Star Ocean 5 برای PS3 و PS4 معرفی شد

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
onmlhsdfxcpc3maoi2qw.png


به لطف آخرین شماره مجله فامیتسو، سورپرایز SE که قرار بود فردا مشخص شود بار دیگر لو رفت. Star Ocean: Integrity and Faithlessness عنوان کامل پنجمین نسخه از سری Star Ocean میباشد که امروز برای کنسول های PS3 و PS4 معرفی شد. سازنده این نسخه Tri-Ace بوده و شرکت Square Enix نیز وظیفه انتشار آن را برعهده خواهد داشت. هنوز تاریخ انتشار و اطلاعات دیگری از این عنوان منتشر نشده اما میتوان انتظار داشت که به زودی خبرهای بیشتری در موردش شنید.


Update:
اولین اطلاعات، مصاحبه و تصاویر از مجله فامیتسو منتشر شدند که پایینتر براتون قرارش میدم:.

بخشی از مصاحبه با Kobayashi تهیه کننده این عنوان:
من با این باور که Star Ocean لیاقت ریسک کردن زندگی و میراثم رو داره تصمیم گرفتم تا با تغییر شغلم (از مارکتینگ بازیها در SE) نقش تهیه کنندگی (این سری) رو ایفا کنم.
او ادامه داد:
برای Star Ocean 5 من میخوام این عنوان به صورت آشکارا از Star Ocean 3 الهام گیری کنه و اسانس و پایه اش رو از اون نسخه بدست بیاره.

علاوه بر Kobayashi همچنین فایمتسو مصاحبه ای با Ogawa کارگردان و Gotanda برنامه نویس ارشد این عنون داشته که در ادامه میتونید بخش هاییش رو بخونید.

در مورد اسم بازی:
Gotanda : معانی زیادی پشت اسم بازی ("راستی و بی ایمانی") وجود داره که به نظرم وقتی بازی رو تموم کنید متوجه این موضوع میشید.

Kobayashi: هدف Star Ocean 5 برگردوندن حس اعتماد به هوادارای قدیمیه سریه. شباهت لوگوی بازی به Star Ocean 3 هم به همین دلیله.

در مورد مبارزات:
Ogawa: مبارزات عادی مثل نسخه های قبلی سری هستند که بازیکن به صورت یک-به-یک با دشمن مبارزه میکنه. ولی از اون سمت، در مبارزات با باس ها تمامی افراد گروه روبروی باس قرار میگیرند، که حسی تازه و لذت بخش برای بازیکن ایجاد میکنه.

در مورد آینده سری:
Kobayashi: من دوست دارم همینطوری به ساخت اینجوری بازیها ادامه بدم. در انتها، و پایان کار، امیدواریم تونسته باشیم بازیی رو عرضه کنیم که بتونه هم هوادارای قدیمی و هم هوادارای جدید رو به خودش جذب کنه.

Star Ocean 5 بر اساس سخت افزار PS3 ساخته شده و قرار است برای PS4 نیز پورت شود. SE همچنین به استفاده از قابلیت Share کنسول PS4 در این عنوان نیز فکر میکند.

به گفته تهیه کننده این عنوان، آنها به ساخت و عرضه DLC داستانی یا عرضه یک "نسخه کاملتر" (Complete Edition) و عرضه آن پس از انتشار نسخه اصلی و اولیه فکر نمیکنند. Kobayashi در این مورد میگوید:
من واقعا نمیخوام کاری با این عنوان انجام بدم که حتی ذره ای باعث ناراحتی هوادارا بشه.

در حال حاضر 30% از پروسه ساخت بازی تکمیل شده است.

تصاویر و اسکن های مجله فامیتسو:


Update 2:

خب اطلاعات بیشتری از مجله فامیتسو لیک شده. بازی قراره در سیاره غیر متمدن Feycreed که 6 هزار سال نوری با زمان فاصله داره اتفاق بیوفته.

شخصیت هایی که تا الان معرفی شدند:


  • Fidel Camus (صداگذار: Kaito Ishikawa) - شخصیت اصلی بازی. Fidel در شمشیر زنی تخصص داره و از نظم دهکده مراقبت میکنه.
  • Miki Sorvesta (صدا گذار: Nao Toyama) - شخصیت زن اصلی. Miki دوست دوران بچگی Fidel ـه و اون رو مثل یه برادر بزرگتر دوست داره.
  • Lila (صداگذار: نامشخص) - دختری که هم خاطرات و هم احساساتش رو از دست داده.

همچنین در عکس های مجله میشه یه شمشیرزن بلوند و یه جادوگر مو آبی رو دید که در مبارزات شرکت میکنند.

مبارزات بدون وقفه و به صورت Real Time خواهند بود. بسته به فاصله شما با دشمن ضربه تون تغییر میکنه و همچنین با زدن دکمه های به صورت متوالی میتونید چندضربه ای (Combo) اجرا کنید. علاوه بر اون در کنار Event های همیشگی، "Event های بدون وقفه" مثل حمله دشمن به شما نیز در بازی وجود داره. اگه دشمنا در طول این حملات بتونند افراد شما رو دستگیر کنند، نتایج (و عواقب) متفاوتی به وجود خواهد آمد.

اینم اطلاعات کلی در مورد سازنده ها:


  • سازنده: Tri-Ace
  • طراح شخصیت: Akira "Akiman" Yasuda
  • تهیه کننده: Shuichi Kobayashi
  • کارگردان: Hiroshi Ogawa
  • برنامه نویس ارشد: Yoshiharu Gotanda

Update 3:

طبق تقویم فضایی بازی در سال 537 اتفاق میوفته پس بین نسخه 2 و 3 قرار میگیره. Gravity Warp در سیاره زمین ساخته شده.

اطلاعات بیشتر از شخصیت ها:


  • Fidel - توانایی های شمشیرزنیش رو از پدرش بدست آورده، کسی که برجسته ترین شمشیرزن پادشاهیه Lesliaـست. Fidel شخصیت آرومیه و به همراهانش اهمیت میده.
  • Miki - قابلیت شفا دادن رو داره. اون یه شخصیت بانمک، دوست داشتنی و پرخوره. Miki تنها شخصیتیه که طراحیش توسط Akiman صورت نگرفته و خود اعضای استدیو طراحی های آزمایشی روی اون انجام دادن.

جزییات دیگه ای از مبارزات:


  • Event ها مستقیما به مبارزات تبدیل میشن
  • بازیکن میتونه بین شخصیت ها سوویچ کنه و جابجا بشه
  • الگوی حملات و توانایی ها بشدت افزایش پیدا کردن
  • توانایی ها بسته به فاصله ای که ازشون استفاده میکنید اثرات متفاوتی دارن و همچنین میشه ازشون توی کمبوها استفاده کرد.

منبع

طبیعتا تاپیک با انتشار اطلاعات جدید به روز خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر