Raymond: با گیمرها مثل احمق ها رفتار نکنید

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
53455ccfe0f00-WEB-jade_raymond_-_I6A3586.jpg

خانم Jade Raymond از شرکت Ubisoft معقتند که نباید با گیمرها مانند یک سری آدم کودن رفتار شود. ایشان در مصاحبه با The Grid گفته اند:
"فکر می کنم بازی های رایانه ای با گیمرها به مانند احمق ها رفتار می کنند. از این فرضیه که همه افرادی که بازی میکنند در بازی ها به دنبال اره برقی و زنان با لباس بیکینی هستند، خوشم نمی آید. یعنی... واقعا؟ تمامی بازیکنان نوجوان نیستند و حتی نوجوانان هم چیزی فراتر از این می خواهند."

خانم Raymond معقتند که بازی ها و مصرف کنندگان آن در حال تغییر هستند و در پاسخ به این صحبت که اکثر بازی ها دارای شخصیت اصلی درشت هیکل بی احساس هستند گفته اند:
"به فیلم های سینمایی نگاهی بیندازید. من فیلم های اکشن سنتی را واقعا دوست دارم. تا زمانی که انفجار های بزرگ وجود داشته باشد تقریبا به محتویات آن اهمیتی نمی دهم اما همان فیلم ها هم جالب تر و پیچیده شده اند. به Iron Man نگاه کنید. بازی های رایانه ای در حال بهبود هستند و تنوعی را شاهد هستیم. Grand Theft Auto در سال های اخیر با انتخاب شخصیت های اصلی جالب بسیار خوب عمل کرده مانند حضور سگ زیر دست. هنوز بازی ساخته نشده است که شما در نقش یک پیرزن بازی کنید. این رویای من است."
نظر شما در رابطه با صحبت های خانم Jade Raymond و محتویات اخیر بازی ها چیست؟
MCV
 
Last edited by a moderator:

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,369
نام
Mehrdad
خب چرا خودش به حرف هاش عمل نمیکنه؟ یه بازی با ارزش پیرزنی بساز ببینیم چی میگی:d کلا انسان ها کاری که راحت انجام میدند نصیحت کردنه... الان اینارو گفتی خب چی شد؟ اگه این کاره ای یه بازی توپول بساز 200 goty هم بگیر اون وقت ملت خودشون ازت یاد میگیرن و حهت بازیها تغییر میکنه..(مثل بازی x که پارسال همین کارو کرد)... به حرف زدن باشه همه میتونن:d
 
Oct 23, 2011
369
نام
Hamid
به نظر من با گیمرها نباید مثل احمق ها رفتار کرد و با احمق ها نباید مثل گیمرها رفتار کرد اینا دو مقوله ی جدان اگر بتونیم تفکیکش کنیم شاهد پیشرفت خواهیم بود در صنعت گیم.
 

Salar 94

کاربر سایت
Oct 24, 2012
287
نام
سالار
آخه مگه میشه کسی رو که داره Alan Wake بازی میکنه رو بهش بگی احمق!!!!:|

یا God Of War با اون داستان حماسی زیبا رو میشه مگه یه احمق بازی کنه!!!!:wallbash:

شاید بازی کردن Flappy Bird به نظر احمقانه بیاد ولی این در مورد بازی های AAA کنسول ها اصلا صدق نمیکنه!:-w

اول خبرو می خوندی بد نبود :|:|:|:|
 

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
2,794
اول خبرو می خوندی بد نبود :|:|:|:|

خبر خوندم و مشکل چیه؟؟؟

من منظورم اینه که سطح افرادی که بازی Alan Wake رو به عنوان مثال درک میکنند خیلی بالاتر از این حرفاست و بشه باهاشون مثل کودن ها رفتار کرد!

بقیه مثال ها هم به همین شکل اشاره کردم...
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
شما اصلا منظور طرف رو نفهمیدین هی دارین گیر می دین پیرزن

این یا رو داره میگه ما نباید زیاد دنبال شخصیت های سوپر هیرو باشیم با قدرتهای ماورایی و باید بازیهای واقع گرایانه بیشتری بسازیم و از تنوع شخصیتی استفاده کنیم
مثل کارهای دیوید کیج
مثلا تو خیلی از بازی ها مثل هیلو ، آنچارت ، گرز ، کریسیس و... یک یا چند شخصیت هستن که تا آخر بازی شاید 5000 هزار نفر بکشن که قطعا جذابیت های زیادی داره ولی واقع گرایانه نیست ولی اگر یک بازی بیاد که هدف اصلی کشتن نباشه و مثلا حل مسئله یا مسائل شخصی باشه به نوعی تنوع خیلی خوبی میشه و خیلی ها میرن سمتش فط مشکل همچین بازیهای نبود جذابیت هست که دیگه هنر بازی ساز رو می رسونه که بازی رو جذاب کنه مثلا پورتال
 

Letho

کاربر سایت
May 5, 2012
257
"هنوز بازی ساخته نشده است که شما در نقش یک پیرزن بازی کنید. این رویای من است."
توصیه میکنم مادربزرگ سم فیشر رودر نظر داشته باشن واسه عنوان بعدی که از SC میسازن :d
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
یه زمانی قبلتر از 5 سال پیش اگه اشتباه نکنم داداشم داشت بازی من هانت بازی میکرد به بار بابام گفت بازی برای بچه هاست من گفتم روش بخون زده برای چند سال؟ تو بازی با تبر مغز طرفو از هم میپاشونی بعد این برای بچه هاست؟

یا 10 سال پیش ds خریده بودم تو شارژ زده بودم بابام اومد گفت اسباب بازیت تو شارژه در بیار من موبایلم شارژ نداره


در کل هر نسل میگذره باورا عوض میشه و ما دهه 60 ها چیزایی درک میکنیم و باور داریم که پدر مادرامون درک این چیزا تو ذهنشون نمیگنجه و حتی باورا ما دهه 60 ها با دهه 70 ها فرق داره این چیز طبیعیه ایرانو غیر ایران نداره تو کل جوامع این هست

حتی پدر مادرایی که ادعا روشن فکری میکنن بازم در اصل با ریشه این موضوع مشکل دارن
 
آخرین ویرایش:

shooshcity

کاربر سایت
Jan 3, 2011
448
یه زمانی قبلتر از 5 سال پیش اگه اشتباه نکنم داداشم داشت بازی من هانت بازی میکرد به بار بابام گفت بازی برای بچه هاست من گفتم روش بخون زده برای چند سال؟ تو بازی با تبر مغز طرفو از هم میپاشونی بعد این برای بچه هاست؟

یا 10 سال پیش ds خریده بودم تو شارژ زده بودم بابام اومد گفت اسباب بازیت تو شارژه در بیار من موبایلم شارژ نداره


در کل هر نسل میگذره باورا عوض میشه و ما دهه 60 ها چیزایی درک میکنیم و باور داریم که پدر مادرامون درک این چیزا تو ذهنشون نمیگنجه و حتی باورا ما دهه 60 ها با دهه 70 ها فرق داره این چیز طبیعیه ایرانو غیر ایران داره تو کل جوامع این هست

حتی پدر مادرایی که ادعا روشن فکری میکنن بازم در اصل با ریشه این موضوع مشکل دارن

با حرفات موافقم لایکم زدم ولی ربطی به موضوع نداشت ;)
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
البته جایی که این خانوم توش حضور دارن (یوبیسافت) استاد احمق فرض کردن مخاطب هاش هست:d

گفتی:d بزرگترین شاهکار این خانوم یکی از Childish ترین ها و مسخره ترین داستان های تاریخ Gaming رو داره(الان میدونم یه سری میگن نه داستان AC خیلی خفنه! ولی واقعا نیست و خیلی کلیشه و لوس هستش! Aliens & Freemasons!pfffft! )


من خودم به شدت باور به بازیهایی دارم که از لحاظ داستان و اتمسفر کلیشه و بچه گانه نیستن،(البته گاهی اوقات روحیه بچه گانه آدم دوست داره یه جادوگر توی لباس های Revealing ببینه:d مثل ساحره توی Dragon's Crown:x) مثلا بازیهای Witcher کاملا داستانهای بزرگسالانه دارن(بخاطر فاصله گرفتن از نبرد بین خوب و بد و تمرکز روی Personal Journey یه کاراکتر) یا همین The Last of Us خودمون همون پایانش به کل اکثر بازیهای این نسل می ارزید بخاطر اینکه قهرمان پرستی احمقانه فرهنگ مدرن رو گذاشت کنار و به خودخواهی انسان پرداخت که جذابترین موضوعی هستش که یه بازی/فیلم/کتاب میتونه بهش بپردازه.
آخر The Last of Us من فقط یه سخن نیچه از اول تا آخر توی ذهنم Replay میشد:
Was aus Liebe getan wird, ist immer jenseits von gut und Böse
\m/
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
من خودم به شدت باور به بازیهایی دارم که از لحاظ داستان و اتمسفر کلیشه و بچه گانه نیستن،(البته گاهی اوقات روحیه بچه گانه آدم دوست داره یه جادوگر توی لباس های Revealing ببینه:d مثل ساحره توی Dragon's Crown:x) مثلا بازیهای Witcher کاملا داستانهای بزرگسالانه دارن(بخاطر فاصله گرفتن از نبرد بین خوب و بد و تمرکز روی Personal Journey یه کاراکتر) یا همین The Last of Us خودمون همون پایانش به کل اکثر بازیهای این نسل می ارزید بخاطر اینکه قهرمان پرستی احمقانه فرهنگ مدرن رو گذاشت کنار و به خودخواهی انسان پرداخت که جذابترین موضوعی هستش که یه بازی/فیلم/کتاب میتونه بهش بپردازه.
آخر The Last of Us من فقط یه سخن نیچه از اول تا آخر توی ذهنم Replay میشد:
Was aus Liebe getan wird, ist immer jenseits von gut und Böse\m/
1+
دقیقا ! :d
ولی مطمئن باش کمتر (!) بازیسازی پیدا میشه تا بخواد چنین داستان عمیق و در عین حال واقعی رو خلق کنه تا نهایتا بتونه مخاطب با تک تک صحنه های اون بازی همذات پنداری کنه....
به نظر من فقط چند استودیوی بازیسازی در کل این Universe وجود دارند که دقیقا با فلسفه ی Aesthetics در طراحی بازی آشنایی کامل داشته باشند ! یکی از اونها همین تیم ناتی داگ هستش اونهم به خاطر داشتن افراد با استعدادی که خودتون از من بهتر می شناسینشون و نیازی به تعریف نیست...
 

amirreza8

کاربر سایت
Aug 13, 2010
3
نام
امیر
جالبه من همون زمانی که تبلیغات lilipop chainsaw رو دیدم، با خودم گفتم اینا جدا ما رو چی فرض کردن؟
کلا بازیسازهای ژاپنی خیلی داستان‌پردازی واقع‌گرایانه ندارن! اگه دقت کنین اکثر بازی‎هایی که این سال‌ها تو داستان خوب بودن، ژاپنی نیستن.
 

T7T

کاربر سایت
Sep 26, 2010
703
بازیهای واقعگرایانه بیشتر باشه موافقم اما نه دیگه به اون شدت که بازیهای تخیلی محو بشوند !!!
در ضمن ریموند جان عزیزم اگه قراره زیادی بسمت واقعیت بریم با یک تیر باید GAME OVER معروف و ببینیم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر