Rise of the Tomb Raider مرزهای Xbox one را به چالش خواهد کشید

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,944
نام
فرهاد
RotTR-GI-Details_02-03-15.jpg

درود.

همانطور که مطلع هستید سری جدید بازی زیبای توم رایدر با نام Rise of the Tomb Raider در حال حاضر در انحصاری کنسول Xbox one است. از تیم سازنده بازی یعنی استودیو Crystal Dynamics آقای برایان هورتون در مصاحبه ای با مجله Game Informer عنوان کرد: "Rise of the Tomb Raider مرزهای X1 را به چالش خواهد کشید." آقای هورتون در ادامه حرفاش در مورد تفاوت نسخه 360 و X1 می‌گه و اضافه میکنه که " هیج محدودیتی رو قائل نمی‌شیم . تا جایی که بشه سعی می‌کنیم مرزهای X1 رو به چالش بشکیم. در مورد نسخه 360 هم استودیو Nixxes داره تمام تلاشش رو می‌کنه تا بهترین بازی 360 رو که همون Rise of the Tomb Raider باشه رو خلق کنه.

ایشون در ادامه هم در مورد فن‌اوری موی نسخه Xbox One صحبت کرد و گفت: به همراه Xbox One و Rise of the Tomb Raider تکنولوژی مویی رو که باور داریم تو صنعت گیم بهترین هستش رو ارائه خواهیم کرد. واقعا بی صبرانه منتظریم تا این بهینه سازی رو که توانستیم انجامش بدیم رو به شما نشون بدیم.

gamesradar.com
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
در هر صورت بازی بین نسلیه.

امیدوارم هر چه زودتر بساط ای بازیهای بین نسلی برداشته بشه یه نفسی بکشیم

بین نسلی نیست. تیم اصلی فقط روی ورژن XB1 کار میکنه و تیم دوم هم با استفاده از همون انجین نسخه 2013 بازی رو برای 360 میسازه. درست کاری که سر Forza Horizon 2 انجام شد. اون عکسها هم یکسال قبل از عرضه بازی اومدن و طبیعی هست که اون وضعیت رو داشته باشن.
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
اونطور که میگن رو موشن کپچرهای این بازی خیلی کار کردن به نظر میاد از این بازیا باشه که تو موشن خیلی طبیعی به نظر میرسه.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
بین نسلی نیست. تیم اصلی فقط روی ورژن XB1 کار میکنه و تیم دوم هم با استفاده از همون انجین نسخه 2013 بازی رو برای 360 میسازه. درست کاری که سر Forza Horizon 2 انجام شد. اون عکسها هم یکسال قبل از عرضه بازی اومدن و طبیعی هست که اون وضعیت رو داشته باشن.
همین FH 2 هم کامل نسل بعدی نبود بیس کار رو هر کاری کنن بازم نمیتونن نسل بعدی رو تمام و کامل بیرون بدن , مگه این که ذره ای از نظر گرافیکی بهم شباهت نداشته باشن که این غیر ممکنه ...
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
بین نسلی نیست. تیم اصلی فقط روی ورژن XB1 کار میکنه و تیم دوم هم با استفاده از همون انجین نسخه 2013 بازی رو برای 360 میسازه. درست کاری که سر Forza Horizon 2 انجام شد. اون عکسها هم یکسال قبل از عرضه بازی اومدن و طبیعی هست که اون وضعیت رو داشته باشن.

میدونم ولی عکسایی که از بازی منتشر شده زیاد نسل بعدی بنظر نمیرسه منم با افشین کاملا موافقم که روی Xone گرافیک بهتر از این زیاد دیدیم.

نمیدونم نظر من اینه شاید خیلی نظر درستی هم نباشه
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
همین FH 2 هم کامل نسل بعدی نبود بیس کار رو هر کاری کنن بازم نمیتونن نسل بعدی رو تمام و کامل بیرون بدن , مگه این که ذره ای از نظر گرافیکی بهم شباهت نداشته باشن که این غیر ممکنه ...
FH2 نسل بعدی نبوده اونوقت چی نسل بعدیه؟:-/
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
گفتم کامل نگفتم کلا به هر حال ، وقتی اسم یـ پلت فرم نسل هفتمی اومد کنار نسل هشت انتظار گرافیکی خفن نباید داشت همین ...
اون در صورتی که استودیو بخواد همرمان رو دو نسخه کار کنه و نمیشه انتظار تمام کمال داشت مثل WD ولی FH2 استودیو اصلی مشغول ساخت نسخه x1 بود PG پس کلا این استدلال از بیخ و بن مردوده.
 

Farshad360

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,550
نام
فرشاد
گفتم کامل نگفتم کلا به هر حال ، وقتی اسم یـ پلت فرم نسل هفتمی اومد کنار نسل هشت انتظار گرافیکی خفن نباید داشت همین ...

چه ربطی داشت آخه ؟ :d
در مورد FH2 یه تیم اومد بر پایه ی انجین نسل هفتمی FH1 بازی رو روی 360 ساخت .
یه تیم هم اومد بر پایه ی انجین نسل هشتمی ( T10 ) که در ساخت FM5 به کار گرفته بود بازی رو ساخت منتها با تفاوت هایی نسبت به FM5 .
خیلی سادست هیچ ربطی به هم ندارن ;)
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
FH2 تو یه فاصله زمانی دو سه ماه بین E3 تا GC، به یه همچین پیشرفتی رسید :
GC:
kdyjkoudgp7959ef1hcj.jpg


e3:
c2qg86k8jqarbmkqipdv.jpg
uv7dntzru6w3qxk7qm5j.jpg
از تکسچر و نورپردازی بگیربن تا رفلکس و افکت بارون، تقریباً تو تمام موارد بازی بهبود پیدا کرده بود، Ryse هم از این تصاویر:
ywpc8dch8g3ue9wpaf9k.jpg
رسید به این و شد بهترین گرافیک کنسولی :
ge9kdnaemwei7kk75cnz.jpg
TR جدید هم هنوز خیلی جای پیشرفت داره :d
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
چه ربطی داشت آخه ؟ :d
در مورد FH2 یه تیم اومد بر پایه ی انجین نسل هفتمی FH1 بازی رو روی 360 ساخت .
یه تیم هم اومد بر پایه ی انجین نسل هشتمی ( T10 ) که در ساخت FM5 به کار گرفته بود بازی رو ساخت منتها با تفاوت هایی نسبت به FM5 .
خیلی سادست هیچ ربطی به هم ندارن ;)
حرفت درست من خودم بازیش نکردن و فقط از رو چند تا عکس مقایسه ای گفتم بعدم شاید دو تا استدیو باهم کاری نداشته باشن مخصوصا Playground Games سازنده ی اصلی بازی ولی مطمعنا اون یکی شدیدا وابسته به کدای بازی الان همین ROTR رو نگاه کن اگه قرار باشه هر استدیو واسه خودش کار کنه که اخر سر یـ بازی تحویل میدن با دو جور محیط و لول دیزاین مختلف مطمعنا استدیوی سازنده نسخه ی 360 بازی به کدای بازی نیاز داره این وسط هم خود کریستال یـ بیسی رو در نظر میگیره که قابلیت اجرا شدن رو نسل قبل رو هم داشنه تا اختلاف کم بشه بین دو پلتفورم (مثلا فک کن آنچارتد 4 بین نسلی بشه یـ گروه رو نسل هفت یـ گروه هم رو نسل هشت خودت حساب کن اختلاف چقد میشه !) ته حرف من اینه گرافیک بازی حداقل از نظر تکنیکی اون قدر که باید نسبت به نسخه ی قبلی پیشرفت کنه پیشرفت نمیکنه همین ....
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
FH2 تو یه فاصله زمانی دو سه ماه بین E3 تا GC، به یه همچین پیشرفتی رسید :
GC:
kdyjkoudgp7959ef1hcj.jpg


e3:
c2qg86k8jqarbmkqipdv.jpg
uv7dntzru6w3qxk7qm5j.jpg
از تکسچر و نورپردازی بگیربن تا رفلکس و افکت بارون، تقریباً تو تمام موارد بازی بهبود پیدا کرده بود، Ryse هم از این تصاویر:
ywpc8dch8g3ue9wpaf9k.jpg
رسید به این و شد بهترین گرافیک کنسولی :
ge9kdnaemwei7kk75cnz.jpg
TR جدید هم هنوز خیلی جای پیشرفت داره :d
واقعا پیشرفت رایز خیره کننده هست! رسما تبدیل شده به فیلم !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر