Satoru Iwata درمورد تغییرات و ویژگیهای بازی این طور می گوید:"
Eiji Aonuma تهیه کننده عناوین Zelda در این مورد گفت:"- چالش های نسخه اصلی همچنان در این نسخه وجود دارند.
- تجربه گیم پلی نرم و روان تا جایی ممکن برای همه در دسترس باشد.
من درمورد برخی نظرات شما درمورد Nintendo Direct و تایید The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D چند کلمه صحبت دارم, Majora’s Mask 3D قرار برای عرضه در بهار 2015 برنامه ریزی شده است. The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D تقریبا بلافاصله بعد از پایان یافتن توسعه The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D و عرضه آن در ژوئن 2011 ساخته شد. ما برروی این بازی در حال کار بودیم و سکوت اختیار کرده بودیم. بسیاری از طرفداران در ژاپن و خارج از این کشور در مورد ریمیک Majora's Mask از من سوال می کردند, من همچنان سکوت می کردم و در درون قلبم به آنان می گفتم" لطفا کمی بیشتر صبر کنید." من امیدوارم کسانی که نسخه اصلی را بازی نکرده اند نسخه جدید را بازی کنند ما چیزی را از این نسخه حذف نکرده ایم و بازی همچنان دارای محیط منحصر بفردی است به صورت ژاپنی باید بگوییم:" این Zelda دارای ترس است" خودتان را برای چیزهایی که دنیای بازی به شما پیشنهاد می دهد آماده کنید. وقتی به زمان عرضه بازی نزدیک شدیم من بیشتر درمورد ویژگیهای بازی برروی 3DS صحبت می کنم.منتظر باشید."
همچنین از نسخه special edition بازی و باک آرت بازی رونمایی شده است.
منبع
آخرین ویرایش: