Sony یک بار دیگر تایید کرد: The Last Guardian همچنان در دست ساخت است

Schürrle

کاربر سایت
Jul 1, 2013
1,306
نام
مهران
08043983261062246225.jpg

Michael Denny،معاون استودیو های جهانی Sony در اروپا،اعلام کرد که The Last Guardian همچنان زنده و در حال توسعه است.

خبر جدید وجود ندارد.بازی همچنان در حال توسعه است.این چیزی است که ما برایش بسیار هیجان زده هستیم و من درک می کنم که چرا مردم همیشه در مورد آن می پرسند.به خاطر اینکه این پروژه هیجان انگیز از یک تیم هیجان برانگیز است.

این اطلاعیه دنباله رو غایب بودن The Last Guardian در E3 امسال منتشر شده که پس از آن Sony اعلام کرد که بازی همچنان در حال توسه است و زمانی نمایش داده خواهد شد که بازی آماده شده باشد.اینکه The Last Guardian کی آماده خواهد شد به یکی از سوال برانگیز ترین مسائل دنیای بازی شده است.

همان طور که دیروز اعلام شد The Last Guardian همچنین در Tokyo Game Show امسال هم حضور نخواهد داشت.

Shuhei Yoshida رئیس استودیو های جهانی Sony در مصاحبه با EuroGamer گفت که شرکت یک "چارچوب زمانی مشخّص" در ذهن دارد و با اینکه تیم سازنده در حال پیشرفت است هنوز بازی به تقطه ای نرسیده است که Sony آن را نمایش بدهد.


منبع
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
فکر کنم انقدی از تاریخ معرفی و تاخیر هایمتعدد بازی گذشته باش ک بخوان کلا دیگه ب روشونم نیارن ک همچین بازی وجود داشته....
یک کلمه بگن تیم ساخت بهم ریخته جمشن کنن بره دیگه...
دیگه کم کم باید ببریمش تو لیست رویایی ff vii remake و shenmue 3
اینطوری هم انتظار ساخت بازی تاپی مثل soc بوجود میاد ک بعده اینهمه سال تحویل ملت بدن....از اونورم بعید میدونم کسی غیر udea از پسش بر بیاد
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
آقا تو e3 015 صد در صد نشون میدن...
چون سونی دوباره تایید کرده که در حال ساخته و تا e3 2015 هم حدودا 10 ماه مونده و تا اون موقع بازی به حدی میرسه که یه نمایش داشته باشه.....
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
انگار همه یادشون رفته Fumito Ueda از سونی رفته و هیچ دلیلی هم اعلام نکردن برای این کار . جدیدا جند نفر دیگه هم کاملا از تیم سازنده جدا شدن، از بس داره طولانی میشه دیگه دیر شده. از اون موقع تا حالا کلی بازی های به اصطلاح هنری اومده و امکانش هست نتونه اونجور که باید تاثیر بذاره.
Fumito Ueda درسته كه از Team Ico جدا شده ولي همچنان به صورت مستقيم روي روند ساخت TLG نظارت داره و مطمئنا چيزي براي طرفداراش كم نميزاره. گويا دليل جدا شدنش هم دنبال كردن علايق شخصيش تو يه استوديو كوچيك تر و بالطبع كار كردن روي يه پلتفرم كوچيك تر ( شايد موبايل ) بوده.
در مورد موفقيت و عدم موفقيت اين عنوان هم از الان نميشه نظري داد. يكي مثل من عاشق Team Ico ـه و بهشون ايمان كامل داره و يكي ديگه هم هيچ علاقه اي به ساخته هاشون نداره و طبيعتا بعد اين همه سال اميديم به TLG ـشون نداره.

/:)
من چی گفتم شما چی برداشت کردی
امیر جان متوجه نشدی من چی گفتم هاااا :d
مگه همه ی ایده ها و طرح ها برای ساخت بازی فقط و فقط از دل خود استدیو ها بیرون میاد؟
خیلی از داستان ها و ایده و طرح هایی که برای ساخت بازیش مطرح میشه بیشتر از طرف اشخاصی خارج از این یک جمع بازیسازی مطرح میشه... شاید اینجا بشه گفت شخص حقوقی
من به اندازه کافی با کارنامه Team Ico آشنا هستم و در کیفیت کارشون شکی نیست
ولی شما حداقل یک درصد هم فرض رو بر این محال بزار که این بازی از لحاظ داستانی همان داستان بازی majin and forsaken و از لحاظ گیم پلی هر چند خیلی خیلی زیباتر ولی در اصل و هسته گیم پلی همان گیم پلی majin and forsaken باشه ( البته نمیگم تقلید چون گفتم که بر حسب اتفاق چون این دوبازی در یک برهه زمانی در حال ساخت بودن )
حالا اگه اینطوری باشه با توجه به کارنامه درخشان Team Ico آیا این استدیو میاد بازیشو منتشر میکنه؟ مسلما نه... پس میاد تغییراتی کلی در داستان و نوع گیم پلی بازی میده که میشه همین 4-5 سال تاخیر

منم اصلا مقایسه ای تو حالت کلی بین این دو بازی نکردم و صددرصد کیفیت کار Team Ico رو بیشتر میپسندم
ولی بیشتر منظورم داستان اصلی و نوع گیم پلی بازی بود که هر دوشون امکان داره از یک داستان و از یک طرح و ایده ی گیم پلی استفاده کرده باشن ( نه تقلید بلکه بر حسب اتفاق )
والا من كه اشكالي تو برداشت خودم از حرف شما نمي بينم :d شما گفتي كه اين بازي به خاطر شباهتش به Majin تاخير خورده كه منم گفتم Team Ico خيلي بزرگ تر از اونيه كه بخواد بازيش رو به خاطر شباهت با يه عنواني مثل Majin تاخير بزنه :d

لزومي نداره كه تمامي ايده ها از دل خود استوديو خارج بشن. شايد تو ذهن خيلي از ماها ايده هاي يونيك و منحصر به فردي وجود داشته و با خيلي ها مطرحش كنيم ولي مهم اينجاست كه اون شخص مستمع يا بيننده اي كه داره از ايده هاي ما كسب اطلاعات ميكنه، بتونه اون اطلاعات به دست اومده رو به درستي به تصوير بكشه. حالا اين كه اصلا به بحث ما مرتبط نيست و ادامه اشم نميدم چون من كاري ندارم كه منشاء ايده هاي Team Ico كجاست، من فقط حرفم اينه كه درست نيست كه يه استوديويي مثل Team Ico رو كه هميشه ايده هاي يونيكي رو به تصوير كشيده با يه استوديويي مثل استوديوي سازنده Majin كه ساخته اش رسما تقليدي از ساخته هاي قبلي Team Ico بوده مقايسه كنيم و تازشم در آخر به Team Ico خرده بگيريم!

اين فرضيم كه شما ميگي كاملا غلطه اكبر جان چون اگر منظور شما از هسته گيم پلي همين تعاملي ـه كه بين دو شخصيت Majin شكل گرفته بود بايد بگم كه اين همكاري دقيقا تقليدي ضعيف از همكاري و هماهنگي Yorda و Ico بود كه سال ها قبل اودا ( اُدا ) به شكلي استادانه به تصوير كشيده بودش. حالا اگر بر فرض مثالم TLG رو از اين نظر شبيه به Majin بدونيم با يه فرمول ساده ميشه گفت كه: TLG => Majin => Ico بنابراين اگر تقليديم در كار باشه به صورت غير مستقيم از اولين ساخته ي خودشون بوده نه Majin! هر چند كه من خودم به شخصه تقليدي نمي بينم و صرفا براي حرف شما چنين چيزي رو نوشتم!

از لحاظ داستاني هم به نظرم داستان و روند داستاني Majin اصلا در حدي نبود كه حالا يه استوديويي ( اونم نه Team Ico ) بخواد ازش تقليد كنه چون بيش از اندازه سطحي و ساده بود. از طرفيم دو نسل قبل Team Ico بدون ديالوگ و با سخت افزار محدود داستاني رو روايت كرد كه حتي استوديويي مثل ND با اون عظمت هم فكر نكنم كه بتونه تكرارش كنه!

بنابراين با توجه به چنين مولفه هايي به شخصه نيازي به تقليد Team Ico از Game Republic نمي بينم. حالا نظر شما هر چي هست، محترم.
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
آقا تو e3 015 صد در صد نشون میدن...
چون سونی دوباره تایید کرده که در حال ساخته و تا e3 2015 هم حدودا 10 ماه مونده و تا اون موقع بازی به حدی میرسه که یه نمایش داشته باشه.....
دقیقا همینطوره ! :d این نسل به نظرم سونی میخواد به تمامی عناوینی که کاملا غرق در سکوت خبری بودن، میخواد یه سروسامونی بده ! یعنی واقعا میخواد اینکارو بکنه.. I Mean ! :d
این قضیه به نظرم با رونمایی دوباره و غیرمنتظره Until Dawn شروع شدش ! اگر دقت کرده باشید، میبیند که بعد از معرفی Until Dawn در گیمزکام 2012 اصلا هیچ خبری ازش منتشر نشد، تا اینکه بالاخره در گیمزکام امسال برای بار دوم، یه خبر گُنده ازش منتشر شد و ما متوجه شدیم که پروژه بر روی 4 منتقل شده ! :d این اتفاق به نظر من قراره برای The Last Guardian هم بیفته، یعنی 100% میفته ! :d اونم در E3 2015 !
اگر امسال نمایش میداشت، 100% با یه عنوان کراس جن طرف بودیم، ولی خُب مشخصه که اقتضای سخت افزاری بر حسب اون نمایش با شکوه و باصلابتی که در E3 2009 این عنوان داشت، معلومه که سخت افزار قوی رو میطلبه، از اونجایی هم که PlayStation 4 برای این کار زاده شده، میشه شاهد یه شاهکار فوق العاده یونیک و منحصر بفرد بر روی این کنسول باشیم ! :d دیگه حرکت چندتا پَر تریکو و ساخت اون سرزمین های وسیع و فیزیک فوق العاده برای PS4 که چیزی نیستش ! تازه تیم ایکو هم که از لحاظ دانش فنی، این قضیه رو خیلی وقت ها پیش اثبات کردن، دقیقا زمان عرضه Shadow of the Colossus در سال 2005 اونم بر روی PS2 ! هنوزم که هنوزه، اصلا سخته باور کردنش..:d
دیگه کم کم باید ببریمش تو لیست رویایی ff vii remake و shenmue 3
این حرف های چیپ و مسخره رو هم لطفا نزنید ! :d طرف (خیلی از بچه های همین فروم که این همه خودشیرینی میکنن..) اصلا شنموهای قدیمی رو هم بازی نکرده، بعد میاد میگه که مثلا سوزوکی هر وقت شنمو جدید ساختش، اونوقتم TLG عرضه میشه ! بابا اینا همش یه جوکه ! اصلا سوزوکی دیگه سن ـش یعنی اقتضای سنی ـش جواب نمیده که بخواد یه بازی رو کارگردانی بکنه ! اصلا زیر 0%ـه ! :| نهایت نهایت ـش میشه مثلا مشاور..
بعدشم مثل این میمونه که مثلا بگیم کن کوتاراگی هروقت یه پلی استیشن جدید بسازه، TLG هم عرضه میشه ! :|:d بابا دیگه یه سنّ ـی گفتن، عمری گفتن، خلاقیت و انرژی گفتن، دیگه از اونها گذشته این کارها.. اصلا من موندم این تخیلات رو برای چی با واقعیات مخلوط میکنید ؟!
پروژه تریکو، واقعا داره ساخته میشه، چطوری بگم، واقعا داره ساخته میشه ! والا مثل رویاهایی نظیر شنمو و این امثال نیست ـش، اینهایی که میگید، یه مشت رویا یا بهتره بگم "فرض محال" هستن..همین !
==============
راستی یه مطلبی هم در رابطه با ساخته قبلی تیم ایکو هستش، گفتم اینجا بگم ! :d Ludwig سردبیر تحریریه سایت Joystiq به مناسبت 10 سالگی این سایت، یه مقاله ای رو با Staff سایت، منتشر کردن با نام "بهترین عنوان یک دهه قبل" که شخص خود ایشون هم بهترین بازی مورد علاقه ـش رو Shadow of the Colossus انتخاب کردن !
از اینجا ببینید:
watch?v=xjgrjBPKpeE
توضیحات جالبی دادن و قسمتی از اون که مطمئنم برای بقیه طرفدارا و مخاطبا هم خیلی آشنا هستش، قسمت مقیاس و چشم انداز های وسیع بازی رو متذکر میشن و میگن که تا حالا هیچ عنوانی نتونسته به خوبی این اثر، این حس رو القاء بکنه ! :d دقیقا بخوام اشاره بکنم، یعنی همون حس بزرگی و عظمت و کوچک و نحیف بودن رو شما به بهترین نحو میونید داخل این بازی حس کنید ! :d مثلا خود واندر رو مثال میزنه که واقعا در قیاس با کلوسوس ها به اندازه یه مورچه هستش و از این حرفا...:|:d
خودم یادمه چندسال پیش، قبل از زمان عرضه بازی کسلوانیا لُرد او شَدو، یه پیش نمایشی رو داشتم از این بازی میخوندم که نوشته بود شما در این بازی با غول های عظیمی وارد نبرد خواهید شد که دقیقا عظمتشان شبیه به کلوسوس های بازی Sotc خواهد بود و و و و ...:d (منظورم اینه که نویسنده چنین توصیفی رو کرده بود..) یعنی وقتی این بازی رو تجربه کردم، واقعا اونجا بود که ارزش واقعی تیم ایکو و کارشون رو درک کردم ! یعنی هیچکدوم از غول های بزرگ و عظیمی که داخل بازی به عنوان باس های بازی قرار داده شده بود، نتونسته بودن اون حس عظمت و بزرگی و هیبت رو چه از لحاظ بصری، چه از لحاظ فنی داخل چشم اندازهای بازی پیاده سازی کنن، یعنی خودم شخصا تا بحال هیچ عنوانی رو ندیدم که با چنین ظرافت و زیبایی بتونه این مهم رو به نحو احسنت داخل بازی پیاده کنه ! :d یاد حرف های دیوید جفی خالق God of War اُفتادم که بعد از تجربه این شاهکار چنین حرفی رو زده بود:
HADOW OF THE COLOSSUS is the only game where my jaw literally hung open in awe while playing. That sounds like hyperbole, but it's not. I remember when it first happened: I was mounting the first Colossi and I saw my reflection in the TV. Sure enough: my jaw was open! And it stayed open for a good 5 minutes! That had never happened to me while playing a game before, and it has not happened since!
یعنی اون تیکه قرمز دیگه آخرشه ! =)):d
راستی داشت یادم میرفت، اُکتبر امسال، سالگرد "10سالگی" این شاهکار میشه که پیشاپیش همینجا به همه دوستان، بالاخص تک تک طرفدارا تبریک میگم ! :bighug: امیدوارم بتونیم و اگر فرصت شد، یه جشن مفصل برای این قضیه هم برگذار کنیم ! :d
پ.ن: See You in the next E3 ! :d #Believe !
Our Journey So Far..
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,822
نام
بردیا دلوشی
خیلی هم خبر خوبی بود ! :bighug:

ممنون که به طرفداراشون احترام میزارن و طرفدار هارو آپدیت نگهمیدارن !‌

اینم بگم که خیلی برای Final Fantasy Vesus XIII AKA Final Fantasy XV هم همچین حرفی میزدند که دیگه فلان شده بازی و ساخته نمیشه و فلان !
ولی وقتی یکی طرفدار حقیقی یک بازی باشه و ببینه هنوز مورد تایید سازندگانشم هست چرا باید بیاد تیکه به بازی بندازه و چرا بیاید توهین به بازی و سازندگان و طرفداراش کنه !

ما هنوز به بازی ایمان داریم !‌
و چهره ی کسانی که بازی رو مورد تمسخر قرار میدن موقع اومدن بازی دیدنی میشه !

اینم بگم که سونی از اون دست شرکت هایی نیست که بگه سریع بازی رو جمع کن و یک چیز بده میخوام نمایش بدم و بازی رو بساز و Pre-Order رو روی سایتش بزنید که حالش رو ببریم.
 

akbar.wesker

کاربر سایت
Nov 23, 2012
219
نام
اکبر
Fumito Ueda درسته كه از Team Ico جدا شده ولي همچنان به صورت مستقيم روي روند ساخت TLG نظارت داره و مطمئنا چيزي براي طرفداراش كم نميزاره. گويا دليل جدا شدنش هم دنبال كردن علايق شخصيش تو يه استوديو كوچيك تر و بالطبع كار كردن روي يه پلتفرم كوچيك تر ( شايد موبايل ) بوده.
در مورد موفقيت و عدم موفقيت اين عنوان هم از الان نميشه نظري داد. يكي مثل من عاشق Team Ico ـه و بهشون ايمان كامل داره و يكي ديگه هم هيچ علاقه اي به ساخته هاشون نداره و طبيعتا بعد اين همه سال اميديم به TLG ـشون نداره.


والا من كه اشكالي تو برداشت خودم از حرف شما نمي بينم :d شما گفتي كه اين بازي به خاطر شباهتش به Majin تاخير خورده كه منم گفتم Team Ico خيلي بزرگ تر از اونيه كه بخواد بازيش رو به خاطر شباهت با يه عنواني مثل Majin تاخير بزنه :d

لزومي نداره كه تمامي ايده ها از دل خود استوديو خارج بشن. شايد تو ذهن خيلي از ماها ايده هاي يونيك و منحصر به فردي وجود داشته و با خيلي ها مطرحش كنيم ولي مهم اينجاست كه اون شخص مستمع يا بيننده اي كه داره از ايده هاي ما كسب اطلاعات ميكنه، بتونه اون اطلاعات به دست اومده رو به درستي به تصوير بكشه. حالا اين كه اصلا به بحث ما مرتبط نيست و ادامه اشم نميدم چون من كاري ندارم كه منشاء ايده هاي Team Ico كجاست، من فقط حرفم اينه كه درست نيست كه يه استوديويي مثل Team Ico رو كه هميشه ايده هاي يونيكي رو به تصوير كشيده با يه استوديويي مثل استوديوي سازنده Majin كه ساخته اش رسما تقليدي از ساخته هاي قبلي Team Ico بوده مقايسه كنيم و تازشم در آخر به Team Ico خرده بگيريم!

اين فرضيم كه شما ميگي كاملا غلطه اكبر جان چون اگر منظور شما از هسته گيم پلي همين تعاملي ـه كه بين دو شخصيت Majin شكل گرفته بود بايد بگم كه اين همكاري دقيقا تقليدي ضعيف از همكاري و هماهنگي Yorda و Ico بود كه سال ها قبل اودا ( اُدا ) به شكلي استادانه به تصوير كشيده بودش. حالا اگر بر فرض مثالم TLG رو از اين نظر شبيه به Majin بدونيم با يه فرمول ساده ميشه گفت كه: TLG => Majin => Ico بنابراين اگر تقليديم در كار باشه به صورت غير مستقيم از اولين ساخته ي خودشون بوده نه Majin! هر چند كه من خودم به شخصه تقليدي نمي بينم و صرفا براي حرف شما چنين چيزي رو نوشتم!

از لحاظ داستاني هم به نظرم داستان و روند داستاني Majin اصلا در حدي نبود كه حالا يه استوديويي ( اونم نه Team Ico ) بخواد ازش تقليد كنه چون بيش از اندازه سطحي و ساده بود. از طرفيم دو نسل قبل Team Ico بدون ديالوگ و با سخت افزار محدود داستاني رو روايت كرد كه حتي استوديويي مثل ND با اون عظمت هم فكر نكنم كه بتونه تكرارش كنه!

بنابراين با توجه به چنين مولفه هايي به شخصه نيازي به تقليد Team Ico از Game Republic نمي بينم. حالا نظر شما هر چي هست، محترم.

نه عزیز.. بنده هم با شما موافقم و نظرتون محرتمه ولی در بعضی مواقع احساس میکنم که واژه ( استفاده از یک طرح و داستان مشترک ) رو به واژه (تقلید ) سوق میدید
ولی شما توی مطلبتون اشاره ی غیر مستقیم کردین به علت این موضوع که چطور ممکنه این دو از یک داستان و طرح و ایده مشترک استفاده کردن که احتمالش هست ( بنده هم عرض کردم که به هیچ وجه هیچ کدام رو به تقلید متهم نمیکنم چون هر دو بازی در یک برهه زمانی در دست ساخت بودن )
قبول دارم که این فرضی که من بیان کردم میتونه غلط باشه ولی تا همون هدی هم که میتونه غلط باشه میتونه درست هم باشه
به نظرم کسی که majin رو بازی کنه و با دقت تریلر TLG رو نگا کنه به اندازه شباهت این دو بازی چه در بعد گیم پلی و چه در بعد داستان فرضی و تعاملی که بین این دو هست پی میبره هر چند هر دو بازی تفاوت های ظاهری زیادی باهم دارن ( شاید این تفاوت ظاهری هم برگرده به همون اشخاصی که طرح و ایده رو به تصویر میکشن )
به هر حال این موضوع از مقایسه یک بازی با برداشتهایی از یک تریلر بوجود میاد ( پس خواهشا اشخاصی که majin رو بازی نکردن نظری در این مورد ندن )
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
/:)
اطلاعاتت رو زیاد کن بعد بیا بخند
بازی majin بنا به گفته ی باندای نامکو ...خیلی قبلتر از معرفی TLG در دست ساخت بوده
حالا یه شرکت وقتی ساخت بازیش تموم میشه بازیشو معرفی میکنه یه شرکت هم وقتی تازه داره ساخت بازیشو شروع میکنه میاد معرفی میکنه
این چیزارو بدونی بهتره

Namco اونزمان گفت مدتها قبلتر از آنونس TLG یعنی 2009 ما Majin رو کلید زده بودیم، منتها مسئله اینه TLG هم یهویی 2009 ساخته نشد عزیز دل برادر، Project Trico و اینکه قراره داستان دوستی یه آدمیزاد و موجود عظیم الجثه باشه از 2007 کلید خورده بود
Ueda فقط 2 ماه بعد تموم شدن مراحل ساخت Ico وقتی حتی هنوز منتشر هم نشده بود کانسپت و طرح کلی SoTC رو بسته بود! اونوقت همچین آدمی ازش بعیده که از 2006-2007 در مورد پروژه بعدیش برنامه داشته باشه؟ که همینطور هم بوده و بعد SoTC اولین سوالی که به قول خودشون وقتی با Kaido جلسه داشتن پرسیدن این بوده که قدم بعدی چیه.

غیر این Majin کلاً در حد و اندازه ای نیست که بود و نبودش بخواد اثری رو کار یه تیمی مثل Team Ico بذاره! کسی مثل Ueda که هنوزم که هنوزه بعد 8 سال نبودن تو این صنعت عالم و آدم از ایده هاش غارت می کنن و به شباهت بازیهاشون به ICO/SoTC افتخار می کنن هر انگی بهش می چسبه الا کپی بردای! و ترس از اینکه الان کار من شبیه کار فلانی شده بیاین جمعش کنیم منم کلاً از کارگردانی بکشم کنار و دیگه بریم خونه نشین بشیم بهتره...:-j بنا به تقلید/الهام/الگو و هر کلمه ای با این معانی تو بحث ساختن یه بازی با محوریت همراهی با یه حیوون هم باشه هم هیچکی تو این صنعت تا حالا بهتر از خود Team Ico نتونسته یه اسب رو در حد بهترین Sidekick تاریخ بازیها بالا ببره، کلاً جمعش کنین این بحث رو هر تیکه ای میخواین به TLG بندازین ولی از این چیزا نگین واسه خودتون بهتره
 
آخرین ویرایش:

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
Fumito Ueda درسته كه از Team Ico جدا شده ولي همچنان به صورت مستقيم روي روند ساخت TLG نظارت داره و مطمئنا چيزي براي طرفداراش كم نميزاره. گويا دليل جدا شدنش هم دنبال كردن علايق شخصيش تو يه استوديو كوچيك تر و بالطبع كار كردن روي يه پلتفرم كوچيك تر ( شايد موبايل ) بوده.
در مورد موفقيت و عدم موفقيت اين عنوان هم از الان نميشه نظري داد. يكي مثل من عاشق Team Ico ـه و بهشون ايمان كامل داره و يكي ديگه هم هيچ علاقه اي به ساخته هاشون نداره و طبيعتا بعد اين همه سال اميديم به TLG ـشون نداره.

ببین هیچ کس نمی دونه چرا جدا شده و فقط گفتن به عنوان Freelance روی بازی کار میکنه. من هم نمی گم چرت از آب در میاد ولی می گم وقتی بیاد دیگه بعیده بتونه مثل قبل تاثیر بذاره، الان این همه بازی تو این مایه ها اومدن و تو راهن، هر کسی هم با بازی های این استودیو آشنا نیست و دلیلی نداره برای مثال برای این بازی خیلی بیشتر هیجان زده بشه مثلا در مقابل Rime.
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
ببین هیچ کس نمی دونه چرا جدا شده و فقط گفتن به عنوان Freelance روی بازی کار میکنه. من هم نمی گم چرت از آب در میاد ولی می گم وقتی بیاد دیگه بعیده بتونه مثل قبل تاثیر بذاره، الان این همه بازی تو این مایه ها اومدن و تو راهن، هر کسی هم با بازی های این استودیو آشنا نیست و دلیلی نداره برای مثال برای این بازی خیلی بیشتر هیجان زده بشه مثلا در مقابل Rime.

خود استودیو به قدری خاص و توانا هست که بتونه حتی بدون استاد هم شاهکاری مثل عناوین قبلیش خلق کنه چه برسه به اینکه استاد نظارت داشته باشه!
درست مثل from software که حتی بدون میازاکی هم دارک سولز 2 رو اینطور مقتدرانه و با افتخار ( متای 90) عرضه کردن! حالا با حضور میازاکی bb چی بشه الله اعلم!
باز هم میگم بازی احتمالش رو داشت حتی سال گذشته عرضه بشه ولی بنظرم کلا نسخه ی ps3 رو کنسل کردن و نشستن دوباره با انجین قدرتمندتر و بهینه تر بازی رو از پایه برا ps4 ساختن و این خودش یکی از عوامل طولانی تر شدن روند ساخت بازی هست!
پ ن : حسم میگه بازی 2015 نمایش هاش شرو میشه و 2016 میاد :d
 

akbar.wesker

کاربر سایت
Nov 23, 2012
219
نام
اکبر
Namco اونزمان گفت مدتها قبلتر از آنونس TLG یعنی 2009 ما Majin رو کلید زده بودیم، منتها مسئله اینه TLG هم یهویی 2009 ساخته نشد عزیز دل برادر، Project Trico و اینکه قراره داستان دوستی یه آدمیزاد و موجود عظیم الجثه باشه از 2007 کلید خورده بود:-j
Ueda فقط 2 ماه بعد تموم شدن مراحل ساخت Ico وقتی حتی هنوز منتشر هم نشده بود کانسپت و طرح کلی SoTC رو بسته بود :-jاونوقت همچین آدمی ازش بعیده که از 2006-2007 در مورد پروژه بعدیش برنامه داشته باشه؟ که همینطور هم بوده و بعد SoTC اولین سوالی که به قول خودشون وقتی با Kaido جلسه داشتن پرسیدن این بوده که قدم بعدی چیه.

غیر این Majin کلاً در حد و اندازه ای نیست که بود و نبودش بخواد اثری رو کار یه تیمی مثل Team Ico بذاره! کسی مثل Ueda که هنوزم که هنوزه بعد 8 سال نبودن تو این صنعت عالم و آدم از ایده هاش غارت می کنن و به شباهت بازیهاشون به ICO/SoTC افتخار می کنن هر انگی بهش می چسبه الا کپی بردای! و ترس از اینکه الان کار من شبیه کار فلانی شده بیاین جمعش کنیم منم کلاً از کارگردانی بکشم کنار و دیگه بریم خونه نشین بشیم بهتره...:-j بنا به تقلید/الهام/الگو و هر کلمه ای با این معانی تو بحث ساختن یه بازی با محوریت همراهی با یه حیوون هم باشه هم هیچکی تو این صنعت تا حالا بهتر از خود Team Ico نتونسته یه اسب رو در حد بهترین Sidekick تاریخ بازیها بالا ببره، کلاً جمعش کنین این بحث رو هر تیکه ای میخواین به TLG بندازین ولی از این چیزا نگین واسه خودتون بهتره

پس اگه این کلید خوردن از سال 2007 هم جزوی از پروژه ساخت بازی باشه... پروژه ساخت این بازی تا به الان به حدود 8 سال میرسه
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
دقیقا همینطوره ! :d این نسل به نظرم سونی میخواد به تمامی عناوینی که کاملا غرق در سکوت خبری بودن، میخواد یه سروسامونی بده ! یعنی واقعا میخواد اینکارو بکنه.. I Mean ! :d
این قضیه به نظرم با رونمایی دوباره و غیرمنتظره Until Dawn شروع شدش ! اگر دقت کرده باشید، میبیند که بعد از معرفی Until Dawn در گیمزکام 2012 اصلا هیچ خبری ازش منتشر نشد، تا اینکه بالاخره در گیمزکام امسال برای بار دوم، یه خبر گُنده ازش منتشر شد و ما متوجه شدیم که پروژه بر روی 4 منتقل شده ! :d این اتفاق به نظر من قراره برای The Last Guardian هم بیفته، یعنی 100% میفته ! :d اونم در E3 2015 !
اگر امسال نمایش میداشت، 100% با یه عنوان کراس جن طرف بودیم، ولی خُب مشخصه که اقتضای سخت افزاری بر حسب اون نمایش با شکوه و باصلابتی که در E3 2009 این عنوان داشت، معلومه که سخت افزار قوی رو میطلبه، از اونجایی هم که PlayStation 4 برای این کار زاده شده، میشه شاهد یه شاهکار فوق العاده یونیک و منحصر بفرد بر روی این کنسول باشیم ! :d دیگه حرکت چندتا پَر تریکو و ساخت اون سرزمین های وسیع و فیزیک فوق العاده برای PS4 که چیزی نیستش ! تازه تیم ایکو هم که از لحاظ دانش فنی، این قضیه رو خیلی وقت ها پیش اثبات کردن، دقیقا زمان عرضه Shadow of the Colossus در سال 2005 اونم بر روی PS2 ! هنوزم که هنوزه، اصلا سخته باور کردنش..:d

این حرف های چیپ و مسخره رو هم لطفا نزنید ! :d طرف (خیلی از بچه های همین فروم که این همه خودشیرینی میکنن..) اصلا شنموهای قدیمی رو هم بازی نکرده، بعد میاد میگه که مثلا سوزوکی هر وقت شنمو جدید ساختش، اونوقتم TLG عرضه میشه ! بابا اینا همش یه جوکه ! اصلا سوزوکی دیگه سن ـش یعنی اقتضای سنی ـش جواب نمیده که بخواد یه بازی رو کارگردانی بکنه ! اصلا زیر 0%ـه ! :| نهایت نهایت ـش میشه مثلا مشاور..
بعدشم مثل این میمونه که مثلا بگیم کن کوتاراگی هروقت یه پلی استیشن جدید بسازه، TLG هم عرضه میشه ! :|:d بابا دیگه یه سنّ ـی گفتن، عمری گفتن، خلاقیت و انرژی گفتن، دیگه از اونها گذشته این کارها.. اصلا من موندم این تخیلات رو برای چی با واقعیات مخلوط میکنید ؟!
پروژه تریکو، واقعا داره ساخته میشه، چطوری بگم، واقعا داره ساخته میشه ! والا مثل رویاهایی نظیر شنمو و این امثال نیست ـش، اینهایی که میگید، یه مشت رویا یا بهتره بگم "فرض محال" هستن..همین !
پ.ن: See You in the next E3 ! #Believe !
Our Journey So Far..

داداش چه احساسی داری در این حد فن یه کنسول هستی؟! بعد هم تو جند تا جلسه سهام داران بودی که این همه اطلاعات پشت پرده داری و با اطمینان حرف می زنی؟ کلا تو هر خط از پستات نکته های من در اوردی هست...سوزوکی پیر نمی تونه بازی طراحی کنه؟ اصلا می دونی چند سالشه؟ کلا 5 6 سال سنش از کوجیما بیشتره برای مثال.
 

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
خیلی هم خبر خوبی بود ! :bighug:

ممنون که به طرفداراشون احترام میزارن و طرفدار هارو آپدیت نگهمیدارن !‌

اینم بگم که خیلی برای Final Fantasy Vesus XIII AKA Final Fantasy XV هم همچین حرفی میزدند که دیگه فلان شده بازی و ساخته نمیشه و فلان !
ولی وقتی یکی طرفدار حقیقی یک بازی باشه و ببینه هنوز مورد تایید سازندگانشم هست چرا باید بیاد تیکه به بازی بندازه و چرا بیاید توهین به بازی و سازندگان و طرفداراش کنه !

ما هنوز به بازی ایمان داریم !‌
و چهره ی کسانی که بازی رو مورد تمسخر قرار میدن موقع اومدن بازی دیدنی میشه !

اینم بگم که سونی از اون دست شرکت هایی نیست که بگه سریع بازی رو جمع کن و یک چیز بده میخوام نمایش بدم و بازی رو بساز و Pre-Order رو روی سایتش بزنید که حالش رو ببریم.
چون احترام باید دو طرفه باشه, وقتی یه موردی پیش می یاد که بازی چندین سال عرضش به تاخیر میفته, سازنده باید پاسخگوی طرفدار بازی باشه! حداقل حقوق طرفدارا اینه که باید در روند ساخت بازی قرار بگیرن, نه این که فقط همین یه جمله مرتبا بهشون گفته بشه "بازی همچنان در حال ساخت است"
این بازی قرار بود از system seller های قوی PS3 باشه, حالا شما اون کسی رو در نظر بگیر که فقط برای این بازی PS3 خریده, ببین چه حالی می شه.
 
آخرین ویرایش:

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
راستی داشت یادم میرفت، اُکتبر امسال، سالگرد "10سالگی" این شاهکار میشه که پیشاپیش همینجا به همه دوستان، بالاخص تک تک طرفدارا تبریک میگم ! :bighug: امیدوارم بتونیم و اگر فرصت شد، یه جشن مفصل برای این قضیه هم برگذار کنیم ! :d
حسین پایتم خِراب :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر