اولین اطلاعات از بازی جنون سیاه : تله + اولین تریلر

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
« تازه ترین شماره روزنامه "صبا" با عکس روی جلدی که کاملا اختصاصی است منتشر شد. این عکس مربوط است به یک بازی ایرانی به نام "جنون سیاه: تله" که برای اولین بار اطلاعات کامل آن از طریق صبا رونمایی میشود. »

روزنامه صبا امروز اولین پیش نمایش اختصاصی از بازی جنون سیاه رو منتشر کرد. پیش نمایشی که گوشه ای از اون رو در اختیار شما علاقه مندان به بازی های ایرانی قرار میدیم.

2452252_688.jpg

1 - داستان جنون سیاه در آینده ای نه چندان دور و در نقطه ای نامعلوم از سیاره زمین به وقوع می پیوندد.
2 - شخصیت بد بازی آشام نام دارد که الگو خود را ضحاک ماردوش می داند.
3 -شخصیت اصلی داستان جنون سیاه ، پلیس تازه کاری با نام سام است که پس از حمله به پایگاه پلیس ، موظف می شود در مقابل نیروهای آشام ایستادگی کرده و نه تنها انتقام همکارانش را بگیرد ، بلکه بشر را از وقوع فاجعه ای بزرگ نجات دهد.
4 - جنون سیاه یک اثر سوم شخص شوتر محسوب می شود. همراه با لحظات ترسناک و شوک های ناگهانی. سازندگان با الهام از عناوین مشهوری همچون چرخ دنده های جنگ و ندای وظیفه ، گیم پلی بازی را تهیه کرده اند و همانطور که می توان حدس زد کاور گیری یکی از المان های مهم جنون سیاه به حساب می آید. البته بخشی هایی از بازی به صورت مخفی کاری دنبال شده و از یک شوتر صرف فاصله می گیرد.
5 - این بازی از 10 مرحله تشکیل شده و دارای 7 محیط کاملا متنوع است. طبق گفته سازندگان این نخستین باری است که اتمام یک شوتر علمی / تخیلی بیش از 10 ساعت به طول می انجامد.
6 - بازی دارای دو شخصیت اصلی با نام های سام و کاوه است که هر دو قابل بازی هستند. البته سام کاراکتر اول خواهد بود و گیمر در بیشتر بازی کنترل او را به دست میگیرد ؛ اگرچه در بخش های از بازی هم کاوه به عنوان شخصیت دوم وارد گود می شود. دشمنان
7 - یکی از نکات منحصر به فرد که تیم سازنده با افتخار از آن سخن می گوید. به گفته آنها بیش از 19 دشمن متفاوت در بازی حضور دارند که برای هر کدام هوش مصنوعی جداگانه ای تهیه شده. هر کدام از این 19 نوع دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود هستند. علاوه بر این چهار باس (بخوانید غول آخر !) در بازی یافت می شوند. هر کدام از این باس ها به شیوه متفاوتی حمله می کنند. به طور مثال یکی از آنها پرنده ای عظیم الجثه با نام ساشاک است که سازندگان آن را ارباب تاریکی نیز خطاب می کنند.
8 - تیم سازنده برای ساخت این عنوان از موتور Unity بهره برده و حتی در بخش نوپردازی از ابزار گرافیکی خودش استفاده کرده است.
9 - سازندگان مجبور شده اند بیش از 90 درصد انیمیشن ها داخل بازی را به صورت دستی تهیه کنند (قطعا نمی توان انیمیشن های هیولاها را با کمک موشن کپچر تهیه کرد ). همچنین 50 درصد انیمیشن های بخش های سینمایی هم به شکل دستی ساخته شده اند.
10 - جنون سیاه علاوه بر 10 ساعت گیم پلی دارای 40 دقیقه صحنه های سینمایی است.
11 - داستان بازی به علت عدم رضایت مدیران بنیاد 10 بار بازنویسی شده است.
12- بیش از 350 میلیون تومان تا این لحظه صرف ساخت بازی شده است.

افرادی که علاقه مند هستند اطلاعات بیشتری از بازی کسب کنند ، می تواند با مراجعه به این صفحه پیش نمایش کامل جنون سیاه را مطالعه کنند.
لینک تریلر بازی
.
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,238
نمیخوام پیش داوری بکنم ولی اصلا اسم بنیاد که میاد آدم دیدش خراب میشه.
همینطور اصلا نمیتونم این موضوع رو درک کنم که چرا خیلیا میخوان توو ایران بازی AAA بسازن و اصلا رفتن سراغ بازیهای Indie رو عار میدونن واسه خودشون.
مشکل اینجاست که شما نمیدونی Indie یعنی چی و فکر می کنی هرچی دو بعدی بود یعنی Indieـه!
فقط مونده بود شما به من بگی Indie چیه . بله Indie میتونه توو هر ژانر و سبکی باشه . منتها بازیهایی که هدفشون نزدیک شدن به عنواینی مثل چرخ دنده های جنگ و ندای وظیفه (طبق گقته ی خبر) هستش مسلما هدفشون در جهتی که Indie Developing حرکت میکنه نیستش.
 
آخرین ویرایش:

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
نمیخوام پیش داوری بکنم ولی اصلا اسم بنیاد که میاد آدم دیدش خراب میشه.
همینطور اصلا نمیتونم این موضوع رو درک کنم که چرا خیلیا میخوان توو ایران بازی AAA بسازن و اصلا رفتن سراغ بازیهای Indie رو عار میدونن واسه خودشون.
مشکل اینجاست که شما نمیدونی Indie یعنی چی و فکر می کنی هرچی دو بعدی بود یعنی Indieـه!
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
کماکان مثل سایر بازیهای وطنی فیس کرکتر خیلی ساده ، خشک و نچسبه :D

از موتور Unity انتظار دیگه ای داری؟ یا می خوای همشون مثل این دخترای کارتونی ژاپنی که می کشی باشن؟
biggrin1.gif

منظور کیفیت بصری و گرافیک و این حرفها نیست ، صرفاً طراحیش منظورم بود :D این تیپ چهره ها یه کم زیادی دموده و تکراریه :D یه گیمر در وهله ی اول باید با کرکتر بازی ارتباط برقرار کنه و به قول معروف باهاش حال کنه :D
 
آخرین ویرایش:

Gojira

Remembering
کاربر سایت
Aug 6, 2012
2,599
نام
مـــهــدی
Dat Snow Effect

w1ku3e2nz9hjj6o7gok9.gif


فقط عنوان رو ثبت نهایی کردن؟ خیلی چیز Unoriginalـی به نظر می آد :D عوض بشه خیلی خوبه.

کماکان مثل سایر بازیهای وطنی فیس کرکتر خیلی ساده ، خشک و نچسبه :biggrin1:

از موتور Unity انتظار دیگه ای داری؟ یا می خوای همشون مثل این دخترای مانگا ژاپنی که می کشی باشن؟ :D
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
اگر داستان و اتمسفر جذابی داشته باشه خوب میشه ولی به دلیل مشکلات بنیادی !! که سر راهشون هست فکر نکنم بتونند داستان و اتمسفر رو اونطور که دلشون میخواد گسترش بدن :(

اشاره نشده که بازی قرار هست کاراکتر مونث داشته باشه یا نه؟؟
چه سوال مسخره ای =))

- - -ویرایش - - -

تا دقایقی دیگر سیل از دوستان جنبش " ما حمایت میکنیم " به این تاپیک سرازیر میشه :d
 

splendor

کاربر سایت
Dec 14, 2012
355
نام
منوتو
تنها کاری که سازندگان ایرانی بلدن انجام بدهند، ارائه کانسپت آرت از بازیه، خیلی هنر کنن، اعلام می کنن که بازیمون از فلان فیلم یا بازی الهام گرفته (یه اسم هایی هم ذکر میشه که دیگه حجت بر هم تمام میشه) بعد میگن بازی مون داستان محور و ... غیره هست... دقیقا عین کارگردان های ایرانی که فیلمهای آبگوشتی میسازن و بهش میگن سینمای روشنفکری!!! و اگه کسی انتقاد کنه، میگن اولا ما امکانات نداریم و ثانیا شما هوش کافی برای فهم و درک این فیلم را ندارین

از موتور Unity انتظار دیگه ای داری؟ یا می خوای همشون مثل این دخترای مانگا ژاپنی که می کشی باشن؟ :D
حج آقا موتور Unity یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهایی هست که من دیدم. اینکه Unreal خیلی شاخه دلیل بر این نیست که Unity بد باشه، به خصوص نسخه 4.5 به بعد فوق العاده عالی شده. و چه امکانات جالبی تیم سازنده بهش اضافه کردن توی این یکی دو سال اخیر. امیدوارم به این روند ادامه بدهند....
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
تنها کاری که سازندگان ایرانی بلدن انجام بدهند، ارائه کانسپت آرت از بازیه، خیلی هنر کنن، اعلام می کنن که بازیمون از فلان فیلم یا بازی الهام گرفته (یه اسم هایی هم ذکر میشه که دیگه حجت بر هم تمام میشه) بعد میگن بازی مون داستان محور و ... غیره هست... دقیقا عین کارگردان های ایرانی که فیلمهای آبگوشتی میسازن و بهش میگن سینمای روشنفکری!!! و اگه کسی انتقاد کنه، میگن اولا ما امکانات نداریم و ثانیا شما هوش کافی برای فهم و درک این فیلم را ندارین

البته سینما که بحثش جداست. اینقدر جایزه های بین المللی معتبر بردن که جای حرفی توش نیست. اگر بازیها هم به جای اینکه فکر کپی کردن باشن مثل سینما آثار ناب تولید کنند اونوقت اونا هم جایگاهشون رو هم توی ایران هم خارج از ایران پیدا میکنند
 

nemessis

کاربر سایت
Dec 20, 2005
1,183
تنها کاری که سازندگان ایرانی بلدن انجام بدهند، ارائه کانسپت آرت از بازیه، خیلی هنر کنن، اعلام می کنن که بازیمون از فلان فیلم یا بازی الهام گرفته (یه اسم هایی هم ذکر میشه که دیگه حجت بر هم تمام میشه) بعد میگن بازی مون داستان محور و ... غیره هست...

بازی سازای خارجی مگه کاری غیر از این انجام میدن؟
فقط فرقش اینه اونا افتادن به دلالی، و بنجل‌هاشونو یکم زرق و برق بهش میدن و با کلی جو سازی، مغز گیمرها رو شستشو میدن که وقتی بازیشونو خریدن بی چونو چرا ازش تعریف کنن!
درست مثل سینمای آمریکا که فیلماش هیچی نداره بجز زرق و برق.

ایراد بازیسازامون اینه که دلالی بلد نیستن (حداقل هنوز) ولی ایراد اصلی بر میگرده به مردم بیگانه‌پرستمون(کلاً توی هر زمینه‌ای نه فقط بازی).
 

splendor

کاربر سایت
Dec 14, 2012
355
نام
منوتو
بازی سازای خارجی مگه کاری غیر از این انجام میدن؟
فقط فرقش اینه اونا افتادن به دلالی، و بنجل‌هاشونو یکم زرق و برق بهش میدن و با کلی جو سازی، مغز گیمرها رو شستشو میدن که وقتی بازیشونو خریدن بی چونو چرا ازش تعریف کنن!
درست مثل سینمای آمریکا که فیلماش هیچی نداره بجز زرق و برق.


ایراد بازیسازامون اینه که دلالی بلد نیستن (حداقل هنوز) ولی ایراد اصلی بر میگرده به مردم بیگانه‌پرستمون(کلاً توی هر زمینه‌ای نه فقط بازی).
حرفی نیست واسه گفتن، x_x شب بخیر |-)
 

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
کلا پایه ی داستان سرایی تو ایران مشکل داره ...یه سری محدودیتای مذخرفی هست اصن اجازه کار نمیده بعلاوه اینکه اصن فانتزی و افسانه , ژانر علمی تخیلی تو ایران نابوده :|

یه سری افسانه داریم کلا گیر کردیم رو همونا , اصن بد نیست این ولی خلاقیت ام خوبه بخدا , ایده ی بازی از خود ساخت بازی خیلی مهمتره که متاسفانه کمبود ایده وجود داره !! آدم خلاق ام پیدا بشه یا سریع زیرآبشو میزنن یا فضای کار گیرش نمیاد یا کلا زمینه ی محک زدن استعدادش بوجود نمیاد!!

بعلاوه ی اینکه نویسندگی تو ایران داره نفسای آخرشُ میشکه , دریغ از یه نویسنده خوب که بتونه داستان سرایی کنه تو سبکایی به جز درام و دفاع مقدس ... دریغ از یه نویسنده که بیاد تو ژانر علمی تخیلی کتاب بنویسه , ایده ی اورژینال داشته باشه (بخش بزرگیش باعثش همون محدودیتس) !!

با این اوضاع چه 350 میلیون چه 1 میلیارد همینه !!!
بخدا من از خدامه حمایت کنم , حمایتم کردم از خیلی بازیای ایرانی...آخریش گرشاسپ بود , نمیخوام بکوبمش ولی بیاید یکم خودمونُ گول نزنیم , همچین عنوانی 10 20 سال پیش خیلی بهتر ازش منتشر شده که ما باهاش کلی ذوق میکنیم!

پیشرفتیم اگه هست , بیشتر تو زمینه ی فنیه ! اونم با سرعت خیلی پایین .. مشکل کمبود , سبک و ایده و خلاقیته!
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
بازی سازای خارجی مگه کاری غیر از این انجام میدن؟
فقط فرقش اینه اونا افتادن به دلالی، و بنجل‌هاشونو یکم زرق و برق بهش میدن و با کلی جو سازی، مغز گیمرها رو شستشو میدن که وقتی بازیشونو خریدن بی چونو چرا ازش تعریف کنن!
درست مثل سینمای آمریکا که فیلماش هیچی نداره بجز زرق و برق.

ایراد بازیسازامون اینه که دلالی بلد نیستن (حداقل هنوز) ولی ایراد اصلی بر میگرده به مردم بیگانه‌پرستمون(کلاً توی هر زمینه‌ای نه فقط بازی).

m1utxv8hxmpn3vckp780.jpg
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
بازی سازای خارجی مگه کاری غیر از این انجام میدن؟
فقط فرقش اینه اونا افتادن به دلالی، و بنجل‌هاشونو یکم زرق و برق بهش میدن و با کلی جو سازی، مغز گیمرها رو شستشو میدن که وقتی بازیشونو خریدن بی چونو چرا ازش تعریف کنن!
درست مثل سینمای آمریکا که فیلماش هیچی نداره بجز زرق و برق.

ایراد بازیسازامون اینه که دلالی بلد نیستن (حداقل هنوز) ولی ایراد اصلی بر میگرده به مردم بیگانه‌پرستمون(کلاً توی هر زمینه‌ای نه فقط بازی).

احسنت! واقعا آفرین. با دوتا جمله کوتاه سیاست های کثیف غربو رو کردی. 8-|
واقعا حیف تو که داری وقتتو تو این سایتهای گیم به باد میدی.

بازم برامون بگو. غرب دیگه چه کارهایی در راستای فریب ما انجام میده؟؟ روشنمون کن بزرگوار!!
 

gameware

کاربر سایت
May 5, 2006
1,393
نام
مهبد
بازی سازای خارجی مگه کاری غیر از این انجام میدن؟
فقط فرقش اینه اونا افتادن به دلالی، و بنجل‌هاشونو یکم زرق و برق بهش میدن و با کلی جو سازی، مغز گیمرها رو شستشو میدن که وقتی بازیشونو خریدن بی چونو چرا ازش تعریف کنن!
درست مثل سینمای آمریکا که فیلماش هیچی نداره بجز زرق و برق.

ایراد بازیسازامون اینه که دلالی بلد نیستن (حداقل هنوز) ولی ایراد اصلی بر میگرده به مردم بیگانه‌پرستمون(کلاً توی هر زمینه‌ای نه فقط بازی).

چه جالب ، تو یه عنوان آشغال بساز ، پر زرق و برق باشه ، حالا تو یا هرکدوم از بازیسازا یا فیلم سازای ایران، ببینم چیکار می کنین
در مورد هزینه هم ناله کنه کسی دقیقا حکایت مهندس صداهای ایرانه که کیفیفت بد میکس آهنگای ایرانیو گردن کمبود امکانات میندازن در صورتی که هیچ ربطی نداره!
الان تو یوتوب رنگ بندی و فیلمبرداری ویدیو های خونگی به مراتب بهتر از اکثر فیلما و سریالای وطنیه!
جلوه های ویژه ای که مردم عادی میسازن بعضا شوکه کننده خوبن!
بازی هم نیاز به ایده داره، بعد پول!

مشکل اینجاست که شما نمیدونی Indie یعنی چی و فکر می کنی هرچی دو بعدی بود یعنی Indieـه!
Johnny depp تو این فیلم transcendence نمی تونست به دقت شما ذهن مردم و اطلاعاتشونو از طریق اینترنت بخونه،دمت گرم
اصلا indie نسازن،اان angry birds فک کنم از beats by dr.dre تجاری تر باشه،ایده تکراری در همون سطحو یه جوری پیاده کنن آدم دلش بیاد بازی کنه!
یا اون بازی call of cthulhu ، نه ایندی بود نه دو بعدی، ولی از لحاظ فنی از گرشاسپم ضعیف تر بود!، یه fps بسازن با گرافیک wolf3d.exe!! ولی یا گیم پلی، یادااستان یا یه کوفتیش آدمو جذب کنه آدم افسردگی نگیره با دیدن چهره کاراکترا و ایده های مضخرف تکراری!

ایده جدید یا طراحی هنری فوق العاده با خرج کم=امکان ساخت بازی خیلی خوب
ایده تکراری با طراحی هنری نه چندان عالی با خرج کم = امکان ساخت بازی نهایتا متوسط
ایده تکراری با طراحی هنری نه چندان عالی با خرج خیلی زیاد و به قول دوستمون زرق و برق زیاد=امکان ساخت بازی خیلی خوب

شما همون حمایتتونو بکنید ببینیم چی میشه!

پ.ن : تلاش و پشتکار لازم داره آدم بتونه در این سطح اسم زشت و کلیشه ای ، تازه کلیشه برای 30 سال پیش رو بازیش بذاره
حتما اینم امکانات نبوده و محدودیت داشتن که اینطور شده
 
آخرین ویرایش:

Jackdaw

کاربر سایت
Dec 19, 2013
1,174
نام
محمّد
اون ارگانی که 10 بار به داستان بازی گیر داده میتونست خودش سناریو رو بنویسه اینقدر تیم سازنده رو معطل نکنه...واقعا نکته ی مسخره ای بود.:|

بازی سازای خارجی مگه کاری غیر از این انجام میدن؟
فقط فرقش اینه اونا افتادن به دلالی، و بنجل‌هاشونو یکم زرق و برق بهش میدن و با کلی جو سازی، مغز گیمرها رو شستشو میدن که وقتی بازیشونو خریدن بی چونو چرا ازش تعریف کنن!
درست مثل سینمای آمریکا که فیلماش هیچی نداره بجز زرق و برق.

ایراد بازیسازامون اینه که دلالی بلد نیستن (حداقل هنوز) ولی ایراد اصلی بر میگرده به مردم بیگانه‌پرستمون(کلاً توی هر زمینه‌ای نه فقط بازی).

شما منو با این حرفت نابود کردی...:| دیگه نمیام سایت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر