مجله Famitsu به تازگی بخش دیگری از مصاحبه اش با Yoshinori Ono تهیه کننده سری Street Fighter را منتشر کرده که طی آن Ono در مورد عدم ساخت دنباله ای برای سری Darkstalker و کمبود بودجه تیم برای عرضه Patch جدیدی برای Street Fighter X Tekken صحبت کرده است. وقتی گزارشگر از علاقه اش به ساخت نسخه جدید SFxT و احتمال موفقیت آن میگوید، Ono جواب میدهد:
منم همیشه همین رو به شرکت میگم. ولی خب یه سری موانع هستن(طرز تفکر کپکام) که یه کارمند هرچقدر هم تلاش کنه نمیتونه ازشون عبور کنه *خنده*. به عنوان مثال اگه یه بازی نتونه 2 میلیون نسخه بفروشه ما باید سریعا تمام برنامه هامون برای ساخت دنباله اش رو متوقف کنیم. این(نرسیدن به 2 میلیون فروش) یعنی اینکه ما نتونستیم به اندازه کافی موفق عمل کنیم. و تنها کاری که میتونیم بعد از اون انجام بدیم اینه که سعی کنیم توی عناوین جدید بعدیمون از تجربه های اون پروژه های (شکت خورده) قبلی استفاده کنیم.
برای مقایسه لیستی از عناوین AAA کپکام که موفق شدن توی آخرین نسخه شون بالای 2 میلیون نسخه بفروشن:
Resident Evil 6: 5.9 million
Street Fighter IV: 3.3 million
Marvel vs Capcom 3 Fate of Two Worlds: 2.2 million
و عناوینی که نتونستن 2 میلیون بفروشن:
Street Fighter X Tekken: 1.7 million
DmC Devil May Cry: 1.6 million
Dead Rising 3: 1.4 million
Dragon's Dogma: 1.3 million
Lost Planet 3: کمتر از یک میلیون نسخه
منبع
آخرین ویرایش: