Bungie حرکت از Halo به سوی Destiny را مانند آزادی توصیف کرد

PoPEye

کاربر سایت
Jul 5, 2014
626
نام
ایمان
Bungie می گوید حرکت از Halo به طرف ساخت Destiny مانند یک آزادی بود، این یک اصل مهم برای استدیویی است که به دنبال خلاقیت و تجربه های جدید است.

xu7ka73rrxkbezqivmdr.png

David “Deej” Dague مدیر روابط عمومی استدیو، در مصاحبه ای که با Usa Today داشت گفت این برای Bungie مهم است که چیز های جدیدی را تجربه کند و در ادامه اضافه کرد :" ما هیچ زمان تجربه هایی که در طی ساخت Halo بدست آوردیم را فراموش نخواهیم کرد."

او گفت:
" استدیو ما هیچ وقت بر دستاورد ها و تجربه هایی که از Halo بدست آوردیم چشم پوشی نخواهد کرد. اما به عنوان سازندگان، هنرمندان و افرادی که دارای ذهنیتی برای ساخت یک بازی جدید و متفاوت هستند، این مسئله ای هیجان انگیز می باشد و مانند یک آزادی است. و با خود میگوییم، در حال حاضر میخواهیم چه نوع داستانی را روایت کنیم؟"

او در ادامه اشاره کرد که ترک کردن فرانچایز Halo به کمک افراد متعددی در استدیو انجام شده.

بعد از این که ساخت Halo به استدیوIndustries 343 محول شد، Bungie در حال حاضر قادر است تمام تمرکز خود را برای انجام برنامه 10 ساله خود بر روی destiny بگذارد.

عنوان Destiny روز سه شنبه بر روی PS4,PS3,X360,XBOX ONE منتشر شد

Source 1
Source 2
 
آخرین ویرایش:

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
بازی که تا اینجای کار از لحاظ تجاری کاملا موفق بوده و تضمین کننده یه فرانچایز میلیاردیه...از طرفی هم هنوز خیلی جای کار داره و کیفیت بازی با ساخته های قبلیشون فاصله داره که با توجه به آنلاین محور بودن بازی براحتی میتونن با آپدیتهای ماهانه مثل GTA online تنوع و وسعت بازی رو بیشتر کنن (اگه اکتیویژن بزاره البته)

حالا این وسط یه سری میخوان بازی زمین بخوره که خیلی خنده داره و از یه طرفم یه سری شدن طرفداران نو ظهور بانجی و همچنان توی این سایت فن بازی از نوع کنسولی حرف اول رو میزنه و متاسفانه بلاک کردنم دیگه جوابگو نیست...یه جو لجبازی بچگانه بوجود اومده که حتی خود منم بعضی وقتا تحت تاثیر قرار میده :)
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
بانجی دست رو سبکی گذاشت که خیلیارو از پا دراورده.اولین تجربشون بود و به نظرم ضربه اصلیی که خورد هایپ الکی بود وگرنه درسته در حد و اندازه هیلو نیست ولی بعنوان یه IP جدید اونقدریم بد نیست که همه دارن میکوبوننش!
ببینیم تو ساپورت های اینده بانجی چیکار میکنه.این ازادیی که اینا بدست اوردن امیدوارم بخاطر مسایل پول پرستی اکتی به گند کشیده نشه.
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
من نمیدونم مایکروسافت با اینا سر هیلو چیکار کرده که وقتی از مایکروسافت جدا شدن جشن گرفتن و بعدش هم حالا میگن آزادی . . .
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
بانجی دست رو سبکی گذاشت که خیلیارو از پا دراورده.اولین تجربشون بود و به نظرم ضربه اصلیی که خورد هایپ الکی بود وگرنه درسته در حد و اندازه هیلو نیست ولی بعنوان یه IP جدید اونقدریم بد نیست که همه دارن میکوبوننش!

تبلیغات وحشتناک همین میشه. اگر این همه واسه بازی Hype درست نمی کردن الان اینجوری نبود. کسی هم خیلی نکوبوند ولی واقعا اصلا در حد اندازه اونی که خودم شخصا فکر می کردم نبود. یه بازی خیلی معمولیه همین!
این وسط موفق ترین شرکت، اونی هست که پشت تبلیغات بازی بوده! ببینید کاری کرد که هنوز نیومده بازی، خرجش کامل در اومده، مثل بنز هم می فروشه و کاری کرده که هر کسی بازی رو خریده به زور می خواد به خودش بقبولونه که Destiny شاهکاره. این حقیقت رو قبول کنیم که تنها هدف Activision از این بازی استفاده از محبوبیت Bungie بود، فقط همین نه عرضه یه بازی شاهکار که کاملا به هدفش رسید. واقعا دور و زمونه بدیه که بازی ها به خاطر تبلیغات پشتشون می فروشن نه ارزش خود بازی...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر