هدف استودیو Playground "تبدیل شدن به بهترین استودیو ساخت بازی racing در جهان" است

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
سازنده بازی Forza Horizon استودیو Playground قصد "تبدیل شدن به بهترین استودیو ساخت بازی racing در جهان" را دارد.

waxq0wrqhjikvpqdrl7a.jpg
creative director بازی Ralph Fulton در مصاحبه ای با سایت videogamer گفت: " ما نسبتا کمپانی تازه تاسیس و جوانی هستیم. ژانویه سال آینده استودیو ما وارد پنجمین سال فعالیت خود می شود که از لحاظ توسعه بازی ها مدت نسبتا کوتاهی است. من فکر می کنم ما برای این استودیو تشکیل داده ایم که بتوانیم تبدیل به بهترین استودیو ساخت بازی racing شویم. هنوز افتخاراتی هست که ما دوست داریم به دست آوریم و من فکر می کنم ما بهترین کار ها را انجام می دهیم تا این این چیز ها را به دست آوریم. ساخت بازی Forza ما را قادر ساخت تا این کار را انجام دهیم و با بهترین ها رقابت کنیم. این که آینده چه پیش خواهد آمد، مشخص نیست اما در حال حاضر ما عاشق کار خود و همکاری با استودیو Turn 10 برای ساخت Forza هستیم."

استودیو Playground توسط تعدادی از کارمندان استودیو Codemasters در اوایل سال 2010 ایجاد شد. بعد از مدتی افراد با استعدادی از استودیو های بزرگی مثل Evolution Studios, Rockstar North وUbisoft Reflections به این استودیو پیوستند.

lnbgy09be15j2cyc0qkj.jpg


اولین بازی این استودیو شماره اول Forza Horizon بود که سال 2012 منتشر شد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. حال Fulton انتظار بسیار زیادی دارد تا شماره دوم Forza Horizon باز هم مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و موفقیت شماره اول بازی را تکرار کند.

"ما اولین شماره Forza Horizon را در طول 18 ماه ساختیم و در همان زمان که استودیو تشکیل شد، ساخت بازی هم شروع شد و من فکر می کنم بازی که ما در آن فضا و زمان ساختیم، عالی بود. بدیهی است که با ساخت Forza Horizon 2، من چنین احساسی دارم که پاهای خود را دراز کردیم، از تکنولژی جدید (Xbox One) استفاده کردیم و روی ایده های که داشتیم فکر کردیم... منظور من اینه که ویژگی های Forza Horizon 2 بیشتر از Forza Horizon 1 است چه از نظر تعداد و چه از نظر جاه طلبی و گستردگی. در آخر من احساس بسیار خوبی دارم نسبت به آن چیزی که داخل box قرار دادیم(تکمیل ساخت Forza Horizon 2)."

Forza Horizon 2 در تاریخ 30 ماه سپتامبر برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد و نسخه Xbox One بازی توسط استودیو Playground ساخته، شده است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
اینها مگه یک سریشون سازنده های PGR نبودن؟
این تریلر آخی که نشون دادن، خیلی منو یاد PGR4 انداخت، مخصوصا افکت بارونش که واقعا منو برد یه دنیای دیگه . . .

اگه واقعا شبیه به PGR باشه، به نظر من از خود FM هم بازی قشنگ تریه، گیم پلی بازی هم هیچ وقت آرکید نبوده و نیست، یک جوری ترکیبی از آرکید و شبیه سازیه، یک جوری تعادل رو ایجاد کرده.
دوست عزیز درسته که یسری ازینها دست اندر کاران PGR بودن ولی مقایسه ی PGR و FH بسیار کار اشتباهی در وهله ی اول PGR بیس لول دیزاینش مسیر های خطی و دو طرف بسته ای بود که بهت اجازه ی میون بر زدن رو نمی داد در حالی که یکی از محوریت های گیم پلی این نسخه همین میان برها و off road رفتن هاست.نکته ی دوم اینکه گیم پلی PGR یک چیزی بین Simو arcade بود در حالی که FH یک Arcade تمام عیار محسوب میشه نسبت به pGR و نکته ی سوم PGR تمام سعی و تلاشش آوردن گرافیک رئال بود در حالی که آرت استایل FH2 خیلی به سمت گرافیک فانتزی و رنگهای جذاب پیشرفته بنظرم توی ریسینگهای حال حاظر نزدیک ترین بازی به PGR درایوکلاب هست.اشتباه نشه قصد تخریب Fh2 رو ندارم چون خودم واقعا عاشقش شدم پله ها بیشتر از Dc فقط داشتم می گفتم اشتباهه تا حدودی حرفتون...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر