نویسنده داستان رزیدنت اویل 3 در آرزوی ساخت ریمیک قسمت سوم برای کنسولهای نسل حاضر

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
jpg


سناریو نویس بازی رزیدنت اویل 3 از تمایل خود به ریمیک نسخه سوم برای کنسول های حال حاضر خبر داد.
با این حال Yasuhisa Kawamura تاکید کرد که هیچگونه پیشنهادی روشنی از جانب کپکام برای همکاری دوباره دریافت نکرده است.وی در مصاحبه ی مفصل خود با یوروگیمر به این نکته نیز اشاره کرده است که به اعتقاد او کپکام از وی در خصوص ساخت بازی دعوتی به عمل نخواهد آورد.




به نظر شما آیا نسخه ریمیک رزیدنت اویل 3 ساخته خواهد شد؟

منبع

gamefront.de: Video Game News, Reviews, Previews, Video Game Magazine For Insiders

متن کامل مصاحبه اقای
Yasuhisa Kawamura با یوروگیمر را هم میتوانید از لینک زیر بخوانید

Yasuhisa Kawamura and the Resident Evil that never was • Eurogamer.net






 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اگه این 3 و اون 2 روزی روزگاری قرار باشه با همون دوربین و گیم پلی و ... فقط با یه سری تکسچر و کرکتر مدلینگ بهتر بخوان عرضه بشن ، همون نشن بهتره :D چون نه تنها رسماً قابل بازی نیستن بلکه یه کارگردانی دوباره هم لازم دارن :D اخیراً داشتم دوباره 3 رو بازی میکردم اپسیلنی حس ترس بهم دست نداد :D حتی جایی که نمسیس زورت میپره میاد توی ساختمون به جای ترس و استرس یه کم خنده دار بود :D خلاصه ی حرفم اینکه بازی باید به کل تمام المان هاش از نو ساخته و کارگردانی بشه که اونم مــَـــرد می خواد و گرنه بعیده چیز دندون گیری بشه :D

76mve5lkjr7efmk6ntg2.png


:D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان

اگه روزی روزگاری با این وضعیتی که میگم منتشر بشه ، به حرفم میرسی علی :D

همین چند ماه پیش بازی رو دوباره تموم کردم
biggrin1.gif
هنوز که هنوزه شاهکاره
biggrin1.gif
فقط کافیه مثل Remake یه دستی به سر و روی گرافیکش بکشن (اونم نه خیلی زیاد) و یه ذره کنترلش رو تغییر بدن، بقیه بازی عالیه
biggrin1.gif
(همونطوری که ریمیک الان فوق العادست)

همون "به ذره کنترلش رو تغییر بدن" تا حدودی میشه همونی که من گفتم دیگه :D
اون ریمیک هم که میبینی الان عالیه واسه اینه که RE1 ـی که روی PS1 بود نیست ، در اصل RE 1 ـی هست که خودش ریمیک شده :D منظور من از تغییر و کارگردانی همین بود :D یعنی یه کاربلد باید بیاد بشینه عین RE Remake اینو درست حسابی با کیفیت مناسب به روزش کنه :D
و هنوزم معتقدم اون سیستم راه رفتن توی بازی و نشونه گیری دوزار بدرد نمی خوره ! لول با D-pad بیایی توی محیط راه بری اونم فقط توی 4 جهت اصلی ، اونم توی نسل 8 ! :D نگو علی :D
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اگه روزی روزگاری با این وضعیتی که میگم منتشر بشه ، به حرفم میرسی علی :D

همین چند ماه پیش بازی رو دوباره تموم کردم :D هنوز که هنوزه شاهکاره :D فقط کافیه مثل Remake یه دستی به سر و روی گرافیکش بکشن (اونم نه خیلی زیاد) و یه ذره کنترلش رو تغییر بدن، بقیه بازی عالیه :D (همونطوری که ریمیک الان فوق العادست)
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
فک کنم این اولین نسلیه که تمام بازیای قدیمی رو دارن ریمستر میکنن به قیمت بازی جدید میفروشن. یعنی کمپانی میاد ۱/۱۰ وقت و هزینه ای که صرف ساختن یه ip اریجینال میشه رو میذاره یه بازی رو ریمستر میکنه و مردمم همه به به و چه چه میکنن. خیلی مضحک شده این قضیه که الان تعداد بازیای ریمستر ار بازیای جدید داره بیشتر میشه...
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
همون "به ذره کنترلش رو تغییر بدن" تا حدودی میشه همونی که من گفتم دیگه :D
اون ریمیک هم که میبینی الان عالیه واسه اینه که RE1 ـی که روی PS1 بود نیست ، در اصل RE 1 ـی هست که خودش ریمیک شده :D منظور من از تغییر و کارگردانی همین بود :D یعنی یه کاربلد باید بیاد بشینه عین RE Remake اینو درست حسابی با کیفیت مناسب به روزش کنه :D
و هنوزم معتقدم اون سیستم راه رفتن توی بازی و نشونه گیری دوزار بدرد نمی خوره ! لول با D-pad بیایی توی محیط راه بری اونم فقط توی 4 جهت اصلی ، اونم توی نسل 8 ! :D نگو علی :D
اضافه کردن این قابلیت که بتونی مستقیم مثل بچه آدم راه بری کار خیلی سختی نیست و بازی رو هم خیلی تغییر نمیده :D اون پستی که تو در مورد بازی و خنده دار بودن Nemesis و تغییر کارگردانی گفتی خیلی بیشتر از یه تغییر ساده رو میطلبید که به نظر من اینطوری نیست :D نه لازمه کلیات بازی(پازلها، دوربین، Pacing، صداگذاری و...) رو تغییر بدن و نه اینکه از اول کارگردانیش کنند :D گرافیک رو یه دستی بهش بکشن اونم فقط در حد بالاتر بردن تکسچرها (اونم باز صرفا تا جایی که گرافیکش نزدیک Remake بشه) و راه رفتن آدمیزادی رو به بازی اضافه کنند کافیه :D

در مورد ریمیک هم میدونم قبلا برای GC ریمیک شده بود و این اون نسخه است ولی منظور من از مقایسه RE3 با RE:R صرفا تکسچر/مدل ها و کنترل بازیه و کاری به سایر تغییرات احتمالیی که RE:R نسبت به RE1 داشته ندارم :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اضافه کردن این قابلیت که بتونی مستقیم مثل بچه آدم راه بری کار خیلی سختی نیست و بازی رو هم خیلی تغییر نمیده :D اون پستی که تو در مورد بازی و خنده دار بودن Nemesis و تغییر کارگردانی گفتی خیلی بیشتر از یه تغییر ساده رو میطلبید که به نظر من اینطوری نیست :D نه لازمه کلیات بازی(پازلها، دوربین، Pacing، صداگذاری و...) رو تغییر بدن و نه اینکه از اول کارگردانیش کنند :D گرافیک رو یه دستی بهش بکشن اونم فقط در حد بالاتر بردن تکسچرها (اونم باز صرفا تا جایی که گرافیکش نزدیک Remake بشه) و راه رفتن آدمیزادی رو به بازی اضافه کنند کافیه :D

در مورد ریمیک هم میدونم قبلا برای GC ریمیک شده بود و این اون نسخه است ولی منظور من از مقایسه RE3 با RE:R صرفا تکسچر/مدل ها و کنترل بازیه و کاری به سایر تغییرات احتمالیی که RE:R نسبت به RE1 داشته ندارم :D

خب این راه رفتنه خودش کلی انیمیشن و ... برای نرم تر شدن لازم داره :D که خب به تبع این بقیه چیزا بخوان نخوان یه مقداری تغییر می کنن دیگه :D

و اما باقی موارد :D
در مورد نمسیس و چیزایی که در مورد کارگردانی گفتم ، نه اینکه بیان همه چیز رو از اول بسازن ! بلکه منظورم روی استفاده از تکنیک های جدید و تحرکات (:D) مثبت دروبین و باقی قضایاس :D نه اینکه به عنوان مثال همون صحنه ی ورود نمسیس توی سال 2015 (به بعد) مثل فیلم های اکشن دهه 80-90 یهو صحنه بیاد رنگی منگی بشه و ... :D یه سری چیزای از این دست منظورمه که باید کارگردانی بشه ، یعنی جنبه ی سینماتیک تری به خودش بگیره تا حالت خشک قبلی :D نه اینکه بیان از اول همه ی صحنه ها رو از نو بسازن :D منظورم اینه جوری نباشه آدم احساس کنه داره انیمیشن Stop Motion میبینه ! :D
با پازل و سایر مخلفات که کاری ندارم چون دوشواری ندارن :D
صداگذاری هم از بخش هایی هست که باید بهتر بشه ! ارجاعت میدم به سوئیچ کردن صدای قدیم و جدید توی SH Collection :D (تازه اون صداش مال PS2 و خیلی کیفیت بهتری نسبت به یه بازی PS1 داره. کلی پارازیت روی صدای بازیهای PS1 هست چه جوری میگی خوبه ؟ :D)
و اینکه کماکان با دوربین بازی مشکل دارم :D نمی دونم چه جوری میگی دوربین خوبه ! :D حداقل کاری که میکنن باید این باشه که بیان دوربین رو مثل همون SH C بکنن ، که حداقل بشه اون وسط فهمید کدوم جهت رو بزنی تا کدوم طرف بری :D الان با توجه به رایج شدن سیستم دوربین جدید توی تمام بازیها (حتی FF هم دیگه از اون دوربین منسوخ قدیمی استفاده نمی کنه) میشه گفت همه به سیستم فعلی عادت کردن و حرکت دادن کرکتر با اون دوربین قدیمی (حالا فرض کن وسط مبارزه با باس هم باشه !!!) خیلی سخته. از اونجایی که بازی کل محیطش Pre-Render هست بخوانم نمی تونن کل بازی رو از نو بازسازی کنن و اوج تغییرات به بهبود تکسچر خلاصه میشه ، به خاطر همین موضوع بازم نمی تونن دوربین رو تغییر بدن ، حالا هر چقدر هم که ما اینجا در موردش بحث کنیم (:D) پس حداقل بیان یه کم روون ـترش کنن. اما حداقل چیزی که من از یه ریمیک انتظار دارم اینه که بازی جوری باشه که بشه بهش گفت ورژن به روز شده از فلان بازی شون سال پیشه :D و گرنه اگه مثل چیزی که گفتی دوربین و صداگذاری و ... رو که تغییر ندن ، با بقیه چیزها هم که کاری نداشته باشن و فقط یه تکسچر در حد RE E بهش بزنن و عرضه کنن ، شرمنده علی جان همین الانش هم می تونم برم توی PSN توی قسمت PS One Classic با نازلترین قیمت بخرمش :D

اگه ریمیک اینه که میگی ، پس فن های FF VII چرا دارن خودشون رو برای FF VII Remake جر میدن ، خب برن همون FF VII رو با چهارتا دونه ماد و کیفیت خوبی که روی PC اومده بازی کنن دیگه ؟! :D

پ.ن : اینم مثال برای چیزی که در مورد کارگردانی و بهتر کردن صحنه ها (مثل همون نمسیس) که گفتم :
qybipmulq710rkw2rhzc.jpg
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خب این راه رفتنه خودش کلی انیمیشن و ... برای نرم تر شدن لازم داره :D که خب به تبع این بقیه چیزا بخوان نخوان یه مقداری تغییر می کنن دیگه :D

و اما باقی موارد :D
در مورد نمسیس و چیزایی که در مورد کارگردانی گفتم ، نه اینکه بیان همه چیز رو از اول بسازن ! بلکه منظورم روی استفاده از تکنیک های جدید و تحرکات (:D) مثبت دروبین و باقی قضایاس :D نه اینکه به عنوان مثال همون صحنه ی ورود نمسیس توی سال 2015 (به بعد) مثل فیلم های اکشن دهه 80-90 یهو صحنه بیاد رنگی منگی بشه و ... :D یه سری چیزای از این دست منظورمه که باید کارگردانی بشه ، یعنی جنبه ی سینماتیک تری به خودش بگیره تا حالت خشک قبلی :D نه اینکه بیان از اول همه ی صحنه ها رو از نو بسازن :D منظورم اینه جوری نباشه آدم احساس کنه داره انیمیشن Stop Motion میبینه ! :D
با پازل و سایر مخلفات که کاری ندارم چون دوشواری ندارن :D
صداگذاری هم از بخش هایی هست که باید بهتر بشه ! ارجاعت میدم به سوئیچ کردن صدای قدیم و جدید توی SH Collection :D (تازه اون صداش مال PS2 و خیلی کیفیت بهتری نسبت به یه بازی PS1 داره. کلی پارازیت روی صدای بازیهای PS1 هست چه جوری میگی خوبه ؟ :D)
و اینکه کماکان با دوربین بازی مشکل دارم :D نمی دونم چه جوری میگی دوربین خوبه ! :D حداقل کاری که میکنن باید این باشه که بیان دوربین رو مثل همون SH C بکنن ، که حداقل بشه اون وسط فهمید کدوم جهت رو بزنی تا کدوم طرف بری :D الان با توجه به رایج شدن سیستم دوربین جدید توی تمام بازیها (حتی FF هم دیگه از اون دوربین منسوخ قدیمی استفاده نمی کنه) میشه گفت همه به سیستم فعلی عادت کردن و حرکت دادن کرکتر با اون دوربین قدیمی (حالا فرض کن وسط مبارزه با باس هم باشه !!!) خیلی سخته. از اونجایی که بازی کل محیطش Pre-Render هست بخوانم نمی تونن کل بازی رو از نو بازسازی کنن و اوج تغییرات به بهبود تکسچر خلاصه میشه ، به خاطر همین موضوع بازم نمی تونن دوربین رو تغییر بدن ، حالا هر چقدر هم که ما اینجا در موردش بحث کنیم (:D) پس حداقل بیان یه کم روون ـترش کنن. اما حداقل چیزی که من از یه ریمیک انتظار دارم اینه که بازی جوری باشه که بشه بهش گفت ورژن به روز شده از فلان بازی شون سال پیشه :D و گرنه اگه مثل چیزی که گفتی دوربین و صداگذاری و ... رو که تغییر ندن ، با بقیه چیزها هم که کاری نداشته باشن و فقط یه تکسچر در حد RE E بهش بزنن و عرضه کنن ، شرمنده علی جان همین الانش هم می تونم برم توی PSN توی قسمت PS One Classic با نازلترین قیمت بخرمش :D

اگه ریمیک اینه که میگی ، پس فن های FF VII چرا دارن خودشون رو برای FF VII Remake جر میدن ، خب برن همون FF VII رو با چهارتا دونه ماد و کیفیت خوبی که روی PC اومده بازی کنن دیگه ؟! :D

پ.ن : اینم مثال برای چیزی که در مورد کارگردانی و بهتر کردن صحنه ها (مثل همون نمسیس) که گفتم :
qybipmulq710rkw2rhzc.jpg
احسان جان وقتی من میگم Remake نسخه 3 دشواری نداره، دارم این حرف رو بر اساس RE:R میزنم :D اگه مثلا یه ماه پیش این بحث پیش اومده بود من توش شرکت نمیکردم چون RE:R رو بازی نکرده بودم و سطح انتظاراتم از Remake یه عنوان RE مشخص نبود. ولی الان که دارم RE:R HD رو بازی میکنم میدونم چه چیزایی از RE3:R میخوام و چه چیزایی (حتی توی همین سال 2015) توی اون جواب میده :D وقتی میگم همه چیز خوبه و فقط باید نوع حرکت و تکسچر/مدل ها رو تغییر بدن این حرف رو براساس تجربه ای که همین چند ساعت پیش با RE:R HD داشتم میگم :D

درسته، اون دوربین قبلی دیگه توی بازی ها کاربرد زیادی نداره و جاش رو به یه دوربین آزادانه تر داده، برای همین هم هست که نسخه های اصلی سری از دوربین روی شونه استفاده میکنند. اما این کم کاربرد شدن دوربین های ثابت به معنای غیرقابل تحمل بودنشون نیست :D بازی هایی مثل RE1 تا 3 براساس همین دوربین ها طراحی شدن و سعی کردن به بهترین صورت ممکن ازشون استفاده کنند. همون زمان عرضه هم هیچکس به دوربین بازی ها گیر نمیداد و اتفاقا اون رو یکی از مهمترین عوامل سورپرایز و ترس بازی میدونستن، پس حذف یا جایگزینی این دوربین به طور کامل تجربه بازی رو تغییر میده :D حالا بماند که همونجوری که خودت گفتی پس زمینه از قبل رندر شده است :D در مورد صداگذاری هم باز من ارجاعت میدم به RE:R HD :D

همونطوری که گفتم من نسخه اصلی RE رو بازی نکردم و نمیدونم از لحاظ کارگردانی چقدر تفاوت بین RE1 با RE:R وجود داره ولی همونجوری که توی پست قبلی هم گفتم همین چندماه پیش RE3 رو دوباره روی PC تموم کردم. روند RE3 با این چیزایی که من الان دارم توی RE:R میبینیم کاملا همخونی داره و هیچ مشکلی از لحاظ کارگردانی وجود نداره که بخوان دوباره از اول اون رو حل و فصل کنند :D حالا اگه منظورت اضافه کردن یکی دوتا کات سین به صحنه های حساس بازی مثل اولین رویارویی جیل با Nemesis ـه که خب آره حرفت رو قبول دارم و میتونند اینکار رو بکنند و اتفاقا خیلی هم خوب میشه ولی خب اینم باز در اون حدی نیست که بگیم یکی از باید هاست :D

و این مقایسه آخرت :D پسرم تو کلا منظور رو اشتباه متوجه شدی :D وقتی میگیم ریمیک Final Fantasy VII همه انتظار دارن یه چیزی بشه در حد XV و اون دمویی که خودشون قبلا نشون دادن :D ولی وقتی میگیم ریمیک RE2 یا RE3 منظور بیشتر یه چیزی تو مایه های RE:R ـه، نه یه پروژه بازسازی کاملا رویایی که ممکنه کلا تمام اون حس و حال و ترس نسخه اصلی رو هم خراب کنه و محصول نهایی یه بازی کاملا جدید از آب در بیاد :D مطمئنا هیچکس توقع نداره کپکام RE2 یا RE3 رو با گرافیک فوق امروزیه انجین Panta Rhei و دوربین روی شونه بازسازی کنه چون از لحاظ وقت و سرمایه کلا همچین کاری برای شرکت به صرفه نیست :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
احسان جان وقتی من میگم Remake نسخه 3 دشواری نداره، دارم این حرف رو بر اساس RE:R میزنم :D اگه مثلا یه ماه پیش این بحث پیش اومده بود من توش شرکت نمیکردم چون RE:R رو بازی نکرده بودم و سطح انتظاراتم از Remake یه عنوان RE مشخص نبود. ولی الان که دارم RE:R HD رو بازی میکنم میدونم چه چیزایی از RE3:R میخوام و چه چیزایی (حتی توی همین سال 2015) توی اون جواب میده :D وقتی میگم همه چیز خوبه و فقط باید نوع حرکت و تکسچر/مدل ها رو تغییر بدن این حرف رو براساس تجربه ای که همین چند ساعت پیش با RE:R HD داشتم میگم :D

درسته، اون دوربین قبلی دیگه توی بازی ها کاربرد زیادی نداره و جاش رو به یه دوربین آزادانه تر داده، برای همین هم هست که نسخه های اصلی سری از دوربین روی شونه استفاده میکنند. اما این کم کاربرد شدن دوربین های ثابت به معنای غیرقابل تحمل بودنشون نیست :D بازی هایی مثل RE1 تا 3 براساس همین دوربین ها طراحی شدن و سعی کردن به بهترین صورت ممکن ازشون استفاده کنند. همون زمان عرضه هم هیچکس به دوربین بازی ها گیر نمیداد و اتفاقا اون رو یکی از مهمترین عوامل سورپرایز و ترس بازی میدونستن، پس حذف یا جایگزینی این دوربین به طور کامل تجربه بازی رو تغییر میده :D حالا بماند که همونجوری که خودت گفتی پس زمینه از قبل رندر شده است :D در مورد صداگذاری هم باز من ارجاعت میدم به RE:R HD :D

همونطوری که گفتم من نسخه اصلی RE رو بازی نکردم و نمیدونم از لحاظ کارگردانی چقدر تفاوت بین RE1 با RE:R وجود داره ولی همونجوری که توی پست قبلی هم گفتم همین چندماه پیش RE3 رو دوباره روی PC تموم کردم. روند RE3 با این چیزایی که من الان دارم توی RE:R میبینیم کاملا همخونی داره و هیچ مشکلی از لحاظ کارگردانی وجود نداره که بخوان دوباره از اول اون رو حل و فصل کنند :D حالا اگه منظورت اضافه کردن یکی دوتا کات سین به صحنه های حساس بازی مثل اولین رویارویی جیل با Nemesis ـه که خب آره حرفت رو قبول دارم و میتونند اینکار رو بکنند و اتفاقا خیلی هم خوب میشه ولی خب اینم باز در اون حدی نیست که بگیم یکی از باید هاست :D

و این مقایسه آخرت :D پسرم تو کلا منظور رو اشتباه متوجه شدی :D وقتی میگیم ریمیک Final Fantasy VII همه انتظار دارن یه چیزی بشه در حد XV و اون دمویی که خودشون قبلا نشون دادن :D ولی وقتی میگیم ریمیک RE2 یا RE3 منظور بیشتر یه چیزی تو مایه های RE:R ـه، نه یه پروژه بازسازی کاملا رویایی که ممکنه کلا تمام اون حس و حال و ترس نسخه اصلی رو هم خراب کنه و محصول نهایی یه بازی کاملا جدید از آب در بیاد :D مطمئنا هیچکس توقع نداره کپکام RE2 یا RE3 رو با گرافیک فوق امروزیه انجین Panta Rhei و دوربین روی شونه بازسازی کنه چون از لحاظ وقت و سرمایه کلا همچین کاری برای شرکت به صرفه نیست :D

در مورد قسمت قرمز :

بابا پسرم RE 1 =/= RE R :D
بذار الان میام توی پروفایل روشنت میکنم :D

در مورد دوربین هم که میگم باید تغییر کنه یعنی حداقل مثل RE R بشه :D یعنی حداقل حداقلش اینه که اون کیفیت رو داشته باشه :D

و اینکه منظورم از این همه بالا پایین پریدن همون قسمت آبی بود :D حالا تو شاید زیاد برات مهم نباشه و از واجبات نباشه ولی خب به شخصه برای من همچین چیزایی مهمه :D

خب منم نمی گم با گرافیک امروزی و دوربین روی شونه باید بازسازی کنن :D منظورم این بود که باید بتونن یه اثر با کیفیت مثل RE R از توش در بیارن :D

کلاً بحث زیادی کش دار شد واسه اینه که همه چیز رو با RE R مقایسه میکنی که حد مطلوب یه ریمیک برای یه بازی PS1 ـه و گرنه خود یه بازی PS1 به تنهایی نمی تونه استانداردهای لازم رو داشته باشه :D
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
ریمستر هم ببینیم بد نیستش ولی مشکل اینجاست که همونطور که یکی از بچه های توی صفحه پیش گفت بازیها خیلی جاهاشون ایراد داره، به نظر من RE1 ترسناکترین قسمت توی سری بود ولی الان این نسخه HD Remaster با اینکه به شدت جالب هستش ولی اون حس ترس دیگه وجود نداره، یه حس اظطراب مزخرف هستش که اونم به خاطر از دست دادن Progress توی بازی بخاطر سیستم سیویونگ بازی وجود داره.....اگر قرار باشه همون متد های 20 سال پیش ترس به همراه بیاره که همه برمیگردن همون بازیها و فیلم های قدیمی رو میسازن، من یادمه فیلم زامبی سفید وقتی بچه بودم به شدت من رو میترسوند، ولی همین چند وقت پیش که دیدمش دوباره از خنده مرده بودم، یا Alien یا خیلی بازیها و فیلم های دیگه، ما نیاز به یه بازی داریم که دوباره روح تازه ای بدمه در ژانر ترسناک، مثل کاری که Dead Space وقتی اومد انجام داد (ولی نتونست ادامه اش بده) Evil Within هم به نوبه خودش اثر خوبی بود ولی نه در اون حدی که ژانر رو دوباره از نو تعریف کنه.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

مثلا همین ایده های کاوامورا برای ساخت RE4 خیلی نو و جذاب بودن ولی همونطور که خودش گفت به خاطر محدودیت های سخت افزاری اون نسل نتونست اون Randomness ی که هسته گیم پلی بازی بود رو پردازش کنه، ولی الان که محدودیت سخت افزاری ندارن، میتونن اون ایده های قدیمی رو دوباره Re-visit کنن.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
مشکل از بازی نیست دوستان من:d مشکل از بالا رفتن سنتون ناشی میشه:d سنتون/مون اندازه نوح شده و بازم میخوایین/ییم با یه بازی 10-15 سال پیش که همه جای بازی رو مو به مو حفظ هستین/یم، بترسین/سیم؟:d برین از خدا بترسین:d
 

Frozen Flame

کاربر سایت
Dec 26, 2014
795
نام
دانیال
سری بازی های Resident Evil (البته شماره های 1 - تا Code Veronica ) چه Remake بشن، چه Remake نشن، چه با گرافیک ضایع تر ارائه بشن چه نشن، چه حس ترس داشته باشن و چه حس ترس رو القا نکنن، همین که یه حس خاص رو (نمیدونم چه جور حسی، شاید نوستالژیک) رو توی دل آدم تحریک میکنن خودش به اندازه کافی دلیل محکمیست برای بازی کردن :d

Remake شدن RE 3 هم که اصلاً شاهکاره... فقط امیدوارم چند تا اتاق و مسیر جدید هم به بازی اضافه بشه، مثل RE: Remake :d من همیشه وقتی بازی میکردم دوست داشتم توی اون محوطه ای که دقیقاً بعد از دری بود که باید دو تا الماس سبز و آبی رو توی اون ساعته میذاشتی تا در باز بشه، خیلی دوست داشتم اونجا رو بیشتر بگردم. همونجایی که یه مجسمه هستش که یه کتاب دستشه و .......... خودتون بهتر میدونید دیگه، اونجا یه در بود که تخته کوب شده بود :d خیلی دوست داشتم اون در باز بشه :d یا مثلاً توی اون پارکی که منتهی میشد به قبرستون :d

کلاً از Remake شدن RE 2 & RE 3 به شدت استقبال میشود :d
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
مشکل از بازی نیست دوستان من:d مشکل از بالا رفتن سنتون ناشی میشه:d سنتون/مون اندازه نوح شده و بازم میخوایین/ییم با یه بازی 10-15 سال پیش که همه جای بازی رو مو به مو حفظ هستین/یم، بترسین/سیم؟:d برین از خدا بترسین:d

منم حرفم همینه، ما دیگه عادت کردیم به این نوع ترس خوردن ها، الان باید بازیساز ها بیان Research کنن ببینن نسل ما از چیا میترسه :d (قرض، بیکاری، ورشکستگی :d ) بعد بیان در راستای این المان ها یه بازی تولید کنن که بتونه مارو بلرزونه از پایه، من هنوزم یادم نمیره Dead Space نسخه اول چجوری منو وحشت زده کردش چند بار، این قابلیت ترسوندن ما وجود داره ولی بازیساز ها تنبل شدن، سعی نمی کنن متد های جدید اختراع کنن، همین The Last of Us اگر فوکوس اصلی بازی روی چیز دیگه نبود کمی نبرد های ترسناک و دلهره آور داشت، من دفعه اولی که یه Bloater دهنم رو پاره کرد(Literally) نفسم توی سینه ام گیر کرد چند دقیقه از ترس .... فعلا من ایمانم به کوجیما است که با Silent Hills دوباره مارو نابود کنه ولی بجز اون هیچ استدیویی و سازنده ای این پتانسیل رو تو خودش نشون نداده.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
منم حرفم همینه، ما دیگه عادت کردیم به این نوع ترس خوردن ها، الان باید بازیساز ها بیان Research کنن ببینن نسل ما از چیا میترسه :d (قرض، بیکاری، ورشکستگی :d ) بعد بیان در راستای این المان ها یه بازی تولید کنن که بتونه مارو بلرزونه از پایه، من هنوزم یادم نمیره Dead Space نسخه اول چجوری منو وحشت زده کردش چند بار، این قابلیت ترسوندن ما وجود داره ولی بازیساز ها تنبل شدن، سعی نمی کنن متد های جدید اختراع کنن، همین The Last of Us اگر فوکوس اصلی بازی روی چیز دیگه نبود کمی نبرد های ترسناک و دلهره آور داشت، من دفعه اولی که یه Bloater دهنم رو پاره کرد(Literally) نفسم توی سینه ام گیر کرد چند دقیقه از ترس .... فعلا من ایمانم به کوجیما است که با Silent Hills دوباره مارو نابود کنه ولی بجز اون هیچ استدیویی و سازنده ای این پتانسیل رو تو خودش نشون نداده.
قسمت بولد شده باهات مخالفم. توی همین نسل Amnesia، Outlast و Slender داشتیم که باعث شدن هممون یه چند دست شلوار اضافه بخریم. به جرات میتونم بگم این 3تا بازی خیلی قشنگ دهن اونایی که ادعای گنده بودن توی سبک ترس میکردن رو بستن.
متد های ترس هم یه روز میان و یه روز هم قدیمی میشن دیگه:d قرار نیست یه فرمول همیشه جواب بده. الان یه روش جدید بیاد که بتونه بازیکن رو بترسونه، 2 روز دیگه تو رو به خنده میاندازه:d
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
در راستای همه ی صحبتها : این نسل عنوانی داشتیم که اگه 10 15 سال قبلم بود بازم RE جلوش کم میاورد . P.T فقط یک تیزر بود ولی تجربه ای به عنوان یه پیرمرد داشتیم / تید:d که اگه 15 سال پیش بود جان به جان آفرین تسلیم میکردیم .. پس بهانست که بگیم عادی شده برامون !! . برید تاپیک p.t همه ی پستها رو بخونید تا ببینید اشکال از ما نیست
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
قسمت بولد شده باهات مخالفم. توی همین نسل Amnesia، Outlast و Slender داشتیم که باعث شدن هممون یه چند دست شلوار اضافه بخریم. به جرات میتونم بگم این 3تا بازی خیلی قشنگ دهن اونایی که ادعای گنده بودن توی سبک ترس میکردن رو بستن.
متد های ترس هم یه روز میان و یه روز هم قدیمی میشن دیگه:d قرار نیست یه فرمول همیشه جواب بده. الان یه روش جدید بیاد که بتونه بازیکن رو بترسونه، 2 روز دیگه تو رو به خنده میاندازه:d

والا به نظر من اگر RE6 هم قابلیت کشتن دشمن هارو از توش برداری و مجبور کنی اون پسر وسکر که اسمش یادم رفت اینقدر به یاد موندنی بود همش یه جا قایم بشه و فرار کنه بازی ترسناک میشه :d چیزی که باعث میشد Outlast , Amnesia (اون یکی رو بازی نکردم) ترسناک بشن عدم قدرت دفاع کاراکتر بود، گیم پلی بازی دستت رو خیلی میبست، معلومه بازی ترسناک میشه.....بازی که تو توش قدرتمند باشی ولی بازم بتونه بترسونتت هنر کرده نه بازی کنه کلا تو نقش Useless meat bag رو داری برای دشمن ها که تیکه تیکه ات کنن:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر