدی نداشت!

بابا واسه 5 سال پیشه ها :D اون موقع این گرافیک خدا محسوب میشده :))

آره خیلی باحال بود تبرُ کند انداخت دنبالش :))
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
آخ خیلی حوس آلن ویک کرده بودم :D
تریلرش از نظر گیمپلی و گرافیک و محیط رسما چیز جدیدی نداشت! حالا اینکه توی مرحله های ابتداییه شاید اینطوریه، اما محیط و اتمسفر مثل همیشه فوق العاده بود و ارتباط دشمنا با محیط خیلی خوب بود! اون یکی تبر پرت میکنه میخوره میره تو ماشینه یک دشمن دیگه میاد تبرشو بلافاصله میکنه میزنه بهت :D
اون UFO چی میگفت آخر تریلر؟ :|
تریلرش از نظر گیم پلی چیزی جدیدی نداشت ؟؟؟!!! اتفاقا این تریلر دقیقا داشت ایده های جدید و تنوع گیم پلی تو همین مدت زمان کم گیم پلی رو نشون میداد که کاملا مشهود بود از تعامل دشمنان با محیط بگیر و پرنده هایی که یه باره به دشمن تبدیل میشن و از طریق فیزیک اجسام به آلن ویک میخوان ضربه وارد کنن و همین طور باز هم تعامل فیزیک مکان و زمان در گیم پلی بازی و پرتاب کردن بیل و گیر کردنش به ماشین و برداشتن همون بیل توسط دشمن دیگه و همون صحنه ای که دشمن با تبر میخواست آلن ویک رو بزنه و بعد آلن ویک جا خالی میده و تبر دشمن به بدنه ماشین گیر میکنه و آلن ویک فرصت میکنه دشمنه رو بکشه و ........

این تریلر به همین خاطر نشون داده شده که یکنواختی گیم پلی در شماره اول آلن ویک رو سازندگان بازی میخواستن در شماره 2 بازی کاملا برطرف کنن که به هر حال رفتن سراغ ساخت بازی کوانتم بریک و باقی ماجرا ..............
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
حس غریبی دارم از دیدن این گیم پلی.نمیدونم دلیلشون از پخش این تریلر چی بوده.شاید میخان ناشرها رو تحریک کنن.البته یک بخشی از این ایده ها رو توی American Nightmare استفاده کرده بودن و یک بخش دیگه رو هم به نظر میاد توی Quantum Break استفاده کنن و شاید به همین خاطر نگران اسپویل شدن ایده هاشون نیستن.اما این گیم پلی چند تا نکته ی جالب برای من داشت حداقل.

اینکه چقدر گرافیک بازی توی زمان خودش فوق العاده بود و فرض اینکه اگر برای 360 تا آخر ساخته میشد و مثلا 2013 عرضه میشد چقدر میتونست عالی باشه.
اینکه چقدر گرافیک Quantum Break الان فوق العادست.فقط کافیه صحنه ی به زمین خوردن کامیون توی این دمو رو با صحنه ی مشابه تریلر Quantum Break مقایسه کنید تا فرقشون رو متوجه بشین.
اینکه این ایده ی تعامل بیشتر دشمنا با محیط چقدر جذاب کرده بود گیم پلی بازی رو.امیدوارم حتما این مورد به Quantum Break هم انتقال پیدا کرده باشه.

البته کاش Remedy یکم استدیوی بزرگ تری بود و یک بخشی از اون میتونست Alan Wake 2 رو مثلا برای آخرای 360 آماده میکرد و اون گپ آخرین سالهای 360 رو تا حدودی پر میکرد و یک بخش دیگه Quantum رو میساخت ولی با این حال من به شخصه از اینکه Remedy به جای Alan Wake 2 الان داره Quantum Break رو میسازه خوشحالم و مطمین شدم اگر روی برن سراغ Alan Wake قطعا چیزهای بهتری رو خواهیم دید.
 

blue lion

کاربر سایت
Sep 9, 2012
1,474
نام
Amir
تریلر رو ندیدم و نمیدونم در چه سطحیه ، اما با تمام وجود دوست دارم قسمت دوم این بازی ساخته شه . قسمت اول بازی خیلی خاطره انگیز بود .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر