Fatal Frame جدید رونمایی شد.

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
014_thumb8.jpg


امروز Nintendo و Koei Tecmo از اولین تریلر Fatal Frame جدید که به صورت انحصاری برای Wii U در حال ساخت است,رونمایی کردند.
بازی در ژاپن با نام Zero: Nuregarasu no Miko شناخته می شود که ترجمه تقریبی آن Fatal Frame: The Black Haired Shrine Maiden می شود.بازی 27 سپتامبر امسال در ژاپن عرضه خواهد شد,اما در حال حاضر هیچ حرفی از عرضه در امریکای شمالی به میان نیامده است.
در این قسمت جدید,بازیکن کنترل Kozukata Yuuri را بر عهده خواهد داشت.دختری که توانایی دیدن افرادی که روحشان به "سرزمین ارواح" برده شده است را دارد.
Yuuri متوجه می شد که می تواند با رسیدن به قله ی Hikamiyama, ارواح را به دنیای واقعی بازگرداند.
بر اساس گفته های Koei Tecmo,این کوه خاص به عنوان کوه مرگ شناخته می شود.جایی که افرادی که آرزوی مرگ دارند,می توانند در یک ساعت خاص از جهان زندگان به دنیای مردگان بروند.
Koei Tecmo همچنین اظهار داشت که نسخه ی جدید,بزرگ ترین Fatal Frame تا به امروز می باشد.
همانطور که در این سری مرسوم است,بازیکنان می توانند ارواح را پیدا کرده و آن ها را با دوربینی که در بازی وجود دارد به تسخیر در آورند.که در این نسخه بازیکنان با استفاده از گیم پد Wii U دوربین را کنترل خواهند کرد.
همانطور که از قبل نیز تایید شده بود,Tecmo Koei علاوه بر بازی جدید,قصد دارد تا یک فیلم برپایه ی کمیک و رمان های Fatal Frame را به عرضه در آورد.
منبع

 
آخرین ویرایش:

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
خوب کلا Fatal Frame هیچوقت گرافیکش آنچنان خوب نبوده. بازیش باید خوب باشه که تا به حال بوده. بعد هم کلا بحث گرافیک و نینتندو در چند سال اخیر دو مقوله ی کاملا جدا بوده که اتفاقا من هیچ مشکلی ندارم که هیچ کاملا هم راضی هستم چون اولا تمرکز بازی ساز بیشتر میره سمت گیم پلی ( البته امیدوارم) و دوما هزینه ساخت و طول مدت ساخت کمتر میشه که خودش به افزایش تعداد بازیها کمک میکنه.

اینبار خلاصه نویسی نکردم بنویسم FF که خدای ناکرده با Final Fantasy و Fur Fighters , ....... اشتباه نکنی:d

البته فراموش نشه که خود نینتندو با حتی سخت افزار معمولی مثل wii گرافیک خوبی تونسته پیاده کنه و بهینه کار کرده واقعا به نظرم

منظورم اینه با اینکه در سخت افزار از زمان wii به بعد ضعیفتر از رقبا شده اما در استفاده از همین سخت افزار تونسته خیلی خوب عمل در یکسری از بازیهاش
(قبل از wii نینتندو gamecube یکی از قویترین ها بوده همچنین مثلا nintendo 64 که اولین کنسول مجهز به پردازنده ی 64 بیتی بوده)

ممنون

ببخشید که حرفهام زیاد مربوط نیست
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
گرافیک در حد ps2 بود؟!!!! ( احتمالا ps2 خیلی قوی بوده) - دوباره شروع شد
گرافیک بازی حرفی برای گفتن نداشت ولی برای وی یو خوب بود . کلی بازی با گرافیک پایین تر از این روی 360 و ps3 وجود داره . الکی ترول نکنید
فعلا نینتندو در زمینه انحصاری کردن داره خوب عمل میکنه )x
 

mgs2013

کاربر سایت
May 12, 2013
839
گرافیک در حد ps2 بود؟!!!! ( احتمالا ps2 خیلی قوی بوده) - دوباره شروع شد
گرافیک بازی حرفی برای گفتن نداشت ولی برای وی یو خوب بود . کلی بازی با گرافیک پایین تر از این روی 360 و ps3 وجود داره . الکی ترول نکنید
فعلا نینتندو در زمینه انحصاری کردن داره خوب عمل میکنه )x

چون انحصاریه (انحصاریا معمولا بهینه میشن فقط برای سخت افزار یک کنسول) اونم با توجه به پیشرفتهای گرافیکی نسل حاضر به شخصه انتظارم بالاتر از این بود . من همه ی شماره هاشو روی PS2 بازی کردم . خیلی خاطره دارم باهاش مخصوصا نسخه 3ش با اون گرافیک وحشتناکش (اون زمان)
میتونست از لحاظ گرافیکی بهتر از این باشه
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
البته فراموش نشه که خود نینتندو با حتی سخت افزار معمولی مثل wii گرافیک خوبی تونسته پیاده کنه و بهینه کار کرده واقعا به نظرم

منظورم اینه با اینکه در سخت افزار از زمان wii به بعد ضعیفتر از رقبا شده اما در استفاده از همین سخت افزار تونسته خیلی خوب عمل در یکسری از بازیهاش
(قبل از wii نینتندو gamecube یکی از قویترین ها بوده همچنین مثلا nintendo 64 که اولین کنسول مجهز به پردازنده ی 64 بیتی بوده)

ممنون

ببخشید که حرفهام زیاد مربوط نیست

اونکه صد در صد گرافیک SMG روی Wii فوق العاده بود بعلاوه اینکه 60 فریم هم اجرا میشد. مسئله اینجاست که N64 معمولا فریم بازیاش بین 17 تا 24 بود و گیم کیوب هم 30 فریم توش نورم بود و یه چند تا بازی معدود مثل MK بودن که 60 فریم بودن. دلیلش هم واضحه چون نینتندو تو جنگ گرافیک بود. Wii هر چند نسبت به رقبا ضعیف بود ولی یه مزیت خیلی خوب داشت و اونم اینکه نینتندو رو از جنگ قدرت سخت افزاری آورد بیرون و اینجا بود که نینتندو تمرکزش رفت روی گیم پلی. SM SunShine روی GC دقیقا 30 فریم بود ولی SMG روی Wii رفت روی 60 فریم. در مجموع بازی خیلی بهتری هم بود.
در کل این ضعف کنسول نینتندو حداقل تو نسل 7 همه جوره براشون جواب داد.
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,421
نام
امین
این بازی واقعن تو سبک خودش بی رقیب میمونه!
من با اینکه فقط 3 شماره اول رو بازی کردم رو ps2 و بعدشم کلی بازی تا حالا انجام دادم این سری با اختلاف زیاد برام تو سبک ترسناک جایگاه اولو داره.
حیف شمار4 و 5 که انحصاری نینتندو شد و نمیتونم بازیشون کنم!
 

Masood_Matin

کاربر سایت
Mar 13, 2006
863
نام
مسعود
این سری، بدون شک جزو ترسناک ترین بازی های تاریخ هستند. (البته به همراه سایلنت هیل 1 و 2)
کافیه نسخه های قدیمی این سری رو تنها، نیمه های شب و با صدای دالبی گوش بدید تا معنی ترس واقعی رو بفهمید !

نوش جون تمام کسایی که میتونن بازیش کنن :x
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
تا اونجایی که می دونم,IP علاوه بر Koei Tecmo برای Nintendo هم هست.

كل فرنچايز نه ولي اون شماره هايي رو كه براي كنسولاي نينتندو ساخته مادام العمر متعلق به نينتندو هستن. دقيقا شبيه به وضعيت REmake و RE Zero
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
كل فرنچايز نه ولي اون شماره هايي رو كه براي كنسولاي نينتندو ساخته مادام العمر متعلق به نينتندو هستن. دقيقا شبيه به وضعيت REmake و RE Zero
Nintendo co-owns the rights to Fatal Frame 4, Project Zero 2: Wii Edition, the Spirit Camera spin-off and all future installments of the series
مثل این که کل بازی هایی که از سری ساخته می شه هم همچین وضعیتی دارن.:-/
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر