هیتمن درسته که نسخه آخر بخش اکشنش قوی تر شده بود ولی لطمه ای به بخش مخفی کاری نزده بود (خیلی راحت میشد رو درجه سختی یکی مونده به آخر رفت تا چک پوینت نداشته باشه و سیستم رنک هم دیگه تو هیتمن معرف حضور همه هست) در حالی که شماره آخر اسپلینتر سل برعکس بود، هیتمن همه قسمت هاش رو میشد مخفی کاری رفت ولی اون اینجوری نبود، بعضی جاها بازی مارو مجبور به اکشن میکرد مثل تیکه های اول شخصش ( هرچند خودم میگم این شمارش برگشت مناسبی به Chaos Theory بود و راضیم ازش!) این مثالت هم ربطی نداره، بحث این نیست که چیکار کنن تا بازی واسه همه جذاب باشه چون کسی که دنبال اکشنه نمیره فوتبال بازی کنه اما خیلی از اکشن بازها به مخفی کاری هم علاقه دارن و اکشن بازی کردن جز همه بازی های مخفی کاری بوده و هست، (یکی یشتر استفاده می کنه ازش یکی کمتر و یکی هم اصلا استفاده نمی کنه ازش!)طبق این حرفت شخص اول یه بازی مخفی کاری هیچوقت نباید بتونه یه تیر هم شلیک کنه در حالی که تو اکثر بازی های موفق مخفی کاری اینجوری نیست، اونجا هم گفتم کار کردن روی بخش اکشن تا وقتی که چیزی از مخفی کاری کم نکنه نه تنها بد نیست بلکه بازی رو موفق تر میکنه!
دوست عزیز من با نظرت موافقم هم مخالفم
(من کاری به هیتمن ندارم)
فقط تیکه دوم حرفاتون
من خودم طرفدار شدید مخفی کاریم تا جاییم که بشه یه بازی اگه قابلیتش باشه مخفیانه میرم
شما میگی خیلی از اکشن پسندها به مخفی کاریم علاقه دارن ، ولی کسی که مثال میره بازیه hitman یا Thife میخره
صد در صد بخاطر اکشن بودنش که نمیگیره بخاطر مخفی کاری علا و بیشتری که نسبت به بازی های دیگه داره میگیره
چیزی که پر شده تو بازار بازی های اکشن حداقل 2 3 تا ایپی میتونن فقط سبک مخفی کاری باشن چطوری بازی مثل cod یا BF میتونن
اکشن خالی باشن ولی بطور مثال هیتمن نمیتونه مخفی کاری خالی باشن
و مهم تر از همه یه بازی مهم چقدر بین بخش اکشن و مخفی کاری توازن ایجاد کنن مثال: splinter 3 با وجود سلاح های مختلف ولی
سازنده کاری کرده بود که شما بدون مخفی کاری بیشتر از 3.4 نفر نتونین از پا در بیارین مجبورتون میکرد خود به خود سبک بازیتونو عوض
کنین یا با مردن پی در پی رو به رو شین به این میگن یه مخفی کاری اصیل
ببخشید اگه پر حرفی کردم