هدف استودیو Playground "تبدیل شدن به بهترین استودیو ساخت بازی racing در جهان" است

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
سازنده بازی Forza Horizon استودیو Playground قصد "تبدیل شدن به بهترین استودیو ساخت بازی racing در جهان" را دارد.

waxq0wrqhjikvpqdrl7a.jpg
creative director بازی Ralph Fulton در مصاحبه ای با سایت videogamer گفت: " ما نسبتا کمپانی تازه تاسیس و جوانی هستیم. ژانویه سال آینده استودیو ما وارد پنجمین سال فعالیت خود می شود که از لحاظ توسعه بازی ها مدت نسبتا کوتاهی است. من فکر می کنم ما برای این استودیو تشکیل داده ایم که بتوانیم تبدیل به بهترین استودیو ساخت بازی racing شویم. هنوز افتخاراتی هست که ما دوست داریم به دست آوریم و من فکر می کنم ما بهترین کار ها را انجام می دهیم تا این این چیز ها را به دست آوریم. ساخت بازی Forza ما را قادر ساخت تا این کار را انجام دهیم و با بهترین ها رقابت کنیم. این که آینده چه پیش خواهد آمد، مشخص نیست اما در حال حاضر ما عاشق کار خود و همکاری با استودیو Turn 10 برای ساخت Forza هستیم."

استودیو Playground توسط تعدادی از کارمندان استودیو Codemasters در اوایل سال 2010 ایجاد شد. بعد از مدتی افراد با استعدادی از استودیو های بزرگی مثل Evolution Studios, Rockstar North وUbisoft Reflections به این استودیو پیوستند.

lnbgy09be15j2cyc0qkj.jpg


اولین بازی این استودیو شماره اول Forza Horizon بود که سال 2012 منتشر شد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. حال Fulton انتظار بسیار زیادی دارد تا شماره دوم Forza Horizon باز هم مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و موفقیت شماره اول بازی را تکرار کند.

"ما اولین شماره Forza Horizon را در طول 18 ماه ساختیم و در همان زمان که استودیو تشکیل شد، ساخت بازی هم شروع شد و من فکر می کنم بازی که ما در آن فضا و زمان ساختیم، عالی بود. بدیهی است که با ساخت Forza Horizon 2، من چنین احساسی دارم که پاهای خود را دراز کردیم، از تکنولژی جدید (Xbox One) استفاده کردیم و روی ایده های که داشتیم فکر کردیم... منظور من اینه که ویژگی های Forza Horizon 2 بیشتر از Forza Horizon 1 است چه از نظر تعداد و چه از نظر جاه طلبی و گستردگی. در آخر من احساس بسیار خوبی دارم نسبت به آن چیزی که داخل box قرار دادیم(تکمیل ساخت Forza Horizon 2)."

Forza Horizon 2 در تاریخ 30 ماه سپتامبر برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد و نسخه Xbox One بازی توسط استودیو Playground ساخته، شده است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
در راستای باس فایت چینی جلوی FH2, من همینجا اعلام میکنم که GTA V نسل بعد باید از سد باس فایت سانست باید عبور کنه, امیدوارم موفق شه:d:))
 

DoppelGang3rX1

کاربر سایت
Apr 17, 2008
1,726
نام
Ali
نسخه اولش واقعا شاهکار بود و منو خیلی سورپرایز کرد سال 2012 یه اسلیم خریدم هورایزون رو بدون هیچ پیش زمینه ای گذاشتم داخلش و نمیدونم چیشد در عرض چند روز جوییدمش و بهم خیلی چسبید...تنها بازی که تا اینجا میتونه منو به خرید x1ترغیب کنه....اما کیه که گول بخوره
 

Farshad360

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,550
نام
فرشاد
جالب شد :d Forza Horizon یه IP قدیمی باید از باس فایت درایو کلاب و the crew عبور کنه ؟!!! :-/ که جفتشون هم New IP هستند و معلوم نیست چی از آب در میان ...
 

batman0

کاربر سایت
Sep 8, 2013
509
در اینکه PlayGround Studio استودیوی قدرتمندیه و کیفیتش رو با Forza Horizon نشون داد هیچ شکی نیست ولی اینکه بخواید از خودتون فکت صادر کنید و اون رو از Polyphony برتر بدونید و حتی بهترین ریسینگ‌ساز جهان (!!!) اونم فقط و فقط با ساخت 1 بازی لقب بگیره یُخده آدمو اذیت میکنه...

Polyphony?!جک بود دیگه؟
 

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
2,794
جالب شد :d Forza Horizon یه IP قدیمی باید از باس فایت درایو کلاب و the crew عبور کنه ؟!!! :-/ که جفتشون هم New IP هستند و معلوم نیست چی از آب در میان ...

The Crew!!!!!!=))=)):)):)):d:d
با حال بود......:-*

Crew چی هست که نیاز به عبور کردن داشته باشه!!!!b-)
 

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
2,794
بازی به دست شما رسیده؟:|نمیدونم چرا وقتی بازی منتشر نشده میایم ترول میکنیم راحت

لازم نیست حتما به دستمون برسه و آخه Crew به جز یه محیط وسیع دیگه چی داره!!!!!!

طراحی ماشین که تعطیل
گرافیک که در حد نسل قبل
فیزیک که سازنده اصلا باهاش میونه ای نداشته
گیم پلی فوق العاده معمولی


حالا اینو میخوای با Forza Horizon , Drive Club که هر دوتاشون شاهکارهایی هستن مقایسه کنی!

کلا Ubisoft ثابت کرده وقتی میخواد وارد یه ژانر بشه که قبلا روش کار نکرده گند میزنه!
اینم یه چیزی میشه تو مایه های Pure Football....:d
 

artour-2198

کاربر سایت
Mar 18, 2013
405
نام
علیرضا
صرفا جهت یادآوری دوستان عرض کنم که متای هورایزون 85 شد و GT هم 96 از همینجا هم میشه فاصله ی این دو استودیو رو متوجه شد دیگه کاری به میزان فروش و غیره نداریم .
واقعا باید به حال اون عزیزانی که polyphony رو با PG مقایسه میکنند گریست !
 

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,992
نام
sami
صرفا جهت یادآوری دوستان عرض کنم که متای هورایزون 85 شد و GT هم 96 از همینجا هم میشه فاصله ی این دو استودیو رو متوجه شد دیگه کاری به میزان فروش و غیره نداریم .
واقعا باید به حال اون عزیزانی که polyphony رو با PG مقایسه میکنند گریست !
ایرانم یک زمانی یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین کشورهای دنیا بود ولی الان...
گذشته رو بی خیال فعلا که عقب مونده از t10
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,755
نام
مراد حلیمی
منظور اينا "بهترين شدن در حال حاضر " هستش نه "بهترين شدن در طول تاريخ":d
Polyphony حال حاضر منظور Playground حال حاضر منظور T10 حال حاضر منظور نه تاريخچه و رزومه مثلا 10 سال قبلشون

و اگر اينطور در نظر بگيريم بله هدفشون با وجود كيفيت فعلي رقبا سهل الوصول(كيفيت فعليشون هم ميشه يكي دو تا بازي اخيرشون ديگه)

.
 

Sierra-117

کاربر سایت
Jan 18, 2012
900
نام
سامان
صرفا جهت یادآوری دوستان عرض کنم که متای هورایزون 85 شد و GT هم 96 از همینجا هم میشه فاصله ی این دو استودیو رو متوجه شد دیگه کاری به میزان فروش و غیره نداریم .
واقعا باید به حال اون عزیزانی که polyphony رو با PG مقایسه میکنند گریست !
نیم ساعته نیمتونم این جملت رو هزم کنم:-?فکر کنم شما تعریف درستی از سبک های بازی تو ذهنت نداری اولاً که GT باید با FMS مقایسه بشه دوماً سبک GT شبیه ساز رانندگی هست و FM یه آرکید هست با درون مایه های شبیه ساز حتی DC هم تو رده ی شبیه سازای درون پیست قرار میگیره تا یه آرکید جهان باز یعنی حتی مقایسه ی این دوتا هم با هم نمیخونه زیاد چه برسه GT.واقعاً ترول کردن یه بازی و استودیو که به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده و اولین عنوانشون بهترین Racing سال 2012 شده و فقط 4 سال از فعالیتشون میگذره هم جای کمی تامل داره!

از طرف PG هم معذرت میخوام که همچین حرفی زدن که یه هدفی رو دنبال میکنن و اونم بهترین شدن تو این سبک هست ، نمیدونستم این موردم از نظر بعضی مهندسین بازی سنتر مشکل داره ، طرف اومده گفته یه هدف برای خودمون مشخص کردیم و اونم بهترین شدن تو این سبک هست بیراه هم نگفته شیب تند پیشرفتش رو دیدیم همین نسخه ی دوم هم IGN هزارتا نسخه ی قابل بازیش رو تجربه کرده و لذت برده نمایش ها هم مشکلی نداشتن و حتی Buildـهای جدید بازی هم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتن.دیگه همه FH 1 و موقیت هاش رو دیدن حتی سونی فن ترین فردی هم که میشناختم بازی رو تحسین میکرد.

پ.ن: عاشق همه چیه این Fultonـنم هم شخصیت هم لحجه ی باحالش:d:bighug:
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
نیم ساعته نیمتونم این جملت رو هزم کنم:-?فکر کنم شما تعریف درستی از سبک های بازی تو ذهنت نداری اولاً که GT باید با FMS مقایسه بشه دوماً سبک GT شبیه ساز رانندگی هست و FM یه آرکید هست با درون مایه های شبیه ساز حتی DC هم تو رده ی شبیه سازای درون پیست قرار میگیره تا یه آرکید جهان باز یعنی حتی مقایسه ی این دوتا هم با هم نمیخونه زیاد چه برسه GT.واقعاً ترول کردن یه بازی و استودیو که به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده و اولین عنوانشون بهترین Racing سال 2012 شده و فقط 4 سال از فعالیتشون میگذره هم جای کمی تامل داره!

از طرف PG هم معذرت میخوام که همچین حرفی زدن که یه هدفی رو دنبال میکنن و اونم بهترین شدن تو این سبک هست ، نمیدونستم این موردم از نظر بعضی مهندسین بازی سنتر مشکل داره ، طرف اومده گفته یه هدف برای خودمون مشخص کردیم و اونم بهترین شدن تو این سبک هست بیراه هم نگفته شیب تند پیشرفتش رو دیدیم همین نسخه ی دوم هم IGN هزارتا نسخه ی قابل بازیش رو تجربه کرده و لذت برده نمایش ها هم مشکلی نداشتن و حتی Buildـهای جدید بازی هم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتن.دیگه همه FH 1 و موقیت هاش رو دیدن حتی سونی فن ترین فردی هم که میشناختم بازی رو تحسین میکرد.

پ.ن: عاشق همه چیه این Fultonـنم هم شخصیت هم لحجه ی باحالش:d:bighug:

از نظر شبیه سازی FH از FM سخت گیری کمتری داره ولی اگر تنظیمات رو برای شبیه ساز فعال کنید FH رو میشه یک شبیه ساز قلمداد کرد. مخصوصاً که در شماره 2 هم دمیج مکانیکی هست و هم قابلیتهای تیونینگی که میشد در FM جزئیاتشون رو تغییر داد (تغییر ضرایب دنده و باد لاستیک و ... همه این چیزها در FH2 هستن). اصلاً درست نیست این بازی رو با بازیهای آرکید دیگه مقایسه کرد چون از نظر جزئیات شبیه سازی و ... تنه به تنه عناوین شبیه ساز (کنسولی، مثل سری FM) هست اما سختگیری کمتری رو اعمال میکنه تا بازی فان تر باشه.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
لازم نیست حتما به دستمون برسه و آخه Crew به جز یه محیط وسیع دیگه چی داره!!!!!!

طراحی ماشین که تعطیل
گرافیک که در حد نسل قبل
فیزیک که سازنده اصلا باهاش میونه ای نداشته
گیم پلی فوق العاده معمولی


حالا اینو میخوای با Forza Horizon , Drive Club که هر دوتاشون شاهکارهایی هستن مقایسه کنی!

کلا Ubisoft ثابت کرده وقتی میخواد وارد یه ژانر بشه که قبلا روش کار نکرده گند میزنه!
اینم یه چیزی میشه تو مایه های Pure Football....:d

اینکه Crew چی می خواد بشه رو نمی دونم ، اما اونایی که گفتی در حدی که شما می گی نیست ،
و قبلا روش کار نکرده هم Driver Sf پس چی بوده؟
گند زندن رو می شه تعریف بهتری ازش ارائه بدی؟ مثلا بازی متاش بالای 90 نشه می شه یک بازی گند زده؟

در مورد تاپیک هم جالبه ، طرف اومده گفته می خواییم بیشم ، ادعا نکرده هستیم ، این جبهه گیری ها خیلی جالبه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر