درود
بازی انحصاری PS4 که همین هفته منتشر می شود بخاطر این طراحی شده که شما ترس و وحشت را حس کنید. این ها را هیدتاکا میازاکی طی مصاحبه ای گفته است و همچنین اشاره کرده که چرا این احساسات به بهتر شدن تجربه بازی کمک می کنند.
وی گفت:
دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما به وحشت در دنیا نیاز دارید. مخصوصا با Bloodborne که دنیایی به مراتب ترسناک تر از Souls دارد. وحشت چیزی نیست که ما به طور اختصاصی بخواهیم در بازی آن را پیاده کنیم، اما این خیلی مهم است که شما حس ترس و وحشت را داشته باشید چراکه این حس ها به بازیکن بخوبی منتقل شده و لذت بدست آوردن یک دست آورد را در بازی دوچندان می کند.
همچنین میازاکی که قبلا بازی های Demon's Souls و Dark Souls را ساخته توضیح می دهد که چرا بازی های او سیاه و همراه با مجازات های زیادی است
نظر شخصی من اینه که دنیایی که ما در اون زندگی می کنیم میتونه جای خشن و بی عاطفه ای باشد. چون که من دنیای اطزافم رو اینگوته نمی بینم پس هنگامی که می خواهم یک جامعه یا دنیا را در بازی بسازم این خشونت و نامهربانی را به دنیای مخلوق خودم تزریق می کنم
البته قبلا میازاکی گفته بود که دوست دارد بازی ای بچه گانه با دنیایی شاد بسازد.
همچنین میازاکی در این مصاحبه گفت که چرا این بازی نسبت به بازی های Souls اسلحه کمتری دارد:
اسلحه ها تبدیل می شوند. پس یک اسلحه تعداد زیادی فایده و استراتژی دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. شما همچنین با الماس های خون(Blood Gems) میتوانید اسلحه خود را شخصی سازی کنید که باعث می شود شما ترکیبات متنوعی داشته باشید.
پس در واقع تعداد اسلحه ها در Souls بوسیله عنصر شخصی سازی و اینکه چگونه ار آن اسلحه استفاده کنید جذب این بازی شده اند. به عبارت دیگر تنوع بسیار بسیار زیادی نسبت به Souls وجود دارد اما این تنوع در سطح شخصی سازی تقسیم شده است نه در تعداد اسلحه ها.
این بازی 3 روز دیگر بطور انحصاری برای PS4 منتشر می شود. سونی اوایل هفته قبل این بازی را "ارزشمند برای PS4" توصیف کرده بود
منبع
آخرین ویرایش: