Capcom: ممکن است سری RE نهایتا سالانه عرضه شود.

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
2ipb48eg8z7dhrrzlelo.jpg


سایت Game Informer به تازگی مصاحبه ای از تهیه کننده Resident Evil Revelations 2 آقای Michiteru Okabe منتشر کرده است که در طول آن مصاحبه کننده در مورد سری RE و احتمال عرضه سالانه این سری همانند عناوینی چون AC و CoD از آقای Okabe سوال میپرسد.

سوال جالبیست. اگر با دقت به تاریخ سری RE نگاه کنید متوجه خواهید شد که از سال 1995 تا به امروز بیش از 20 عنوان متفاوت از این سری عرضه شده، هرچند که تعداد بسیار زیادی از آنان Spin-Off بوده اند.

آقای Okabe جواب میدهد:
بشخصه غافلگیر نمیشم اگه در آینده سری (RE) نهایتا همچین حالتی به خودش بگیره. (البته) فکر نمیکنم تفاوت خاصی در مدت زمان عرضه بین عناوین اصلی و شماره دار سری ببینیم. با توجه به زمان بندی و وسعت عناوین شماره دار، به نظرم عرضه هر نسخه با فاصله زمانی 3 تا 5 سال نسبت به نسخه(شماره دار) قبلی طبیعی باشه. (ولی) به نظرم با داشتن سری های فرعی و اضافه کردن یه سری المان های جدید بتونیم نهایتا (RE رو) سالانه عرضه کنیم.

وی افزود:
کاری که ما نمیخوایم انجام بدیم اینه که بزاریم RE از توجه گیمرها حارج بشه. ما نمیخوایم که اونا فکر کنند RE یه سری قدیمی یا کهنه است که مدتها چیزی ازش نشنیدن. میخوایم مطمئن بشیم که (RE) توی ذهن گیمرها تازه بمونه.

Resident Evil Revelation 2 آخرین عنوان از سری RE بوده که قرار است اوایل سال 2015 به صورت اپیزودیک (4 اپیزود) برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و همچنین رایانه های شخصی عرضه شود.

منبع
 
آخرین ویرایش:

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
یه Olaghi پیدا نمیشه کپکام رو بخره و تصمیم گیرنده های فعلی این شرکتو با تی پا پرت کنه بیرون بلکه دیگه بیشتر از این کپکام shitتر نشه
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
استقبال میشه چرا که طبق گفته های سازنده رزیدنت ایول به دو گروه تقسیم شد گروه اول سری رولیشنز هست که اتمسفر دارک و ریشه دار داره و بر روی خواسته های فن های قدیمی تمرکز کرده و گروه دوم سری های شماره دار هستند که اکشن گرا تر هستند و چون تیم های سازنده ی این دو سری دو تا تیم کاملا متفاوت هستند در نتیجه هر فنی میتونه رزیدنت ایول مورد علاقشو تجربه کنه نگران گرافیک هم نباشید چون کپکام برای ساخت رزیدنت ایول های آینده از یک انجین مخصوص این بازی استفاده میکنه. رولیشنز 2 چون ساختش زودتر شروع شده به انجین جدید نرسیده! من چیز خاصی از رزیدنت ایول رولیشنز ندیدم تا حالا اما The Evil Within علارغم متای متوسطی که گرفت از نظر فروش ترکوند و تو جدول پر فروش ترین بازی های UK فقط با یک پله اختلاف نسیت به Fifa 15 تو جایگاه دوم قرار گرفت هر چند نسخه PC و PS4 از Fifa هم جلو زد ولی در کل پلتفرم ها فعلا دوم هست. میکامی گفته بود با ساخت دنباله برای بازیSurvival Horror موافق نیست اما من فکر میکنم نسخه دوم بازی هم ساختش از چند ماه دیگه شروع بشه :)
 
آخرین ویرایش:

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
مشکلی ایجاد نمیشه چون دو تا شرکت مجزا روی دو سری کار میکنن سری رولیشنز و شماره دار دلیل ناراضی بودن شما رو نمیفهمم!
 
آخرین ویرایش:

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
اول باید Onimusha HD Collection رو بدن تا دوباره طعم بازی رو مزه مزه کنیم :d
بعدش یک ریبوت ازش بده :-" {الان همه من رو نابود میکنن} ;;)

2Q==
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
لا به لای ترول و هیت هاتون عرض کنم که نسخه های مختلفش قراره توسط گروههای جدا ساخته بشه ، IP سالانه عرضه میشه دلیل بر سالانه ساخته شدنش نیست ! همون COD ـیی هم که ترول میشه هر نسخه ـش 3 سال زمان میبره برای ساخت . Infinity Ward ، Treyarch و Sledghammer به ترتیب نسخه های مخصوص خودشون رو میسازن که تا نوبت به هر کدوم برسه 3 سال فاصله ی زمانی براش بوجود میاد . این یا AC یا سایر بازیهای مشابه هم به همین ترتیب ... اینکه یه بازی در طول چند سال تکراری بشه یا توی اوج بمونه به میزان خلاقیت و ایده های نوی استودیوی سازنده برمیگرده ، نه چیز دیگه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر