نظرخواهی مایکروسافت از طرفدارن برای عرضه Killer Instinct بر روی PC

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
Captureff.png

در حالی که Killer Instinct از زمان انتشارش بر روی Xbox One گام‌های مستحکمی در میان دوست داران این بازی برداشته است، اما انحصاری بودن این بازی، مانعی برای تجربه آن توسط بسیاری از طرفداران است. خرید کنسولی گران قیمت و به همراه آن دسته مخصوص بازی‌های Fighting، به تنهایی سد بزرگی میان بسیاری از طرفداران و تجربه مبارزات بازی ایجاد کرده است.
خوشبختانه به نظر می رسد سازندگان بازی در صدد رفع این مشکل هستند. کارگردان ایده‌پرداز مایکروسافت، Adam Isgreen اخیرا در انجمن رسمی Killer Instinct، تعدادی از گفتگوها در مورد انتشار بازی بر روی PC را با هم ادغام کرده است تا با ایجاد یک نظر سنجی، میزان رغبت طرفداران برای عرضه بازی بر روی PC را بسنجند.
عرضه بازی بر روی PC می تواند پتانسیل موجود در مبارزات را به طرز چشمگیری افزایش دهد، بخصوص اگر بازی قابلیت cross-platform داشته باشد و از ایجاد شکاف بین بازیکنان Xbox One و PC جلوگیری کند.
در صورت تمایل می توانید با مراجعه به این لینک، در این نظرسنجی شرکت کنید.


>>منبع
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
:-/واقعا دارین SF رو با یه بازی دیگه مقایسه میکنین؟ببخشید اون بازی ها متاشون 94 شده؟فروش بازی به گرد پای SF رسیده؟چندتا تورنومنت جهانی برگزار شده؟چندتا انیمیه ازش ساخته شده؟ فیلم چطور؟
بازی های دیگر(others) باید با MK مقایسه بشن.هروقت از سطح MK جلوتر رفتند سازنده میتونه آرزو داشته باشه که یه روزی با بازیش، با SF مقایسه بشه.
پ.ن:خنده داره وقتی بازی با متای 73 با متای 94 مقایسه میشه.MK تو صف نفر اوله، فعلا KI بره ته صف ....

با توجه به اینکه روش ساخت/عرضه KI با هیچکدوم از فایتینگهای مطرح یکسان نیست مقایسش در قالب نمرات هم درست نیست. سال 2012 من با دیدن بازخوردهای منتقدها از اپیزودهای Walking Dead فکرش رو هم نمیکردم که بشه بازی سال. اما نسخه کاملش اومد و نه تنها امتیازات کلی بالاتری گرفت، بلکه بازی سال هم شد. KI هم از زمان معرفیش تا الان در حال ساخت هست و اگر همه چیز بخواد با روند کنونی پیش بره، فکر میکنم تا انتهای نیمه اول 2016 بتونن یک نسخه دیسکی کامل از بازی رو عرضه کنن.

چیزی که شما امتیازاتش رو دیدی و با SF مقایسه کردید مربوط به سیزن اول بازی هست که در زمان نقد/عرضه از 8 کاراکتر/استیج، فقط 6 تاشون در دسترس بودن و همه/اکثر ایرادهای منتقدین هم متوجه محتوای کم بازی بوده. اون 2 تا کاراکتر دیگه سیزن اول هم فکر میکنم هر کدوم با فاصله یک ماه از هم عرضه شدن. سیزن 2 هم باز 8 تا کاراکتر رو شامل میشه و در زمان عرضه فقط با 1 کاراکتر شروع شد (الان 3 تا کاراکتر/استیج داره سیزن 2) و بخاطر همین هم نقدهای کمتری داره. اگر همین روند رو حفظ کنن تازه نیمه‌های 2016 (همزمان با E3 2016) میتونن بازی رو با 24 تا کاراکتر/استیج روی دیسک و به عنوان یک ادیشن کامل عرضه کنن. ولی اگر بودجه بیشتری رو بهش اختصاص بدن شاید بتونن حتی محتوای بیشتر/کاملتری رو هم برای همچین ادیشنی در اختیار داشته باشن.

هر چند غیر از کمبود کاراکتر/استیج یسری چیزهای دیگه رو هم که از ابتدا تصمیم داشتن داخل بازی بذارن (و توی خیلی از بازیهای فایتینگ پیدا میشن) هنوز به بازی اضافه نکردن مثل فینیشرها (شبیه MK) و یا بخش داستانی (که بعید میدونم مثل MK9 باشه) و ... . من نمیتونم پیشبینی بکنم که دقیقاً چه اتفاقی میافته ولی اگر روند ساخت و کیفیت بازی رو در همین سطح نگه دارن نتیجه نهایی اصلاً رقیب دست و پا بسته‌ای در مقابل SF یا MK نخواهد بود.

از نظر گیم پلی هم بهتره تا چندتا از ویدئوهای بازی (از کاراکترهای مختلف) رو ندید در موردش قضاوت نکنید. بجای اینکه در برابر این بازی جبهه بگیرید بهتره یکم باهاش همراه بشید و اطلاعات بیشتری ازش بدست بیارید، چون بعید میدونم ازش خوشتون نیاد. واقعاً حیف هست که یک نفر دوستدار بازیهای فایتینگ باشه (بخصوص SF و MK) و بعد این بازی رو که از هر دوی اینها (MK و SF) الهام گرفته و در عین حال ویژگی‌های بارز خاص خودش رو هم داره و بخاطرشون به شهرت رسیده، نادیده بگیره.
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,746
[MENTION=30435]LiviNG D3AD[/MENTION]
دقت کردی که کامنت های من هی پاک میشه؟؟. بگذریم...
شما که نه KI بازی کردی و نه 4 تا از بازیهاش رو دیدی اصلاً نمیتونی در مورد سطحش و تفاوتهاش نسبت به SF نظر بدی. کاملاً مشخصه هیچوقت خبرهای بازی و واکنش پلیرهاش رو دنبال نکردی و ندیدی. خیلی از این صحبتهایی که در قالب لینک به شما میدم رو قبلاً دیدم و و اخبار این بازی رو از زمان معرفیش دنبال کردم و میدونم دارم در مورد چی صحبت میکنم. مستند صحبت کردن من جای سؤال نداره (هیچ مقاله‌ای رو پیدا نمیکنی که بدون منبع باشه، خبر سر در همین تاپیک هم منبع داره)، فکت صادر کردن شما در مورد چیزی که میگید اطلاعی ازش ندارید غیر منطقی هست. ضمن اینکه بازی کومبوهای طولانی و عالی (عبارت "the best combo-heavy fighter ever" در مورد طولانی بودن کومبوها نیست، در مورد کیفیتشون هست) داره که برای زدن هرکدوم باید مهارت خاص خودش رو داشته باشید. دیگه برای این لینک نمیذارم، خودتون برید سرچ کنید و ویدئو ببینید.
اختلاف ما از اینجا شروع شد که (از نظرمن) شما مقایسه اشتباه میکنی و در اصل همین موضوعه که هضمش برای من مشکله.
تاحالا جایی بوده که هیوندای آزرا رو با پورش 911 مقایسه کنه؟؟ نمیگم آزرا ماشین بدیه ولی از هیچ لحاظ نمیشه با 911 مقایسش کرد.
اینکه شما ki رو با sf مقایسه میکنی هم دقیقا مصداق همین قضیه است.
الزامی نیست برای قضاوت در مورد چیزی حتما شخصا تجربش کرده باشید. اصولا چیزی که قابل خرید باشه، اگر توسط منتقدان صاحبنظر نقد نشده باشه، حداقل میشه تا حدی کیفیتشو از بازخورد کاربرایی که اون محصول رو خریداری یا تجربه کردن متوجه شد.
حالا در مورد موضوع مورد بحث ما خوشبختانه هم نقدهای معتبر وجود داره و هم فیدبک کاربراش.
این the best combo-heavy fighter ever هم تا جایی که من متوجه شدم تعریفی هست که خود سازنده از بازیش کرده. یعنی ربطی به نظر منتقد یا پلیر نداره. حالا اگه اشتباه میکنم بگو.
یکی از اختلافاتی که sf رو از بقیه رقبا متمایز کرده، بالانس بودن کارکترهاست . بالانس کردن 30-40 تا فایتر اونم در بهترین و بالاترین حد ممکن، wow داره. راستی گفتی ki روهم چندتا کارکتر داره؟:D
ز اونطرف KI یادگیریش و آموزشش خیلی راحت هست (خیلی از سایتها و پلیرها رو دیدم که این موضوع رو گفتن) ولی به مهارت بالا رسیدن توش کار سختی هست
اونطور که من نظرات پلیرهارو خوندم. با button mashing میشه تمام فایت هارو برد، ولی برای کمبوهای بیشتر و مبارزه در سطح بالاتر نیاز به تمرین داره. این یکی از بزرگترین اختلافاتش با sf هست. توی sf همونطور که میدونی با button mashing تقریبا هیچکاری نمیشه کرد.
مایکروسافت هم منت نذاشته. از همون ابتدای معرفی بازی درخواستهای پلیرها رو لیست کردن و به رأی گیری گذاشتن که چه کارهایی بکنن و اولویت با کدوم موراد باشه (چون بازی سیزن به سیزن و بخش به بخش ساخته میشه). این خبر الان اومده در حالی که نظرسنجی خیلی قدیمیتر از این صحبتهاست و قبل از معرفی SFV یا USFIV برای PS4 بوده.
داری توجیه میکنی. این همه بازی معرفی میشه برای پلتفرم های مختلف. برای چندتاش نظر سنجی گذاشتن؟؟ روند ساخت بازی در حالت نرمال یه چیز روتین و مشخصه. بازیسازها و ناشرهاشونم با یه نظر سنجی پروژه رو کنسل نمیکنن یا اولویتشون رو عوض کنن و وسط ساخت یهو متوفقش کنن یا به تاخییرش بندازن. اینکار هیچ معنی ای نمیده.
چیزی که من از شما میبینم این هست که چشمهات رو بستی و گوشهات رو هم گرفتی فقط بلند بلند با خودت تکرار میکنی "KI محبوبیت نداره، سطحش پایینتر از SF هست و ...". گستردگی و محبوبیت یک بازی که 15+ سال توی صحنه نبوده رو با بازیی که چپ و راست ادیشن های مختلف براش میاد/اومده و روی چندین و چند کنسول عرضه شده مقایسه میکنید و بعد ... . KI همین الانش هم محبوب هست و داره خوب عمل میکنه و بخاطر همین عملکرد خوبش سیزن سومش رو هم تلویحاً تأیید کردن. زمانی که SFV بخواد بیاد KI یک بازی کامل شده و حرفهای خیلی بیشتری برای گفتن خواهد داشت.
از لحاظ منطقی کمپانی صاحب IP اگه بدونه بازیش بازار داره و در صورت ساخته شدن فروش میره، +15 سال فراموشش نمیکنه و به صورت منظم میسازه و عرضه میکنه. مثل اتفاقی که برای بقیه IP های موفق (از نظر تجاری) میوفته. نتیجه اینکه این IP برخلاف هایپی که شما براش میکنی در دنیا طرفدار زیادی نداره.(دوباره نگی من گفتم 0 پلیر داره :D).
اگه من طرفدار یه بازی باشم دلیل نمیشه اون بازی سطحش خیلی بالا باشه یا تمام دنیا هم مثل من باید عاشقش باشن و اسمشو شنفته باشن و بارها هم تجربش کرده باشن. من شدیدا splatterhouse (2010( رو دوست داشتم. ولی خب واقعیت چیز دیگریست. این بازی در قیاس با همسبک های خودش چیزی واسه گفتن نداشت... ( البته از لحاظ منتقدین و عموم. واسه من که از بهترینهای نسل بود. "نوستالژی" ) در کل امیدوارم متوجه منظورم شده باشی. اینم یادت باشه که ما باهم دوستیم;)
 
آخرین ویرایش:

rod

کاربر سایت
Mar 11, 2006
1,226
نام
rodney
@LiviNG D3AD
دقت کردی که کامنت های من هی پاک میشه؟؟. بگذریم...

اختلاف ما از اینجا شروع شد که (از نظرمن) شما مقایسه اشتباه میکنی و در اصل همین موضوعه که هضمش برای من مشکله.
تاحالا جایی بوده که هیوندای آزرا رو با پورش 911 مقایسه کنه؟؟ نمیگم آزرا ماشین بدیه ولی از هیچ لحاظ نمیشه با 911 مقایسش کرد.
اینکه شما ki رو با sf مقایسه میکنی هم دقیقا مصداق همین قضیه است.
الزامی نیست برای قضاوت در مورد چیزی حتما شخصا تجربش کرده باشید. اصولا چیزی که قابل خرید باشه، اگر توسط منتقدان صاحبنظر نقد نشده باشه، حداقل میشه تا حدی کیفیتشو از بازخورد کاربرایی که اون محصول رو خریداری یا تجربه کردن متوجه شد.
حالا در مورد موضوع مورد بحث ما خوشبختانه هم نقدهای معتبر وجود داره و هم فیدبک کاربراش.
این the best combo-heavy fighter ever هم تا جایی که من متوجه شدم تعریفی هست که خود سازنده از بازیش کرده. یعنی ربطی به نظر منتقد یا پلیر نداره. حالا اگه اشتباه میکنم بگو.
یکی از اختلافاتی که sf رو از بقیه رقبا متمایز کرده، بالانس بودن کارکترهاست . بالانس کردن 30-40 تا فایتر اونم در بهترین و بالاترین حد ممکن، wow داره. راستی گفتی ki روهم چندتا کارکتر داره؟:D

اونطور که من نظرات پلیرهارو خوندم. با button mashing میشه تمام فایت هارو برد، ولی برای کمبوهای بیشتر و مبارزه در سطح بالاتر نیاز به تمرین داره. این یکی از بزرگترین اختلافاتش با sf هست. توی sf همونطور که میدونی با button mashing تقریبا هیچکاری نمیشه کرد.

داری توجیه میکنی. این همه بازی معرفی میشه برای پلتفرم های مختلف. برای چندتاش نظر سنجی گذاشتن؟؟ روند ساخت بازی در حالت نرمال یه چیز روتین و مشخصه. بازیسازها و ناشرهاشونم با یه نظر سنجی پروژه رو کنسل نمیکنن یا اولویتشون رو عوض کنن و وسط ساخت یهو متوفقش کنن یا به تاخییرش بندازن. اینکار هیچ معنی ای نمیده.

از لحاظ منطقی کمپانی صاحب IP اگه بدونه بازیش بازار داره و در صورت ساخته شدن فروش میره، +15 سال فراموشش نمیکنه و به صورت منظم میسازه و عرضه میکنه. مثل اتفاقی که برای بقیه IP های موفق (از نظر تجاری) میوفته. نتیجه اینکه این IP برخلاف هایپی که شما براش میکنی در دنیا طرفدار زیادی نداره.(دوباره نگی من گفتم 0 پلیر داره :D).
اگه من طرفدار یه بازی باشم دلیل نمیشه اون بازی سطحش خیلی بالا باشه یا تمام دنیا هم مثل من باید عاشقش باشن و اسمشو شنفته باشن و بارها هم تجربش کرده باشن. من شدیدا splatterhouse (2010( رو دوست داشتم. ولی خب واقعیت چیز دیگریست. این بازی در قیاس با همسبک های خودش چیزی واسه گفتن نداشت... ( البته از لحاظ منتقدین و عموم. واسه من که از بهترینهای نسل بود. "نوستالژی" ) در کل امیدوارم متوجه منظورم شده باشی. اینم یادت باشه که ما باهم دوستیم;)

مشکل اصلی KI عرضه شدنش در اول نسل بود و به قول Ken Lobb افراد کمی پیدا میشدن که اول نسلی بیان با و جود بازی های دیگه 60$ بابت یک بازی فایتینگ پول بدن, اما خوب از طرفی این به نفع KI تموم شد و با فصل بندی کردن بازی و عرضه کردن ماهیانه کاراکتر ها تونستن بازی و کاراکتر ها رو نسبت به خیلی از فایتینگ های دیگه مثل Tekken , MK و injustices بالانستر در بیارن . . .
+ بالانس کردن 30-40 تا فایتر sf چقدر طول کشید ؟ اینا هم بعد از 15 سال اومدن این بازی رو زنده کردن نباید انتظار داشته باشی که 50 تا کاراکتر بالانس شده day one تو بازی بزارن !
و اگه بازی در قیاس با همسبک های خودش گیمپلی خوبی نداشت, و بالانس نبود با 6تا دونه کاراکتر , استیج و نداشتن خیلی از مودها متاش 73 نمیشد و میرفت رو 40 50 !
بابت button mashing هم بازی رو سیستم کومبو برک کردن خیلی تاکید داره و رو نورمال نمیتونی جلوی cpu دوم بیاری چه برسه توی online . . .
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
دقت کردی که کامنت های من هی پاک میشه؟؟. بگذریم...

یکی از کامنتهای من هم قاطی چندتا کامنت دیگه پاک شده (خیلی مهم نیست).

اختلاف ما از اینجا شروع شد که (از نظرمن) شما مقایسه اشتباه میکنی و در اصل همین موضوعه که هضمش برای من مشکله.
تاحالا جایی بوده که هیوندای آزرا رو با پورش 911 مقایسه کنه؟؟ نمیگم آزرا ماشین بدیه ولی از هیچ لحاظ نمیشه با 911 مقایسش کرد.
اینکه شما ki رو با sf مقایسه میکنی هم دقیقا مصداق همین قضیه است.
الزامی نیست برای قضاوت در مورد چیزی حتما شخصا تجربش کرده باشید. اصولا چیزی که قابل خرید باشه، اگر توسط منتقدان صاحبنظر نقد نشده باشه، حداقل میشه تا حدی کیفیتشو از بازخورد کاربرایی که اون محصول رو خریداری یا تجربه کردن متوجه شد.
حالا در مورد موضوع مورد بحث ما خوشبختانه هم نقدهای معتبر وجود داره و هم فیدبک کاربراش.
این the best combo-heavy fighter ever هم تا جایی که من متوجه شدم تعریفی هست که خود سازنده از بازیش کرده. یعنی ربطی به نظر منتقد یا پلیر نداره. حالا اگه اشتباه میکنم بگو.
یکی از اختلافاتی که sf رو از بقیه رقبا متمایز کرده، بالانس بودن کارکترهاست . بالانس کردن 30-40 تا فایتر اونم در بهترین و بالاترین حد ممکن، wow داره. راستی گفتی ki روهم چندتا کارکتر داره؟:D

مسأله این هست که من مقایسه نکردم، شما اومدی مقایسه کردی. بعد از اون اگر من بخوام مقایسه کنم چیزی رو مقایسه میکنم که در حین مبارزه بین دو تا کاراکتر اتفاق میافته و میشه دید (گیم پلی) نه محتوا و کانتنت و اگر بعداً خواستم کامل مقایسه کنم زمانی این کار رو انجام میدم که یک نسخه retail واقعی 60 دلاری از KI داده باشن بیرون. لقب "the best combo-heavy fighter ever" هم در مورد نسخه اول بازی (1995) هست که در سال (2004) از طرف مجله GamesTM بهش داده شده که میشه 9 سال بعد از اومدن اون نسخه که نشون میده حتی بعد از این مدت زمان طولاتی هم گیم‌پلی بازی جذاب بوده. نقدهای سیزن اول هم که هستن میتونی بخونی، اینم چندتا نمونه:

Killer Instinct is one of the most thrillingly addictive fighting games in years, recreating the mid-1990s series like you remember it, just not necessarily how it actually was.
An excellent fighting game, fast and furious, easy to learn hard to master and with superb audio and graphics. A jewel for fans of the genre that will have a long life.
Not only is its combat system flashy and well thought out, it's well explained too, thanks to its powerful training tools, and what is easily the most complete guide to terminology and tactics ever assembled in a fighting game.
One of the best Xbox One launch exclusives and a great fighting game, with a very good combat system and probably the best tutorial section ever seen in the genre. Our only complaints are about the thin characters line-up and the absence of a classic Arcade mode.
By no means is it going to topple some of the more prominent fighting titles, but it is definitely an interesting and pretty game that can be enjoyed by casual and hardcore players alike.
Ultimately, however, costing nothing to download, we recommend giving the game a try, because even with a lack of content, Killer Instinct is a fun fighting game that's able to appeal to newcomers and hardcore fighting fans alike.
It plays smoother, looks better than anything out there, and has a kick-*** soundtrack with a goofball announcer to boot. If you absolutely must recreate your childhood, then pick up the $40 pack, but most will be satisfied spending half that.
Killer Instinct may seem little light with only six characters at launch, no lobbies for online play, and no Story mode until March, but the fighting mechanics are top notch. You can't argue with how easy the game is to pick up and play, and you'll have a ton of fun in the process. This is easily one of the best Xbox One launch titles.
Six characters (two more to come) are too few too be happy, but the style and gameplay mechanics of Killer Instinct are interesting, brutal and fresh. Don't miss it.
Killer Instinct Critic Reviews for Xbox One - Metacritic
اینها نقدهایی هستن که از گیمپلی و مکانیسم بازی تعریف کردن (اکثراً همه تعریف کردن) و باز همه از کمبود کانتنت ایراد گرفتن.

SFIV وقتی اومد 28 تا کاراکتر داشت و زمانی هم که SFV بیاد KI احتمالاً همونقدر کاراکتر خواهد داشت. از نظر بالانس هم با وجود تفاوتهای زیاد در روش مبارزه کاراکترها اما باز هم ندیدم جایی از بالانس نبودن بازی حرف بزنن. الان 11 تا کاراکتر/استیج داره.

اونطور که من نظرات پلیرهارو خوندم. با button mashing میشه تمام فایت هارو برد، ولی برای کمبوهای بیشتر و مبارزه در سطح بالاتر نیاز به تمرین داره. این یکی از بزرگترین اختلافاتش با sf هست. توی sf همونطور که میدونی با button mashing تقریبا هیچکاری نمیشه کرد.

چنین چیزی امکان نداره. زدن کمبوهای کوچک توی بازی و یادگیریشون آسون هست ولی برای بردن فایتها کافی نیستن (مگر اینکه منظورتون از فایت، بازی با AI باشه که نمیتونم در این مورد نظر بدم چون اکثر بازیهایی که من تا الان دیدم بین پلیرها بوده). اما در کل توی این بازی همونقدر که کمبو زدن آسون هست کمبو بریکر خوردن هم آسونه و اینطوری نیست که فکر کنی دیگه کمبو رو شروع کردی و کار طرف مقابلت تموم شد. روی کمبو بریکر برات کمبو بریکر میزنن و الی آخر. کافیه یک مبارزه درست و حسابی ازش ببینی که اولاً ببینی چقدر بازی سریعی هست و مثل خیلی از فایتینگهای دیگه پلیرها مدام حالت دفاعی به خودشون نمیگیرن (برو ویدئوی EVOـه KI رو ببین) و ثانیاً جریان/روند مبارزات چقدر سریع عوض میشه.

داری توجیه میکنی. این همه بازی معرفی میشه برای پلتفرم های مختلف. برای چندتاش نظر سنجی گذاشتن؟؟ روند ساخت بازی در حالت نرمال یه چیز روتین و مشخصه. بازیسازها و ناشرهاشونم با یه نظر سنجی پروژه رو کنسل نمیکنن یا اولویتشون رو عوض کنن و وسط ساخت یهو متوفقش کنن یا به تاخییرش بندازن. اینکار هیچ معنی ای نمیده.

چه توجیهی؟ این پست مربوط به یک سال و نیم پیش هست (از همین بازیسنتر) که نتایج نظر سنجی و مواردش رو گذاشته:
http://forum.bazicenter.com/thread78311/page2/#post2707466
اینم خبرش که همون موقع سایتهای خارجی گذاشتن:
Fans wanted some weird things from Double Helix for Killer Instinct : Gamenguide
که عرضه بازی روی PC هم جزوشون هست. میبینی که این کار رو کردن.

از لحاظ منطقی کمپانی صاحب IP اگه بدونه بازیش بازار داره و در صورت ساخته شدن فروش میره، +15 سال فراموشش نمیکنه و به صورت منظم میسازه و عرضه میکنه. مثل اتفاقی که برای بقیه IP های موفق (از نظر تجاری) میوفته. نتیجه اینکه این IP برخلاف هایپی که شما براش میکنی در دنیا طرفدار زیادی نداره.(دوباره نگی من گفتم 0 پلیر داره :D).
اگه من طرفدار یه بازی باشم دلیل نمیشه اون بازی سطحش خیلی بالا باشه یا تمام دنیا هم مثل من باید عاشقش باشن و اسمشو شنفته باشن و بارها هم تجربش کرده باشن. من شدیدا splatterhouse (2010( رو دوست داشتم. ولی خب واقعیت چیز دیگریست. این بازی در قیاس با همسبک های خودش چیزی واسه گفتن نداشت... ( البته از لحاظ منتقدین و عموم. واسه من که از بهترینهای نسل بود. "نوستالژی" ) در کل امیدوارم متوجه منظورم شده باشی. اینم یادت باشه که ما باهم دوستیم;)

کلاً یک خط هم در خصوص بازی و سازنده‌اش و ... نخوندی؟! نه؟ :|

همون نسخه اول بازی روی یک پلتفرم 3.2 میلیون فروخته و این برای سال 1995 یک موفقیت بزرگ به حساب میاد و سازنده بازی هم Rare بوده که در اون سالها از یک IP جدید موفق به یک IP موفق جدید دیگه میرفته و مدام بازیهای جدید و عالی میساختن که سال 2002 توسط مایکروسافت خریده شدن و روی Xbox Original هم بازیهای دیگشون رو ساختن و ... تا اینکه بعد از چند سال درخواست طرفدارها مایکروسافت ریبوت بازی رو E3 2013 نمایش داد. حالا اینکه این سالها چه اتفاقی افتاد و چرا این اتفاقها افتادن ربطی به KI نداشته. Rare کلاً بجز این سالهای آخر (که مدام Kinect Sport ساخته) استدیویی نبوده که روی یک IP بمونه و مدام سمت کارهای جدید میرفته. همین الانش هم یک تیم چند نفره کوچک (که 1995 وظیفه ساخت KI رو داشتن) از Rare با همکاری یک استدیو 3rd Party دارن بازی رو میسازن و خود Rare دخالتی نداره.

در کل من از همون اول گفتم که وقتی SFV بخواد بیاد بیرون KI هم یک بازی کامل شده و حرفهای بیشتری برای گفتن داره و به قول rod همون سیستم مبارزات و محاسن بازی بوده که اثر منفی کمبود کانتنت رو کم کرده و بازی 73 گرفته. خدا رو شکر نه هنوز تأیید شده که KI روی PC میاد و نه SFV تا 2016 عرضه میشه. پس بهتره صبر کنی و ببین این بازی تا اون موقع از کجا سر در میاره.
 
آخرین ویرایش:

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,987
نام
احمد
چیزی که این چند وقته تو سایت دیدم

PS Fan
3ztzsjm.gif
Xbox Fan

PC Fan :shrewd:

انصافا پلتفورمی که قرار بود با شروع نسل جدید بمیره نه تنها نمرد بلکه یه سری از بازیایی که براش میاد برای یکی از کنسولا نمیاد :d

من که خودم طرفدار سبک فایتینگ نیستم اما اگر هم اومد مبارک طرفداراش ، PC واقعا تهی بود از فایتینگ که به لطف استیم روز بروز داره بهتر میشه
 

Alone-Ghost

کاربر سایت
May 27, 2014
441
با این کارای ماکروسافت دیگه خیلیا نیازی به خرید XBOX O نمیبینن. :D دستش مرسی :D

نسلام قبل موقعی که گیرز 1 برای pc اومد هم همه همینو میگفتن......صبر کن دوست عزیز . سال بعد هم میبینیم
The war has just begun !

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
 

wave

کاربر سایت
Jun 27, 2007
772
نسلام قبل موقعی که گیرز 1 برای pc اومد هم همه همینو میگفتن......صبر کن دوست عزیز . سال بعد هم میبینیم
The war has just begun !

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
وا... نسل قبل اصلا ساپورت نمیکرد. ویندوز 10 هم بیاد دیگه هیچی. ساپورت خفن تر میشه :D


شرمنده خودمم فک کنم قاط زدم....برای جلوگیری از اسپم.
استقبال میشه lol

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
وا... من سال ثبت نام و تعداد پستام رو ببینی میفهمی پلنی برای اسپم ندارم. به خودت شک کن... lol
 
آخرین ویرایش:

xform

کاربر سایت
Apr 5, 2013
14
خیلی خوبه ماکروسافت به PC باز ها جدیدا اهمیت بیشتری میده فک کنم در اینده که با windows 10 تمام دستگاه ها یک پارچه بشن بازی های بیشتری هم پشتیبانی میشه برای کامپیوتر
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
شرمنده تاپیک قدیمی رو میارم بالا ولی چه میشه کرد.

خب این بحث نظر سنجی که برگزار کرده بودن، امروز تموم شد و نتیجه-ش مشخص شد (که میتونین برید اینجا و ببینین). میشه تقریبا (هر چند همش حدس و گمانه و چیزی به طور رسمی تایید نشده) گفت که بازی در آینده برای PC هم عرضه میشه. احتمالا بعد از عرضه کامل فصل دوم یا شاید عرضه فصل سوم حتی. اینم حرف ادمین فروم:
We appreciate everyone's comments and passion for the game and we will take all of this in consideration as we move forward with KI.
و اینکه یه تاپیک جدید هم براش باز کردن که گویا قرار اونجا ادامه بدن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر