Bioware: ما حتی به ماکسیموم قدرت Xbox One نزدیک نشدیم

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896

همانطور که می‌دانید آخرین عنوان استودیو Bioware یعنی Dragon Age: Inquisition بر روی کنسول Xbox One با وضوح 900p عرضه خواهد شد و در کنارش شنیدید که برای این امر از نهایت قدرت کنسول استفاده شده است و کمی باعث تعجب شما گردید. حال تهیه کننده بازی آقای Aaryn Flynn در این مورد اعلام کرد که منظور او تمام قدرت حال حاضر کنسول بوده است. ایشان ادامه داد:
"نکته مهمی که باید در این باره بدانیم این است که Dragon Age در همه کنسول‌ها بسیارخوب به نظر می رسد. البته که ما هنوز به ماکسیموم قدرت این دو کنسول حتی نزدیک هم نشده‌ایم، فقط هر چه که در حال حاضر در اختیار داریم را از تمام قدرتش استفاده کردیم. وقتی که Dragon Age را بازی کنید از تجربه‌ای خوب بهرمند خواهید شد."
وقتی از ایشان سوال شد که آیا با زمان بیشتر این امکان وجود دارد تا بر روی کنسول Xbox One هم وضوح 1080 را شاهد باشیم ایشان جواب داد: "این امر نیاز به اندیشه و تفکر دارد، من به کنسول و تکنیک های آن نزدیک نبودم.
چیزی که از آن مطمئن هستم این است که ارایه تجربه عالی، اولین و مهمترین هدف ماست، ما نمی خواهم وقتی کسی آن را بازی می کند تجربه کامل آن را احساس نکند، مهم نیست که چگونه نوع بازی کردن خود را انتخاب کنند، برای ما تجربه کامل مهم است.
مطمئنا تفاوت بسیاری بین Xbox 360 و Xbox One یا همینطور برای Ps3 و PS4 وجود دارد، اما وظیفه ماست تا انتظارات مردم را برآورده کنیم. تا وقتی که هدف ما این باشد، احساس خوبی داریم."
سری جدید Dragon Age توسط موتور Frostbite ساخته می‌شود که به گفته Bioware این موتور برای یک بازی open end با NPCها و دنیایی بزرگتر بسیار مناسب است. آقای Flynn در این باره بیان کرد: "این انجین واقعا به ما این اجازه را داد تا مناطقی قابل اکتشاف و دنیایی باز خلق کنیم."
این عنوان در تاریخ 18 نوامبر 2014 عرضه خواهد شد.

News: "We're not even close to the maximized potential" of Xbox One, says BioWare - Total Xbox.com
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
اینام مثل یوبی اخطار گرفتن و فوری گفته قبلیشون رو نقض کردن :D

خوب اینکه هر دو کنسول رو گفته شما تو تیتر چرا فقط x1 رو نوشتید؟
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,439
نام
محمد
خوب اینکه هر دو کنسول رو گفته شما تو تیتر چرا فقط x1 رو نوشتید؟
تیتر خبر مشکلی نداره.

پ.ن: لطفا در مورد تیتر خبر کامنت ندید.
 
آخرین ویرایش:

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
اینام مثل یوبی اخطار گرفتن و فوری گفته قبلیشون رو نقض کردن :D

خوب اینکه هر دو کنسول رو گفته شما تو تیتر چرا فقط x1 رو نوشتید؟

توئیت قبلیشون:
Confirmed: #DAI resolution is 1080p on PS4, and 900p on Xbox One. We maximized the current potential of each platform
کجا گفته قبلیشون رو نقض کردن؟ اتفاقا تو همون توئیت هم گفتن پتانسیل فعلی پلتفرم ها
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
اینام مثل یوبی اخطار گرفتن و فوری گفته قبلیشون رو نقض کردن :D

خوب اینکه هر دو کنسول رو گفته شما تو تیتر چرا فقط x1 رو نوشتید؟

تو همون توییتشون هم گفته بودن از تمام قدرت حال حاضر کنسولها استفاده کردن. دقیقا لغت current رو بکار برده بودن.

ادیت: مثل اینکه یکی قبل از من دست بکار شد. بقول گفی ها : Beaten
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
خبر از یکی از سایتهای رسمی Xbox ترجمه شده برای همین تیتر خبر خیلی طبیعیه که فقط به اسم ایکس باکس اشاره کرده باشه.
همین چند روز پیش بعد از آپدیت آنریل انجین به نسخه 4.5 یکی از توسعه دهنده ها تو فروم رسمی UE گفته بود که با استفاده از مزیتهای پاراللیسم و بهبود کارایی تونستن سرعت رندر رو روی Xbox one در حدود دو برابر افزایش بدن.
آنریل انجین 4 بعد از آپدیت 4.4 از DX12 پشتیبانی میکنه و بازی سازها میتونن از رندرینگ فیچرهای DX12 برای ایکس باکس وان استفاده کنن مثلا برای ساخت Forza 5 فقط از دوتا از رندرینگ فیچرهای DX12 استفاده کرده بودن و تونسته بودن 1080/60fps بی نقص از کنسول خروجی بگیرن.
 

account240

کاربر سایت
Oct 4, 2012
860
توئیت قبلیشون:
Confirmed: #DAI resolution is 1080p on PS4, and 900p on Xbox One. We maximized the current potential of each platform
کجا گفته قبلیشون رو نقض کردن؟ اتفاقا تو همون توئیت هم گفتن پتانسیل فعلی پلتفرم ها
تو همون توییتشون هم گفته بودن از تمام قدرت حال حاضر کنسولها استفاده کردن. دقیقا لغت current رو بکار برده بودن.

ادیت: مثل اینکه یکی قبل از من دست بکار شد. بقول گفی ها : Beaten
سوال من اینه که پتانسیل فعلی یعنی چی؟ درسته که با ارتقاء فریمور دستگاه تا حدودی کاراییش هم بیشتر میشه ولی فکر نمیکنم در حد خیلی زیادی باشه
کنسول هم که در طول این چند سال تغییر نمیکنه
بهتر نبود بگن فعلا بلد نیستیم از تمام پتانسیل کنسول استفاده کنیم؟ :d (هر چند میدونم عمرا همچین حرفی نه اینا و نه هیچ سازنده دیگه ای نمیزنه :d)
شما پشت هواپیما بشینی با شونصد باخ میری دیگه؟
yahoo_7.gif
خیلی ببخشیدا ولی مثالت از بیخ ایراد داره :d
اگه با هواپیما با تمام قدرتش نمیرن برای اینه که همیشه موقعیتش نیست و مسلما طرف قصد خودکشی هم نداره :d ولی کنسول که اینطور نیست اگه بلد باشن همین الان هم موقعیتش هست کسی هم کشته نمیشه :d
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
خیلی ببخشیدا ولی مثالت از بیخ ایراد داره :d
اگه با هواپیما با تمام قدرتش نمیرن برای اینه که همیشه موقعیتش نیست و مسلما طرف قصد خودکشی هم نداره :d ولی کنسول که اینطور نیست اگه بلد باشن همین الان هم موقعیتش هست کسی هم کشته نمیشه :d
اگه شما یک نسل تجربه گیم داشتین هیچ وقت این حرف رو نمی زدین.
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
تو همون توییتشون هم گفته بودن از تمام قدرت حال حاضر کنسولها استفاده کردن. دقیقا لغت current رو بکار برده بودن.

ادیت: مثل اینکه یکی قبل از من دست بکار شد. بقول گفی ها : Beaten
آهان این current رو ندیده بودم.
 

r0ss0neri

کاربر سایت
Jun 2, 2009
2,301
نام
MaHDi
تنها بازی ای که امسال منتظرشم همینه ، یک تجربه ای تو مایه های Skyrim بهم بده ، برا من که حوصله بازی ندارم میتونه حداقل 100 ساعت گیم پلی داشته باشه !
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
سوال من اینه که پتانسیل فعلی یعنی چی؟ درسته که با ارتقاء فریمور دستگاه تا حدودی کاراییش هم بیشتر میشه ولی فکر نمیکنم در حد خیلی زیادی باشه
کنسول هم که در طول این چند سال تغییر نمیکنه
بهتر نبود بگن فعلا بلد نیستیم از تمام پتانسیل کنسول استفاده کنیم؟ :d (هر چند میدونم عمرا همچین حرفی نه اینا و نه هیچ سازنده دیگه ای نمیزنه :d)

خیلی ببخشیدا ولی مثالت از بیخ ایراد داره :d
اگه با هواپیما با تمام قدرتش نمیرن برای اینه که همیشه موقعیتش نیست و مسلما طرف قصد خودکشی هم نداره :d ولی کنسول که اینطور نیست اگه بلد باشن همین الان هم موقعیتش هست کسی هم کشته نمیشه :d

این بحث کلا بحث پیچیده ای هست و من شاید خیلی مناسب پاسخ به سوال شما نباشم. اما اونطور که دانش ناقص من قد میده همیشه سازندگان کنسول اوایل نسل بخشی از قدرت کنسول رو ذخیره نگه میدارن. دلیلش هم سادست چون دقیقا مشخص نیست در آینده چه امکاناتی رو قراره روی کنسولشون بیارن. ممکنه نیاز بشه که سیستم خاصی یا امکانات خاصی به کنسول اضافه شه که اگر همه ی منابع رو قبلا استفاده کرده باشن نمیتون اضافه کنن. مثال خیلی معروفش پارتی چت تو نسل قبل بود که سونی بعلت اینکه تمام منابع رم رو قبلا استفاده کرده بود نتونست این قابلیت رو روی PS3 بیاره. حالا اومده از 8 گیگ رم Ps4 حدود 3.5 گیگ رو ذخیره نگه داشته. همین قضیه در مورد منابع پردازشی هم صدق میکنه. با گذشت زمان یواش یواش این منابع آزاد میشن و میتونن برای کیفیت بهتر بازیها استفاده بشن. این قضیه در مورد همه کنسولا صادقه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر